Kan even in oude post niet vinden doe ik op de computer wel maar 9 dpo in avond een drupje bloed 10 dpo wat bruin bij afvegen en nog altijd doodmoe en hoge bloeddruk
Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test (Vraagje tussendoor: ik had vandaag 26 juni een positieve ovulatietest. Morgen zou dus mijn ei moeten springen, telt dat dan meteen als 1dpo of telt de dag erna (28 juni) dan als 1 dpo) Dag 27: eisprong dag! Buikpijn is over Rugpijn is over Zere tepels zijn veel minder Seks gehad 1dpo: Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe. Wat krampen in buik Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe Seks gehad 2dpo: 3dpo: 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
1 dpo: trekkerig gevoel en wat steken in lies. Beetje zwaar gevoel onderbuik. 2 dpo: veel afscheiding. Steken in onderbuik. Dunne ontlasting. Hoofdpijn in de middag. 3 dpo: af en toe steekjes. Veel afscheiding. Hoofdpijn in de avond. Gevoelige tepels.
We mogen weer 1 dpo: temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding. 2 dpo: temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding. 3 dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder. 4 dpo: temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van. Edit: vervelende menstruatie achtige krampen, echt door heel mijn onderbuik en weer een zwaar gevoel van onder. Vrijwel geen afscheiding. In de avond maagzuur. 5 dpo: temp nog steeds 36,9 wat ik gek vind, normaal gesproken zit ik al rond 37,1 Beetje moeite met opstaan door een weeïg gevoel maar dat is weer afgezakt. Geen afscheiding. Edit; in de middag weer last van zwaar gevoel van onder. Ook beginnen er weer puistjes door te breken en weer last van maagzuur. *maagzuur was in de avond niet te onderdrukken met melk of omeprazol! 6 dpo: temp alweer 36,9 Vind het echt vreemd dat mijn temp zolang onder de 37 blijft! Gek gedroomd. Borsten voelen “vol” en drukkend. Ze doen ook best pijn. Hongergevoel. 7 dpo: 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD
Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test Dag 27: Buikpijn is over Rugpijn is over Zere tepels zijn veel minder Seks gehad eisprong dag! Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe. Wat krampen in buik Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe Seks gehad 1dpo: Misselijk!! 2dpo 3dpo: 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
1tm 3 dpo: slecht geslapen 2 op 3 dpo. Menstruatie gevoel op 3dpo. 4 dpo heerlijk geslapen, was ik aan toe! Geen klachten verder. 5 dpo een zwaar/ander gevoel bij het plassen . Kan ook een beginnende blaasontsteking zijn. Vandaag even in de gaten houden. Verder voel ik niks vreemds. 6 dpo gisteren de hele dag een blaasontsteking gevoel bij en na het plassen gehouden. Nu lijkt het weg te zijn. Wakker met hoofdpijn, geen goed teken. 7 dpo gister de hele avond in vlagen misselijk geweest maar dat is na een nacht slapen weer weg. Het zware gevoel is ook helemaal weg en blaasontsteking is niet doorgezet. Verder heb ik helemaal geen klachten. Mijn sm zei gister dat ik er goed uit zag en dat mijn huid ontzettend rustig is hahah als ik dan toch iets moet opschrijven 8 dpo 9 dpo 10 dpo 11 dpo testdag ivm stoppen utro
Ja echt heel anders! Mijn temp zit meestal rond 37,1 na ei (loopt meestal in 3 dagen op) en dit keer blijft het hierop hangen. Heb wel 1 ronde gehad dat ik ook een constante temp had van 37, dus ben er alweer zeker van dat het niet gelukt is... De lagere temp wijt ik maar aan de letrozol, aangezien die ook een lagere bloeddruk kan veroorzaken dus dan zal de temp ook wel iets verlagen??(denk ik nu logisch ??) Jouw lijstje ziet er ook hoopvol uit! Ben echt benieuwd hoor!! Nog maar 4 daagjes wachten tot je test ik duim zo hard voor je!
Ovu testen waren niet heel duidelijk en de temp nog onduidelijker, maar ik denk dat ik weer mee mag doen 1DPO: Niks 2DPO: Veel wittige afscheiding, temp 36,6 3DPO: Veel wittige afscheiding, temp 36,8
1 dpo: trekkerig gevoel en wat steken in lies. Beetje zwaar gevoel onderbuik. 2 dpo: veel afscheiding. Steken in onderbuik. Dunne ontlasting. Hoofdpijn in de middag. 3 dpo: af en toe steekjes. Veel afscheiding. Hoofdpijn in de avond. Gevoelige tepels. 4 dpo: gevoelige tepels. Veel afscheiding, waterig. Even lage rugpijn. Last van darmen, diarree (misschien door tarwekiemolie). Hoofdpijn.
1tm 3 dpo: slecht geslapen 2 op 3 dpo. Menstruatie gevoel op 3dpo. 4 dpo heerlijk geslapen, was ik aan toe! Geen klachten verder. 5 dpo een zwaar/ander gevoel bij het plassen . Kan ook een beginnende blaasontsteking zijn. Vandaag even in de gaten houden. Verder voel ik niks vreemds. 6 dpo gisteren de hele dag een blaasontsteking gevoel bij en na het plassen gehouden. Nu lijkt het weg te zijn. Wakker met hoofdpijn, geen goed teken. 7 dpo gister de hele avond in vlagen misselijk geweest maar dat is na een nacht slapen weer weg. Het zware gevoel is ook helemaal weg en blaasontsteking is niet doorgezet. Verder heb ik helemaal geen klachten. Mijn sm zei gister dat ik er goed uit zag en dat mijn huid ontzettend rustig is hahah als ik dan toch iets moet opschrijven 8 dpo een hele lage temp. Omdat ik last van dat blaasontsteking gevoel had, heb ik minder utro gebruikt deze ronde. Ik wilde vanaf dag 5 gaan ophogen maar het deed zo zeer dat ik het bij hetzelfde heb gehouden. De afgelopen keren met utro hield het mijn temp hoog maar mijn bloedverlies niet tegen. Om die reden wilde ik minder gebruiken. Puur ter ondersteuning. Mijn rechterborst doet zeer. Mijn onderbuikgevoel is niet heel positief eigenlijk.. vandaag even afwachten of er bloed komt. 9 dpo 10 dpo 11 dpo testdag ivm stoppen utro
Roxy1994, post: 22401529, member: 113340"]Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test Dag 27: Buikpijn is over Rugpijn is over Zere tepels zijn veel minder Seks gehad eisprong dag! Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe. Wat krampen in buik Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe Seks gehad 1dpo: Misselijk!! Seks gehad Steken onderbuik Vreemd ploppend gevoel onderbuik 2dpo: Kleine steekjes onderbuik Iets wat misselijk maar tot nu minder dan afgelopen dagen 3dpo: 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test Dag 27: Buikpijn is over Rugpijn is over Zere tepels zijn veel minder Seks gehad eisprong dag! Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe. Wat krampen in buik Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe Seks gehad 1dpo: Misselijk!! Seks gehad Steken onderbuik Vreemd ploppend gevoel onderbuik 2dpo: Kleine steekjes onderbuik Iets wat misselijk maar tot nu minder dan afgelopen dagen Overgegeven Moe 3dpo: 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
oi, ik doe ook weer mee. Hoop dat er veel op roze/groen gaan. Dpo 1 - 4 niks Dpo 5 lage rugpijn en menstruatie krampjes Dpo 6 slipje nat van waterige afscheiding (sorry!) Dpo 7 grieperig en veel hoofdpijn Dpo 8 grieperig en hoofdpijn plus zeer emotioneel, ook ruzie gehad met mijn man Dpo 9 voel me weer prima, wel veel trek in alles maar dat heb ik altijd voor ik ongesteld moet worden Dpo 10 vandaag heb ik een test gedaan maar Omo wit, verder voel ik mij oke. Dpo 11 menstruatie krampen en rugpijn, heb weer een test gedaan maar helemaal wit Dpo 12 zware menstruatie krampen en geen eens meer zin om een test te doen. In de ochtend een bruine veeg, zit er ook helemaal door heen. Ik lees overal dat vrouwen rond 9 a 10 dpo al heel licht testen. Heb ook zin om lekker te gaan drinken, volgende ronde een nieuwe kans Dpo 13 snachts menstruatiekrampen gehad maar in de ochtend toen ik wakker werd nog steeds geen bloed te bespeuren. Vandaag een leuk feest waar ik wil zuipen en toch in de ochtend even een ingeving gehad om weer te testen ( voor de laatste keer) en ja hoor. Een hele lichte streep. Ik kan het niet geloven. Bij Mn vorige zwangerschap die op een miskraam is uitgelopen testte ik al met 8 dpo positief en met 11 dpo een dikke streep. Ben erg onzeker en voorzichtig blij. Bij het opvangen van Mn urine in een bekertje zag ik ook heel veel bruine afscheiding
Zolang het bruin is kan het geen kwaad... snap dat je onzeker bent, hoop voor je dat de test snel oploopt voorzichtig gefeliciteerd
We mogen weer 1 dpo: temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding. 2 dpo: temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding. 3 dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder. 4 dpo: temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van. Edit: vervelende menstruatie achtige krampen, echt door heel mijn onderbuik en weer een zwaar gevoel van onder. Vrijwel geen afscheiding. In de avond maagzuur. 5 dpo: temp nog steeds 36,9 wat ik gek vind, normaal gesproken zit ik al rond 37,1 Beetje moeite met opstaan door een weeïg gevoel maar dat is weer afgezakt. Geen afscheiding. Edit; in de middag weer last van zwaar gevoel van onder. Ook beginnen er weer puistjes door te breken en weer last van maagzuur. *maagzuur was in de avond niet te onderdrukken met melk of omeprazol! 6 dpo: temp alweer 36,9 Vind het echt vreemd dat mijn temp zolang onder de 37 blijft! Gek gedroomd. Borsten voelen “vol” en drukkend. Ze doen ook best pijn. Hongergevoel. 7 dpo: temp 37,0 Heel veel maagzuur wat niet te onderdrukken is! Met vlagen misselijk en borsten zijn gespannen. Geen afscheiding. Weer zwaar gevoel van onder en dunnere ontlasting 2x!! 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD
En???? Is er iets van bloed gekomen?? Een lagere temp kan eventueel ook bij een innesteling horen... vind het zo spannend voor je!! Mijn duimen blijven draaien
Ja net bij het afvegen het eerste bruinverlies gespot. Dat blijft steeds eerder komen helaas. Nu ook lage rugpijn en menstruatie pijn. Zo dubbel want het kan nog steeds alle kanten op natuurlijk!
Wat klote zeg! Blijft toch teleurstellend he, maar idd het kan nog alle kanten op. Heb je altijd vroeg bruinverlies? Aangezien je ook lage rugpijn hebt en menstruatiepijn... ik hoop toch echt zo hard voor je dat het allemaal door een innesteling komt!!!