1 dpo: voel me lekker, geen klachten, buik rustig. 2 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding 3 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding, branderige, droge ogen 4 dpo: borsten gevoelig, duidelijk zichtbare aders, witte afscheiding, zwaar gevoel in onderbuik
Altijd tussen ovulatie en menstruatie: pijnlijke tepels 1 dpo: geen 2 dpo: winderigheid 3 dpo: klodder creamy afscheiding 4 dpo: geen 5 dpo: geen 6 dpo: kramp in rechtbovenbeen, snel honger 7 dpo: af en toe lichte steekjes in baarmoeder, snel honger 8 dpo: snel honger, lichte steekjes in baarmoeder 9 dpo: lichte steekjes in baarmoeder, borsten rondom tepel ook een beetje gevoelig 10 dpo: snel honger, momentje misselijk (heb ik vaker rond deze periode) 11 dpo: einde van de dag pijn linkerheup, uitstralend naar bil, krampen baarmoeder, daarna lage rugpijn, maar zoveel pijn dat ik niet in slaap kon komen. Voor mijn gevoel kan ik elk moment ongesteld worden. 12 dpo: snel honger, stekende hoofdpijn, lichte krampen baarmoeder/onderrug, vanochtend dunne ontlasting, nu weer verstopt. 13 dpo: negatieve predictor, dus helaas wachten op mijn menstruatie☹️
1dpo: lichte menstruatiekrampjes en vlagen van misselijk (heb ik wel vaker eerste dagen na ei) 2dpo: droge ogen, lichtroze afscheiding ochtend en menstruatiekrampjes 3dpo: lichtroze afscheiding ochtend, droge ogen, stevigere en gevoelige borsten. 4dpo: moe, vlagen van misselijkheid, witte waterige afscheiding (veel), gevoelige tepels, ongemakkelijk gevoel laag in onderbuik, ijskoude voeten en puntje neus. 5dpo: sluimerende verkoudheid, spierpijn, lage rugpijn, moe en chago. 6dpo: heftige dromen, superdiep geslapen, spierpijn, verkouden en lage rugpijn, af en toe weeïg. 7dpo: lage rugpijn, verkouden, gevoelige tepels, moe. 8dpo: beurse borsten, ongikramp, veel trek, lage rugpijn en af en toe weeïg. 9dpo: veel dromen, emotioneel, geen roze/bruine afscheiding (zoals normaal 3/4 dagen voor nod), beurse borsten Vandaag, 10dpo, krijg ik testen binnen, ga er misschien toch wel eentje doen
Dpo1: niks Dpo2: niks Dpo3: gevoel van harde buiken, dit moet ik toelichten want snap er zelf ook niks van. In mijn vorige zwangerschap had ik erg vroeg en vaak last van harde buiken waarbij ik dan een soort chemische gevoel kreeg. (Vergelijkbaar met als je de badkamer hebt ingespoten met antischimme en je iets te lang erin hebt gezeten). nu voel ik dat zelfde chemische gevoel en achter mijn schaambot een soort harde druk. Heel vreemd en kan me niet indenken dat dit iets met een zwangerschap te maken kan hebben in dit stadium Dpo4: zelfde harde buik en chemische gevoel. Moe (maar heb ook weinig geslapen). Meer afscheiding. Dpo5: Moe ( maar heb weer weinig geslapen). Paar steekjes net boven schaambot. Dpo6: 10 min duizelig Veel witte afscheiding Moe (maar deze keer wel goed geslapen) Drukkend gevoel in lies Steekjes net boven schaambot Veel plassen Soms licht menstruatie gevoel Dpo7: Levendige droom. Heel Licht drukkend gevoel bm. Heel Licht menstruatie gevoel. Dpo8: Na t opstaan even misselijk Heel af en toe licht menstruatie gevoel Sagie en prikkelbaar Dpo9: Levendig dromen Hele heftige Darmkramp aanval Diarree af en toe menstruatie krampen Af en toe steekjes Vrolijk Witte afscheiding Paar Felle steken in mijn rechter borst Dpo10 Behoorlijk Grieperig -> heel veel ingenomen want had dagje met mijn vent samen dus heb weinig gevoelt door alle pijnbestrijding Soms menstruatie krampjes Dpo11: Zware griep niks anders gevoeld Dpo12: nog steeds ziek en negatieve test Dpo13: ongesteld!
0 dpo = drukkend gevoel in onderbuik - vochtig beneden (vorige maand kurkdroog ) 1 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik - heel dag al koud - ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen 2 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? -Nog af en toe trekkerig gevoel in buik 3 dpo = diep geslapen - soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel - borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei - lage bmm 4 dpo = helemaal niks, idee dat niet gelukt is maar dat is afwisselend 5 dpo = ochtend gevoel dat het niet gelukt is - in middag een doffe pijn in onderbuik voornamelijk links - koud - chagarijnig - in de avond verlies een klodder dikke witte slijm - vollere borsten wel zacht 6 dpo = weer het gevoel dat het niet gelukt is - ochtend geen klachten.. vervolgd rest van de dag
1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)? 2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje 3 dpo: zelfde als 2 dpo 4 dpo: geen klachten 5 dpo: geen klachten. Het zal wel weer niet..
1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)? 2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje 3 dpo: zelfde als 2 dpo. Puistenaanval. 4 dpo: geen klachten, geen krampje meer gevoeld. 5 dpo: geen klachten. Edit: weinig eetlust. Ik zit snel vol. Het zal wel weer niet..
@Nina Sanders het is toch ook nog best vroeg om al symptomen te hebben? Ik weet dat hier veel dames tussenzitten die vanaf DPO 1 al van alles (denken) te voelen, maar echte symptomen zou je toch pas kunnen ontwikkelen na een innesteling? Ik ga zelf pas vanaf 8/9 DPO een keer opletten, als ik niks voel maar ik me ook niet druk. Volgens mij kun je prima zwanger zijn zonder meteen van alles te voelen in de eerste paar weken.
Klopt hoor. Maar ik voel nooit symptomen. Nu dus ook niet. De dingen hierboven heb ik wel vaker 'gewoon' last van
Same, helaas lijken PMS klachten nou eenmaal heel veel op zwangerschapssymptomen, ik lekker afwachten
YES!!! Ik mag ook 1dpo opgestaan met dezelfde buikpijn als gisteren. (Giga opgeblazen buik gehad de hele avond) -iets pijnlijke borsten - lage rugpijn - drukkend gevoel onderbuik