Ik wilde indd net gaan googlen of de innestelingsdip ook op 14dpo nog kan plaatsvinden. Zou wel laat zijn... meestal tussen 5 en 12 dpo. Ik vrees dat de menstruatie heus wel gaat komen.
Ik had vannacht juist een keer redelijk goed geslapen wel al een paar nachten dat ik een keer helemaal oververhit wakker wordt. Opvlieger/nachtzweten. Dit trekt na een toiletbezoekje en even afstand van de deken, vrij snel weg. Ik ben benieuwd wat de temp morgenochtend doet. Tot nu toe nog geen bloedverlies. Maar als ie morgen ook laag is, zal de menstruatie vast niet lang op zich laten wachten...
Al vind ik het wel bijzonder dat ik gisteren en eergisteren best wat kramp gevoeld heb alsof ik idd ongesteld moest worden, en vandaag dus bijna niet. Momenteel heb ik het nu ijskoud, en voel me een beetje misselijk. Maar durf niet te veel meer te hopen en zal toch echt nog even moeten afwachten. Maar als ik niet zou tempen, wat eigenlijk ook niet hoeft van het ziekenhuis, had ik nu ook gewoon gedacht dat er nog hoop was op een late positieve test... dan had ik die dip nooit gezien... pffff
@Lexyloo @Nuschie wat verschrikkelijk k*t digitale knuffel voor jullie beide! Ik had een positieve bericht gehoopt Hopelijk krijgen we een mooi kerstcadeautje of begint 2025 met beter nieuws!
Daar ben ik weer. Korte samenvatting: Poging 10 - IUI met KID ( donorsperma i.v.m azoöspermie bij mijn man) PCOS - gebruik letrozol om een eitje te laten rijpen. Poging 4 is de enige poging die gelukt is, maar helaas niet bleef plakken. Toch geeft het hoop dat het dus wel mogelijk is. We gaan tot poging 12, daarna blijft alleen ivf/icsi over. Dus we hopen elke poging heel hard dat dit hem écht is! Ma 11-11 - temp: 36,35 Positieve ovulatietest, 14.30 inseminatie in het ziekenhuis. Di 12-11 - temp: 36,44 maar gebroken nacht, dus temp niet 100% betrouwbaar. Nog steekjes links en rechts in mijn eierstokken, dus ik vermoed dat er 2 eitjes zijn. Waarschijnlijk nog niet gesprongen, want dat doet sinds de hormonen 9 van de 10 keer erg veel pijn. Woe 13-11 - 1DPO - temp: 36,68 Gisterenavond nog wat steekjes gevoeld en een wat zeurend gevoel in buik en rug. Ik vermoed dat dat de eisprong was, gezien de toename in temperatuur. Gelukkig dit keer dus geen hevige pijn bij de eisprong. Verder is de vruchtbare afscheiding afgenomen en voel ik de steekjes nu ook niet meer. Verder nog geen klachten, uiteraard nog veel te vroeg voor mogelijke zwangerschapskwalen. Don 14-11 - 2DPO - temp: 36,73 af en toe een beetje gevoelig in de buik. Kan nog van de inseminatie of eisprong komen. Gevoelige tepels (door progesteron.) Sinds eind van de middag hoofdpijn. Vrij 15-11 - 3DPO - temp: 36,65 gevoelige tepels. Dit houdt sowieso aan tot een evt. Menstruatie dus die ga ik niet elke dag meer erbij typen. 'S avonds hoofdpijn en moe. Verder geen klachten. Zat 16-11 - 4DPO - temp: 36,63 een enkel licht krampje gevoeld, als je er niet op let, te verwaarlozen. Verder geen klachten. Zon 17-11 - 5DPO - temp: 36,65 licht zeurend gevoel gehad in de buik. En even kort een rare kriebel gevoeld. Een soort gefladder. Klinkt hoopvol maar mijn lichaam houdt mij elke keer voor de gek. Maa 18-11 - 6DPO - temp: 36,70 opgestaan met hoofdpijn en vermoeidheid. Dit heeft de hele dag aangehouden. Afscheiding is wat toegenomen. Borsten voelen wat zwaarder en een klein beetje gevoelig. Tepels waren al gevoelig. Af en toe een raar gevoel in de buik. Niet echt steekjes, ook geen kramp. Weet niet precies hoe ik het moet noemen. Lijkt een beetje 'gespannen.' En met vlagen een weeig gevoel. Din 19-11 - 7DPO - temp: 36,69 werd in de ochtend erg emotioneel om iets onbenulligs. Op het werk, dus niet praktisch. 'S middags hoofdpijn. Verder niks nieuws. Wel een early test gedaan tegen beter weten in, want door die emotionele bui werd ik nieuwsgierig. Maar uiteraard negatief en nog veel te vroeg en in de namiddag gedaan. Woe 20-11 - 8DPO - temp: 36,81 2 uur later getemperatuurd dan normaal. Last van mijn rug, maar dat heb ik al meerdere weken dus dat heeft er niks mee te maken. Al voelde het net opeens een beetje zeurderig. Ook een beetje lichte krampjes gevoeld. Hele middag al hoofdpijn, en nu 17.00 zou ik het liefst al gaan slapen. Don 21-11 - 9DPO - temp: 36,71 beetje trekkerig gevoel in de buik lijkt het wel. Zijn niet echt steekjes of krampjes. Raar. Nog steeds een goede hoeveelheid afscheiding terwijl dit normaal mijn 'drogere' periode is. Gevoelige tepels, maar die zeggen niks, heb ik meestal. Vrij 22-11 - 10DPO - temp: 36,62 early test nog negatief. Voel nou wat meer steekjes, maar nog wel minimaal. Ben echt bang dat het weer niet gelukt is en ik ongesteld ga worden. Heb wel het idee dat mijn haar de laatste week sneller vet wordt dan normaal. Meestal kan ik er 2 dagen mee doen, nu wordt het opeens al vettig na 1 dag. Zat 23-11 - 11DPO - temp: 36,67 nog geen temp daling. Dus dat is fijn. Af en toe een licht zeurend krampje in buik en/of rug. Dat kan nog steeds alle kanten op. Afscheiding eigenlijk hetzelfde. Meer dan ik gewend ben deze periode, maar niet extreem. Tepels nog steeds pijnlijk, en nu ook erg goed doorbloed. Zitten wat felrode plekjes op die al pijn doen als mijn shirt er langs gaat. Verder is dit voor mijn doen eigenlijk een best rustige cyclus qua symptomen die uiteindelijk toch niks betekenden. We gaan het zien de komende dagen... Zon 24-11 - 12DPO - temp: 36,84 temp nog mooi hoog. Vannacht wakker door de katten, daarna val ik meestal wel meteen weer in slaap, maar nu niet. Dacht dat ik me misselijk voelde. Maar voelde ik dat omdat ik het dacht, of dacht ik het omdat ik het voelde? dus liggen malen. Vanmorgen 2x getest met 2u ertussen. Trekpleister early en action early. Beide negatief. Hoopte zo op op ze minst een tuurstreepje, maar nee. Ik weet dat het nog steeds kan, maar de hoop zakt wel een beetje weg. voel mij neerslachtig en moe op het moment. Het ene moment voelen mijn ogen branderig, het andere moment 'snotterig' en dik. Misschien word ik wel verkouden. Ik voel mij in ieder geval niet zo fijn nu. Maa 25-11 - 13DPO - temp: 36,82 gisteren nog veel last gehad van een zeurend gevoel in mijn buik. Vandaag ook met vlagen. Niet echt pijnlijk. Vanmorgen met een led lampje erop lopen turen naar de early test... en nog steeds weten we niet of het nou wel of niet een heeeeel vaag streepje is. Net, vanmiddag, nog eens getest. Maar die was sowieso wit. Wel met vlagen een weeig/misselijk gevoel. Gisteren ook al. was net na mijn werk nieuwe testen kopen, en opeens voel ik wat 'lopen'.. dus ik dacht al 'zul je zien, nu ongesteld.' Maar moest toch echt tot thuis wachten voor ik daar antwoord op had. Maar nee, het was gewoon wat afscheiding. Dus... al met al... weten we nog niks. Din 26-11 - 14DPO - temp: 36,43 flinke daling in temperatuur. Dus niet getest. Ik weet het antwoord al. Nu wacht ik tot mijn menstruatie begint. Tot nu toe nog geen bloedverlies, maar ik kan ook niks vinden op internet dat mensen een temperatuurdaling hebben en toch zwanger blijken. Dus alle hoop voor deze ronde is nu wel de deur uit. Vandaag minder buikkramp dan gisteren en eergisteren. Maar als het vandaag niet komt, zal het morgen wel zijn. Edit: de hele avond stervenskoud gehad. In bed onder de deken tv gaan kijken, dat hielp. De nacht daarentegen was één grote opvlieger en heb ik constant liggen zweten. Woe 27-11 - 15DPO/ NOD testdag - temp: 36,42 nog steeds laag. Maar ook nog steeds geen bloed. Als ik niet zou tempen zou ik denken 'overtijd!' Dus net weer getest, maar nog steeds helemaal wit. Het afwachten duurt voort...
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik twijfel heel erg want veel dingen normaal niet met PMS. Test op 11 /12 dpo nog omo wit. 4/5 dpo steekjes rond navel, veel slijmerige afscheiding (innesteling?) Temp 35.9, rugpijn, krampjes rechts onderbuik richting lies in avond 5/6 dpo heel veel afscheiding, menstruatiemrampjessteekjes rond navel weg, heel veel puistjes 6/7 dpo trekken in lies, menstruatiekrampen, moe, gestresst, steken in zij 7/8 dpo enorme menstruatiekrampen, pijnlijke borsten, weeïg gevoel buik 8/9 dpo buikpijn steken in zij, test nega, gevoel naar wc te moeten, lukt niet, mega menstruatiekrampen, vreetkick 10/11 dpo buikpijn, steken in zij, obstipatie 11/12 dpo test nega, diarree(sorry), waarsch toch PMS? Vandaag 12/13 dpo weeïge buikpijn, trekkend gevoel onderbuik naar rechter lies, pijn onderrug 13/14 dpo 14/15 dpo ongesteldheidsdag 15/16 dpo NOD
Nou zeker spannend. Ik had trouwens ook pas 16dpo een positieve test, 15dpo was deze gewoon nog wit. Ik hoop dat de temperatuurdaling toch door iets anders komt.
Daar ben ik weer. Korte samenvatting: Poging 10 - IUI met KID ( donorsperma i.v.m azoöspermie bij mijn man) PCOS - gebruik letrozol om een eitje te laten rijpen. Poging 4 is de enige poging die gelukt is, maar helaas niet bleef plakken. Toch geeft het hoop dat het dus wel mogelijk is. We gaan tot poging 12, daarna blijft alleen ivf/icsi over. Dus we hopen elke poging heel hard dat dit hem écht is! Ma 11-11 - temp: 36,35 Positieve ovulatietest, 14.30 inseminatie in het ziekenhuis. Di 12-11 - temp: 36,44 maar gebroken nacht, dus temp niet 100% betrouwbaar. Nog steekjes links en rechts in mijn eierstokken, dus ik vermoed dat er 2 eitjes zijn. Waarschijnlijk nog niet gesprongen, want dat doet sinds de hormonen 9 van de 10 keer erg veel pijn. Woe 13-11 - 1DPO - temp: 36,68 Gisterenavond nog wat steekjes gevoeld en een wat zeurend gevoel in buik en rug. Ik vermoed dat dat de eisprong was, gezien de toename in temperatuur. Gelukkig dit keer dus geen hevige pijn bij de eisprong. Verder is de vruchtbare afscheiding afgenomen en voel ik de steekjes nu ook niet meer. Verder nog geen klachten, uiteraard nog veel te vroeg voor mogelijke zwangerschapskwalen. Don 14-11 - 2DPO - temp: 36,73 af en toe een beetje gevoelig in de buik. Kan nog van de inseminatie of eisprong komen. Gevoelige tepels (door progesteron.) Sinds eind van de middag hoofdpijn. Vrij 15-11 - 3DPO - temp: 36,65 gevoelige tepels. Dit houdt sowieso aan tot een evt. Menstruatie dus die ga ik niet elke dag meer erbij typen. 'S avonds hoofdpijn en moe. Verder geen klachten. Zat 16-11 - 4DPO - temp: 36,63 een enkel licht krampje gevoeld, als je er niet op let, te verwaarlozen. Verder geen klachten. Zon 17-11 - 5DPO - temp: 36,65 licht zeurend gevoel gehad in de buik. En even kort een rare kriebel gevoeld. Een soort gefladder. Klinkt hoopvol maar mijn lichaam houdt mij elke keer voor de gek. Maa 18-11 - 6DPO - temp: 36,70 opgestaan met hoofdpijn en vermoeidheid. Dit heeft de hele dag aangehouden. Afscheiding is wat toegenomen. Borsten voelen wat zwaarder en een klein beetje gevoelig. Tepels waren al gevoelig. Af en toe een raar gevoel in de buik. Niet echt steekjes, ook geen kramp. Weet niet precies hoe ik het moet noemen. Lijkt een beetje 'gespannen.' En met vlagen een weeig gevoel. Din 19-11 - 7DPO - temp: 36,69 werd in de ochtend erg emotioneel om iets onbenulligs. Op het werk, dus niet praktisch. 'S middags hoofdpijn. Verder niks nieuws. Wel een early test gedaan tegen beter weten in, want door die emotionele bui werd ik nieuwsgierig. Maar uiteraard negatief en nog veel te vroeg en in de namiddag gedaan. Woe 20-11 - 8DPO - temp: 36,81 2 uur later getemperatuurd dan normaal. Last van mijn rug, maar dat heb ik al meerdere weken dus dat heeft er niks mee te maken. Al voelde het net opeens een beetje zeurderig. Ook een beetje lichte krampjes gevoeld. Hele middag al hoofdpijn, en nu 17.00 zou ik het liefst al gaan slapen. Don 21-11 - 9DPO - temp: 36,71 beetje trekkerig gevoel in de buik lijkt het wel. Zijn niet echt steekjes of krampjes. Raar. Nog steeds een goede hoeveelheid afscheiding terwijl dit normaal mijn 'drogere' periode is. Gevoelige tepels, maar die zeggen niks, heb ik meestal. Vrij 22-11 - 10DPO - temp: 36,62 early test nog negatief. Voel nou wat meer steekjes, maar nog wel minimaal. Ben echt bang dat het weer niet gelukt is en ik ongesteld ga worden. Heb wel het idee dat mijn haar de laatste week sneller vet wordt dan normaal. Meestal kan ik er 2 dagen mee doen, nu wordt het opeens al vettig na 1 dag. Zat 23-11 - 11DPO - temp: 36,67 nog geen temp daling. Dus dat is fijn. Af en toe een licht zeurend krampje in buik en/of rug. Dat kan nog steeds alle kanten op. Afscheiding eigenlijk hetzelfde. Meer dan ik gewend ben deze periode, maar niet extreem. Tepels nog steeds pijnlijk, en nu ook erg goed doorbloed. Zitten wat felrode plekjes op die al pijn doen als mijn shirt er langs gaat. Verder is dit voor mijn doen eigenlijk een best rustige cyclus qua symptomen die uiteindelijk toch niks betekenden. We gaan het zien de komende dagen... Zon 24-11 - 12DPO - temp: 36,84 temp nog mooi hoog. Vannacht wakker door de katten, daarna val ik meestal wel meteen weer in slaap, maar nu niet. Dacht dat ik me misselijk voelde. Maar voelde ik dat omdat ik het dacht, of dacht ik het omdat ik het voelde? dus liggen malen. Vanmorgen 2x getest met 2u ertussen. Trekpleister early en action early. Beide negatief. Hoopte zo op op ze minst een tuurstreepje, maar nee. Ik weet dat het nog steeds kan, maar de hoop zakt wel een beetje weg. voel mij neerslachtig en moe op het moment. Het ene moment voelen mijn ogen branderig, het andere moment 'snotterig' en dik. Misschien word ik wel verkouden. Ik voel mij in ieder geval niet zo fijn nu. Maa 25-11 - 13DPO - temp: 36,82 gisteren nog veel last gehad van een zeurend gevoel in mijn buik. Vandaag ook met vlagen. Niet echt pijnlijk. Vanmorgen met een led lampje erop lopen turen naar de early test... en nog steeds weten we niet of het nou wel of niet een heeeeel vaag streepje is. Net, vanmiddag, nog eens getest. Maar die was sowieso wit. Wel met vlagen een weeig/misselijk gevoel. Gisteren ook al. was net na mijn werk nieuwe testen kopen, en opeens voel ik wat 'lopen'.. dus ik dacht al 'zul je zien, nu ongesteld.' Maar moest toch echt tot thuis wachten voor ik daar antwoord op had. Maar nee, het was gewoon wat afscheiding. Dus... al met al... weten we nog niks. Din 26-11 - 14DPO - temp: 36,43 flinke daling in temperatuur. Dus niet getest. Ik weet het antwoord al. Nu wacht ik tot mijn menstruatie begint. Tot nu toe nog geen bloedverlies, maar ik kan ook niks vinden op internet dat mensen een temperatuurdaling hebben en toch zwanger blijken. Dus alle hoop voor deze ronde is nu wel de deur uit. Vandaag minder buikkramp dan gisteren en eergisteren. Maar als het vandaag niet komt, zal het morgen wel zijn. Edit: de hele avond stervenskoud gehad. In bed onder de deken tv gaan kijken, dat hielp. De nacht daarentegen was één grote opvlieger en heb ik constant liggen zweten. Woe 27-11 - 15DPO/ NOD testdag - temp: 36,42 nog steeds laag. Maar ook nog steeds geen bloed. Als ik niet zou tempen zou ik denken 'overtijd!' Dus net weer getest, maar nog steeds helemaal wit. Het afwachten duurt voort... 'S middags brak de menstruatie door. Op naar ronde 11 en hopelijk met een knaltest, knallend het nieuwe jaar in. Tot over een week of 3.
Aanvulling : 13 /14 dpo buikkrampen in ochtend, verder weeïg gevoel. Vandaag 14 / 15 dpo buikkrampen, steken in zij, weer continu naar wc rennen, nog niet ongesteld geworden. Wel de hele tijd het gevoel. Ik denk dat het deze ronde ook niet is. Als ik het vanacht niet wordt dan morgen testje wagen. 15 dpo NOD
Enige wat voor mij hoopvol is is dat er nog geen bloed is, maar welin vlagen enorme buikpijn. Hoop dat de rode vlag weg blijft deze ronde
Vanacht niet ongesteld geworden ook geen buikpijn meer, officieel 1 dag overtijd maar helaas een negatieve zwangerschapstest in handen ik denk dat mijn cyclus dit keer gewoon wat langer is dan normaal en op naar de volgende ronde
Ik geloof echt dat ik gek wordt, totaal geen buikpijn meer, echt misselijk, vreetkicks en temp van 37,5, normaal maar 36,5 ... kan ke toch zwanger zijn en op NOD+1 negatief testen?
Dat kan, ik had vorige cyclus op 16dpo een positieve test. En ik lees het wel eens vaker, maar doorgaans hebben vrouwen op 15dpo wel een positieve test. Maar hoe zeker ben je van je eisprong? Heb je bijvoorbeeld ovulatie testen gebruikt? Misschien ben je toch nog niet 15 dpo? Morgen misschien opnieuw testen? Spannend! Zal voor je duimen.
Ik heb bij mijn eerste elke maand (een jaar) getest en altijd op dag 15 of 16 de piek, geen pil meer gepakt ivm klachten rondom de pil ervoor. Nu met dag 17 enorme buikpijn en sinds dien elke dag wel krampjes, ben er vanuit gegaan dat dat de ovulatie was ivm die 12 maanden die ik toen wel altijd testte. Ik heb normaal ook vast 31 dagen cyclus. Dag 32 nu en nog niets te bekennen van menstruatie. Ik ben vanmiddag nieuwe testjes gaan halen en denk dat ik even wacht tot maandag. Als er dan nog steeds geen menstruatie of 2e streepje is ga ik eens met huisarts bellen. Ik moet sws nog bloed laten prikken voor schildklier, wellicht kunnen ze dan meteen op HCG prikken
Ik ga hier ook meeschrijven. Ik ben dit topic geloof ik 6 jaar geleden eens voor het eerst gestart, dus wel leuk dat het nog steeds bestaat! Vrijdagavond was mijn eisprong, dat is voor mij nooit lastig te weten, want ik heb altijd heel erg last van ovulatiepijnen. Wat wel spannend is, is dat ik een korte luteale fase heb. Zo'n 10 of 11 dagen. Dat was vroeger, toen ik jonger was (ik ben bijna 40), wel anders . Vrijdag 29-11: gezellig gemaakt in de ochtend, 's avonds ovulatie op dag 16 van de cyclus 1 dpo: gezellig gemaakt in de ochtend 2 dpo: nog wat nakrampen van eisprong - verder geen gekke dingen
Gisteravond ineens het gevoel te moeten overgeven. Ben vroeg naar bed gegaan. Vandaag als goed is 16 / 17 dpo, lichte steekjes rond baarmoeder niet echt pijnlijk, enorme pijn in mijn onderrug en in de middag plots super misselijk. Nog geen bloed te bekennen officieel 2 dagen overtijd en vanochtend niet meer durven testen. Indien morgen ochtend nog steeds geen bloed ga ik weer testen