Hoi dames, ik schrijf deze ronde ook mee. 1DPO: waterige afscheiding met wat bloed erdoor, lage rugpijn, licht drukkend gevoel onderbuik 2DPO: gevoelige borsten, licht menstruatiegevoel onderbuik, licht zeurende / krampende lage rugpijn 3DPO: zeurend gevoel rechterheup en lies, lage rugpijn, vollere borsten, zwaar gevoel baarmoeder 4DPO: licht zeurend gevoel rechterheup/ lies, hoofdpijn, gevoelige borsten, beter reukvermogen 5DPO: gevoelige tepels, opgeblazen, zeurend gevoel onderbuik / heupen en rechterlies, steekjes heup en lies, moe 6DPO: keelpijn (alweer verkouden?), gevoelige borsten, kloppende pijn heupen, steekjes liezen, ‘s avonds maagzuur 7DPO: 04:30 wakker (bij vorige zwangerschappen was dat één vd eerste symptomen ), zeurende pijn rechterzijde, steekjes liezen, steken vagina, avond maagzuur 8DPO: weer 04:30 wakker en 05:30, zeurende pijn rechterzijde, licht gevoelige borsten, drukkend gevoel liezen/steekjes, af en toe menstruatiegevoel onderbuik. Moe. En nog steeds geen afscheiding vanaf eisprong 9DPO: vannacht vaak wakker en gek dromen, bij afvegen lichtroze en beetje rood bloed, af en toe drukkend gevoel rechterlies 10DPO: negatieve test, lage rugpijn, gevoel ongesteld te worden 11DPO/NOD: negatieve test, niet ongesteld geworden, dus eisprong was later.. Vroeg wakker, licht gevoelige borsten 11DPO? minimaal spotting, zet nog niet door.. Lage rugpijn, licht drukkend gevoel lies
Hoi dames, ik schrijf deze ronde ook mee. 1DPO: waterige afscheiding met wat bloed erdoor, lage rugpijn, licht drukkend gevoel onderbuik 2DPO: gevoelige borsten, licht menstruatiegevoel onderbuik, licht zeurende / krampende lage rugpijn 3DPO: zeurend gevoel rechterheup en lies, lage rugpijn, vollere borsten, zwaar gevoel baarmoeder 4DPO: licht zeurend gevoel rechterheup/ lies, hoofdpijn, gevoelige borsten, beter reukvermogen 5DPO: gevoelige tepels, opgeblazen, zeurend gevoel onderbuik / heupen en rechterlies, steekjes heup en lies, moe 6DPO: keelpijn (alweer verkouden?), gevoelige borsten, kloppende pijn heupen, steekjes liezen, ‘s avonds maagzuur 7DPO: 04:30 wakker (bij vorige zwangerschappen was dat één vd eerste symptomen ), zeurende pijn rechterzijde, steekjes liezen, steken vagina, avond maagzuur 8DPO: weer 04:30 wakker en 05:30, zeurende pijn rechterzijde, licht gevoelige borsten, drukkend gevoel liezen/steekjes, af en toe menstruatiegevoel onderbuik. Moe. En nog steeds geen afscheiding vanaf eisprong 9DPO: vannacht vaak wakker en gek dromen, bij afvegen lichtroze en beetje rood bloed, af en toe drukkend gevoel rechterlies 10DPO: negatieve test, lage rugpijn, gevoel ongesteld te worden 11DPO/NOD: negatieve test, niet ongesteld geworden, dus eisprong was later.. Vroeg wakker, licht gevoelige borsten 11DPO? minimaal spotting, zet nog niet door.. Lage rugpijn, licht drukkend gevoel lies 12DPO?: ongesteld
Hi allen, Ik doe ook weer mee. Dit keer met een link. Ik temperatuur via de Daysy. Ik heb ook voor het eerst de ferti lily gebruikt. https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_M97IC8.png
Fertility Chart: https://www.fertilityfriend.com/b_i/s_Dsvcvy.png Notes: ik heb wel afscheiding gehad maar weet niet wat voor. Het ziet eruit als cream/ waterachtig.
Hi allen, Ik heb vandaag mijn eerste positieve test + digitaal. Nog even rustig aan doen want de vorige keer werd ik gewoon ongesteld.
Ik ben nu 4 weken zwanger, de testen lopen goed op. Ik ga ervanuit dat ik morgen niet ongesteld wordt. Hopelijk hoef ik hier niet meer snel iets in de posten omdat het goed gaat. Ik wens iedereen veel babydust!
Ik schrijf weer mee! 1DPO: steekjes links en rechts onderbuik, opgeblazen gevoel 2DPO: witte afscheiding, avond even lage rugpijn
Ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Geen bijzonderheden 2dpo: Geen bijzonderheden 3dpo: Last van lage rugpijn en kramen 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: NOD:
Ik schrijf weer mee! 1DPO: steekjes links en rechts onderbuik, opgeblazen gevoel 2DPO: witte afscheiding, avond even lage rugpijn 3DPO: witte afscheiding, opgeblazen gevoel, avond paar steekjes links en rechts onderbuik
Ik schrijf weer mee! 1DPO: steekjes links en rechts onderbuik, opgeblazen gevoel 2DPO: witte afscheiding, avond even lage rugpijn 3DPO: witte afscheiding, opgeblazen gevoel, avond paar steekjes links en rechts onderbuik 4DPO: licht zeurend gevoel zijkant onderbuik. Gevoelige borsten, zeurend gevoel rechterheup, steekjes heupen
Ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Geen bijzonderheden 2dpo: Geen bijzonderheden 3dpo: Last van lage rugpijn en kramen 4dpo: Last van lichte krampen 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: NOD:
Ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Geen bijzonderheden 2dpo: Geen bijzonderheden 3dpo: Last van lage rugpijn en kramen 4dpo: Last van lichte krampen 5dpo: Veel krampen vandaag en lage rugpijn. Borsten beginnen nu ligt gespannen aan te voelen. 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: NOD:
Ik schrijf weer mee! 1DPO: steekjes links en rechts onderbuik, opgeblazen gevoel 2DPO: witte afscheiding, avond even lage rugpijn 3DPO: witte afscheiding, opgeblazen gevoel, avond paar steekjes links en rechts onderbuik 4DPO: licht zeurend gevoel zijkant onderbuik. Gevoelige borsten, zeurend gevoel rechterheup, steekjes heupen 5DPO: licht zeurend gevoel liezen en heupen /zij. Gevoelige borsten. In de middag licht menstruatiegevoel onderbuik
Ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Geen bijzonderheden 2dpo: Geen bijzonderheden 3dpo: Last van lage rugpijn en kramen 4dpo: Last van lichte krampen 5dpo: Veel krampen vandaag en lage rugpijn. Borsten beginnen nu ligt gespannen aan te voelen. 6dpo: Veel gedroomd vannacht. Vanmiddag 2 uur geslapen, erg vermoeid. Borsten beginnen pijn te doen. Testdrang begint ook toe te nemen. Wil echt wachten tot woensdag of donderdag met testen 7dpo: 8dpo: 9dpo: NOD:
Ik schrijf weer mee! 1DPO: steekjes links en rechts onderbuik, opgeblazen gevoel 2DPO: witte afscheiding, avond even lage rugpijn 3DPO: witte afscheiding, opgeblazen gevoel, avond paar steekjes links en rechts onderbuik 4DPO: licht zeurend gevoel zijkant onderbuik. Gevoelige borsten, zeurend gevoel rechterheup, steekjes heupen 5DPO: licht zeurend gevoel liezen en heupen /zij. Gevoelige borsten. In de middag licht menstruatiegevoel onderbuik. 6DPO: licht drukkend gevoel rond heup/zij en in lies. Licht menstruatiegevoel onderbuik. Lage rugpijn.
Ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Geen bijzonderheden 2dpo: Geen bijzonderheden 3dpo: Last van lage rugpijn en kramen 4dpo: Last van lichte krampen 5dpo: Veel krampen vandaag en lage rugpijn. Borsten beginnen nu ligt gespannen aan te voelen. 6dpo: Veel gedroomd vannacht. Vanmiddag 2 uur geslapen, erg vermoeid. Borsten beginnen pijn te doen. Testdrang begint ook toe te nemen. Wil echt wachten tot woensdag of donderdag met testen 7dpo: Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn. Last van lage rugpijn en ontzettend chagrijnig. 8dpo: 9dpo: NOD:
Ik schrijf weer mee! 1DPO: steekjes links en rechts onderbuik, opgeblazen gevoel 2DPO: witte afscheiding, avond even lage rugpijn 3DPO: witte afscheiding, opgeblazen gevoel, avond paar steekjes links en rechts onderbuik 4DPO: licht zeurend gevoel zijkant onderbuik. Gevoelige borsten, zeurend gevoel rechterheup, steekjes heupen 5DPO: licht zeurend gevoel liezen en heupen /zij. Gevoelige borsten. In de middag licht menstruatiegevoel onderbuik. 6DPO: licht drukkend gevoel rond heup/zij en in lies. Licht menstruatiegevoel onderbuik. Lage rugpijn. 7DPO: Vroeg wakker. Licht zeurend gevoel zij onderbuik.Af en toe gevoelige borsten. lage rugpijn (krampen). Menstruatiegevoel / krampjes onderbuik. 8DPO: 9DPO: 10DPO: 11DPO/NOD:
Ik schrijf ook weer mee! 1dpo: Geen bijzonderheden 2dpo: Geen bijzonderheden 3dpo: Last van lage rugpijn en kramen 4dpo: Last van lichte krampen 5dpo: Veel krampen vandaag en lage rugpijn. Borsten beginnen nu ligt gespannen aan te voelen. 6dpo: Veel gedroomd vannacht. Vanmiddag 2 uur geslapen, erg vermoeid. Borsten beginnen pijn te doen. Testdrang begint ook toe te nemen. Wil echt wachten tot woensdag of donderdag met testen 7dpo: Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn. Last van lage rugpijn en ontzettend chagrijnig. 8dpo: Veel last van mijn borsten. Vanmorgen opeens veel afscheiding. Merk dat ik zelf erg gespannen ben. Morgen ochtend toch een testje wagen. 9dpo: NOD: