Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Net even de symptomen van @Roetje08 en mij onder elkaar gezet en daar komen de volgende overeenkomsten uit:

- tussen 3 en 8 DPO cremeachtige/witte afscheiding
    - Op 7 DPO (felle) steken gevoeld (innesteling??)
    - Op 7 DPO gevoelige borsten
    - Op 8 DPO menstruatie-achtige krampen

Het grappige is dat daarna de symptomen uiteen beginnen te lopen.
    Ben benieuwd of er nog meer groen gaat volgen :)

LaQueen en Babyaapje vinden dit leuk.
  2. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Zie, ik zei het toch,verstopping is goed!! :D

Babyaapje en Saskia0507 vinden dit leuk.
  3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

1dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn
    2dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, droog, bmm terug hard en dicht, tepels beetje gevoelig
    3dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, beetje witte afscheiding, tepels beetje gevoelig, winderig (dat kan zijn door de pitta van gisteren :p)
    4dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, witte afscheiding, vermoeide benen, keelpijn, tepels beetje gevoelig, beetje winderig
    5dpo: gevoelige tepels, bijna droog, licht verkouden, vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
    6dpo: witte afscheiding, licht verkouden, hele dag slechtgezind (beetje vroeg voor pms?)
    7dpo: stekende pijn (zoals miltpijn) links achter schaambot ong half uur, daarna voormiddag menstruatiekrampen, diarree-aanval, nu weer menstruatiekrampen, zere borst (ja, maar 1 :confused:), lichte verkoudheid
    8dpo: menstruatiekrampen, lichte verkoudheid, tuurtest :o:, lichte verkoudheid, witte afscheiding
    9dpo: zwaar gevoel baarmoeder, licht verkouden, positieve test ♡, hele dag menstruatiekrampen, droog
    10dpo: erge keelpijn (paracetamol genomen), beetje misselijk, witte afscheiding

Loeki82, Fleur84 en Babyaapje vinden dit leuk.
  4. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Symptomen:
    - 2 dpo: 's ochtend lichte darm (?) krampen - afscheiding weer wit en crème-achtig - om 21.35uur in slaap gevallen op de bank (de avond ervoor opgepast tot 1.00uur dus eigenlijk best logisch haha)
    - 3 dpo: enorme honger ‘s ochtends - puistjes voorkant schouders/ bovenkant borst
    - 4 dpo: opgezette buik, hele erge honger in de ochtend + misselijk, aders op borsten - PDS klachten weer terug aveel zweten - drupje bloed bij afvegen - hele levendige dromen die verdergaan na wakker worden en weer inslapen.
    -
    5 dpo: s ochtends pds pijn - het gevoel niet zwanger te zijn - heel erg verdrietig (?) zijn bij het idee het misschien niet raak is...
    -
    6 dpo: lage rugpijn - licht bruine/roze afscheiding - heel erg pijn aan beide kanten van mijn onderbuik - later uitgestraald naar onderrug - na het persen op wc waterig roze bloed bij afvegen
    -
    7 dpo: brandende ogen (droog?) - duizelingen - trillen - hele erge honger - heel heet - onrustig gejaagd gevoel van binnen (moeilijk te omschrijven) -licht zeurende onderrugpijn - trekkend gevoel in benen (?)
    - 8 dpo: 's ochtends veel ontlasting (terwijl ik vaak met moeite naar de wc ga) - misselijk - slap - spierpijn na inspanning - versnelde hartslag - lichte onderrugpijn - honger, honger, honger -
    enorm zachte borsten - waterige afscheiding - diarree
    -
    9 dpo: lichte misselijkheid - borsten voelen beurs aan - diarree - waterige afscheiding (gelig) - darmkrampen - negatieve ovulatiestest - lichamelijk vermoeid - emotioneel - steekjes in borsten - ‘s avonds heeeele beurse borsten - niet in slaap kunnen komen - mooie blosjes op mn wangen.
    -
    10 dpo: bij opstaan voel ik iets lopen= waterige witte afsscheiding - hele beurse borsten - heel warm - darmkrampen en diarree... to be continued
    !!!! Om 12.00uur een positieve test !!!!! Kan het niet geloven!!!:o::p

Bijgevoegde bestanden:

Wanda68, Emma1995, wens09 en 13 anderen vinden dit leuk.
  5. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    OMG!!!
    Meis wat geweldig! Ik zie 'm duidelijk :)
    Dus toch de innesteling op 6 dpo!

Ready2loveU en Babyaapje vinden dit leuk.
  6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    1 dpo: voel me lekker, geen klachten, buik rustig.
    2 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding
    3 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding, branderige, droge ogen

7. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw

Jeeeeej! Gefeliciteerd!

Ready2loveU vindt dit leuk.
  8. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Grappig! Ik wilde hierop reageren dat ik jouw kwaaltjes heel erg herken van mijn zwangerschap (darmkrampen en diarree, lage rugpijn,
    Enorme honger in de morgen, enz.) en dat ik het er hoopvol uit vond zien. En lees nu dat je positief getest hebt! Gefeliciteerd!

9. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Gefeliciteerd!!

10. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Altijd tussen ovulatie en menstruatie: pijnlijke tepels
    1 dpo: geen
    2 dpo: winderigheid
    3 dpo: klodder creamy afscheiding
    4 dpo: geen
    5 dpo: geen
    6 dpo: kramp in rechtbovenbeen, snel honger
    7 dpo: af en toe lichte steekjes in baarmoeder, snel honger
    8 dpo: snel honger, lichte steekjes in baarmoeder
    9 dpo: lichte steekjes in baarmoeder, borsten rondom tepel ook een beetje gevoelig
    10 dpo: snel honger, momentje misselijk (heb ik vaker rond deze periode)
    11 dpo: einde van de dag pijn linkerheup, uitstralend naar bil, krampen baarmoeder, daarna lage rugpijn, maar zoveel pijn dat ik niet in slaap kon komen. Voor mijn gevoel kan ik elk moment ongesteld worden.
    12 dpo: snel honger, stekende hoofdpijn, lichte krampen baarmoeder/onderrug, vanochtend dunne ontlasting, nu weer verstopt.

11. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
  12. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1DPO - last van winderigheid, spierpijn gevoel in BM, gevoelige borsten (minimaal), droge vagina gevoel.
    2DPO - steken in eileiders bij opstaan, lichte buikpijn in vlagen, gevoelige borsten (minimaal), vagina voelt opeens weer nattig waardoor de twijfel toeslaat of ik dan toch nog een eisprong moet krijgen en ik mij vergist heb?
    3DPO - gevoelige borsten, roomachtige afscheiding, buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.
    4DPO - Nothing aan het handje!
    5DPO - droge/witte afscheiding, gevoelige borsten, lichte steekjes in eileiders en baarmoeder, vet voorhoofd (why?!).
    6DPO - In de avond een ‘vermoeiend’ gevoel in de BM.
    7DPO - Licht gevoelige borsten, wit romige afscheiding en weer af en toe fijne/scherpe steekjes achter schaambot (had ik bij dochter ook, dus geeft wel hoop).
    8DPO - Extreem veel dikke witte afscheiding?!
    9DPO - Zelfde als gisteren, echt veel dikke witte afscheiding en daarnaast weer lichte buikpijn met vlagen en de hele dag zin in eten.
    10DPO - Gevoelige borsten en in de avond een vermoeiend gevoel ter hoogte van baarmoeder. Ben trouwens ook al de hele week super verkouden, maar ik weet niet of dat toeval is.
    11DPO - Gewoon géén afscheiding, beurs gevoel in borsten en... een negatieve predictor early. Dus denk dat ik mijzelf komende week op rood kan zetten.
    12DPO - Gevoelige borsten, hoofdpijn, honger gevoel en tegelijkertijd weeïg op de maag.

13. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Mooie test al voor 10dpo.

14. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    0 dpo = drukkend gevoel in onderbuik,vochtig beneden (vorige maand kurkdroog )

1 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik en heel dag al koud,ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen

2 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? Nog af en toe trekkerig gevoel in buik

3 dpo = diep geslapen,soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel,borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei,lage bmm

4 dpo = helemaal niks, idee dat niet gelukt is maar dat is afwisselend

5 dpo = ochtend gevoel dat het niet gelukt is, in middag een doffe pijn in onderbuik voornamelijk links, koud,chagarijnig

15. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Dag 14: heel veel slijm
    Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen
    Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen
    Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm
    Dag 18: krampen,
    Dag 19: geen
    Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links
    Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
    Dag 22: speldenknop steekjes links onder in buik en links onder wat kramp wat richting lies trekt. Pijnlijke borsten. Droog van onderen

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    0 dpo = drukkend gevoel in onderbuik - vochtig beneden (vorige maand kurkdroog )

1 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik - heel dag al koud - ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen

2 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? -Nog af en toe trekkerig gevoel in buik

3 dpo = diep geslapen - soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel - borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei - lage bmm

4 dpo = helemaal niks, idee dat niet gelukt is maar dat is afwisselend

5 dpo = ochtend gevoel dat het niet gelukt is - in middag een doffe pijn in onderbuik voornamelijk links - koud - chagarijnig - in de avond verlies een klodder dikke witte slijm - vollere borsten wel zacht

17. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Symptomen:

1 dpo: witte afscheiding en nog steeds wat beurse pijn ("naweeën") van de laatste groeispurt van de ei aan de rechterkant.

2 dpo: witte afscheiding, wat drukkend gevoel in onderbuik alsof ik buikspieroefening heb gedaan. In de avond is dit veranderd in steekjes in onderbuik.

3 dpo
    : lichte steekjes onderbuik + gevoelige borsten.

4 dpo: klein beetje witte afscheiding, gevoelige borsten ( ook zonder stijve tepels door de kou) en ik heb het super warm. :oops:

@Ready2loveU; Gefeliciteerd! Ik zit te denken om ook op 10 dpo te gaan testen.... te nieuwsgierig. :D

18. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Spannend! Ja ik had het niet gedurfd normaal hoor maar omdat ik op 6dpo roze bloed verloor dacht ik... als dat een innesteling was dan zou ik een vroege innesteling gehad hebben en dan op 11 dpo (morgen) misschien al iets kunnen zien.

Ik ga voor je duimen!!!

MissMorrow en Loeki82 vinden dit leuk.
  19. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    1 dpo - Erge krampen onderbuik
    2 dpo - Erg chagrijnig - BMM hoog/hard -doorzichtig slijmpropje en dikke witte crème afscheiding - heel nat - steekjes linkerzij onderbuik - puistje rond mond
    3 dpo - Erg chagrijnig - BMM lager dan gisteren, beetje hard - Geen slijmpropje meer, alleen dikke witte afscheiding - Nieuw puistje rond mond
    4dpo - Niet meer chagrijnig - Dik wit én korrelige afscheiding, na opdrogen werd het plakkerig, geen verandering in BMM
    5 dpo - chagrijnig, geïrriteerd - onrustig geslapen, vroeg wakker - Vette t-zone - heel de avond steken in linkerborst - verstopping! En erg opgeblazen - puistje op kin - steken in lies - steekjes bovenbeen - Bmm begint hard te worden en zakt - afscheiding wit, dunner dan gisteren. Korrelig en plakt
    6dpo - levendige dromen, diep geslapen, heel erg zweten in slaap - 1 pijnlijke steek onderin linkerborst gehad - afscheiding dikke witte crème, plakt - BMM zakt, staat laag - verstopt en opgeblazen:(
    7dpo - Levendige dromen - nog steeds verstopt:( - bmm erg laag - hele vochtige vagina - melkachtige afscheiding
    8dpo - erg moeilijk in slaap gekomen, onrustig, continu draaien, vroeg wakker - Had het hele dag erg koud, 's avonds ijskoude handen - Dikke witte geurloze afscheiding in slipje - Jeej , weer zachte ontlasting!! - BMM hard en laag, zat beetje licht gelig slijm bij ?
    9 dpo -
    10 dpo -
    11 dpo -
    12 dpo -

20. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    #200 Roxy1994, 5 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2019
    Dag 14: heel veel slijm
    Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen. Veel plassen
    Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen, veel plassen
    Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm
    Dag 18: krampen,
    Dag 19: geen
    Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links
    Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
    Dag 22: speldenknop steekjes links onder in buik en links onder wat kramp wat richting lies trekt. Pijnlijke borsten. Droog van onderen
    Dag 23: steekjes onderin buik, misselijk wakker geworden. Pijnlijke borsten

Deel Deze Pagina