Ja dat beetje hoop hou je toch he maar na 14 rondes weet ik eigenlijk wel beter. Maar mijn man is de eeuwige optimist die wil nog vandaag afwachten en geen conclusie trekken haha
Hoi allemaal, Waarschijnlijk zit ik vandaag op 8DPO, Ik heb geen positieve ovulatietest gehad, maar ben wel regelmatig en a.s. zaterdag is waarschijnlijk mijn NOD. Nu heb ik niet iedere dag bijgehouden wat ik voel, maar de laatste dagen wel. Dus vandaar dat ik een account heb aangemaakt en het met jullie wil delen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 3DPO In de nacht moeten plassen (doe ik normaal bijna nooit) 4DPO In de nacht moeten plassen, pukkeltjes op het gezicht (heb ik ook normaal nooit) 5DPOIn de nacht moeten plassen, gevoelige borsten, links meer dan rechts en dan vooral inwendig en aan de zijkant. 6DPO gevoelige borsten ook aan de buitenkant en snachts wakker worden van de druk van de dekens op mijn tepels. Erge dorst, vooral savonds. Alsof ik het niet kan 'weg' drinken, veel plassen (maar dat komt denk doordat ik ook veel drink hahaha) 7DPO gevoelige borsten bovenop, nog steeds dorst gevoel en kramp in mijn buik. Seks gehad en mijn man gaf aan dat het down under naar 'ijzer' rook, alsof ik ongesteld moest worden, want dan ruikt het hetzelfde zegt die, ok misschien TMI. 8DPO Vannacht wakker geworden van kramp in mijn onderbuik, op 2 verschillende plaatsen... weird... alsof ik ongesteld moest worden. Verder blijft vooral mijn linker borst pijn doen en heb ik ook nog steeds zn dorst gevoel. En veel plassen. Herkent iemand dit of uuhh.. zie ik dingen die er niet zijn. Ik voel me niet echt heel anders ofzo, niet vrolijker of verliefder ofzo wat ik ook wel eens hoor vanuit vrienden. Ik heb alleen symptomen die ik normaal niet herken bij mezelf vooral 7DPO, haha. Ben benieuwd. Liefs
Ik weet het dus ook niet zeker, dat is dus een beetje sh*t. Ik wil ervanuit gaan dat ik wel ovuleer, omdat ik iedere 28/29 dagen ongesteld wordt. Ik heb alleen tot nu toe nog geen positieve ovulatietest gehad. Ik hoop dat wanneer ik test dat ik toevallig steeds pech heb en mijn piek er precies tussendoor piekt. Ik heb ook pas 2 cycli de ovulatietesten gedaan, maar merk dat ik erg onzeker wordt van de testen en bang ben dat ik misschien helemaal geen ovulatie heb. Ik wil er echter nog niet vanuit gaan dat ik geen ovulatie heb, we zijn namelijk pas 6 maanden bezig en misschien is mijn lichaam nu nog wel aan het ontpillen? Conclusie: ik weet het niet, maar ik denk dat ik ongeveer rond die koers mijn ovulatie moet hebben gehad.
Het kan zijn dat je de piek mist idd. Met welke test je als ik vragen mag? Ik werd zelf onzeker van de ovu testen met streepjes en ben toen over gegaan op de roze clear blue die zijn echt mega duidelijk rondje niet ovuleren en een smile bij de 2 piek dagen. Ontpillen kan maar hoeft niet. Ieder lichaam is anders. En geen ovulatie heb je mega lange cyclussen dus ik denk wel dat je dan ovuleert alleen dat je net je piek mist.
Tnx, ja ik weet dus niet of ik ze mis of niet, maar idd ik ben dus wel erg regelmatig. Ik gebruik de testen van de action met die streepjes idd. Tnx voor je tip, ik tuur mezelf helemaal een ongeluk om een streepje te zien, die smileys zijn misschien beter ja haha. Ik dacht dat die best duur waren maar zie zojuist op internet dat er 20 te bestellen zijn voor 30euro. misschien doe ik dat wel ja al wil ik eerst deze ronde afwachten.
Hallo allemaal, Ik schrijf ook graag mee. Ik ben 29 jaar en mijn cyclus is regelmatig, 27/28 dagen. Ik heb een ovutest gebruikt. 1 DPO Levendige droom en drukkend gevoel in buik. Soort nierpijn (?) ter hoogte van navel. 2 DPO Droom maar nog levendiger dan dag ervoor. Hierdoor begon ik te denken dat er iets zou kunnen zijn. Gevoel van vage hoofdpijn wat niet doorzet. Zoute smaak in voorkant tong. Drinken helpt niet. Licht misselijk maar is wel vaker rond ovulatie. 3 DPO Licht misselijk, om 03:00 wakkergeworden want moest ineens plassen, soort schuimend gevoel in onderbuik (?) Licht gevoelige borsten, maar dat heb ik ook vaker in de luteale fase.
Ik gebruik ovutesten van de kruidvat, voor mij werken die het meest duidelijk. Vind ze wel duur (15 euro voor 7)
Ik had m'n lijstje privé bijgehouden, ik ga er niet van uit dat het raak is aangezien ik altijd overal last van heb. maar ik wil hem toch met jullie delen! En ik kan maar zo in dpo verder zijn omdat ik echt 48 uur aanhoud na ovulatie testen. 1 dpo - 3 dpo licht gevoelige borsten. 4 dpo - in de nacht een hele felle scherpe steek in mijn baarmoeder werd er misselijk van. S' nachts eruit om te plassen, licht gevoelige borsten 5 dpo s' nachts eruit om te plassen rare dromen, ik ben onverzadigd met eten, cravings mozarella balletjes. Licht gevoelige borsten. 6 dpo weer eruit om te plassen, vreemde dromen, licht gevoelige borsten. 7 dpo last van slapeloosheid ik slaap super licht, borsten doen meer pijn, lichte steekjes bm, obstipatie, levensechte dromen. Verder voel ik me energiek 8 dpo 's nachts er uit om te plassen (om gek van te worden) levensechte dromen, hier en daar wat lichte krampjes in de baarmoeder, mijn borsten doen ZEER en tepels jeuken enorm (dit is nieuw) ze zijn ook een stuk voller en last van wat meer afscheiding. 9 dpo Levensechte dromen, weer een overvolle blaas, mijn borsten doen echt zeer! Last van stemmingswisselingen. Geen krampjes. Vandaag sterk het gevoel dat het weer niet gelukt is deze ronde. 10 dpo weer levensechte dromen, krampjes lijken te zijn verdwenen, nog steeds een overvolle blaas bij het opstaan. Ik begin puisten te krijgen dat is vaak geen goed teken. Mijn borsten doen nog steeds zeer. Beetje weëig gevoel op de maag 11 en 12 dpo het zelfde als voorgaande dagen, alleen echt steken in mn borsten vooral. Nog steeds het gevoel dat deze ronde gedaan is. Zondag is mijn NOD en dan zullen we het wel weer zien. 13 dpo weer een nacht met hele zware levensechte dromen. Ben er echt wel een paar keer wakker van geworden, een overvolle blaas en mijn borsten doen weer echt veel pijn. Temperatuur is nog verder opgelopen 37.0 normaal al een vette dip en weer op basale temp van 36.4 dit geeft me meer hoop! Morgen maar testen? Of wachten op mn menstruatie ben erg aan het twijfelen 14 dpo borsten doen mega zeer, temp blijft 37.00 nog steeds levendige dromen het is zo erg dat mn man al 2 dagen op de bank slaapt hij krijgt me ook niet wakker. Ik wacht vandaag mijn menstruatie af komt hij niet door vanavond of morgen testen. Ik houd het nog ff spannend 15 dpo officieel 1 dag over tijd, hele levensechte dromen ik droomde dat ik 2 hele dikke strepen op de test had laat dit maar een teken zijn. mijn borsten doen zeer. Temp nog steeds hoog 37.00. Best moe lag al om 9 uur in bed. Vreemd zeurend gevoel bm (nooit gehad) heb ook nooit menstruatiepijn dit ken ik niet. Vanmorgen beetje weëig gevoel op de maag. Als het vanmorgen nog uit blijft haal ik na me werk ff testen. Wordt vervolgd. en het stomme is eigenlijk voel ik wel dat ik zwanger ben...... durf het niet te zeggen ben zo bang voor een teleurstelling weer maar heb een raar onderbuik gevoel. Kent iemand dat. Een beetje als if you know..... you know??
Ben zo bang voor een negatieve test, dat is ook de reden van mijn uitstel gedrag. Als je zo vaak op rij teleurgesteld wordt kun je wel veel uitstellen hihi. Wordt een lange ochtend op het werk.
Ronde 7 alweer 1DPO: Niks 2DPO: Ineens extreem veel afscheiding. Lijkt wel alsof het eruit stroomt. 3DPO: Nog steeds super veel witte crèmige afscheiding. Daar waar ik altijd koude voeten heb na mn ovulatie heb ik het nu continu super warm. 4DPO: Borsten beginnen gevoelig te worden. Metaalachtige smaak in mn mond en nogsteeds veel afscheiding.. 5DPO: Om 4 uur ‘s nachts wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Werd wakker door krampen in mn buik, lijken net menstruatie krampen met een kloppend gevoel aan de rechterkant. Dacht even dat ik nodig naar de wc moest maar dat was niet het geval 6DPO: Nog steeds een metaal smaak in mn mond. Super veel dorst en heeeeel vaak moeten plassen. Gisteren avond met vlagen misselijk.. Minder gevoelige borsten dan normaal.. 7DPO: Steeds vaker moeten plassen. Nog steeds metaalachtige smaak in mn mond en weer erg gevoelige borsten. Ik ben al een paar dagen op rij super vroeg klaar wakker en kan dan niet meer verder slapen. 8DPO: Nog steeds metaal smaak en gevoelige borsten. Door de metaalsmaak proeven sommige dingen anders dan normaal. Met vlagen misselijk waarbij ik boertjes laat en ook echt maagzuur in mn mond proef. 9/10/11 DPO: Metaalsmaak houd aan, evenals gevoelige borsten. Kruidvat 2v5 negatief dus ik denk dat mn lichaam me deze maand weer goed voor de gek heeft gehouden
Ja begrijp ik, z'n negatieve test is ook gewoon echt shit! Maar wie weet dit keer krijg je een positieve test? ik hoop her zo voor je! Succes met concentreren op je werk hahaha
Nou testen zijn gehaald nu wachten op mn man die is 6 uur thuis dan gaan we direct testen. De drang om te testen is groot. Hele zeurderige trekkende bm. Niet ongesteld. Geen bloed geeft moed!