Ik doe ook weer mee! Afgelopen maand toch miskraam gehad met 5 weken. Merk dag ik deze maand super zenuwachtig en onrustig ben. 1dpo: Trekkende en krampende baarmoeder 2dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Pijnlijke tepels. 3dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Veel afscheiding. Pijnlijke tepels en gevoelige borsten. 4dpo: Lage rugpijn, pijnlijke tepels. Last van een vette huid. Veel eiwitachtige afscheiding 5dpo: Lage rugpijn. Pijnlijke tepels en warme borsten. Vanmiddag overviel de vermoeidheid mij. Temp is ook gestegen. Begin nu al testdrang te krijgen haha. Weet natuurlijk dat dit te vroeg is. 6dpo 7dpo 8dpo 9dpo NOD
Hoi dames, ik schrijf deze ronde ook mee. 1DPO: waterige afscheiding met wat bloed erdoor, lage rugpijn, licht drukkend gevoel onderbuik 2DPO: gevoelige borsten, licht menstruatiegevoel onderbuik, licht zeurende / krampende lage rugpijn 3DPO: zeurend gevoel rechterheup en lies, lage rugpijn, vollere borsten, zwaar gevoel baarmoeder 4DPO: licht zeurend gevoel rechterheup/ lies, hoofdpijn, gevoelige borsten, beter reukvermogen 5DPO: gevoelige tepels, opgeblazen, zeurend gevoel onderbuik / heupen en rechterlies, steekjes heup en lies, moe 6DPO: keelpijn (alweer verkouden?), gevoelige borsten, kloppende pijn heupen, steekjes liezen, ‘s avonds maagzuur 7DPO: 04:30 wakker (bij vorige zwangerschappen was dat één vd eerste symptomen ), zeurende pijn rechterzijde, steekjes liezen, steken vagina, avond maagzuur 8DPO: weer 04:30 wakker en 05:30, zeurende pijn rechterzijde, licht gevoelige borsten, drukkend gevoel liezen/steekjes, af en toe menstruatiegevoel onderbuik. Moe. En nog steeds geen afscheiding vanaf eisprong
Ik doe ook weer mee! Afgelopen maand toch miskraam gehad met 5 weken. Merk dag ik deze maand super zenuwachtig en onrustig ben. 1dpo: Trekkende en krampende baarmoeder 2dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Pijnlijke tepels. 3dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Veel afscheiding. Pijnlijke tepels en gevoelige borsten. 4dpo: Lage rugpijn, pijnlijke tepels. Last van een vette huid. Veel eiwitachtige afscheiding 5dpo: Lage rugpijn. Pijnlijke tepels en warme borsten. Vanmiddag overviel de vermoeidheid mij. Temp is ook gestegen. Begin nu al testdrang te krijgen haha. Weet natuurlijk dat dit te vroeg is. 6dpo: Nog steeds pijnlijke tepels. Vanmorgen veel witte afscheiding. In de avond wat trekkingen in me baarmoeder. 7dpo 8dpo 9dpo NOD
Hoi dames, ik schrijf deze ronde ook mee. 1DPO: waterige afscheiding met wat bloed erdoor, lage rugpijn, licht drukkend gevoel onderbuik 2DPO: gevoelige borsten, licht menstruatiegevoel onderbuik, licht zeurende / krampende lage rugpijn 3DPO: zeurend gevoel rechterheup en lies, lage rugpijn, vollere borsten, zwaar gevoel baarmoeder 4DPO: licht zeurend gevoel rechterheup/ lies, hoofdpijn, gevoelige borsten, beter reukvermogen 5DPO: gevoelige tepels, opgeblazen, zeurend gevoel onderbuik / heupen en rechterlies, steekjes heup en lies, moe 6DPO: keelpijn (alweer verkouden?), gevoelige borsten, kloppende pijn heupen, steekjes liezen, ‘s avonds maagzuur 7DPO: 04:30 wakker (bij vorige zwangerschappen was dat één vd eerste symptomen ), zeurende pijn rechterzijde, steekjes liezen, steken vagina, avond maagzuur 8DPO: weer 04:30 wakker en 05:30, zeurende pijn rechterzijde, licht gevoelige borsten, drukkend gevoel liezen/steekjes, af en toe menstruatiegevoel onderbuik. Moe. En nog steeds geen afscheiding vanaf eisprong 9DPO: vannacht vaak wakker en gek dromen, bij afvegen lichtroze en beetje rood bloed, af en toe drukkend gevoel rechterlies
Ik doe ook weer mee! Afgelopen maand toch miskraam gehad met 5 weken. Merk dag ik deze maand super zenuwachtig en onrustig ben. 1dpo: Trekkende en krampende baarmoeder 2dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Pijnlijke tepels. 3dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Veel afscheiding. Pijnlijke tepels en gevoelige borsten. 4dpo: Lage rugpijn, pijnlijke tepels. Last van een vette huid. Veel eiwitachtige afscheiding 5dpo: Lage rugpijn. Pijnlijke tepels en warme borsten. Vanmiddag overviel de vermoeidheid mij. Temp is ook gestegen. Begin nu al testdrang te krijgen haha. Weet natuurlijk dat dit te vroeg is. 6dpo: Nog steeds pijnlijke tepels. Vanmorgen veel witte afscheiding. In de avond wat trekkingen in me baarmoeder. 7dpo: Lage rugpijn en Trekkende baarmoeder. Meestal is dat een voorbode van mijn menstruatie. Veel zin in Zoete dingen 8dpo 9dpo NOD
Hoi dames, ik schrijf deze ronde ook mee. 1DPO: waterige afscheiding met wat bloed erdoor, lage rugpijn, licht drukkend gevoel onderbuik 2DPO: gevoelige borsten, licht menstruatiegevoel onderbuik, licht zeurende / krampende lage rugpijn 3DPO: zeurend gevoel rechterheup en lies, lage rugpijn, vollere borsten, zwaar gevoel baarmoeder 4DPO: licht zeurend gevoel rechterheup/ lies, hoofdpijn, gevoelige borsten, beter reukvermogen 5DPO: gevoelige tepels, opgeblazen, zeurend gevoel onderbuik / heupen en rechterlies, steekjes heup en lies, moe 6DPO: keelpijn (alweer verkouden?), gevoelige borsten, kloppende pijn heupen, steekjes liezen, ‘s avonds maagzuur 7DPO: 04:30 wakker (bij vorige zwangerschappen was dat één vd eerste symptomen ), zeurende pijn rechterzijde, steekjes liezen, steken vagina, avond maagzuur 8DPO: weer 04:30 wakker en 05:30, zeurende pijn rechterzijde, licht gevoelige borsten, drukkend gevoel liezen/steekjes, af en toe menstruatiegevoel onderbuik. Moe. En nog steeds geen afscheiding vanaf eisprong 9DPO: vannacht vaak wakker en gek dromen, bij afvegen lichtroze en beetje rood bloed, af en toe drukkend gevoel rechterlies 10DPO: negatieve test, lage rugpijn, gevoel ongesteld te worden
Hallo dames! Wij proberen ook weer een tijdje zwanger te raken dus ik schrijf deze keer graag mee want ik voel me er goed over deze keer Cyclus: 35 dagen gemiddeld 1 - 7 DPO Jun 9 - 15 - Helemaal niets 8 DPO jun 16 - lichte krampen rond baarmoeder 9 DPO jun 17 - lichte krampen, sporadisch misselijk 10 DPO jun 18 - lichte krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn 11 DPO jun 19 - lichte krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?) 12 DPO jun 20 - duidelijke krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), metaalsmaak, licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?), early test negatief (test drang ) 13 DPO jun 21 - duidelijke krampen, sporadisch misselijk, duidelijke rug pijn, duidelijke gevoeligheid schaambot/liezen, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), metaalsmaak, licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?) NOD jun 28
Ik doe ook weer mee! Afgelopen maand toch miskraam gehad met 5 weken. Merk dag ik deze maand super zenuwachtig en onrustig ben. 1dpo: Trekkende en krampende baarmoeder 2dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Pijnlijke tepels. 3dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Veel afscheiding. Pijnlijke tepels en gevoelige borsten. 4dpo: Lage rugpijn, pijnlijke tepels. Last van een vette huid. Veel eiwitachtige afscheiding 5dpo: Lage rugpijn. Pijnlijke tepels en warme borsten. Vanmiddag overviel de vermoeidheid mij. Temp is ook gestegen. Begin nu al testdrang te krijgen haha. Weet natuurlijk dat dit te vroeg is. 6dpo: Nog steeds pijnlijke tepels. Vanmorgen veel witte afscheiding. In de avond wat trekkingen in me baarmoeder. 7dpo: Lage rugpijn en Trekkende baarmoeder. Meestal is dat een voorbode van mijn menstruatie. Veel zin in Zoete dingen 8dpo: Pijn in me tepels is eindelijk minder. Wel nog gevoelige borsten. Borrelende darmen(denk ik). In de ochtend licte hoofdpijn 9dpo NOD
Ik doe ook weer mee! Afgelopen maand toch miskraam gehad met 5 weken. Merk dag ik deze maand super zenuwachtig en onrustig ben. 1dpo: Trekkende en krampende baarmoeder 2dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Pijnlijke tepels. 3dpo: Trekkende en krampende baarmoeder. Veel afscheiding. Pijnlijke tepels en gevoelige borsten. 4dpo: Lage rugpijn, pijnlijke tepels. Last van een vette huid. Veel eiwitachtige afscheiding 5dpo: Lage rugpijn. Pijnlijke tepels en warme borsten. Vanmiddag overviel de vermoeidheid mij. Temp is ook gestegen. Begin nu al testdrang te krijgen haha. Weet natuurlijk dat dit te vroeg is. 6dpo: Nog steeds pijnlijke tepels. Vanmorgen veel witte afscheiding. In de avond wat trekkingen in me baarmoeder. 7dpo: Lage rugpijn en Trekkende baarmoeder. Meestal is dat een voorbode van mijn menstruatie. Veel zin in Zoete dingen 8dpo: Pijn in me tepels is eindelijk minder. Wel nog gevoelige borsten. Borrelende darmen(denk ik). In de ochtend licte hoofdpijn 9dpo: Ongesteld NOD
Hoi dames, ik schrijf deze ronde ook mee. 1DPO: waterige afscheiding met wat bloed erdoor, lage rugpijn, licht drukkend gevoel onderbuik 2DPO: gevoelige borsten, licht menstruatiegevoel onderbuik, licht zeurende / krampende lage rugpijn 3DPO: zeurend gevoel rechterheup en lies, lage rugpijn, vollere borsten, zwaar gevoel baarmoeder 4DPO: licht zeurend gevoel rechterheup/ lies, hoofdpijn, gevoelige borsten, beter reukvermogen 5DPO: gevoelige tepels, opgeblazen, zeurend gevoel onderbuik / heupen en rechterlies, steekjes heup en lies, moe 6DPO: keelpijn (alweer verkouden?), gevoelige borsten, kloppende pijn heupen, steekjes liezen, ‘s avonds maagzuur 7DPO: 04:30 wakker (bij vorige zwangerschappen was dat één vd eerste symptomen ), zeurende pijn rechterzijde, steekjes liezen, steken vagina, avond maagzuur 8DPO: weer 04:30 wakker en 05:30, zeurende pijn rechterzijde, licht gevoelige borsten, drukkend gevoel liezen/steekjes, af en toe menstruatiegevoel onderbuik. Moe. En nog steeds geen afscheiding vanaf eisprong 9DPO: vannacht vaak wakker en gek dromen, bij afvegen lichtroze en beetje rood bloed, af en toe drukkend gevoel rechterlies 10DPO: negatieve test, lage rugpijn, gevoel ongesteld te worden 11DPO/NOD: negatieve test, niet ongesteld geworden, dus eisprong was later.. Vroeg wakker, licht gevoelige borsten
Hallo dames! Wij proberen ook weer een tijdje zwanger te raken dus ik schrijf deze keer graag mee want ik voel me er goed over deze keer Cyclus: 35 dagen gemiddeld Ik heb de DPO even aangepast t.o.v. de vorige post omdat dat niet helemaal klopte (eerste keer dat ik het zo track haha) 1 DPO Jun 15 - Helemaal niets 2 DPO jun 16 - lichte krampen rond baarmoeder 3 DPO jun 17 - lichte krampen, sporadisch misselijk 4 DPO jun 18 - lichte krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn 5 DPO jun 19 - lichte krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?) 6 DPO jun 20 - duidelijke krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), metaalsmaak, licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?), early test negatief (test drang ) 7 DPO jun 21 - duidelijke krampen, sporadisch misselijk, duidelijke rug pijn, duidelijke gevoeligheid schaambot/liezen, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), metaalsmaak, licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?) 8 DPO jun 22 - alles van gisteren behalve het bruin/roze bloed verlies. Gevoeligheid/pijn in borsten en rug een heel stuk erger ook. Morgen ochtend uit nieuwsgierigheid toch even testen haha, weet dat het nogsteeds vroeg is maar goed 9 DPO jun 23 - 10 DPO jun 24 - 11 DPO jun 25 - 12 DPO jun 26 - 13 DPO jun 27 - NOD jun 28
Hallo dames! Wij proberen ook weer een tijdje zwanger te raken dus ik schrijf deze keer graag mee want ik voel me er goed over deze keer Cyclus: 35 dagen gemiddeld Ik heb de DPO even aangepast t.o.v. de vorige post omdat dat niet helemaal klopte (eerste keer dat ik het zo track haha) 1 DPO Jun 15 - Helemaal niets 2 DPO jun 16 - lichte krampen rond baarmoeder 3 DPO jun 17 - lichte krampen, sporadisch misselijk 4 DPO jun 18 - lichte krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn 5 DPO jun 19 - lichte krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?) 6 DPO jun 20 - duidelijke krampen, sporadisch misselijk, lichte rug pijn, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), metaalsmaak, licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?), early test negatief (test drang ) 7 DPO jun 21 - duidelijke krampen, sporadisch misselijk, duidelijke rug pijn, duidelijke gevoeligheid schaambot/liezen, gevoelige borsten (alsof het toeschiet), metaalsmaak, licht bruin/roze bloedverlies (innesteling?) 8 DPO jun 22 - alles van gisteren behalve het bruin/roze bloed verlies en 1 keer veel wit verlies. Gevoeligheid/pijn in borsten en rug een heel stuk erger ook. Morgen ochtend uit nieuwsgierigheid toch even testen haha, weet dat het nogsteeds vroeg is maar goed 9 DPO jun 23 - Test 's ochtends negaties (nog vroeg), nogsteeds zeer gevoelige borsten, grotere tepels/tepelhof, wel weer beetjes bloed dus ik verwacht gewoon weer ongesteld te worden op dit punt ondanks ik nog wel alle eerdergenoemde symptomen voel Ongesteld geworden. Had ik het de eerste keer dus toch goed met mijn DPO