Ronde 7 alweer 1DPO: Niks 2DPO: Ineens extreem veel afscheiding. Lijkt wel alsof het eruit stroomt. 3DPO: Nog steeds super veel witte crèmige afscheiding. Daar waar ik altijd koude voeten heb na mn ovulatie heb ik het nu continu super warm. 4DPO: Borsten beginnen gevoelig te worden. Metaalachtige smaak in mn mond en nogsteeds veel afscheiding.. 5DPO: Om 4 uur ‘s nachts wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Werd wakker door krampen in mn buik, lijken net menstruatie krampen met een kloppend gevoel aan de rechterkant. Dacht even dat ik nodig naar de wc moest maar dat was niet het geval
Geen ervaring mee sorry. Misschien een infectie of bacterie? Toch ff de arts raadplegen als je zo lang geen cyclus hebt gehad. Maar wie ben ik ben geen dokter hihi. Sorry dat ik je niet kan helpen
Helaas, het viel te proberen! Ik geef nog borstvoeding en zolang je dat doet kán je cyclus uitblijven Ik hoop alleen heel erg dat het toch eerder terugkomt. Verder geen enkel teken dat het zo is, ik heb te weinig geduld
De kramp is weg maar ik heb nu ineens super veel (vruchtbaar) slijm wat ik normaal altijd de dagen voor mijn ovulatie heb. Herkent iemand dit?
Ahwwwww ja zoals ik al zei geen verstand van heb nog niet het geluk gehad om kinderen te krijgen. Dus ik wist ook niet dat als je borstvoeding geeft je cyclus kan uitblijven.
1-2 dpo: niets 3-4: dpo wat plakkerige witte afscheiding, wat krampen, koud 5 dpo: intense droom, gevoel dat borsten iets strakker in bh zitten, koud, weer iets afscheiding 6: soms íneens koud, tepels wat stijf 7: borsten voelen erg zwaar, koude rillingen 8: moe, hoofdpijn, behoorlijk veel afscheiding, gekke smaak in mond Het is nog steeds subtiel allemaal, dus weet echt niet of ik het mezelf wijs maak.
Nou ik heb een hoopvol rondje deze keer dus ik doe weer een keer mee. Blijft wel echt spannend nu 1 dpo . Veel afscheiding 2 dpo. Poetsaanval, veel energie , veel afscheiding 3 dpo. Heel.lichte steekjes links iets lager dan eisprong zelfde kant. Borsten zijkant inwendig gevoelig, niet aan de buitenkant. Redelijk wat afscheiding 4 dpo. Krampjes en steekjes iets meer aanwezig. Borsten ook iets gevoeliger dan gisteren. Redelijk afscheiding, veel eetlust. Rustiger dan normaal. 5 dpo. Afscheiding loopt eruit waterig wit. Meer aanwezige steekjes en krampjes. Borsten in stijgende lijn gevoeliger. Meer eetlust. Rustiger dan gewoonlijk. Savonds super misselijk ( progesteron, heb ik vaker) 6 dpo. Temp nog steeds omhoog , geen dip op 5 dpo zoals voorgaande rondes. Misselijk met wakker worden. Borsten bijna pijnlijk soms. Meer honger, beet onrustig. 7 dpo. Onrustig, moodswings. Constipatie , temp nog hoog. Afscheiding wit waterig. Niesaanval. Lage rugpijn. Flinke steken bm Savonds weeige maag. 8 dpo. Temp weer gestegen , constipatie . Afscheiding wit waterig. Beetje lage rugpijn Beetje krampjes maar minder dan voorgaande dagen. Hier en daar vaag steekjes, borsten gespannen. moodswings 9 dpo. Temp dip , onderbuik blijft aanwezig met krampjes en steekjes. Obstipatie. Weinig energie. Afscheiding wit. Gevoel dat ik me weer laat foppen door mijn lichaam. Vreetbuien en trekkende liezen 10 dpo. Super slecht geslapen, temp op discarded helaas..wel iets hoger dan gisteren. Borsten gespannen. Gerommel in onderbuik en blijf last van darmen hebben. Afscheiding waterig wit. Heel veel dorst. 11 dpo. Temp weer hoog, geen last meer van krampjes of steekjes. Darmen zijn wel nog erg aanwezig. Pijn bij heupbot links voelt alsof ik het verdraaid heb. Af en toe weeige maag. Borsten vol en gespannen. 12 dpo. 13 dpo. 14 dpo. NOD Super benieuwd naar mijn temp morgen
Ik had m'n lijstje privé bijgehouden, ik ga er niet van uit dat het raak is aangezien ik altijd overal last van heb. maar ik wil hem toch met jullie delen! En ik kan maar zo in dpo verder zijn omdat ik echt 48 uur aanhoud na ovulatie testen. 1 dpo - 3 dpo licht gevoelige borsten. 4 dpo - in de nacht een hele felle scherpe steek in mijn baarmoeder werd er misselijk van. S' nachts eruit om te plassen, licht gevoelige borsten 5 dpo s' nachts eruit om te plassen rare dromen, ik ben onverzadigd met eten, cravings mozarella balletjes. Licht gevoelige borsten. 6 dpo weer eruit om te plassen, vreemde dromen, licht gevoelige borsten. 7 dpo last van slapeloosheid ik slaap super licht, borsten doen meer pijn, lichte steekjes bm, obstipatie, levensechte dromen. Verder voel ik me energiek 8 dpo 's nachts er uit om te plassen (om gek van te worden) levensechte dromen, hier en daar wat lichte krampjes in de baarmoeder, mijn borsten doen ZEER en tepels jeuken enorm (dit is nieuw) ze zijn ook een stuk voller en last van wat meer afscheiding. 9 dpo Levensechte dromen, weer een overvolle blaas, mijn borsten doen echt zeer! Last van stemmingswisselingen. Geen krampjes. Vandaag sterk het gevoel dat het weer niet gelukt is deze ronde. 10 dpo weer levensechte dromen, krampjes lijken te zijn verdwenen, nog steeds een overvolle blaas bij het opstaan. Ik begin puisten te krijgen dat is vaak geen goed teken. Mijn borsten doen nog steeds zeer. Beetje weëig gevoel op de maag Ik was heel positief maar nu toch heel erg aan het twijfelen
Ronde 7 alweer 1DPO: Niks 2DPO: Ineens extreem veel afscheiding. Lijkt wel alsof het eruit stroomt. 3DPO: Nog steeds super veel witte crèmige afscheiding. Daar waar ik altijd koude voeten heb na mn ovulatie heb ik het nu continu super warm. 4DPO: Borsten beginnen gevoelig te worden. Metaalachtige smaak in mn mond en nogsteeds veel afscheiding.. 5DPO: Om 4 uur ‘s nachts wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Werd wakker door krampen in mn buik, lijken net menstruatie krampen met een kloppend gevoel aan de rechterkant. Dacht even dat ik nodig naar de wc moest maar dat was niet het geval 6DPO: Nog steeds een metaal smaak in mn mond. Super veel dorst en heeeeel vaak moeten plassen. Gisteren avond met vlagen misselijk.. Minder gevoelige borsten dan normaal..
1-2 dpo: niets 3-4: dpo wat plakkerige witte afscheiding, wat krampen, koud 5 dpo: intense droom, gevoel dat borsten iets strakker in bh zitten, koud, weer iets afscheiding 6: soms íneens koud, tepels wat stijf 7: borsten voelen erg zwaar, koude rillingen 8: moe, hoofdpijn, behoorlijk veel afscheiding, gekke smaak in mond 9: onrustige nacht, volle borsten, nog meer afscheiding, smaak in mond Het is nog steeds subtiel allemaal, dus weet echt niet of ik het mezelf wijs maak.
Nou ik heb een hoopvol rondje deze keer dus ik doe weer een keer mee. Blijft wel echt spannend nu 1 dpo . Veel afscheiding 2 dpo. Poetsaanval, veel energie , veel afscheiding 3 dpo. Heel.lichte steekjes links iets lager dan eisprong zelfde kant. Borsten zijkant inwendig gevoelig, niet aan de buitenkant. Redelijk wat afscheiding 4 dpo. Krampjes en steekjes iets meer aanwezig. Borsten ook iets gevoeliger dan gisteren. Redelijk afscheiding, veel eetlust. Rustiger dan normaal. 5 dpo. Afscheiding loopt eruit waterig wit. Meer aanwezige steekjes en krampjes. Borsten in stijgende lijn gevoeliger. Meer eetlust. Rustiger dan gewoonlijk. Savonds super misselijk ( progesteron, heb ik vaker) 6 dpo. Temp nog steeds omhoog , geen dip op 5 dpo zoals voorgaande rondes. Misselijk met wakker worden. Borsten bijna pijnlijk soms. Meer honger, beet onrustig. 7 dpo. Onrustig, moodswings. Constipatie , temp nog hoog. Afscheiding wit waterig. Niesaanval. Lage rugpijn. Flinke steken bm Savonds weeige maag. 8 dpo. Temp weer gestegen , constipatie . Afscheiding wit waterig. Beetje lage rugpijn Beetje krampjes maar minder dan voorgaande dagen. Hier en daar vaag steekjes, borsten gespannen. moodswings 9 dpo. Temp dip , onderbuik blijft aanwezig met krampjes en steekjes. Obstipatie. Weinig energie. Afscheiding wit. Gevoel dat ik me weer laat foppen door mijn lichaam. Vreetbuien en trekkende liezen 10 dpo. Super slecht geslapen, temp op discarded helaas..wel iets hoger dan gisteren. Borsten gespannen. Gerommel in onderbuik en blijf last van darmen hebben. Afscheiding waterig wit. Heel veel dorst. 11 dpo. Temp weer hoog, geen last meer van krampjes of steekjes. Darmen zijn wel nog erg aanwezig. Pijn bij heupbot links voelt alsof ik het verdraaid heb. Af en toe weeige maag. Borsten vol en gespannen. 12 dpo. Temp gelijk 36.71 misselijk met opstaan en weiige maag door de dag. Borsten gespannen maar zacht buitenkant..super raar. Heel erg moe. Beetje baaldag. In de avond ijzer/ bloed smaak in mijn mond.. 13 dpo. temp 36.81 , weeige maag met opstaan. Morgen nod , benieuwd wat de dag brengt...mss vanavond testje wagen? 14 dpo. NOD Nog max 48 uur dan zou ik zeker moeten weten waar ik aan toe ben, fingers crossed
Ik schrijf graag mee deze ronde! Zit momenteel in ronde 3, eerste ronde met ovulatietesten. 1DPO: Lichte steekjes in bm, lichte diarree 2DPO: Lichte steekjes in bm, vaak naar de wc moeten. Beetje misselijk.
Ik was al benieuwd hoe het met je gaat omdat ik je op de NOD lijst in NOD groepje zag staan waar ik ook in zit
Ronde 7 alweer 1DPO: Niks 2DPO: Ineens extreem veel afscheiding. Lijkt wel alsof het eruit stroomt. 3DPO: Nog steeds super veel witte crèmige afscheiding. Daar waar ik altijd koude voeten heb na mn ovulatie heb ik het nu continu super warm. 4DPO: Borsten beginnen gevoelig te worden. Metaalachtige smaak in mn mond en nogsteeds veel afscheiding.. 5DPO: Om 4 uur ‘s nachts wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Werd wakker door krampen in mn buik, lijken net menstruatie krampen met een kloppend gevoel aan de rechterkant. Dacht even dat ik nodig naar de wc moest maar dat was niet het geval 6DPO: Nog steeds een metaal smaak in mn mond. Super veel dorst en heeeeel vaak moeten plassen. Gisteren avond met vlagen misselijk.. Minder gevoelige borsten dan normaal.. 7DPO: Steeds vaker moeten plassen. Nog steeds metaalachtige smaak in mn mond en weer erg gevoelige borsten. Ik ben al een paar dagen op rij super vroeg klaar wakker en kan dan niet meer verder slapen.
Lief Drukke weken gehad dus erg slecht geweest met bijhouden van de lijsten. Het gaat gelukkig goed, nu dus in spanning weer afwachten Hoe gaat het met jou?
Zat afleiding dus misschien werkt t juist wel! Met mij ook goed, komende 8 dagen werken+ na werk veel leuke afgespraakjes dus dat gaat me de wachttijd ook wel een stuk voortslepen haha. Ik was 3 dagen vrij hiervoor en dan blijft het malen. We lopen redelijk gelijk op, hier 3dpo
Vandaag 14 dpo en uiteraard nu een verschoven nacht en weer onbetrouwbare temp...ik zal dus moeten testen vandaag haha 1 dpo . Veel afscheiding 2 dpo. Poetsaanval, veel energie , veel afscheiding 3 dpo. Heel.lichte steekjes links iets lager dan eisprong zelfde kant. Borsten zijkant inwendig gevoelig, niet aan de buitenkant. Redelijk wat afscheiding 4 dpo. Krampjes en steekjes iets meer aanwezig. Borsten ook iets gevoeliger dan gisteren. Redelijk afscheiding, veel eetlust. Rustiger dan normaal. 5 dpo. Afscheiding loopt eruit waterig wit. Meer aanwezige steekjes en krampjes. Borsten in stijgende lijn gevoeliger. Meer eetlust. Rustiger dan gewoonlijk. Savonds super misselijk ( progesteron, heb ik vaker) 6 dpo. Temp nog steeds omhoog , geen dip op 5 dpo zoals voorgaande rondes. Misselijk met wakker worden. Borsten bijna pijnlijk soms. Meer honger, beet onrustig. 7 dpo. Onrustig, moodswings. Constipatie , temp nog hoog. Afscheiding wit waterig. Niesaanval. Lage rugpijn. Flinke steken bm Savonds weeige maag. 8 dpo. Temp weer gestegen , constipatie . Afscheiding wit waterig. Beetje lage rugpijn Beetje krampjes maar minder dan voorgaande dagen. Hier en daar vaag steekjes, borsten gespannen. moodswings 9 dpo. Temp dip , onderbuik blijft aanwezig met krampjes en steekjes. Obstipatie. Weinig energie. Afscheiding wit. Gevoel dat ik me weer laat foppen door mijn lichaam. Vreetbuien en trekkende liezen 10 dpo. Super slecht geslapen, temp op discarded helaas..wel iets hoger dan gisteren. Borsten gespannen. Gerommel in onderbuik en blijf last van darmen hebben. Afscheiding waterig wit. Heel veel dorst. 11 dpo. Temp weer hoog, geen last meer van krampjes of steekjes. Darmen zijn wel nog erg aanwezig. Pijn bij heupbot links voelt alsof ik het verdraaid heb. Af en toe weeige maag. Borsten vol en gespannen. 12 dpo. Temp gelijk 36.71 misselijk met opstaan en weiige maag door de dag. Borsten gespannen maar zacht buitenkant..super raar. Heel erg moe. Beetje baaldag. In de avond ijzer/ bloed smaak in mijn mond.. 13 dpo. temp 36.81 , weeige maag met opstaan. Morgen nod , benieuwd wat de dag brengt...nou was vooral niet vooruit te branden en weeige maag en meer honger. 14 dpo. NOD temp 36.60 maar 2 uur eerder wakker als normaal maar meer slaap door op de bank in slaap vallen..geen idee wat ik ermee moet...omreken via site zegt gecorrigeerd 36.76..dat is sowieso lager dan gister. Misselijk met opstaan. Straks testen.... Nog max 24 uur dan zou ik zeker moeten weten waar ik aan toe ben, fingers crossed
Echt niet te doen..pfff dat is dan weer een voordeel als je normaal dikke testdrang hebt en op 9 dpo begint te testen...Dan weet je tegen 14 dpo na 10 negatieve testen wel al zeker dat je ongesteld wordt hahah