Symptomen per DPO - Deel 6

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DisneyMom, 12 jan 2024.

1. Mimixx

Mimixx Lid

3 nov 2022
    65
    49
    18
    Vrouw
    Helaas net een klein beetje bruin bloed bij het afvegen, ik weet tenminste waar ik aan toe ben. Op naar de volgende ronde!

2. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    450
    455
    63
    Vrouw

Ergens heel fijn want nu weet je waar je aan toe bent maar ook heel naar!

Op naar een kerstwonder! ☺️

MissMorrow vindt dit leuk.
  3. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Vrijdag 29-11: gezellig gemaakt in de ochtend, 's avonds ovulatie op dag 16 van de cyclus

1 dpo: gezellig gemaakt in de ochtend
    2 dpo: nog wat nakrampen van eisprong - verder geen gekke dingen
    3 dpo: voel me vrij normaal, wat beurs gevoel in baarmoeder

Lexyloo vindt dit leuk.
  4. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    209
    251
    63
    Vrouw
    Ronde 11 is hier gestart!
    28 november —> HSG gehad (pffff dat deed mij een partijtje zeer!) en gelukkig goed nieuws. Alles is netjes en mooi open
    29 november —> echo t.b.v eicel-groei. 1 eicel van 20mm, dus direct Ovitrelle gespoten.
    1 december —> eisprong gehad en het gezellig gemaakt!

DPO1 (2-12): onrustige buik. Logisch, want de afgelopen dagen is het super onrustig daar geweest met onderzoek, echo, eisprong en natuurlijk pogingen tot…
    DPO2 (3-12)
    DPO3 (4-12)
    DPO4 (5-12)
    DPO5 (6-12)
    DPO6 (7-12)
    DPO7 (8-12)
    DPO8 (9-12)
    DPO9 (10-12)
    DPO10 (11-12)
    DPO11 (12-12)
    DPO12 (13-12)
    DPO13 (14-12)
    DPO14 (15-12)
    DPO15 (16-12)
    Testdag/vroeg-kerstcadeautje?

Kikii88, Lexyloo en MissMorrow vinden dit leuk.
  5. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    450
    455
    63
    Vrouw
    Vervelend dat de HSG zo'n pijn deed!
    Heb je al wel een uitslag? Ik duim met je mee voor een vroeg kerstcadeautje!!

6. chaoticgaelle

3 aug 2022
    96
    148
    33
    Vrouw
    Ik lees altijd mee, maar nu dacht ik: misschien leuk om ook eens mee te schrijven. Ik ben nu (waarschijnlijk) 8dpo. Misschien 9, of 7. Ik heb geen ovulatietesten gedaan.

1ste ronde 2e kindje.

1DPO niks

2DPO Pijn in mijn buik alsof er iets op mijn blaas/baarmoeder drukt/alsof ik een blaasontsteking heb (heb letterlijk 1 keer van mijn leven een blaasontsteking gehad dus de kans is klein). Minimale afscheiding.

3DPO Menstruatieachtige krampen in buik en rug. Minder erg dan menstruatie. Eten smaakt niet. Veel plassen. Minimale afscheiding.

4DPO af en toe menstruatieachtige krampen en steken schaambotje

5DPO Vlagen van misselijkheid, menstruatieachtige krampen, steken schaambot, geen eetlust, brandende tepels, pijnlijke borsten (normaal altijd maar nu nog niet gehad sinds ik ongesteld ben geworden en borstvoeding nog geef). Minimale wittige afscheiding.

6DPO Minder misselijk, vliegen met menstruatie achtige kantelen en pijn/steken schaambot, opgeblazen gevoel (al dagen met zoveel rommelende darmen), keelpijn. Minimale wittige afscheiding.

7DPO Heel veel lucht in mijn darmen en hierdoor rommelende buik, af en toe menstruatieachtige krampen, keelpijn, verstopte neus. Pijnlijke steken/Druk vagina, bekken pijn? Pijnlijke borsten vooral brandende tepels (maar ik geef dus nog borstvoeding dus ik weet niet of ik dat kan vertrouwen). Vlagen van misselijkheid.

8DPO Rommelende buik/lucht in darmen, af en toe menstruatieachtige krampen, gisteravond voor naar bed gaan pijnlijke liezen (alsof teveel belast was), test gedaan: negatief (for science ). Vlagen van misselijkheid, baarmoeder die gek zwaar aanvoelt. Minimale witte afscheiding.

die minimale afscheiding is gek. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook minimale afscheiding tijdens deze fase. Misschien past het gewoon bij mij? Ik ga er ook niet vanuit dat het de eerste keer raak zal zijn, al zou ik het mezelf (en ieder ander) zeker gunnen .

MissMorrow, Sabel27 en Kikii88 vinden dit leuk.
  7. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    881
    726
    93
    Vrouw
    Naar dat het zo’n pijn deed, maar fijn dat alles mooi open is. Hopelijk heeft het toch iets bijgedragen. Daar gaan we voor, een vroeg kerstcadeau. Ik ga voor je duimen!

Sabel27 vindt dit leuk.
  8. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    209
    251
    63
    Vrouw
    Na de HSG kreeg ik direct de uitslag en mocht ook even meekijken. 2 mooi open eileiders was de conclusie! Goed nieuws, maar roept wel de vraag op ‘waarom is het dan nog niet gelukt?’
    Gisteren opnieuw mijn arts gesproken en tot maart houden we dit plan vast. IO-behandeling met Letrozol en Ovitrelle. Daarna gaan we overstappen naar IVF, al hoop ik vooral dat die stap niet nodig is:)

9. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    881
    726
    93
    Vrouw
    Snap ik dat je dat afvraagt, wat dat betreft hoop je soms dat ze iets vinden, iets waar je wat mee kan. Nou hopelijk lukt het gewoon voor die tijd. Mag ik vragen waarom er direct voor IVF gekozen wordt en niet voor IUI?

Sabel27 vindt dit leuk.
  10. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @chaoticgaelle die verstopte neus is interessant, maar de krampen van 8dpo kunnen ook van de innestelling zijn...who knows? Over twee dagen weer een test?

chaoticgaelle vindt dit leuk.
  11. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    4 dpo: vrij normaal, cremeachtige afscheiding, soms een steekje in baarmoeder

Pas vanaf morgen gaat het spannend worden ;)

Kikii88 vindt dit leuk.
  12. chaoticgaelle

3 aug 2022
    96
    148
    33
    Vrouw
    Ik hoop het!

Vandaag ook mega jeukende en wat branderige tepels? Nog nooit gehad sinds ik borstvoeding geef en ongesteld ben geworden. Nou ja we gaan het allemaal zien over een paar dagen.

13. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    450
    455
    63
    Vrouw
    Ja, die vraag herken ik zo erg! Ik had de HSG aan de start van ons IUI traject en omdat ze daarbij ook nog zeiden, je bent dan 3 maanden extra vruchtbaar had ik zoveel hoop!

En wat Kikki zegt, ergens hoop je dat ze wat vinden (dat had ik met het prikken voor mijn schildklier).

Nouja, hopelijk heb jij profijt van de HSG en hoef je inderdaad niet over naar IVF!!

Kikii88 en Sabel27 vinden dit leuk.
  14. Sabel27

Sabel27 Actief lid

1 aug 2024
    209
    251
    63
    Vrouw
    Dat heb ik eerlijk gezegd niet gevraagd! Ik heb gelezen dat men voor IUI kiest als bijvoorbeeld de kwaliteit van de zaadcellen minder is(?). Mogelijk slaan wij IUI over omdat mijn man ver boven gemiddeld kwaliteit zaad heeft?(trots dat hij was met deze uitslag:roflmao::roflmao:). Geen idee! Je maakt mij nu ook nieuwsgierig, ik zal het de volgende keer eens vragen.

15. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    881
    726
    93
    Vrouw
    Ah ik dacht dat dat met isci zo was, dat daarvoor gekozen werd met een slechte zaadcel kwaliteit, maar niet zozeer met iui. Ik heb ook geen idee hoor.

Maar mijn man zijn zaad was ook ver boven gemiddeld, ook mega trots trouwens haha. Tegen ons was gezegd dat als oi niet zou werken dat de vervolgstap iui was. Vandaar dat ik me afvroeg waarom slaan ze dat bij jou over. Nou ben benieuwd als je het de volgende keer vraagt haha.

Maar laten we hopen dat dat soort behandelingen gewoon niet nodig zijn. Hopelijk krijgen jullie allemaal een mooi kerstcadeau. Gaat mij niet meer lukken, ik menstrueer namelijk nog steeds niet, dus kan nog niet beginnen met een nieuwe ronde. Hopelijk 1 deze dagen en anders start ik 12 december weer met een primolut kuur om mijn cyclus te resetten.

Sabel27 vindt dit leuk.
  16. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    450
    455
    63
    Vrouw
    #1436 Lexyloo, 4 dec 2024
    Laatst bewerkt: 4 dec 2024
    @Sabel27
    Wij kregen advies voor IUI omdat er bij ons allebei geen echte reden te vinden is waardoor het niet lukt. Ze gaan er dus vanuit dat het met IUI wel zal lukken en vinden IVF te intensief.
    Maar als een van de twee partners problemen heeft met de vruchtbaarheid beginnen ze volgens mij wel direct met IVF.

Nu we op ronde 4 zitten gaan ze wel nog weer wat verder kijken heb ik het idee. Mijn echo afspraken duren in elk geval langer dan de eerste paar rondes. :roflmao:

Sabel27 vindt dit leuk.
  17. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    4 dpo: vrij normaal, redelijk wat cremeachtige afscheiding, soms een steekje in baarmoeder
    5 dpo: vrij normaal, wat minder cremeachtige afscheiding, soms een steekje in baarmoeder

18. chaoticgaelle

3 aug 2022
    96
    148
    33
    Vrouw
    Update. 1ste ronde 2e kindje. Vandaag ben ik een beetje down, test negatief (ook al testte ik de vorige keer op 11dpo heeeel licht positief dus het kan nog). Toch geloof ik er niet meer in op de een of andere manier. Bij de eerst was ik meteen ronde 1 zwanger dus het kan nu ook echt alleen maar tegenvallen .

1DPO niks

2DPO Pijn in mijn buik alsof er iets op mijn blaas/baarmoeder drukt/alsof ik een blaasontsteking heb (heb letterlijk 1 keer van mijn leven een blaasontsteking gehad dus de kans is klein). Minimale afscheiding.

3DPO Menstruatieachtige krampen in buik en rug. Minder erg dan menstruatie. Eten smaakt niet. Veel plassen. Minimale afscheiding.

4DPO af en toe menstruatieachtige krampen en steken schaambotje

5DPO Vlagen van misselijkheid, menstruatieachtige krampen, steken schaambot, geen eetlust, brandende tepels, pijnlijke borsten (normaal altijd maar nu nog niet gehad sinds ik ongesteld ben geworden en borstvoeding nog geef). Minimale wittige afscheiding.

6DPO Minder misselijk, vliegen met menstruatie achtige kantelen en pijn/steken schaambot, opgeblazen gevoel (al dagen met zoveel rommelende darmen), keelpijn. Minimale wittige afscheiding.

7DPO Heel veel lucht in mijn darmen en hierdoor rommelende buik, af en toe menstruatieachtige krampen, keelpijn, verstopte neus. Pijnlijke steken/Druk vagina, bekken pijn? Pijnlijke borsten vooral brandende tepels (maar ik geef dus nog borstvoeding dus ik weet niet of ik dat kan vertrouwen). Vlagen van misselijkheid.

8DPO Rommelende buik/lucht in darmen, af en toe menstruatieachtige krampen, gisteravond voor naar bed gaan pijnlijke liezen (alsof teveel belast was), test gedaan: negatief (for science ). Vlagen van misselijkheid, baarmoeder die gek zwaar aanvoelt. Minimale witte afscheiding.

9DPO Pijnlijke liezen nog steeds, hoofdpijn, vlagen van misselijkheid, af en toe menstruatie achtige krampen, licht verkouden/verstopte neus, al dagen zó moe (ijzertekort?), af en toe pijnlijke borsten, veel druk op de bekkenbodem/bekkenbodempijn (wel inwendig onderzoek gehad bij fysio), steekjes onderin buik, kloppend gevoel buik (anders dan hartslag voelen), minimale wittige afscheiding.

vandaag dus 10 DPO, die update ik vannacht/morgenochtend! Ben benieuwd naar de test van morgen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik in de nacht van 10 op 11 dpo wat rozige afscheiding. Alleen heb ik dat vorige cyclus ook gehad op 10 en 11 dpo, dus dat durf ik niet meer als een goed iets te zien . Het is afwachten!

19. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    @chaoticgaelle dat kloppend gevoel in onderbuik had ik ook! Bij mij was het net of er een baby aan het trappelen was. Heel vreemd. Wanneer is je NOD ook alweer?

20. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    4 dpo: vrij normaal, redelijk wat cremeachtige afscheiding, soms een steekje in baarmoeder
    5 dpo: vrij normaal, wat minder cremeachtige afscheiding, soms een steekje in baarmoeder, winderig
    6 dpo: slecht geslapen, wat verhoogde hartslag, weer redelijk wat cremeachtige afscheiding en vanmorgen rond 6:15 toen ik stond te koken (ja, I know) een felle steek linksonder, winderig

Wat ik nog weet van vorige zwangerschappen is dat mijn borsten al vrij snel vol en pijnlijk voelden. Dat heb ik nu niet, dus ik vermoed dat ik op zondag of maandag wel ongesteld ga worden.

Deel Deze Pagina