Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    461
    63
    Vrouw
    He chips, nee dat klinkt niet zo prettig!
    Bij mij zijn mn follikels eigenlijk nooit echt mooi rond maar in elk geval niet wit! Ik zou er ook van schrikken.

Gelukkig was er niets aan de hand en is je bloedwaarde en het eitje gewoon prima!

Goed dat je het zegt! Ik spuit ook ovitrelle. Gelukkig heb ik er bij de start van deze ronde al een doosje van meegekregen want een DIY-kit klinkt ontzettend onhandig!

Ik ga voor je duimen de komende weken!

Sabel27 vindt dit leuk.
  2. EvaWT

EvaWT Lid

26 okt 2024
    53
    80
    18
    Vrouw
    1DPO - geen symptomen (maar is ook nog heel vroeg)
    2DPO - met de app die ik gebruik om mijn cyclus bij te houden kan je je gevoel aanvinken. Die van mij zijn vandaag 'gestresst' en 'geweld', ik kan echt niks hebben...
    3DPO - Geen symptomen
    4DPO - vannacht amper geslapen door het gesnurk van manlief en de buren moesten per se om 6 uur 's ochtends douchen. Voel me daardoor niet echt fit vandaag, moeite met me op mijn werk te focussen
    5DPO - Geen symptomen... behalve wat moodswings heb ik echt nergens last van, is dat normaal?
    6DPO - Niet lekker vandaag, hoofdpijn en een 'meh' gevoel
    7DPO - Vandaag gelukkig al wat beter. Geen hoofdpijn meer. Voel me wel een beetje slap, hartslag is wat hoger dan normaal en ik heb het idee dat mijn borsten wat voller zijn dan normaal.
    8DPO - niks overduidelijks, beetje oprispingen.
    9DPO - hetzelfde. Afscheiding is slijmerig (sorry). Ben heel blij dat ik nog geen spotting heb, bij mijn vorige cyclus werd ik al op 10DPO ongesteld.

Lauren1993 vindt dit leuk.
  3. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    461
    63
    Vrouw

Nou, bloedwaardes terug en TSH is 1.6. Niet heel laag maar niet boven de 4! Dus daar kan het denk ik niet aan liggen dan.
    Ik heb vrijdag nog een belafspraak en morgen 2e echo!
    Merk wel dat ik echt even niet lekker in mijn vel zit. Door gedoe met mijn werk en door dit hele traject. Zeker niet nu ik net hoorde dat een kennis "door de pil heen" zwanger is geworden. Pffff...

4. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Tussen de 1 en 2 is perfect! Je zou kunnen vragen om het over een aantal maanden nog eens te herhalen.

Succes morgen met je tweede echo. Heel herkenbaar wat je zegt, dat perongeluk zwanger worden, dat kan zo gemeen aanvoelen… ik heb er ook een paar in mijn omgeving gehad en bleh wat voelt dat oneerlijk! Weet dat het nergens opslaat en niks met eerlijkheid te maken heeft, maar toch voelt het zo.

Lexyloo vindt dit leuk.
  5. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Nou hier een slechte update. Hier is het niet goed, ben zo intens verdrietig. Ik had mooie oplopende zwangerschapstesten na vrijdag.

Maar ik voelde vanaf zondag avond een verandering. En eigenlijk direct gevoel dat het misgegaan was. Toch had ik maandagochtend nog een oplopende test waardoor ik dacht, nou het zal dan toch wel goed zitten. Gisteren was het streepje op de test alleen helaas wel echt veel minder geworden(lichter dan zaterdag), Vervolgens nog 2 testen gedaan op hetzelfde moment met dezelfde uitkomst. En vandaag was het streepje nog minder zichtbaar. In combinatie met zwangerschapsklachten die afnamen en weg waren en een gevoel wat ik niet kan omschrijven wist ik het eigenlijk wel dat het niet goed zat.

Vandaag had ik het ziekenhuis een bericht gestuurd, maar die zeiden zolang je geen bloed hebt en een positieve test maken wij ons geen zorgen. En dat het niet uitmaakte of het streepje licht of donker was. Nou ik had toch wel behoorlijke zorgen en voelde aan alles dat het misgegaan was.

Gelukkig had ik toevallig ook vandaag een belafspraak met de gynaecoloog staan voor een andere uitslag en had het hier met hem over. Ik mocht bloed laten prikken en zag net mijn uitslag online. Hcg is 9, nou dat is volgens mij wat ik net onderzocht heb veel te laag voor dit moment. En de spotting en intense krampen zijn ook al begonnen.

Ben zo mega verdrietig. Ik vond het echt heel bijzonder en heb er mega van genoten hoe kort het ook was. Nu dit even een plekje proberen te geven.

6. EvaWT

EvaWT Lid

26 okt 2024
    53
    80
    18
    Vrouw
    @Kikii88 wat een verdrietig nieuws. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte!

Kikii88 vindt dit leuk.
  7. tweedewondertje

tweedewondertje Actief lid

13 jan 2015
    143
    149
    43
    NULL
    NULL
    Ahh nee wat naar!! Heel veel sterkte!!

Kikii88 vindt dit leuk.
  8. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    461
    63
    Vrouw
    Wat een ontzettend verdrietig nieuws! Ik was echt helemaal blij voor je. Het moet echt ontzettend naar voelen om eigenlijk al te weten dat het mis zit maar nog niets bevestigd te hebben.

Er is geen kans dat het wel gewoon alsnog goed gaat? Ik heb er eigenlijk echt te weinig verstand van nog!

Heel veel sterkte meis. Zorg goed voor jezelf en neem de tijd dit te verwerken!

9. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Super lief van je dat je zo meeleeft. En van iedereen trouwens! Het is inderdaad echt super shit.

Nee helaas, het is echt mis mis, net de gynaecoloog aan de telefoon gehad en hij bevestigde een miskraam.

Dankjewel! Hoe is jouw echo gegaan?

10. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    209
    252
    63
    Vrouw
    :(
    ah nee:(:cry: wat verschrikkelijk k*t! Sterkte de komende tijd.

Kikii88 vindt dit leuk.
  11. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    461
    63
    Vrouw

Echt heel, heel erg rot! Sterkte!

Helaas zijn mijn follikels nog niet echt lekker gegroeid. Links van 7 naar 10.8 en rechts van 8 naar 10. Maandag weer terug komen!

12. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Thanks. Wat balen van de groei, terwijl je juist een hogere dosis medicatie had. Hopelijk maandag betere resultaten!

Lexyloo vindt dit leuk.
  13. Nuschie

Nuschie Actief lid

7 okt 2023
    111
    127
    43
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ach wat naar. Die ene poging die bij mij ooit gelukt is, eindigde ook zo. Hoe vroeg dan ook, het blijft moeilijk en verdrietig. Sterkte!

Kikii88 vindt dit leuk.
  14. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    461
    63
    Vrouw
    Ja, ik ben ergens toch een beetje bang dat er ineens een groeispurt optreed en we dan of te laat zijn (want weekend) of dat er overstimulatie is. Ik heb al weer pittig krampen namelijk. Op de BeterDichtbij app worden ze gek van me (wel een uitkomst, niet meer hoeven bellen maar gewoon een berichtje sturen. Maar misschien ook wel te makelijk haha. :oops:)

Nouja, we zien het maandag wel! Hopelijk volgende week wel IUI.

15. EvaWT

EvaWT Lid

26 okt 2024
    53
    80
    18
    Vrouw
    1DPO - geen symptomen (maar is ook nog heel vroeg)
    2DPO - met de app die ik gebruik om mijn cyclus bij te houden kan je je gevoel aanvinken. Die van mij zijn vandaag 'gestresst' en 'geweld', ik kan echt niks hebben...
    3DPO - Geen symptomen
    4DPO - vannacht amper geslapen door het gesnurk van manlief en de buren moesten per se om 6 uur 's ochtends douchen. Voel me daardoor niet echt fit vandaag, moeite met me op mijn werk te focussen
    5DPO - Geen symptomen... behalve wat moodswings heb ik echt nergens last van, is dat normaal?
    6DPO - Niet lekker vandaag, hoofdpijn en een 'meh' gevoel
    7DPO - Vandaag gelukkig al wat beter. Geen hoofdpijn meer. Voel me wel een beetje slap, hartslag is wat hoger dan normaal en ik heb het idee dat mijn borsten wat voller zijn dan normaal.
    8DPO - niks overduidelijks, beetje oprispingen.
    9DPO - hetzelfde. Afscheiding is slijmerig (sorry). Ben heel blij dat ik nog geen spotting heb, bij mijn vorige cyclus werd ik al op 10DPO ongesteld
    10 en 11 DPO - soort drukkend gevoel in mijn onderbuik, niet echt krampend maar wel aanwezig.
    12DPO - early kruidvat en een gratis test van Telano die ik bij mijn ovulatietesten kreeg waren beiden helaas hartstikke wit... ik dacht echt dat ik zwanger was dus nu ben ik verdrietig en teleurgesteld.

Kikii88 vindt dit leuk.
  16. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Dat kan ik me goed voorstellen dat je daar bang voor bent. Heb je dat al eens eerder gehad dat er een groeispurt was? Krijg je dat van overstimulatie trouwens krampen?

Haha herkenbaar van die app, is zeker handig. Ik ben ook wel eens bang dat ik ‘ teveel’ ben. Aan de andere kant denk ik dat ze wel wat gewend zijn. Zo’n traject brengt nou eenmaal veel onzekerheid met zich mee en roept veel vragen op, maar ook zijn we vaak op zoek naar geruststelling. Ik denk niet dat dat gek is.

17. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    461
    63
    Vrouw
    Zo lang je nog niet spot of ongesteld bent kan het nog toch? Ik lees ook wel dames die pas heel laat positief testen!
    Ik snap het wel hoor, witte test blijft kak.

18. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    453
    461
    63
    Vrouw
    Ja, in augustus gingen ze plotseling van 11.5 op vrijdag naar al gesprongen op maandag. En toen waren we dus te laat. Wel veel "geklust" dat weekend maar helaas heeft dat ook niet geholpen...

Voor dat we dit traject in gingen deed ik altijd ovulatietesten van premom icm temperaturen. En in de grafiekjes in de app is eigenlijk al duidelijk te zien dat ik een plotselinge 'surge' heb. Ineens knallen dan mijn ovulatietesten omhoog En heel snel daarna ook mijn temperatuur.

Nu met het traject is ons gezegd dat ovulatietesten geen zin hebben omdat er meerdere follikels groeien dus ze dan blijkbaar niet echt betrouwbaar meer zijn.
    Ik weet niet of overstimulatie ook krampen geeft. Dat heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt en hopelijk gebeurt dat ook niet!

19. EvaWT

EvaWT Lid

26 okt 2024
    53
    80
    18
    Vrouw
    Helaas, eerste bruine spotting gezien waardoor mijn menstruatie morgen zal volgen. Dus heb maar een glas wijn ingeschonken, weet in ieder geval zeker dat dat weer mag xD

20. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    889
    726
    93
    Vrouw
    Wat balen, sterkte!

Deel Deze Pagina