Symptomen per Dpo..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MirandaV, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Spannend!! Ik duim met je mee!!!
    Ik ben netzwanger, heb niet precies bij gehouden per dpo,
    Maar ik denk vanaf 10dpo wel wat dingen die me opvielen:
    -soort spierpijn in mn linkerlies(bleef aanhouden)
    -ik sliep als een roosje(normaal ben ik minimaal 5keer per nacht wakker)
    -normaal voor ik ongesteld moet worden heel erg last van nachtzweten,nu niet
    -voor mijn gevoel een soort spierpijn in mn onderbuik,beetje zeurend gevoel.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    dames, ik lees mee! Heb eigenlijk nergens last van nu, alleen misselijkheid. Maar of dat hiervan komt, ik denk t niet.

Wel erg leuk om dit allemaal bij te houden en te lezen.

3. mamajj

mamajj Niet meer actief

Wat spannend. Alweer opnieuw getest? paar jaartjes geleden begonnen mijn testen ook zo hoor.. moest 11 DPO echt in het licht houden.. dan zag je echt vaag iets.. en nu toch een kleine rondlopen:D wanneer ga je weer testen?

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Miranda v. Spannend. Hier vandaag ook tien dpo. Spierwitte test. Verwachtte er niets meer van. Maar er kan dus nog wel n kansje zijn? Ga je echt wacjten of opnieuw testen? Spannend.....

5. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben..
    - vanaf 8 dpo krampen in mijn onderbuik
    - rond 10-13 dpo werd dit veel erger, ik dacht ook echt dat ik ongesteld werd
    - 14 dpo 1e keer getest --> positief naar minuutje wachten kwam er een heel licht streepje en bij 3 minuten was die goed te zien (licht roze streep)
    - 15 dpo (vandaag dus) af en toe nog buikkrampjes en tussen 10 en 12 uur was ik misselijk.

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hoii meiden,

Je hoort steeds meer negatieve dingen over de kv testen vandaar dat ik nergens van uit ga.. en nog steeds de instelling heb dat ik ongesteld ga worden :) t moet wel..

Ik probeer morgenochtend weer een testje te doen denk ik :)

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    gefeliciteeeerdd :D geniet ervan !

8. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    En mirandaV
    ????
    Test gedaan?

Ik morgenochtend op 10 dpo

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa maar hij word niet donkerder, nog steeds zo onduidelijk licht streepje.. dus heb geen goede moed meer.. afwachten of ik morgen ongesteld word.. zo niet wil ik nog tot maandag wachten..

10. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Ik ga morgen testen (1e x) op 11dpo. Foutje met tellen.

Heb door aangepast eetpatroon minder last van misselijkheid. Gewoon een toastje tussendoor helpt al.

Maar wat ik raar vind is dat sinds gisteren mn borsten minder gezwollen en gevoelig zijn. Normaal word dat voor maandstonden steeds erger.
    En heb er last van gehad sinds 4 dpo.

Herkent iemand dit?

11. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    #31 Women90, 5 apr 2013
    Laatst bewerkt: 5 apr 2013
    Okee dan, nooit geweten dat ik hier zo snel aan mee kon doen, maar goed, ik weet hoe fijn het is om dingen te herkennen:

1 t/m 6 dagen DPO: niets geks

7 DPO: 's avonds op de bank felle steken rechtsonderin! Kwartiertje? Halfuurtje? Wittige slijm, ojeee, verlaat ei??

8 t/m 12 DPO: niets geks, alleen op 9 en 10 DPO negatieve test.. Sensitest vroege test. Wel nog altijd die witte slijm.. gevoelige borsten tot op heden.

13 DPO: moe.. moe.. moe.. tot op het heden ;) blijft maar nattig daar beneden

14 DPO: NOD, sneeeeuwwitte Sensistest vroege test en witte Kv test, nattig, pukkeltjes als voor ongi

15 DPO: 's avonds tijdens cursus enorme buikpijnaanval, enorme krampen, in de stress dat ongi komt en ik niets mee heb.. kan niet blijven staan, moet zitten. Rillerig en koud, rommelende darmen, buikgriep? Maar dit ging steeds in vlagen. Geestelijk voorbereid op ongi, want zie je wel, gisteren ook witte testen..

16 DPO: durf niet wakker te worden.. maar.. HUH, GEEN ONGI?? Geen rood, maar wit slijm.

17 DPO: nog altijd geen ongi... vreemd? Durf niet meer te testen na al die witte testen. Nog nattig steeds.

18 DPO: nieuwsgierigheid wint het van verstand, testje gedaan.. OHHH, licht positief!! Op het testjesforum geplant, vriendin foto gestuurd, iedereen zegt positief! Geloof het zelf nog niet. Dus CB digitaal. (Die ik uit hyperactiviteit verkeerd uitvoer wat ik niet door heb...) Niet Zwanger. Huh... Nog en Kv testje, en WEL positief..

19 DPO: 2 positieve testen. F*ck CB digitaal, dit kan niet missen!!! Het is nu zaterdag, mooi begin van het paasweekend!! :D

Ps: heb dinsdag NA Pasen wel positief getest met CB. Toen las ik het rustig, en zag ik dat ik het verkeerd had gedaan. Pffff, oelewapper..

12. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Uhm ik weet nog wel veel, heb het beetje bijgehouden :):
    1 en 2 dpo steekjes in de baarmoeder, dat heb ik altijd na mijn eisprong.
    4 dpo wat pijnlijke borsten
    5 dpo weer wat kleine steekjes in de onderbuik, viel me wel op
    6 en 7 dpo opvallend veel witte afscheiding
    8 en 9 dpo flinke steken met name rechtsonder in mijn buik, nog steeds veel afscheiding, grieperig en last van mijn ogen onder de douche (nu nog steeds)
    10 en 11 dpo opvallend vaak plassen (nu nog steeds), wat last van onderrug. Toen juist niet meer zoveel afscheiding maar wel erg 'nat' bij het voelen van bmm (nu nog steeds)
    13 dpo tuurtestje. Pijnlijke borsten, veel afscheiding
    14 dpo positieve test. Grieperig, moe, pijnlijke borsten etc.
    15 dpo (vandaag) cb test: zwanger 1-2!!! :)

Hopelijk heb je wat aan dit hele verhaal :).

13. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Gefeliciteer Y84!!

Ojah en trouwens, ik heb nu al dat ik slechter zie dan hiervoor. Normaal als ik 's morgens mijn bril niet ophad dan was dat niet probleem (had hem voornamelijk voor autorijden) en nu kan ik helemaal niet meer zonder, terwijl ik lage sterktes heb.. Mijn moeder had dit ook, en kon na zwangerschap niet meer zonder bril.

14. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Gek he??? Ik heb vooral hele droge ogen.

Jij ook proficiat!!! Fijn gevoel he :)!!!

15. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    1 t/m 7 dpo..weinig klachten...door de pregnyl de gevoelige tepels(brandend) en af en toe wat steekjes, krampjes..stede weinig voor..

8 dpo..krampen steekjes werden erger...vanaf 1 dpo al minder afscheiding dan normaal..

9 dpo..levendige dromen...in de slaap vallen op de bank...langer slape(Moe?!)

10 dpo steken houden aan...enorme druk in onderbuik..constant ongie krampen en veel plassen..de gedachte dat ik ieder moment ongie zou kunnen worden!! Maar er kwam niets..

12 dpo...testje....tuurstreep...ging er vanuit dat dit negatief was aangezien ik al op 12 dpo zat en dacht dat een zwangerschapstest dan heeel duidelijk zou moeten zijn..het was echt een staat ie er nou wel of niet steepje

14 dpo..kv2v5 testje..mooie lichte duidelijke 2e streep..vanaf toen wist ik het zeker ZWANGER!

Na 14 dpo..krampen houden aan, druk op onderbuik, last van de rug, maagzuur, moe na inspanning, gevoelige tepels(brandend) Vroeg wakker van de krampen..2 u eerder dan normaal!

16. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Dank! Hihi ik zie je op het december-buikjes topic!! :D zeker fijn gevoel.. ben alleen steeds zo moe haha. Maar hoort erbij!

17. missds

missds Niet meer actief

leuk om dit te lezen van jullie.
    Ik ben een paar dagen overtijd...negatieve test helaas :( dat was 4 dagen terug. Morgenochtend opnieuw een test, mocht er geen menstruatie zijn.
    Ik herken sommige symptomen van jullie wel, zoals vlagen van misselijkheid/maagzuur, spierpijn en steken in lies. oja en soms last van vreetbuien haha terwijl als ik ongesteld wordt hier geen last van hebt, juist het tegenovergestelde.
    We zullen het vanzelf wel merken.

18. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Leuk topic:)

Al een paar dagen diep slapen, het liefst heel veel slapen, dromen en zweten in bed

11 DPO (gisteren:)):
    - Toen ik vroeg aan het ontbijt zat omdat ik moest werken en mn brood niet echt weg kreeg en vervolgens mijn halve bak koffie heb weggespoeld omdat ik er misselijk van werd, heb ik uit mn werk maar een testje gedaan.. En ja hoor, positief! :)
    - Tintelend gevoel in mn (.)(.)

12 DPO:
    - Tintelend gevoel in mn (.)(.) maar verder merk ik nog erg weinig. Hoop ergens maar dat ik meer symptomen ga krijgen, ook omdat ik hiervoor een MA heb gehad (en voor mijn dochter ook). Dus ik voel maar liever dat ik zwanger ben, nu heb ik dat gevoel nog niet echt!

Deel Deze Pagina