Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test (Vraagje tussendoor: ik had vandaag 26 juni een positieve ovulatietest. Morgen zou dus mijn ei moeten springen, telt dat dan meteen als 1dpo of telt de dag erna (28 juni) dan als 1 dpo) Dag 27: eisprong dag! 1dpo: 2dpo: 3dpo: 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
Oehh zo spannend!! Heb je dat vaker gehad, wat druppels bloed verloren? Ik hoop zo dat je zwanger bent!! Ik kan ook weer meeschrijven. Gisteren denk ik mijn eisprong gehad
Nee nog nooit gehad maar heb de dag na ei ook een drup bloed verloren dus ik denk dat het daarmee te maken heeft. Daarbij is 3dpo wel exteem vroeg voor evt innesteling. Spannend weer voor ons beiden ik duim dat je deze ronde op roze mag en ben benieuwd naar jouw symptomenlijstje!
Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test (Vraagje tussendoor: ik had vandaag 26 juni een positieve ovulatietest. Morgen zou dus mijn ei moeten springen, telt dat dan meteen als 1dpo of telt de dag erna (28 juni) dan als 1 dpo) Dag 27: eisprong dag! Buikpijn is over Rugpijn is over Zere tepels zijn veel minder 1dpo: 2dpo: 3dpo: 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
1tm 3 dpo: slecht geslapen 2 op 3 dpo. Menstruatie gevoel op 3dpo. 4 dpo heerlijk geslapen, was ik aan toe! Geen klachten verder. 5 dpo een zwaar/ander gevoel bij het plassen . Kan ook een beginnende blaasontsteking zijn. Vandaag even in de gaten houden. Verder voel ik niks vreemds. 6 dpo 7 dpo 8 dpo 9 dpo 10 dpo 11 dpo testdag ivm stoppen utro
Grappig, dat zware gevoel had ik gister, maar dan gewoon de hele dag door. Spannend hoor, ik duim voor je!
We mogen weer 1 dpo: temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding. 2 dpo: temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding. 3 dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder. 4 dpo: temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van. 5 dpo: 6 dpo: 7 dpo: 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD
Gek gevoel he. Ik heb een lichte verzakking overgehouden aan de eerste bevalling, ik merk duidelijk rond de eisprong dat het “zwaar voelt” downunder en dit heb ik ook tijdens menstruatie. De rest van de cyclus eigenlijk geen last van maar gister dus wel, vandaag nog wel aanwezig maar wel minder. Vraag me af of het iets betekent? (Misschien gevoeliger door betere doorbloeding?)
Dag 1 dpo: niets Dag 2 dpo: niets Dag 3 dpo: witte creamy afscheiding Dag 4 dpo: zelfde afscheiding, buikkrampen en lage rugpijn Dag 5 dpo: afscheiding iets minder, moe, levendige dromen, buikkrampen en 2 druppels bloed in slip Dag 6 dpo: moe levendige dromen, lage rugpijn en buikpijn die voelt alsof ik ongesteld word Dag 7 dpo: nog steeds beetje afscheiding, diaree, veel plassen, veel dorst (kan ook door het weer komen), meer rugpijn, grote pijnlijke borsten, moe Dag 8 dpo: pijnlijke borsten, lage rugpijn, veel witte creamy afscheiding, 1 keer sterretjes zien toen ik te snel op stond. Verder heb ik vandaag sterk het gevoel dat het niet raak is Edit : vandaag (dag 8 dpo) ook heel snel geïrriteerd Dag 9 dpo: dunne ontlasting, klein beetje buikpijn, levensechte dromen, voor de rest echt het gevoel dat het niet raak is. Dag 10 dpo: het is nog vroeg maar een hele lichte streep?? Zo licht dat je hem bijna niet ziet op de foto
Ja een early van clearblue ik wilde daarna die van kruidvat 2 voor 5 euro halen maar die waren er niet meer. Toen dacht ik nog een early van cb gekocht te hebben maar had een normale. Denk omdat ik te enthousiast was haha maar de gewone is dus negatief.
Ik zie echt een blauwe streep. Hoe snel heb je de foto gemaakt? ziet er niet uit als een indroger. Ik zou overmorgen weer testen. Dan heb je duidelijk antwoord!
Ovu testen waren niet heel duidelijk en de temp nog onduidelijker, maar ik denk dat ik weer mee mag doen 1DPO: Niks
Ik zie ook een streepje! Zoals gezegd over 2 dagen nog eens testen. Dat de gewone neg is kan nog goed, wat ik hier allemaal lees is dat ze best al veel hcg nodig hebben
Ik zie ‘m zelfs nu ik buiten in de zon op mijn telefoon zit! Whoehoee!! Hoop dat ie mooi oploopt, vast wel!
Ik schrijf ook weer mee 1 dpo: trekkerig gevoel en wat steken in lies. Beetje zwaar gevoel onderbuik. 2 dpo: veel afscheiding. Verder tot nu toe niks anders.
We mogen weer 1 dpo: temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding. 2 dpo: temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding. 3 dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder. 4 dpo: temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van. Edit: vervelende menstruatie achtige krampen, echt door heel mijn onderbuik en weer een zwaar gevoel van onder. Vrijwel geen afscheiding. 5 dpo: 6 dpo: 7 dpo: 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD