pffff maak ik mezelf gek?!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wanda88, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanda88

wanda88 Nieuw lid

3 apr 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 wanda88, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    Hallo dames. ben net nieuw op deze site dus ben benieuwd of dit bericht aankomt. ik ben lid geworden na aanleiding van wat kleine klachtjes/symptomen.

vandaag zit ik op dag 25 van mijn cyclus. sinds een paar dagen voel ik mij heel vaag misselijk, heb ik meer afscheiding dan normaal (ondergoed vochtig) en heb al een paar dagen het idee ongesteld te moeten worden ook lijk ik wat kringen om mn tepels te krijgen ( wat vlekkerig) . we hebben een dag na de eisprong seks gehad. niet om zwanger te worden. nu heb ik ook een paar dagen achter elkaar gependeld( jaja ik hou wel van wat spiritueel gedoe!!) hij zegt tekens dat ik in verwachting ben van een meisje. maar goed wat moet ik hiervan nou denken? Ik heb overigens vanmorgen een negatieve etos test gehad. 10april moet ik weer ongesteld worden dus natuurlijk veel te vroeg met testen.
    Wat denken jullie zit ik mezelf gek te maken voor niks ?? Nu ik dit schrijf heb ik ook echt wel wat last van menstruatie gevoel (is dat normaal bij niet zwangeren?) Ik hou mn lichaam normaal gesproken niet zo in de gaten maar daar is dan ook niet echt reden voor. nou ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen !

2. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Je klachten kunnen van zwangerschap komen maar ook van pms. Hoe weet je zo zeker wanneer jeje eisprong hebt gehad?
    Pendelen geloof ik trouwens wel in :) ik zou zondag nog eens testen met kv 2v5..

3. wanda88

wanda88 Nieuw lid

3 apr 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schrijf mijn menstruatie altijd op en heb een cyclus van precies 30dagen. met behulp van mijn womenlog weet ik wanneer ik van hoe of wat.

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Ik zou om de week testen.....je merkt vanzelf wel of die positief word. Want ik testen pas op 62 positief.....en geloof me dan word je heel onzeker als je maar geen positieve test in handen hebt maar ook niet ongesteld word.

5. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

En Wanda? Weetje al iets meer? Ben benieuwd

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Og daar heb ik ook last van!

Paar dagen zo misselyk ontzettend moe en gevoelige borsten.. vandaag getest & morgen nod. Negatievw test. ( in mn onderschrift staat 2 dgn overtijd maar heb me vergist.. ;) )

Heb 2 weken geleden mijn ei gevoeld dus moet morgen nod hebben.. mja wachteb maar af!

Deel Deze Pagina