Ik ben al bij de huisarts, grootste probleem is nog dat dit eigenlijk door huisarts komt. Na voroge zwangerschap werkte schildklier te langzaam, wat kennelijk vaker voorkomt bij zwangerschap. Heb toen toch medicatie gekregen en was niet ingelicht verder, waarna hij te snel werkte. Nu werkt hij nog steeds te snel Krijg als het goed is weer eerst medicatie om hem langzamer te laten werken.
Daar ben ik wéééér. "Korte" samenvatting: Poging 11 - IUI met KID ( donorsperma i.v.m azoöspermie bij mijn man) PCOS - gebruik letrozol om een eitje te laten rijpen. Poging 4 is de enige poging die gelukt is, maar helaas niet bleef plakken. Toch geeft het hoop dat het dus wel mogelijk is. We gaan tot poging 12, daarna blijft alleen ivf/icsi over. Dus we hopen elke poging heel hard dat dit hem écht is! Ik heb een lange onregelmatige cyclus, meestal de eisprong rond cyclusdag 20. Een enkele keer ook op dag 14, of 16, maar meestal 19/20. Mijn menstruatie duurt gemiddeld 8 dagen. De vorige keer opeens maar 5 dagen en nu deze cyclus duurde het 10 dagen voor het helemaal weg was. Geen pijl op te trekken dus. Ik zit nu op dag 20, heb nu wel steekjes van het groeien van een eiblaasje, maar de ovulatietest is nog negatief. Ook al een keer gehad dat deze 's morgens vroeg nog negatief was, en door een voorgevoel 's middags nogmaals getest en toen wel positief. Dus nu test ik deze laatste dagen 2x per dag. Ik verwacht dat hij morgen positief is en dan begint bet hele circus weer. 16-12 Cyclusdag 20 - temp: 36,30 - ovulatietest nog negatief. Steekjes in eierstok rechts. Elastische afscheiding. Momenteel verkouden. 17-12 Cyclusdag 21 - temp: 36,05 -inseminatie - een tempdip. Ovulatietest van clearblue nog negatief. Maar voelde aan alles dat ie misschien later op de dag positief werd. Op aanraden van het ziekenhuis gebruik ik die met de smiley. Als je het staafje er na gebruik uitklikt zie je 2 streepjes waar je niet naar mag kijken, doe het uiteraard toch. Die waren beide mooi donker opgelopen de afgelopen dagen. Dus ik heb een beetje gejokt en 's morgens doorgegeven dat ie positief was, zodat ik 's middags langs kon komen voor de inseminatie. Was te vroeg in het ziekenhuis dus nog even daar naar etos geweest want de CB testen had ik inmiddels opgemaakt. Dus nu "goedkopere" van etos genomen waarbij ik wél naar de streepjes mag kijken. Na de inseminatie een test gedaan, en beide even donker. Dus ik zit prima met de timing. Zaadcellen overleven immers toch tot 5 dagen. Ze kon overigens mijn baarmoeder weer niet vinden, die ligt diep en hoog. Die speelt weleens Verstoppertje. Dus ik heb daar een kwartier met een eendenbek gelegen. Toen ze uiteindelijk een collega haalde, die hem, of haar natuurlijk meteen vond. Die dame die ik in eerste instantie had, had ik vorige keer ook, zelfde verhaal. Misschien ligt het gewoon aan haar. Toen ik daarna een half uur op de bus moest wachten ben ik de Hema ingelopen en heb een truitje gekocht van Takkie met een broekje en een rompertje. Had deze al eerder zien liggen, maar durfde hem vorige maand niet te kopen, maar heb het nu toch gedaan. Sorry, ik ben niet zo kort van stof. Verder nog wat steken en krampen gevoeld. Kan van het eitje zijn, of van de inseminatie, of beide. Borsten worden wat gevoeliger. (Soms ook ronduit pijnlijk vanaf de eisprong) 18-12 Cyclusdag 22 - temp: 36,43 - temp weer op normaal niveau. Nu afwachten wanneer deze oploopt. Momenteel wat lichte buikkrampen. Simpele ovulatietest gaf twee strepen van gelijke kleur. 19-12 - cyclusdag 23 - temp: 36,47 - ovulatietest was minder donker, dus piek geweest en LH daalt. Vandaag verder niet echt klachten. Een enkel steekje in de eierstokken en een beetje gevoelige borsten, die vast nog wel aanhouden de komende 2 weken. Hopelijk straks of morgen de eisprong. 20-12 eisprong? - temp: 36,47 erg levendig gedroomd. Nog wat krampjes en steekjes gevoeld. De fertility friend app denkt nu dat mijn eisprong de 17e was, maar dat geloof ik niet. Zal gebaseerd zijn op drie dagen een temp die ietsje hoger is dan de afgelopen drie weken. Maar vorige cyclus was deze na de eisprong tussen de 36,70 en 36,85 dus dan zijn we er nog niet... 21-12 - 1 DPO - temp: 36,53 weer een lichte steiging in de temp. Ik denk dat de eisprong gisteren was. Maar (gelukkig) geen pijnlijke eisprong dan zoals voorheen, geeft echter ook weer minder zekerheid. Deze cyclus hebben we een traag stijgende temp denk ik zo. Ben benieuwd of ie morgen wel omhoog schiet. Ik ga er dus nu maar even vanuit dat dit 1 DPO is. Verder nog steeds een neusverkoudheid. Tepels zijn gevoelig en goed doorbloedt, laten we maar zeggen. Ik weet dat dit de komende twee weken aanhoudt, dus ik ga ze niet elke dag vermelden. En ja de klachten die ik nu meldt, zijn mijn standaard hormoonklachten en hebben uiteraard nog niks met een zwangerschap te maken. 22-12 - 2 DPO - temp: 36,66 we blijven stijgen Geen nieuwe klachten vandaag. Edit: 's avonds een opgeblazen buik en afdrukken van mijn sokken in mijn enkels, die normaal niet knellen. Kon niet in slaap komen. Pas na 2.00 's nachts ergens in slaap gevallen. 23-12- 3 DPO - temp: 36,63 wonder boven wonder niet echt vermoeid. Meestal erg vermoeid na de eisprong en aangezien het een kort nachtje was, valt het me alles mee. Kon vandaag mijn bh niet verdragen. Ben vrij dus hij was binnen 10 min weer uit. Is een hormonendingetje. Soms heb ik van die dagen dat echt helemaal niks lekker zit en daar kan ik dan ook zeer gefrustreerd van raken. Dus gelukkig hoefde ik niet weg en kon ik de dag bh-loos doorbrengen. Helaas is het niet sociaal geaccepteerd om zonder bh de deur uit te gaan met grote zware borsten. Soms even een zeurend gevoel in de buik, heel kort, als ik er niet op zou letten zou ik het misschien niet eens merken. 'S avonds in bed erg bewust van hartslag. Die leek sneller dan normaal te gaan. 24-12- 4 DPO - temp: 36,72 opgestaan met hoofdpijn. Buiten adem als ik de trap op loop. Snel last van maagzuur de laatste 3 dagen. Ook wel veel kerstchocolaatjes gegeten, maar vandaag nog niet en toch maagzuur. 25-12- 5 DPO - temp: 36,69 vanochtend vond mijn man zijn kerstcadeau niet zo geslaagd (armband en ketting) dus die sturen we terug, niet erg. Maar het resulteerde in tranen, bij mij dan. Snel last van maagzuur en mijn borsten voelen wat zwaarder, beetje gevoelig. Tepels waren al gevoelig. Nog steeds buiten adem als ik de trap oploop, dit heb ik normaal niet, tenzij ik ziek ben. Dat ben ik niet, alleen ontstoken neusslijmvlies o.i.d . 1 neusgat waarin het steeds lichtelijk bloed. Probeer niet te snuiten, spoelen mag wel van de huisarts. Waarschijnlijk een beschadigd haarvaatje. Afijn, niet ziek dus. Vorig jaar toen poging 4 wel gelukt was, had ik ook dat ik snel buiten adem was, dus dat is hoopvol. Uit eten geweest met de ouders en schoonouders. Blij dat ik thuis nu niks hoefde te organiseren. Nu lekker de rest van de avond op de bank. Fijne kerst! 26-12- 6 DPO - temp: 27-12- 7 DPO - temp: 28-12- 8 DPO - temp: 29-12- 9 DPO - temp: 30-12- 10 DPO - temp: 31-12- 11 DPO - temp: 01-01- 12 DPO - temp: (ik wil graag met een knaltest het nieuwe jaar inknallen! Zou dat lukken op 12 DPO?) 02-01- 13 DPO - temp: 03-01- 14 DPO - temp:
Ik mag ook weer mee doen! Ronde 24 - 4e poging IUI met ovaleap 16-12 (CD20): Vanochtend een statische smiley op de CB ovulatietest. Eigenlijk stond er een IUI vandaag maar die is naar morgen verschoven. De hele dag flink opgeblazen (ironisch genoeg leek ik wel zwanger). Aan het einde van de dag begonnen de krampen. Dit keer zowel links als rechts. Misschien is dat omdat er links 2 eitjes en rechts 1 eitje op springen staan? Temperatuur: 36.41 17-12 (CD 21): Vandaag IUI! Ik merk dat ik het spannend vind omdat ik geen ovitrelle heb gezet dus niet een eisprong heb opgewekt. Ik ben dus toch een beetje bang dat we de eisprong mislopen. Maar aan de pijnlijke krampen van afgelopen nacht denk ik dat we wel goed zitten. En nu is een positieve test ook echt van mijzelf en niet door de ovitrelle! Mijn baarmoeder voelt wel echt beurs en anders dan bij een normale eisprong. Flinke temperstuurstijging maar dat kan ook te maken hebben met slecht slapen. Temperatuur: 37.31 18-12 (1dpo): Beetje mopperig gevoel vandaag. Ik mis de zon ook echt enorm maar dat is natuurlijk geen zwangerschaps symptoom haha. Het voelde zwaar om met de kids te werken vandaag. Nou helpt het ook niet mee dat die volop in de feestdagen "stress" zitten dus erg druk zijn. Maar kon toch ook echt wel minder hebben. Voel me warm en zweterig en mijn onderrug doet pijn. Borsten voelen zwaar maar dat was ook al voor mijn ovulatie zo. Mijn baarmoeder voelt vooral zwaar, niet echt pijnlijk meer, wat fijn is want de vorige IUI had ik best wel krampen en bloeding na de inseminatie. Eigenlijk voelt alles zwaar en ben erg moe, zoals gewoonlijk. Oh en, ik heb super behoefte aan zoutigheid. Ik heb bifi worstjes gekocht haha. Temperatuur: 36.77 19-12 (2dpo): Erg moe vandaag. Voel me hangerig en huilerig. Mijn borsten doen pijn en zijn opgezet. Ben snotterig en heb hoofdpijn. Hopelijk word ik niet ziek! Lage rugpijn en krampen zijn weg. Temperatuur: 36.83 20-12 (3dpo): Opgeblazen buik (ik lijk wel zwanger... zo ironisch!) en pijnlijke borsten. Ik ben de hele dag al zo labiel als wat en moet om vanalles huilen (zo mooi/zielig/emotioneel is een ouderwetse draaimolen op het plein toch niet? En waarom huil ik als een baby omdat mijn man lekkere kaasjes heeft meegebracht?). Afscheiding is crème-ig en best wel veel, wat ik niet gewend ben. Krampen zijn niet aanwezig. Temperatuur: 36.82 21-12 (4dpo): Mijn borsten zijn zwaar en gevoelig maar verder eigenlijk niet echt iets behalve dat ik echt enorm snel huil. (Nou lokt een kerstfilm dat ook wel uit haha). Afscheiding is nog steeds creme en erg aanwezig. Temperatuur: 37.00 22-12 (5dpo): Niet heel veel benoemenswaardigs. Borsten doen nog steeds pijn, ik ben niet zo super moe meer en mijn afscheiding is creme maar minder. Nog 5 dagen te gaan om te zien of het dit keer misschien raak is. Temperatuur: 36.98 23-12 (6dpo): Niet heel erg veel symptomen. Mijn borsten doen nog steeds best pijn en afscheiding is nog steeds creme maar wordt wel flink minder. Deze avond een beetje steekjes links, voelt een beetje als een stuiptrekking. Mijn been gaat helemaal mee. Verder geen kramp of iets dergelijks. Temperatuur: 36.89 24-12 (7dpo): Niet heel veel bijzondees eigenlijk. Borsten doen nog steeds wel pijn maar iets minder dan een paar dagen hiervoor. Of het valt me minder op hahah. Heb een beetje een maagzuur gevoel. Komt niets echt naar boven maar het voelt een soort van branderig ofzo. Afscheiding is nog steeds creme, geen spotting gelukkig (normaal heb ik dat al wel) en geen krampen! Ik heb me er denk ik al over heen gezet dat het deze maand raak is. Ik wil nu vooral door en het gesprek aan over vervolgstappen! Temperatuur: 36.78 25-12 (8dpo): Vooral gewoon een beetje verdrietig vandaag. Denk dat het alles samen is. Lichte kramp maar niet heel opvallend. Afscheiding nog steeds wit en creme. Temperatuur: 36.88 26-12 (9dpo): 27-12 (10dpo): 28-12 (NOD): 29-12 (12dpo): 30-12 (13dpo): 31-12 (14dpo): 1-1 (TESTDAG):
Wat vervelend! Ben je na die zwangerschap altijd medicatie blijven doorslikken, zonder dat je eens in de zoveel tijd je bloed hebt laten prikken. En slik je nu nog medicatie? Want dan is het misschien gewoon dat je een lagere dosering kan slikken of stoppen?
Wat rot dat het allemaal zo samen voor je komt. En al die aankondigingen waar je het eerder over had, dat is ook gewoon mega lastig. Ik hoop echt heel erg voor jou dat jullie eindelijk deze maand toch zwanger worden. En hopelijk heb je morgen toch nog een fijne tweede kerstdag. Knuffel voor jou!
Hoihoi, Ik doe weer mee. Na 24 rondes ‘zelf proberen’ zonder een positieve test, was het de vorige ronde(25) met ovulatie-inductie eindelijk raak. Helaas eindigde dat al snel in een vroege miskraam. Eén cyclus overgeslagen om te herstellen en te ontzwangeren op aanraden van het ziekenhuis. Nu begonnen aan ronde 26, opnieuw met ovulatie-inductie (Letrozol 2,5). 1DPO 19-12: Zit niet lekker in me vel. Voelt toch wel dubbel om bezig te zijn met een eventuele nieuwe zwangerschap. Voel me verdrietig dat de vorige is misgegaan. Voor de rest geen lichamelijke klachten. 2DPO 20-12: Nog steeds niet lekker in me vel. Weinig symptomen, alleen licht gevoelige borsten. 3DPO 21-12: Vandaag voel ik me mentaal wat beter, luchtiger in ieder geval. Licht gevoelige borsten en af en toe een klein zeurtje in me onderbuik. 4DPO 22-12: Gisterenavond(zaterdag) uiteten geweest. Ik denk een voedselvergiftiging opgelopen. Oeff heftig, wat ben ik ziek geweest. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo misselijk ben geweest. Hele nacht en hele dag overgegeven, misselijk en gigantische maagpijn. Letterlijk de hele dag in bed gelegen samen met manlief, die had namelijk hetzelfde. Was zo beroerd dat ik eigenlijk alle andere eventuele symptomen niet op kon merken. Vraag me of hierdoor de kans op een zwangerschap niet verkeken is. 5DPO 23-12: nog steeds licht misselijk, beurse maag en zo moe. Komt niet echt lekker uit, mega druk qua werk en voorbereidingen voor de kerst, maar dat lukt allemaal niet echt. Voor de rest geen symptomen. 6DPO 24-12: Vandaag voel ik me weer fitter. Wel nog behoorlijk last van maagpijn. Daarnaast had ik moeite met geuren in de supermarkt, ging er zelfs van kokhalzen. Maar in ieder geval weer wat energie. Voor de rest wat dikkere wittige afscheiding en af en toe krampjes in onderbuik links. 7DPO 25-12: Voelde me vandaag op zich prima. Veel dikke witte afscheiding en behoorlijk pijnlijke borsten. Vanochtend een test gedaan, negatief. Het was niet zozeer dat ik een positieve test zou verwachten, maar in geval van een positieve test moet ik direct me schildklier medicatie ophogen. Vanaf nu zal ik dan ook om de dag testen, zodat ik er op tijd bij ben.
Nee toen ze erachter kwamen dat hij ineens te snel werkte moest ik stoppen met medicatie en gaven ze aan dat het vanzelf goed kwam. Na maanden met klacjten romd te hebben gelopen hebben ze me eindelijk een verwijzing aangemaakt. Was ongeveer een half jaar na zwangerschap dat ze me de medicatie hadden voorgeschreven en maar 8 weken gebruikt en blijf klachten houden nu. Ik had ook meer onderzoek zelf moeten doen in plaats van gewoon huisarts en medicatie voorschrift vertrouwen.
Ik wist niet dat schildklier zo een invloed ook had op zwangerschap dat je die medicatie dan direct dient op te hogen. Buikgriep hangt ook erg in de lucht, ik heb het toen opgelopen na mcdonnalds bezoek, dacht ook voedselverschiftiging tot oedereen waar ik mee samen was geweest ineens ook begon Pijnlijke borsten klinkt goed, had er vandaag ook erg last van. Ben benieuwd hopelijk een mooie posi deze maand ☺️
De maand voordat ik posi teste bij de eerste zag ik allemaal zwangere vrouwen rondlopen en aankondigingen op social media. Ik zelf was natuurlijk aan het huilen want wilde het ook zoo graag. Mijn man zei: volgens mij is het een teken. Ik ben dat gaan geloven en weer wat positjever geworden en volgende ronde was het raak. misschien is het voor jou ook wel een teken? Laten we het hopen in ieder geval
Pff wat vervelend zeg! Ook dat je klachten blijft houden. En je bloedwaarde geeft nu dus ook aan dat je schildklier op dit moment nog steeds te snel werkt? Wat is je tsh en t4 waarde?
Het heeft inderdaad behoorlijk invloed. Hoe het mij uitgelegd is: mijn immuunsysteem valt me schildklier aan, hierdoor maak ik zelf niet voldoende schildklierhormoon aan. Daarom slik ik schildklierhormoon zodat ik hier alsnog voldoende van heb. Maar een baby heeft op het begin nog geen eigen schildklier en gaat dus gebruik maken van jouw hormoon. Die ik dus niet voldoende aanmaak. Bij een zwangerschap heb ik hier dus meer van nodig. Daarom moet ik de medicatie direct ophogen met 25 procent. Te weinig schildklierhormoon kan namelijk negatieve gevolgen hebben voor de ontwikkeling van de baby. Haha, ja voor velen is het een positief symptoom, pijnlijke borsten. Voor mij niet zozeer, want ik heb het altijd na de eisprong. Vorige ronde dat het raak was had ik het juist minder erg. Dus misschien hoop ik juist wel op minder pijnlijke borsten.
Ik mag ook weer mee doen! Ronde 24 - 4e poging IUI met ovaleap 16-12 (CD20): Vanochtend een statische smiley op de CB ovulatietest. Eigenlijk stond er een IUI vandaag maar die is naar morgen verschoven. De hele dag flink opgeblazen (ironisch genoeg leek ik wel zwanger). Aan het einde van de dag begonnen de krampen. Dit keer zowel links als rechts. Misschien is dat omdat er links 2 eitjes en rechts 1 eitje op springen staan? Temperatuur: 36.41 17-12 (CD 21): Vandaag IUI! Ik merk dat ik het spannend vind omdat ik geen ovitrelle heb gezet dus niet een eisprong heb opgewekt. Ik ben dus toch een beetje bang dat we de eisprong mislopen. Maar aan de pijnlijke krampen van afgelopen nacht denk ik dat we wel goed zitten. En nu is een positieve test ook echt van mijzelf en niet door de ovitrelle! Mijn baarmoeder voelt wel echt beurs en anders dan bij een normale eisprong. Flinke temperstuurstijging maar dat kan ook te maken hebben met slecht slapen. Temperatuur: 37.31 18-12 (1dpo): Beetje mopperig gevoel vandaag. Ik mis de zon ook echt enorm maar dat is natuurlijk geen zwangerschaps symptoom haha. Het voelde zwaar om met de kids te werken vandaag. Nou helpt het ook niet mee dat die volop in de feestdagen "stress" zitten dus erg druk zijn. Maar kon toch ook echt wel minder hebben. Voel me warm en zweterig en mijn onderrug doet pijn. Borsten voelen zwaar maar dat was ook al voor mijn ovulatie zo. Mijn baarmoeder voelt vooral zwaar, niet echt pijnlijk meer, wat fijn is want de vorige IUI had ik best wel krampen en bloeding na de inseminatie. Eigenlijk voelt alles zwaar en ben erg moe, zoals gewoonlijk. Oh en, ik heb super behoefte aan zoutigheid. Ik heb bifi worstjes gekocht haha. Temperatuur: 36.77 19-12 (2dpo): Erg moe vandaag. Voel me hangerig en huilerig. Mijn borsten doen pijn en zijn opgezet. Ben snotterig en heb hoofdpijn. Hopelijk word ik niet ziek! Lage rugpijn en krampen zijn weg. Temperatuur: 36.83 20-12 (3dpo): Opgeblazen buik (ik lijk wel zwanger... zo ironisch!) en pijnlijke borsten. Ik ben de hele dag al zo labiel als wat en moet om vanalles huilen (zo mooi/zielig/emotioneel is een ouderwetse draaimolen op het plein toch niet? En waarom huil ik als een baby omdat mijn man lekkere kaasjes heeft meegebracht?). Afscheiding is crème-ig en best wel veel, wat ik niet gewend ben. Krampen zijn niet aanwezig. Temperatuur: 36.82 21-12 (4dpo): Mijn borsten zijn zwaar en gevoelig maar verder eigenlijk niet echt iets behalve dat ik echt enorm snel huil. (Nou lokt een kerstfilm dat ook wel uit haha). Afscheiding is nog steeds creme en erg aanwezig. Temperatuur: 37.00 22-12 (5dpo): Niet heel veel benoemenswaardigs. Borsten doen nog steeds pijn, ik ben niet zo super moe meer en mijn afscheiding is creme maar minder. Nog 5 dagen te gaan om te zien of het dit keer misschien raak is. Temperatuur: 36.98 23-12 (6dpo): Niet heel erg veel symptomen. Mijn borsten doen nog steeds best pijn en afscheiding is nog steeds creme maar wordt wel flink minder. Deze avond een beetje steekjes links, voelt een beetje als een stuiptrekking. Mijn been gaat helemaal mee. Verder geen kramp of iets dergelijks. Temperatuur: 36.89 24-12 (7dpo): Niet heel veel bijzondees eigenlijk. Borsten doen nog steeds wel pijn maar iets minder dan een paar dagen hiervoor. Of het valt me minder op hahah. Heb een beetje een maagzuur gevoel. Komt niets echt naar boven maar het voelt een soort van branderig ofzo. Afscheiding is nog steeds creme, geen spotting gelukkig (normaal heb ik dat al wel) en geen krampen! Ik heb me er denk ik al over heen gezet dat het deze maand raak is. Ik wil nu vooral door en het gesprek aan over vervolgstappen! Temperatuur: 36.78 25-12 (8dpo): Vooral gewoon een beetje verdrietig vandaag. Denk dat het alles samen is. Lichte kramp maar niet heel opvallend. Afscheiding nog steeds wit en creme. Temperatuur: 36.88 26-12 (9dpo): Helaas deze ochtend wakker geworden met kramp en spotting. Mijn temperatuur daalt en mijn pijnlijke borsten zijn weg dus ik denk dat het morgen of overmorgen wel einde oefening is. Ik had het wel verwacht maar je krijgt toch weer hoop... en natuurlijk ook hoop dat dit innesteling is. 27-12 (10dpo): 28-12 (NOD): 29-12 (12dpo): 30-12 (13dpo): 31-12 (14dpo): 1-1 (TESTDAG):
Kon het niet laten, test gister boven en vandaag onder. Sorry mijn pomsky is erover heen gerend binnen 3 minuten en roze lijkt mee geen indroger? nog steeds onzeker..
Ik doe weer mee na mijn 3e opeenvolgende miskraam. Maandje pauze gehad ivm onderzoeken in België 1 dpo (16dec) - ‘s nachts naar het toilet, overdag diarree 2 dpo (17 dec) - ‘s nachts aparte droom gehad 3 dpo (18 dec) - vanaf 05:30 klaar wakker, weer heftig gedroomd. Maar nog niet zo heftig als dat ik bij de voorgaande zwangerschappen heb gemerkt. Ook staan de tranen in mijn ogen al de hele dag. Kan echt om alles huilen merk ik. 4 dpo (19 dec) - ‘s nachts weer apart gedroomd. Ook was ik vandaag in de ochtend opvallend moe, terwijl ik prima geslapen heb. Edit: in de middag ook doodmoe, voel me echt een slappe vaatdoek. Lange werkdag vandaag dus ff doorbikkelen.. 5 dpo (20 dec) - normale nacht, in de ochtend last van mijn darmen. Hele drukke werkdag gehad dus eigenlijk geen tijd gehad om op mijn symptomen te letten. Hierdoor heb ik dus het gevoel dat het niet raak is deze keer 6 dpo (21 dec) - vannacht weer van alles liggen dromen. Stiekem wel blij mee want hierdoor heb ik weer iets meer hoop. Afscheiding ook anders dan normaal. En had tijdens het avondeten geen eetlust (normaal gesproken altijd honger hahaha) 7 dpo (22 dec) - geen nieuwe symptomen 8 dpo (23 dec) - apart gedroomd en onrustig gedroomd, ook vroeg wakker. Winderig 9 dpo (24 dec) - onrustig geslapen 10 dpo (25 dec) - om 06:00 klaarwakker en last van mijn keel. Dus toch maar gaan testen, waarschijnlijk veel te vroeg! Idd, test: negatief Ook ben ik erg verdrietig vandaag. Vandaag alleen al 3 zwangerschapsaankondigingen op instagram gezien. Super blij voor iedereen maar wil het zelf ook zo graag 11 dpo (26 dec) - keelpijn is weg gelukkig! Nog steeds erg moe, maar ga er wel wat leuks van maken vandaag. De vorige ronde had ik op 12 dpo (morgen) het aller eerste lichte lijntje… dus ben best gespannen voor morgenochtend merk ik! 12 dpo (27 dec) - 13 dpo (28 dec) - 14 dpo (29 dec) NOD -