Symptomen per DPO

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissMorrow, Feb 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ws91

Ws91 Actief lid

Sep 28, 2017
    484
    441
    63
    Female
    Hoi,
    Wij zijn bezig voor ons 2e kindje
    Ik zit nu op 7dpo en wil hier graag volgen!
    Mijn dpo lijstje
    Dpo1 : hoge temperatuur van innestlingsdip dag van eisprong 36,2 naar 36,8
    Dpo2: weeïg gevoel onderbuik
    Dpo3: weeïg gevoel onderbuik, geen afscheiding???
    Dpo4: raar voelen, weeïg gevoel en steekjes in borsten
    Dpo5: opvallend nog geen afscheiding, menstruatie gevoel, borsten gevoelig als ik op me buik lig. Levendige droom
    Dpo 6; menstruatie gevoel, bijna geen afscheiding, steekjes en gevoelige borsten, steekjes liezen, moe en veel honger. Niet echt misselijk maar wel raar gevoel. Levendige droom
    Dpo 7: aanwezig gevoel onderbuik, soms steekjes onderbuik en schede, raar gevoel, steken en gevoelige borsten, niet echt trek in eten, moe en nog steeds niet echt afscheiding

2. Ws91

Ws91 Actief lid

Sep 28, 2017
    484
    441
    63
    Female
    Dpo 7: En temperatuur stijgt nog steeds vanmorgen 37,1.

Bam1981 likes this.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik doe deze ronde ook eens mee :)

1 dpo: zeurend gevoel eierstokken, gevoelige tepels, geen afscheiding
    2 dpo: gevoelige tepels, geen afscheiding
    3 dpo opgestaan met maagzuur, klein beetje creamy afscheiding
    4 dpo weer maagzuur, gevoelige borsten, prikkelbaar, klein beetje creamy afscheiding, temp omhoog naar 37,0
    Edit; in de avond menstruatie-achtige krampen, maar neem mij voor dat dit niks betekent op 4dpo
    5 dpo temp weer gestegen naar 37,1. Klein beetje zeurend gevoel links, verder eigenlijk geen symptomen, wel een overtuigend gevoel vanbinnen dat het weer niet raak is!
    Edit; zojuist behoorlijke buikpijn ervaren, steken en krampen, moest echt even krom staan en mijn buik even aanduwen, was echt gemene pijn. Nu het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, krampen en soort spierpijn gevoel in mijn buik, ik ga niet uit van een innesteling want dat lijkt mij te vroeg
    6 dpo gaan slapen met maagzuur gister en vandaag opgestaan met maagzuur. Ook een beetje weeïg gevoel met wakker worden, voel me licht misselijk en heb last van mijn onderrug. Lichte krampen links onder en gevoelige borsten.
    Edit; zojuist misselijk geworden van mijn bakje koffie.
    * met vlagen word ik misselijk, ook weer last van menstruatiekrampen, beetje waterige afscheiding
    *krampen en drukkend gevoel in linker lies.
    7 dpo onrustig geslapen, rond 3u eruit geweest om te plassen en bij wakker worden weer hoge nood. Temp 37, borsten zijn gespannen, drukkend gevoel in beide liezen, rommelende darmen, licht weeïg op de maag.
    Wat opvalt is dat ik normaal gesproken rond 4-5dpo een taaie slijmprop verlies, nu nog niet gehad. Verder is mijn afscheiding minimaal en wat waterig terwijl ik andere rondes veel en dikke afscheiding heb na ei.
    Momenteel weer menstruatiekrampen.
    Edit; heb het gigantisch warm vanavond! Wel koude voeten. Vanavond ook weer wat behoorlijk aanwezige steken en krampjes gehad.
    Behoorlijk beroerd naar bed gegaan.
    8 dpo temp iets omhoog naar 37,1. Beetje weeïg gevoel de hele tijd. Rommelende darmen, borsten lijken minder gespannen, drukkend gevoel in liezen en licht menstruatiegevoel.
    Edit; borsten zijn behoorlijk gevoelig, af en toe steekjes in bm, ik heb een behoorlijke drang om huisje lekker aan kant te maken, waar ik dus ook flink mee bezig ben geweest!
    Ook voelt mijn bmm anders dan normaal, waar normaal de opening (spleetje) zit voel ik nu een hard ribbelig randje...
    9 dpo temp iets gezakt naar 37. Weinig bijzonderheden, alleen klein beetje weeïg op de maag. Sterk het gevoel dat het niet raak is.
    Edit; zojuist een behoorlijke tijd naar geweest, echt draaierig in mijn maag en het gevoel alsof ik moet overgeven. Linker lies is wat drukkend.
    10 dpo
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo
    NOD

4. Ruaa

Ruaa Actief lid

May 9, 2019
    261
    120
    43
    Female
    Wat jammer..:(.

Nvd likes this.
  5. Ruaa

Ruaa Actief lid

May 9, 2019
    261
    120
    43
    Female
    Laatste edit klinkt veelbelovend. -klopt af- wil niks jinxen!! Ik duim stiekem wel voor je

6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dankjewel, ik zal het echt nodig hebben!!
    Vind dit ook apart hoor, dat naar voelen.
    Helaas al in andere rondes ook misselijk geweest, maar dat kwam jammergenoeg van de progesteron....
    wil nog even volhouden om niet te testen.

7. Ruaa

Ruaa Actief lid

May 9, 2019
    261
    120
    43
    Female
    Jaa. Herkenbaar dat
    Misselijkheid
    Ga je 10dpo testen of nod?

8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Bedoeling is wachten tot zaterdag of zondag... ben bang dat ik mij niet kan bedwingen haha... maar liefst wil ik tot het weekend wachten. Nod is dinsdag pas, maar moet maandag al terug naar de gyn ivm allergische reactie op clomid, dus benieuwd wat de eventuele vervolgbehandeling is! (Hoop natuurlijk dat het niet nodig is)

9. Ruaa

Ruaa Actief lid

May 9, 2019
    261
    120
    43
    Female
    Kan je niet in het zh gelijk testen? Daar hebben ze andere soort testen toch? Ik wacht persoonlijk zelf rondom nod, anders is het vaak toch onduidelijk roze of omowit en dan ben ik langer verdrietig tot volgende ronde :p Maar ik snap de ongeduld!!

10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nou, als ik dit weekend ontdek dat ik wel zwanger ben mag ik de afspraak afzeggen, dan moet verplaatst worden voor een vroege inwendige echo rond 7wk..
    Idd ruim voor nod testen is vaak of onduidelijk of teleurstellend.. kan me helemaal voorstellen hoof dat je dan verdrietig bent. Hier inmiddels ook al 2jr en 4 maanden steeds geconfronteerd met teleurstelling en verdriet... we gaan het weekend maar afwachten of het ons goed nieuws brengt.
    Hoever in je cyclus zit jij nu? (Kon jouw dpo lijstje zo gauw niet vinden)

11. Ruaa

Ruaa Actief lid

May 9, 2019
    261
    120
    43
    Female
    Ohh zo! Dan houd ik het weekend dit lijstje in de gaten. Ja.. ik las het. Vervelend voor je. En nu dat gedoe met clomid. Hoop dat je dan ma niet naar het zh moet gaan.
    Ik had ff een dpo lijstje maar na het zh bezoek ben ik evne in de war want hij was toch later dank ik dacht en heb daarna niet kunnen testen. Dus ben even afwachtend deze maand.

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    3,926
    422
    83
    Het blijft nog even spannend hier lees ik wel. Hoop met jullie mee meiden.

Meiden op rood, heel jammer! Sterkte en met nieuwe hoop en moed op naar de volgende ronde!

Hier nog steeds geen rood te bekennen. Afgelopen zondag of uiterlijk maandag was mijn nod als het goed is. Ik heb niet meer getest, kijk het nog even aan. Misschien eisprong toch verlaat gekregen, hoewel ik me dat niet voor kan stellen. We zien het wel, kan ook zo beginnen mijn menstruatie.

13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh, dat wordt deze ronde extra spannend voor jou dan als je nu geen idee hebt waar in je cyclus je zit! Ik duim voor je hoor!!
    Mag ik vragen waarvoor jij in het zh loopt? Zijn jullie al lang bezig voor een kindje?

14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh spannend!.... wanneer wil je gaan testen dan?

15. Ruaa

Ruaa Actief lid

May 9, 2019
    261
    120
    43
    Female
    Ja precies! ik heb nog niet echt het gevoel dat het raak is, maar dat is niet heel gek na nu 11 -rondes :(. Aan het begin had ik altijd het gevoel dat het wel zo was, nu denk ik steeds: nee, is niet zo. Dan is de teleurstelling ook minder erg.
    Ik loop al tijdje bij de gyn vanwege onregelmatige cyclussen, nou is dat afgelopen jaar gelukkig heel regelmatig geworden na het stoppen van alle medicatie. Sinds dien zijn we ook proberen dus. Afgelopen maandag was het een controle voor baarmoederhalskanker, omdat het in de familie loopt, maar gelukkig vandaag belletje gekregen dat er geringe onregelmatige cellen aanwezig zijn(zelfde als de afgelopen jaar) en dat ik volgend jaar weer op controle mag.

Hoe lang zijn jullie al bezig?

16. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    Jeetje zeg. Das best heftig. Fijn dat het er goed uitziet.

Ruaa likes this.
  17. Nvd

Nvd Bekend lid

Mar 15, 2019
    650
    543
    93
    Female
    17-5 zo goed als positieve ovuluatie test, geplast om 23u en behoorlijk doorzichtig, vooral mijn afscheiding wat de boel verraad.

Zeer natte afscheiding met veel draden (en extra slijm met wat licht roze, restandmiskraam?)

0 dpo, (18-5)
    -Rond 1900 steken en krampen, duur ongeveer 20 min, eisprong
    -afscheiding afgenomen
    - ongesteldheidsgevoel baarmoeder

1dpo (19-5)
    - ongesteldheudsgevoel baarmoeder
    - afscheiding bijna weg

2dpo (20-5)
    - maagzuur
    - pijn onderrug maar 2 zware werkdagen dus niet raar
    - afscheiding weinig, zalfachtig, wel gevoel dat het eruit loopt
    - misselijk

3dpo (21-5)
    - maagzuur
    - pijn onderrug in de ochtend
    - dromen, onthouden
    - droge mond en dorst
    - meer plassen (maar ook meer drinken)
    - 2x grote boodschap

4 dpo (22-5)
    - 2x grote boodschap (1x dunner)
    - droge mond, veel dorst
    - aderen op borst duidelijker
    - meer plassen maar ook meer drinken, pijn in nieren bij plas ophouden
    - misselijk gevoel
    - vannacht moeite met in slaap vallen en gevoelig voor licht tv, daarna goed doorgeslapen om 6.15 voor de wekker wakker, wel gedroomd maar weet het niet meer
    - koude handen en voeten bij in slaap vallen
    - verhoogde bloeddruk 137/90/69 (maar zaterdag veel dropjes gegeten)
    - Pukkels nemen af
    - In de avond na veel werk zware hartkloppingen en een nog hogere bloeddruk

5 dpo (23-5)

- In de ochtend een paar steken in baarmoeder, verder een ongesteldheidsgevoel
    - Dorst maar niet meer extra vak plassen
    - Pijn in onderrug, maar gisteren moeilijk geklust (in huis;)) dus daar kan het doorkomen
    - Voor mijn doen laat slapen en voor de wekker wakker
    - Baarmoeder : hoog, hard, dicht
    - Borsten : Jeuken, lijken soms gevoelig maar allen bij bewegen
    - Afscheiding : Vochtig, doorzichtig/zalvig

6 dpo (24-5)
    - veel gedroomd en actiever, laat slapen en moeite met opstaan
    - hele dag zeurend gevoel in baarmoeder
    - in ochtend wat lichte hoofdpijn
    - bloeddruk normaal
    - 2x groot toilet (dunnig)
    - zeurende onderrug maar meer richting heupen
    - weinig tot matig doorzichtige en witte afscheiding
    - borsten jeuken en voelen bij druk wat gevoelig
    EDIT: baarmoedermond heeft hard randje had ik bij zwangerschap ook

7 dpo (25-5)
    - vannacht uit bed geweest omdat ik zo misselijk was dat ik dacht dat ik moest spugen (voedselvergiftiging)?
    - om 5 uur klaar wakker en weer extreme maagzuur
    - afscheiding is vochtiger aan het worden
    - vlagen van misselijkheid en minder eetlust
    - moe, maar onderweg naar vakantie dus lekker ontspannen
    - baarmoeder voelt verder heel rustig, krampen zijn weg
    - emotioneel, moet snel huilen of in elk geval tranen om niks en juist grote dingen geen tranen
    - warrig, neem zo de verkeerde afslag bijvoorbeeld en al 6x Aan mn man gevraagd of hij de oplader mee heeft

Al met al enorme last van progesteron hopelijk niet voor niets.

8 dpo (26-5)
    - eigenlijk nergens last van
    - klein beetje onderrug maar heb op een bank geslapen
    - baarmoeder hoog, lijkt wat open en zacht, voel nog heel licht t randje
    - matige afscheiding beetje wit zalving
    -gevoelige borsten 100% over
    - oma wel een wondje in mn mond en meer puistjes

Waar ik gisteren dacht dat t raak was ben ik dat nu helemaal kwijt. Haast het idee dat er weer wat mis is gegaan tijdens de celdeling en

9 dpo (27-5)
    - bij diep slapen actief dromen, slaap in de auto en buiten is het 3 graden dus last van warm heb ik niet
    --in de ochtend droog en zalvig
    Vanaf de middag juist heel nat
    - diaree aanval

Vanochtend een normale test gedaan deze was spierwit, niet raar natuurlijk maar heb eigenlijk geen hoop omdat alle andere symptomen weg zijn.

10 dpo (28-5)
    - diep geslapen veel gedroomd, buiten 4 graden dus qua temp weinig te zeggen maar had het warm (in auto geslapen)
    - borsten zijn gevoelig maar niet met aanraken, intern beurs gevoel
    - moe en sago
    - licht ongesteldheids gevoel
    - kramp in voet in de avond (koud?)
    - afscheiding wordt meer en beetje zalverig

11 dpo (29-5) - negatieve eary en k2v5 dus wachten op ongesteldheid.
    - nog steeds redelijk veel waterige afscheiding
    - gisterenavond kramp in voet
    - redelijk veel gedroomd
    - gevoelige borsten, diep in weefsel
    - maagzuur

12 dpo (30-5)
    - misselijk wakker geworden toch geen hoop meer

18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh jee wat heftig zeg! Wat een spanning zal dat meebrengen... gelukkig dat alles er nog hetzelfde uitziet en dat je pas over een jaar weer op controle hoeft. Ook fijn om te horen dat je menstruatie nu weer regelmatig is! Ik blijf voor je duimen dat het snel raak is!!
    Wij zijn 2jr en 4 maanden bezig, waarvan we pas 4 rondes clomid erop hebben zitten. Mijn menstruatie kwam elke 2 maanden dus ik had verwacht dat we daarmee wel een kans hadden om spontaan zwanger te worden, maar helaas. Nu dus afwachten en anders maandag dus het verlossende woord wat de vervolgbehandeling gaat worden...

19. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,810
    9,317
    113
    Gelderland
    Dpo1 mijn temp van vanochtend liet zien dat mijn eisprong gister geweest is maar vandaag nog wat typische ei klachten zoals vruchtbaar slijm, eipijn. Ik dacht aan een lh verhoging maar mijn ovulatietest was bijna negatief.

Dpo2 weer een hoge temp dus eisprong is echt geweest. Ik voel vandaag nog niks.

Dpo3 Ik heb wat kleine pukkeltjes rond mijn kin. Vandaag starten met utro dus dan zullen de klachten wel snel volgen.

Dpo4 utro klachten, wat vage buikpijn. Verder het gevoel dat het deze maand niet raak gaat zijn maar ik denk dat het vertrouwen in mijn lichaam volledig weg is.

Dpo5 wakker met hoofdpijn. Wat zwaar gevoel in mijn benen. Verder niks. Toegevoegd: grieperig gevoel, spierpijn in armen en benen, 2 keer in slaap gevallen, algemeen niet lekker;griep?

Dpo6 vandaag wakker met een gevoel dat het niet gelukt is.
    Gisteravond had ik jeuk rond mijn tepels? Het niet fitte gevoel lijkt wel weg te zijn. Vandaag even goed in de gaten houden.
    Temp mooi hoog!

Dpo7 heel nodig moeten plassen bij wakker worden. Gister geen opvallende dingen en vandaag ook nog niet. Geen hoofdpijn, geen pijn in borsten echt noppes klachten.

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik doe deze ronde ook eens mee :)

1 dpo: zeurend gevoel eierstokken, gevoelige tepels, geen afscheiding
    2 dpo: gevoelige tepels, geen afscheiding
    3 dpo opgestaan met maagzuur, klein beetje creamy afscheiding
    4 dpo weer maagzuur, gevoelige borsten, prikkelbaar, klein beetje creamy afscheiding, temp omhoog naar 37,0
    Edit; in de avond menstruatie-achtige krampen, maar neem mij voor dat dit niks betekent op 4dpo
    5 dpo temp weer gestegen naar 37,1. Klein beetje zeurend gevoel links, verder eigenlijk geen symptomen, wel een overtuigend gevoel vanbinnen dat het weer niet raak is!
    Edit; zojuist behoorlijke buikpijn ervaren, steken en krampen, moest echt even krom staan en mijn buik even aanduwen, was echt gemene pijn. Nu het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, krampen en soort spierpijn gevoel in mijn buik, ik ga niet uit van een innesteling want dat lijkt mij te vroeg
    6 dpo gaan slapen met maagzuur gister en vandaag opgestaan met maagzuur. Ook een beetje weeïg gevoel met wakker worden, voel me licht misselijk en heb last van mijn onderrug. Lichte krampen links onder en gevoelige borsten.
    Edit; zojuist misselijk geworden van mijn bakje koffie.
    * met vlagen word ik misselijk, ook weer last van menstruatiekrampen, beetje waterige afscheiding
    *krampen en drukkend gevoel in linker lies.
    7 dpo onrustig geslapen, rond 3u eruit geweest om te plassen en bij wakker worden weer hoge nood. Temp 37, borsten zijn gespannen, drukkend gevoel in beide liezen, rommelende darmen, licht weeïg op de maag.
    Wat opvalt is dat ik normaal gesproken rond 4-5dpo een taaie slijmprop verlies, nu nog niet gehad. Verder is mijn afscheiding minimaal en wat waterig terwijl ik andere rondes veel en dikke afscheiding heb na ei.
    Momenteel weer menstruatiekrampen.
    Edit; heb het gigantisch warm vanavond! Wel koude voeten. Vanavond ook weer wat behoorlijk aanwezige steken en krampjes gehad.
    Behoorlijk beroerd naar bed gegaan.
    8 dpo temp iets omhoog naar 37,1. Beetje weeïg gevoel de hele tijd. Rommelende darmen, borsten lijken minder gespannen, drukkend gevoel in liezen en licht menstruatiegevoel.
    Edit; borsten zijn behoorlijk gevoelig, af en toe steekjes in bm, ik heb een behoorlijke drang om huisje lekker aan kant te maken, waar ik dus ook flink mee bezig ben geweest!
    Ook voelt mijn bmm anders dan normaal, waar normaal de opening (spleetje) zit voel ik nu een hard ribbelig randje...
    9 dpo temp iets gezakt naar 37. Weinig bijzonderheden, alleen klein beetje weeïg op de maag. Sterk het gevoel dat het niet raak is.
    Edit; zojuist een behoorlijke tijd naar geweest, echt draaierig in mijn maag en het gevoel alsof ik moet overgeven. Linker lies is wat drukkend.
    10 dpo slecht geslapen, vroeg wakker, temp 37,1
    Helaas Omo witte test, dus ik heb de hoop opgegeven en zie op tegen het ziekenhuis maandag :(
    11 dpo
    12 dpo
    13 dpo
    14 dpo
    NOD
    [/QUOTE]

Share This Page