Thanks ook voor jouw andere berichtje! Heb het lijstje gevonden en ik zie dat ons ziekenhuis er tussen staat dus dat kan ik eventueel vragen mocht het nodig zijn. Ik heb net het filmpje over ICSI bekeken en ook daarvoor zal ik voor de terugplaatsing naar een ander ziekenhuis moeten (partnerziekenhuis 30 min verder). Jouw opmerking over de wachtlijst laat me ook weer twijfelen of ik alvast aan moet melden bij Cuypers & Cuypers of beter eerst kan wachten. Je moet zoveel keuzes maken steeds en je hebt geen flauw idee waar je goed aan doet. Heb de zorgverzekeraar gebeld en die geven wel aan een korte narcose te vergoeden bij ICSI, zowel in NL als in het buitenland dus dat stemt hoopvol. Nu misschien maar eerst dit afwachten, dan 6 januari afwachten en dan misschien 1 ronde proberen in NL en dan kan ik altijd verder zien. Voel me vandaag trouwens erg rillerig dus denk nog van de uitwerking van de hormonen.
Ronde 11 is hier gestart! 28 november —> HSG gehad 29 november —> echo t.b.v eicel-groei. 1 eicel van 20mm, dus direct Ovitrelle gespoten. 1 december —> eisprong gehad DPO1 (2-12): onrustige buik. Logisch, want de afgelopen dagen is het super onrustig daar geweest met onderzoek, echo, eisprong en natuurlijk pogingen tot… DPO2 (3-12): in de ochtend steken in mijn liezen, verder geen klachten DPO3 t/m DPO7 (8-12): geen klachten DPO8 (9-12): zeurende liezen, af en toe steekjes in onderbuik. Nogsteeds amper afscheiding! Avondeten is niet goed gevallen. Tijdens het sporten komt het een beetje omhoog inclusief een beetje maagzuur DPO9 (10-12): een weeïg gevoel als ik wakker word. Mogelijk gewoon een lege maag, maar na ontbijt blijft het een beetje hangen. Ook in de ochtend af en toe lichte steekjes. Opnieuw amper afscheiding. DPO10 (11-12): s’nachts en s’ochtends hele lichte steekjes. Last van mijn linkerheup, misschien verkeerd gelegen? De rest van de dag nergens last meer van! DPO11 (12-12): wakker met last van mijn maag (net onder in het midden van mijn borstkas). Dit houdt de hele dag een beetje aan. Geen steken meer in mijn onderbuik/baarmoeder. Weeïg gevoel speelt vandaag ook weer een rol DPO12 (13-12) DPO13 (14-12) DPO14 (15-12) DPO15 (16-12) Testdag/vroeg-kerstcadeautje? opvallend: Deze maand heb ik voor mijn doen weinig afscheiding! Daarnaast ben ik sinds dpo7 elke nacht rond 1uur klaar wakker. Gek….
Ik ga ook weer een lijstje maken. Ik vond het bij mijn 1e heel fijn en achteraf gezien ook leuk om te weten. 1tm3 dpo - niks 4dpo - moe, levendig gedroomd, veel afscheiding 5dpo - moe, heel erg vroeg gaan slapen en ook lang geslapen. Af en toe zeurderig/trekkerig gevoel in mijn linkerlies, veel afscheiding 6dpo - Af en toe weer het zeurderige/trekkerige in mijn lies.
Ik had ook heeeel weinig afscheiding voor mijn doen! Normaal heb ik altijd natte onderbroeken tijdens mijn gehele menstruatiecyclus.
Zeker een klote traject! Hopelijk is het gewoon niet nodig! Wij hebben nog niet verder gekeken naar behandelingen in het buitenland. Nou wonen wij opk niet echt in de buurt van de grens dus dat is een optie die veel voeten in de aarde heeft. Dus we zitten het nog even uit hier!
Heel herkenbaar! Ik las net weer jouw DPO-verloop en herken heel veel dingen. Ben benieuwd of het hier ook een positieve uitkomst gaat hebben
Oeeh dat ziet er hoopvol uit, zo spannend!! Heb je al een idee wanneer je gaat testen? Of ga je netjes wachten tot 15DPO? Ga voor je duimen!
ik wil echt wachten tot minstens maandag. Omdat ik Ovitrelle gebruik, ben ik bang voor een valse positieve test als ik eerder ga testen.
Ik ga ook weer een lijstje maken. Ik vond het bij mijn 1e heel fijn en achteraf gezien ook leuk om te weten. 1tm3 dpo - niks 4dpo - moe, levendig gedroomd, veel afscheiding 5dpo - moe, heel erg vroeg gaan slapen en ook lang geslapen. Af en toe zeurderig/trekkerig gevoel in mijn linkerlies, veel afscheiding 6dpo - Af en toe weer het zeurderige/trekkerige in mijn lies. 7dpo - rommelende darmen, opgeblazen buik, niet helemaal lekker. 8 dpo - ochtendtest negatief. Bij mijn dochter was de test op 8dpo positief dus mijn hoop is eigk al weg.
Ronde 11 is hier gestart! 28 november —> HSG gehad 29 november —> echo t.b.v eicel-groei. 1 eicel van 20mm, dus direct Ovitrelle gespoten. 1 december —> eisprong gehad DPO1 (2-12): onrustige buik. Logisch, want de afgelopen dagen is het super onrustig daar geweest met onderzoek, echo, eisprong en natuurlijk pogingen tot… DPO2 (3-12): in de ochtend steken in mijn liezen, verder geen klachten DPO3 t/m DPO7 (8-12): geen klachten DPO8 (9-12): zeurende liezen, af en toe steekjes in onderbuik. Nogsteeds amper afscheiding! Avondeten is niet goed gevallen. Tijdens het sporten komt het een beetje omhoog inclusief een beetje maagzuur DPO9 (10-12): een weeïg gevoel als ik wakker word. Mogelijk gewoon een lege maag, maar na ontbijt blijft het een beetje hangen. Ook in de ochtend af en toe lichte steekjes. Opnieuw amper afscheiding. DPO10 (11-12): s’nachts en s’ochtends hele lichte steekjes. Last van mijn linkerheup, misschien verkeerd gelegen? De rest van de dag nergens last meer van! DPO11 (12-12): wakker met last van mijn maag (net onder in het midden van mijn borstkas). Dit houdt de hele dag een beetje aan. Geen steken meer in mijn onderbuik/baarmoeder. Weeïg gevoel speelt vandaag ook weer een rol DPO12 (13-12): trekkende liezen, darmen zijn onrustig. In de middag opnieuw een weeïg gevoel. Aan het einde van de dag weer last van mijn maag en een weeïg gevoel. DPO13 (14-12): in de ochtend gelijk last van mijn maag. De rest van de dag vlagen van een weeïg gevoel. Maar nog steeds geen bruine afscheiding of teken van beginnende menstruatie te bekennen! DPO14 (15-12) DPO15 (16-12) Testdag/vroeg-kerstcadeautje?
Ziet er zo hoopvol uit, spannend! Ben benieuwd morgen. Hopelijk een mooie positieve test, mooier kerstcadeau kan niet. We duimen door!
Zo spannend! Het ziet er echt goed uit hoor. Ik leef en duim met jullie mee! Hoe gaat het met de rest hier? Ik heb nog steeds geeb positieve ovulatie test met clearblue digital dus kan de IUI als het goed is morgen gewoon doorgaan! Tenminste, als ik vanavond een smiley krijg haha. Anders gewoon een echo en dan later een iui?
Wat goed dat je het weekend bent doorgekomen, super fijn, in ieder geval niet je eisprong gemist! Kun je misschien morgen patatjes eten bij de Mac Donalds haha. Ik werd 5 dec ongesteld. Van dag 3 t/m 7 Letrozol geslikt. En nu wachten op me ovulatie, maar heb wel al van die vruchtbare slijm afscheiding en me ovulatie testen beginnen iets op te lopen. Dus zit er aan te komen de ovulatie.
Ja! En daarna een babydekentje onder de kerstboom! Haha. Ik ben echt ontzettend bijgelovig geworden. Ik hoop morgen of in elk geval aankomende week op de IUI. Misschien gaan we wel gelijk oplopen! En hopelijk hebben die andere 2 eitjes nu ook de kans gehad door te groeien tot een mooie omvang! Wel ontzettend spannend voor je. Fijn wel dat je cyclus in elk geval weer op gang is gekomen.
@Lexyloo Haha herkenbaar, bij mij ligt er ook al een babydeken onder de kerstboom haha. Nog een bijgeloof trouwens is warme voeten. Ik slaap met sokken aan. In de Chinese geneeskunde zeggen ze dat koude voeten niet goed zijn. Ik denk dat ik een paar dagen later ga zijn, maar wel redelijk gelijk op inderdaad. Zo spannend, je hebt misschien wel kans op een drieling haha.
Ronde 11 is hier gestart! 28 november —> HSG gehad 29 november —> echo t.b.v eicel-groei. 1 eicel van 20mm, dus direct Ovitrelle gespoten. 1 december —> eisprong gehad DPO1 (2-12): onrustige buik. Logisch, want de afgelopen dagen is het super onrustig daar geweest met onderzoek, echo, eisprong en natuurlijk pogingen tot… DPO2 (3-12): in de ochtend steken in mijn liezen, verder geen klachten DPO3 t/m DPO7 (8-12): geen klachten DPO8 (9-12): zeurende liezen, af en toe steekjes in onderbuik. Nogsteeds amper afscheiding! Avondeten is niet goed gevallen. Tijdens het sporten komt het een beetje omhoog inclusief een beetje maagzuur DPO9 (10-12): een weeïg gevoel als ik wakker word. Mogelijk gewoon een lege maag, maar na ontbijt blijft het een beetje hangen. Ook in de ochtend af en toe lichte steekjes. Opnieuw amper afscheiding. DPO10 (11-12): s’nachts en s’ochtends hele lichte steekjes. Last van mijn linkerheup, misschien verkeerd gelegen? De rest van de dag nergens last meer van! DPO11 (12-12): wakker met last van mijn maag (net onder in het midden van mijn borstkas). Dit houdt de hele dag een beetje aan. Geen steken meer in mijn onderbuik/baarmoeder. Weeïg gevoel speelt vandaag ook weer een rol DPO12 (13-12): trekkende liezen, darmen zijn onrustig. In de middag opnieuw een weeïg gevoel. Aan het einde van de dag weer last van mijn maag en een weeïg gevoel. DPO13 (14-12): in de ochtend gelijk last van mijn maag. De rest van de dag vlagen van een weeïg gevoel. Maar nog steeds geen bruine afscheiding of teken van beginnende menstruatie te bekennen! DPO14 (15-12): in de ochtend minder afscheiding, wat vaak een eerste teken is van mijn menstruatie. Verder ook meer steken en onrust in mijn onderbuik. Wel echt weer een weeïg gevoel door de dag heen. Einde middag weer meer afscheiding, een héél klein beetje bruinige afscheiding op mijn inlegkruisje. Voor mijn gevoel: 90% kans op menstruatie en 10% op zwanger….. DPO15 (16-12) Testdag
Zo spannend!! In ieder geval mega fijn dat je niet in het weekend bent uitgekomen! Hopelijk vandaag de smiley en dan morgen de IUI! Let us know hoe het loopt! Hier niks bijzonders.. In de wachtweken maar voel niks bijzonders. Had na de Ovitrelle echt 1 dag zwangerschapsklachten, vooral heel rillerig.. Maar daarna nergens meer last van tot aan nu. Ga er gewoon van uit dat het niks is geworden en ik over kleine 2 weken weer hormonen kan gaan prikken voor volgende IUI. Met de vraag aan de dokter of ik mijn eisprong dan niet met orgalutran kan timen ipv een maand aan de pil hoef. Dat scheelt me hormonen en tijd.