hmmm nog 2 dagen. Hoi, ik ben jessie 27 en nu nog 2 dagen voor dat ik normaal ongesteld moet worden. 24 februari eisprong gehad (clearblue test gedaan en duidelijk gevoeld) ongeveel 6 dagen later kreeg ik zo plopjes in men buik. Dit hield zo een 3 tal dagen aan. Tegen de avond kreeg ik dan menstruatiepijn. Nu heb ik al 2 dagen wat last van menstruatiepijn die komt en gaat. Redelijk wat witte afscheiding. Ik vind mijn borsten voller lijken. Ben begin januari gestopt met de pil. Eergisteren zo een vroege test gedaan van kruidvat en was negatief. Wel niet met ochtendurine gedaan. Wat denken jullie zou het toch mogelijk zijn? Of komen de duivels er toch aan? 😕
Tsja dat kan niemand zeggen.. Maar 24 februari had je een positieve ovulatie test? Als je uit gaat van 48 uur dan is je ei 26 februari gesprongen en zit je nu op 10 dpo als ik het goed heb.. je zou morgenochtend een test kunnen doen! Ik hoop het voor je..
Spannend! Het kan, maar hoeft niet. Mijn lichaam is ook altijd van slag door progesteron, nu link je alles direct aan zwangerschap, dat maakt het extra verwarrend.. Daarnaast kan je lichaam je ook voor de gek houden, of er kan iets misgaan met de innesteling waardoor het vruchtje alsnog wordt afgestoten en krijg je een vroege mk. Beste is pas testen op NOD
Had positieve ovulatietest op 23 februari en volgende dag links zo een krampachtige pijn. Op1 maart zijn die plopjes begonnen en bleven zo een 3 tal dagen aan. Vorige cyclus was ik heel slecht. Grieperig gevoel moe gewoonweg echt geen mens. Heel gevoelige borsten. Nu totaal anders. Men borsten heel lichtjes gevoelig en de tepel komt wat naar voor maar is zacht. Nu sinds een uur ook geen menstruatiepijn meer. Het komt echt zo in vlagen. Ik weet als je er veel mee bezig bent dat je van alles voelt en je lichaam je van alles wijsmaakt. Is gewoon zo spannend. En ben zo ongeduldig 😂😂
jessieVV Gisteren avond toch nog maar es getest was er een heel vaag verticaal lijntje te zien (vormde dus een plus teken) dus deze morgen opnieuw getest en nu knal negatief 😕 had wel gisteren de ene test uit de folie gehaald maar de dop erop gelaten. Hoe kan dit nou?
Die van clear blue had die 2de uit verpakking gehaald om te kijken of die verticale er toevallig gwn als schijn al op zit maar neen dus. Ja deze middag haal ik die even. Al veel gehoord dat deze echt goed zijn. Vind het gewoon echt raar. Heb aleen zo menstruatiepijn als ik op mijn linker zij lig voor de rest af en toe glijk eens een krampje maar voor de rest niks. Ben vandaag zo prikkelbaar en heb het gevoel dat ik eens goed moet janken maar het lukt gewoon niet. 😢