zware en gevoelige borsten zijn bij mij hèt teken van zwangerschap, maar je hoopt nergens op want zal je net zien dat het opeens bij de PMS hoort
Dag 10: misselijk, zere borsten. Negatieve ovu test Dag 11: negatieve ovu test, lichter dan dag 10. Dag 12: negatieve ovulatie test, lichte steken links onder, rug vol puistjes, wat puistjes op borst, glimmende huid, hele rode kop, lijk wel een biet. Dag 13: gevoelige onderbuik, lichte menstruatiepijn. Ovulatie test: negatief Dag 14: veeeeeeel plassen, wss door het ontpillen. Ovulatietest: negatief en veeel lichter dan gister Dag 15: ovulatietest 12:45 heeell licht.. steken en zwaar gevoel in onderbuik. Dag 16: negatieve ovulatietest Dag 17: negatieve ovulatietest Dag 18: donkerdere ovulatietest dan afgelopen week, lichte buikpijn Dag 19: steken onder in buik, voornamelijk linkerkant, soort warm gevoel in onderbuik, kan het niet helemaal uitleggen, test: negatiet Dag 20: hoofdpijn, onderbuikpijn, rond een uur 18:30 ineens hele pijnlijke steken rechts onderin buik, zo erg dat ik even niet meer kon lopen. Duurde paar minuten en daarna was het over. Heel raar. Ovulatietest: zelfde streepjes als afgelopen paar dagen (foto bijgevoegd) ik vind ze zelf trouwens vrij donker blijven. Hiervoor zag je echt heeel licht of zelfs geen tweede streep. Dag 21: negatieve ovu test Dag 22: negatieve ovu test Dag 23: koppijn, zere tepel links. Ooit 1 x een eisprong gehad en op de dag van posi ovu test toen ook een hele zere linkertepel. Dus ben benieuwd. Zou hij ein de lijk komen dan?
Hi, Ik doe ook weer een ronde mee. Wilde eerst niet meedoen omdat ik dan veel te bewust ga opletten maar nu op dag 5 doe ik dat toch en houd alles toch al bij in een exel zodat ik makkelijk kan vergelijken met de maand ervoor di 18 -6 : 0 dpo Pijnlijke borsten Nog redelijk veel slijmerige afscheiding wo 19-06 : 1 dpo Pijnlijke borsten met name tepels Melkachtige afscheiding diarree do 20-06: 2 dpo Kon van wo op do niet in slaap vallen, tot 3 uur wakker gelegen Soms een beetje ongesteldheidsgevoel diarree vrij 21-06 : 3 dpo Waterige/melkachtige afscheiding, neemt toe Met autorijden wat steekjes en krampjes in baarmoeder Extreem moe, emotioneel maar kan niet echt huilen 2x grote boodschap za 22-06 : 4 dpo waterige/melkachtige afscheiding, neemt toe en voelt alsof het er soms uitloopt Weer met autorijden steekjes en krampjes Lijk nog vermoeider, erg emotioneel maar kan niet echt huilen 3x grote boodschap last van onderrug ( maar ook 2 dagen gefotografeerd dus kan heel goed daardoor komen) Locatie stinkt enorm naar bier en een hoop mannen naar zweet ( waar of neus?) Extreem moe en erg emotioneel - maar kan niet huilen zo 23-06 : 5 dpo Eerste wat mijn man vanochtend zei was dat ik te heet was om tegen op te liggen vannacht. Zeurende onderrug ( kan makkelijk van het werk komen) borsten voelen zwaar steekjes in bovenbenen felle scherpe steek in baarmoeder met uitstraling naar bovenbenen en liezen 3 x grote boodschap waarvan 2x diarree Extreem moe, middagdutje gedaan
Hi iedereen ik ben nieuw op dit forum. Ik zit momenteel op het wachtbankje van mijn 3e ronde en schrijf graag mee! Dag 1 dpo: niets Dag 2 dpo: niets Dag 3 dpo: witte creamy afscheiding Dag 4 dpo: zelfde afscheiding, buikkrampen en lage rugpijn Dag 5 dpo: afscheiding iets minder, moe, levendige dromen, buikkrampen en 2 druppels bloed in slip Dag 6 dpo: moe levendige dromen, lage rugpijn en buikpijn die voelt alsof ik ongesteld word
Hoi, ik doe ook weer mee. Hoop dat er veel op roze/groen gaan. Dpo 1 - 4 niks Dpo 5 lage rugpijn en menstruatie krampjes Dpo 6 slipje nat van waterige afscheiding (sorry!)
Dag 10: misselijk, zere borsten. Negatieve ovu test Dag 11: negatieve ovu test, lichter dan dag 10. Dag 12: negatieve ovulatie test, lichte steken links onder, rug vol puistjes, wat puistjes op borst, glimmende huid, hele rode kop, lijk wel een biet. Dag 13: gevoelige onderbuik, lichte menstruatiepijn. Ovulatie test: negatief Dag 14: veeeeeeel plassen, wss door het ontpillen. Ovulatietest: negatief en veeel lichter dan gister Dag 15: ovulatietest 12:45 heeell licht.. steken en zwaar gevoel in onderbuik. Dag 16: negatieve ovulatietest Dag 17: negatieve ovulatietest Dag 18: donkerdere ovulatietest dan afgelopen week, lichte buikpijn Dag 19: steken onder in buik, voornamelijk linkerkant, soort warm gevoel in onderbuik, kan het niet helemaal uitleggen, test: negatiet Dag 20: hoofdpijn, onderbuikpijn, rond een uur 18:30 ineens hele pijnlijke steken rechts onderin buik, zo erg dat ik even niet meer kon lopen. Duurde paar minuten en daarna was het over. Heel raar. Ovulatietest: negatief Dag 21: negatieve ovu test Dag 22: negatieve ovu test Dag 23: mega hoofdpijn, misselijk, pijnlijke tepels. Ovulatietest: negatief
21-6 positieve ovulatietest en wat steekjes. 1 dpo (22-6): niks. Wel erg dronken geworden. 2 dpo: spierpijn gevoel links en rechts in mn onderbuik. Vooral bij aanspannen. 3 dpo: nog steeds vervelend gevoel in mn buik links en rechts onderin. Eenmalig een beetje bruinig slijm na het plassen.
Dag 10: misselijk, zere borsten. Negatieve ovu test Dag 11: negatieve ovu test, lichter dan dag 10. Dag 12: negatieve ovulatie test, lichte steken links onder, rug vol puistjes, wat puistjes op borst, glimmende huid, hele rode kop, lijk wel een biet. Dag 13: gevoelige onderbuik, lichte menstruatiepijn. Ovulatie test: negatief Dag 14: veeeeeeel plassen, wss door het ontpillen. Ovulatietest: negatief en veeel lichter dan gister Dag 15: ovulatietest 12:45 heeell licht.. steken en zwaar gevoel in onderbuik. Dag 16: negatieve ovulatietest Dag 17: negatieve ovulatietest Dag 18: donkerdere ovulatietest dan afgelopen week, lichte buikpijn Dag 19: steken onder in buik, voornamelijk linkerkant, soort warm gevoel in onderbuik, kan het niet helemaal uitleggen, test: negatiet Dag 20: hoofdpijn, onderbuikpijn, rond een uur 18:30 ineens hele pijnlijke steken rechts onderin buik, zo erg dat ik even niet meer kon lopen. Duurde paar minuten en daarna was het over. Heel raar. Ovulatietest: negatief Dag 21: negatieve ovu test Dag 22: negatieve ovu test Dag 23: mega hoofdpijn, misselijk, pijnlijke tepels. Ovulatietest: negatief Dag 24: zere tepels, misselijk, steken in lies. Ovulatietest: negatief
Dag 1 dpo: niets Dag 2 dpo: niets Dag 3 dpo: witte creamy afscheiding Dag 4 dpo: zelfde afscheiding, buikkrampen en lage rugpijn Dag 5 dpo: afscheiding iets minder, moe, levendige dromen, buikkrampen en 2 druppels bloed in slip Dag 6 dpo: moe levendige dromen, lage rugpijn en buikpijn die voelt alsof ik ongesteld word Dag 7 dpo: nog steeds beetje afscheiding, diaree, veel plassen, veel dorst (kan ook door het weer komen), meer rugpijn, grote pijnlijke borsten, moe
Dag 10: misselijk, zere borsten. Negatieve ovu test Dag 11: negatieve ovu test, lichter dan dag 10. Dag 12: negatieve ovulatie test, lichte steken links onder, rug vol puistjes, wat puistjes op borst, glimmende huid, hele rode kop, lijk wel een biet. Dag 13: gevoelige onderbuik, lichte menstruatiepijn. Ovulatie test: negatief Dag 14: veeeeeeel plassen, wss door het ontpillen. Ovulatietest: negatief en veeel lichter dan gister Dag 15: ovulatietest 12:45 heeell licht.. steken en zwaar gevoel in onderbuik. Dag 16: negatieve ovulatietest Dag 17: negatieve ovulatietest Dag 18: donkerdere ovulatietest dan afgelopen week, lichte buikpijn Dag 19: steken onder in buik, voornamelijk linkerkant, soort warm gevoel in onderbuik, kan het niet helemaal uitleggen, vruchtbaar slijm. test: negatiet Dag 20: hoofdpijn, onderbuikpijn, rond een uur 18:30 ineens hele pijnlijke steken rechts onderin buik, zo erg dat ik even niet meer kon lopen. Duurde paar minuten en daarna was het over. Heel raar. Ovulatietest: negatief Dag 21: negatieve ovu test Dag 22: negatieve ovu test Dag 23: mega hoofdpijn, misselijk, pijnlijke tepels. Ovulatietest: negatief Dag 24: zere tepels, misselijk, steken in lies. Lichte menstruatie achtige krampen, steken in onderbuik bij hoesten. Ovulatietest : negatief
Ik doe graag mee, al hou ik mezerlf tot nu toe voor de gek met mijn symptomen Dag 1 dpo: slaperig, lichte krampen, waterige afscheiding. Dag 2 dpo: slaperig, lichte steekjes, onderbuik, hoofdpijn, waterige afscheiding, puistjes Dag 3 dpo: diarree, puistjes, creamy afscheiding Dag 4 dpo: waterige afscheiding, steek in rechter borst Dag 5 dpo: lichte krampen onderbuik, creamy afscheiding Dag 6 dpo: waterige afscheiding Dag 7 dpo: steken in beiden borsten, waterige afscheiding, met af en toe wit/ roze. Dag 8 dpo: waterige afscheiding met soms wit/roze er doorheen. Opgeblazen gevoel.
Misschien is het al eerder gevraagd.. Welke ovulatietesten gebruik je? 10 MIU of 25 MIU en met welk merk test je? Doe je ook temperatuur meten? En hoeveel testen per dag doe je? Als ik er 1 per dag zou doen, dan mis ik mn eitje en op sommige ovulatietesten krijg ik nooit een knaltest. Vandaar mn nieuwsgierigheid Weet je nog hoe je cyclussen waren voordat je met de pil startte?
Hoii! - die van de action. Zo even geen idee hoeceel MIU - temperatuur nog niet omdat dat het beste is om op dag 1 mee te beginnen dacht ik - 1 x per dag totdat ik hem wat donkerder begon te vinden dan weer 2.