Ja altijd al rond 8/9/10 dpo. Daardoor krijgt een zwangerschap naar mijn idee al geen kans. We wachten nog even af wat het gaat doen. Hoe voel jij je?
Ovu testen waren niet heel duidelijk en de temp nog onduidelijker, maar ik denk dat ik weer mee mag doen 1DPO: Niks 2DPO: Veel wittige afscheiding, temp 36,6 3DPO: Veel wittige afscheiding, temp 36,8 4DPO: Temp 37,0. Afscheiding zelfde als gisteren.
Vandaar natuurlijk ook de utro... zou tarwekiem niks voor jou zijn? Ik had vorige ronde ook een LF van 16 dagen daardoor (normaal 14) een korte LF is natuurlijk best balen maar had wel verwacht dat het met utro het bruinverlies langer weg zou blijven... ik duim keihard dat het een innesteling is! (Kan al vanaf 5dpo dus in principe zou het wel mogelijk zijn) Hopelijk schiet morgen je temp weer omhoog. Ik voel me wel goed hoor, maar dat maagzuur he borsten voelen ook zo “vol” momenteel... vanavond ook wat buikpijn gehad en daarna kwam dat zware gevoel van onder weer terug. Ben benieuwd of het iets betekent... nog een dag of 5 dan zou het wel duidelijk moeten zijn denk ik, dan zit ik 12dpo. Eens kijken wat de temp dan doet.
Dankjewel ❤️ Dat maagzuur is idd erg vervelend, vooral omdat ik het niet onderdrukt krijg! Maar ik mag eigenlijk niet klagen, aangezien ik nu toch veel minder bijwerkingen heb dan met clomid. Nog eventjes geduld hebben en rustig blijven, dan zou ik onderhand wel moeten kunnen merken of het raak is of juist niet.. ik merk wel dat ik nu totaa geen afscheiding heb, andere rondes toch wel enkele dagen gehad dat ik toch wel wat witte vloed had, nu echt niks!
]Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test Dag 27/eisprong dag Buikpijn is over Rugpijn is over Zere tepels zijn veel minder Seks gehad eisprong dag/1dpo Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe. Wat krampen in buik Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe Seks gehad 1dpo/2dpo: Misselijk!! Seks gehad Steken onderbuik Vreemd ploppend gevoel onderbuik 2dpo/3dpo: Kleine steekjes onderbuik Iets wat misselijk maar tot nu minder dan afgelopen dagen Overgegeven Moe 3dpo/4dpo Maagzuur Misselijk 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo:
Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test Dag 27/eisprong dag Buikpijn is over Rugpijn is over Zere tepels zijn veel minder Seks gehad eisprong dag/1dpo Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe. Wat krampen in buik Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe Seks gehad 1dpo/2dpo: Misselijk!! Seks gehad Steken onderbuik Vreemd ploppend gevoel onderbuik 2dpo/3dpo: Kleine steekjes onderbuik Iets wat misselijk maar tot nu minder dan afgelopen dagen Overgegeven Moe 3dpo/4dpo Maagzuur Misselijk Steekjes onderbuik Levendige droom Moeilijk in slaap kunnen komen Vaak wakker tussendoor 4dpo/5dpo 5dpo/6dpo 6dpo/7dpo 7dpo/8dpo 8dpo/9dpo 9dpo/10dpo 10dpo/11dpo 11dpo/12dpo 12dpo/13dpo 13dpo/14dpo
1tm 3 dpo: slecht geslapen 2 op 3 dpo. Menstruatie gevoel op 3dpo. 4 dpo heerlijk geslapen, was ik aan toe! Geen klachten verder. 5 dpo een zwaar/ander gevoel bij het plassen . Kan ook een beginnende blaasontsteking zijn. Vandaag even in de gaten houden. Verder voel ik niks vreemds. 6 dpo gisteren de hele dag een blaasontsteking gevoel bij en na het plassen gehouden. Nu lijkt het weg te zijn. Wakker met hoofdpijn, geen goed teken. 7 dpo gister de hele avond in vlagen misselijk geweest maar dat is na een nacht slapen weer weg. Het zware gevoel is ook helemaal weg en blaasontsteking is niet doorgezet. Verder heb ik helemaal geen klachten. Mijn sm zei gister dat ik er goed uit zag en dat mijn huid ontzettend rustig is hahah als ik dan toch iets moet opschrijven 8 dpo een hele lage temp. Omdat ik last van dat blaasontsteking gevoel had, heb ik minder utro gebruikt deze ronde. Ik wilde vanaf dag 5 gaan ophogen maar het deed zo zeer dat ik het bij hetzelfde heb gehouden. De afgelopen keren met utro hield het mijn temp hoog maar mijn bloedverlies niet tegen. Om die reden wilde ik minder gebruiken. Puur ter ondersteuning. Mijn rechterborst doet zeer. Mijn onderbuikgevoel is niet heel positief eigenlijk.. vandaag even afwachten of er bloed komt. 9 dpo gisteravond menstruatie kramp. Goed geslapen maar vroeg wakker. Zwaar gevoel in onderbuik. Kan het niet plaatsen als menstruatiepijn, voelt wat hoger en in mijn hele buik gebied. Geen gevoelige borsten, geen pukkels, geen hoofdpijn. 10 dpo 11 dpo testdag ivm stoppen utro
We mogen weer 1 dpo: temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding. 2 dpo: temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding. 3 dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder. 4 dpo: temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van. Edit: vervelende menstruatie achtige krampen, echt door heel mijn onderbuik en weer een zwaar gevoel van onder. Vrijwel geen afscheiding. In de avond maagzuur. 5 dpo: temp nog steeds 36,9 wat ik gek vind, normaal gesproken zit ik al rond 37,1 Beetje moeite met opstaan door een weeïg gevoel maar dat is weer afgezakt. Geen afscheiding. Edit; in de middag weer last van zwaar gevoel van onder. Ook beginnen er weer puistjes door te breken en weer last van maagzuur. *maagzuur was in de avond niet te onderdrukken met melk of omeprazol! 6 dpo: temp alweer 36,9 Vind het echt vreemd dat mijn temp zolang onder de 37 blijft! Gek gedroomd. Borsten voelen “vol” en drukkend. Ze doen ook best pijn. Hongergevoel. 7 dpo: temp 37,0 Heel veel maagzuur wat niet te onderdrukken is! Met vlagen misselijk en borsten zijn gespannen. Geen afscheiding. Weer zwaar gevoel van onder en dunnere ontlasting 2x!! 8 dpo: temp gezakt naar 36,8 (zou het een innestelingsdip zijn???) Pijnlijke borsten, ze branden en steken, een zeurend gevoel bij mijn schaambot. Darmen zijn nog behoorlijk overstuur. Klein beetje “melkachtige” afscheiding. 9 dpo: 10 dpo: 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: 14 dpo: NOD
Temp was 37, is wel eens hoger geweest op 9 dpo. Niks doorgezet. Behalve dan de krampjes. Vanochtend al getest maar alleen het standaard action streepje was te zien. Morgen wil ik niet testen ivm sleutel nieuwe huis maar overmorgen wel. Mocht het dan niks zijn dan stop ik in ieder geval met de utro. Jij had het over de tarwekiemolie toch? Die gebruik ik idd deze ronde voor het eerst! Jouw lijstje ziet er ook goed uit! Hopelijk morgen weer je temp omhoog
Maar betekent het dan dat ie hoger is dan gister? Dat is dan al hoopvol he.. Als het gister idd een innesteling was kun je vandaag uiteraard ook niet positief testen. Ik zou dan ook niet te vroeg stoppen met de utro...just in case Wie weet helpt de tarwekiem goed bij je en is je LF er ook langer door, hier werd de LF toch 2 dagen langer ookal heb ik van mezelf een nette LF van 14 dagen. Ben echt zo reuze benieuwd!! Ik duim op een 2e streep overmorgen hoor
Nou ik ben zelf ook reuze benieuwd hoe die morgen is!! Begint nu toch wel spannend te worden aangezien dit de eerste keer is dat ik op 8dpo een dip heb...
1 dpo: trekkerig gevoel en wat steken in lies. Beetje zwaar gevoel onderbuik. 2 dpo: veel afscheiding. Steken in onderbuik. Dunne ontlasting. Hoofdpijn in de middag. 3 dpo: af en toe steekjes. Veel afscheiding. Hoofdpijn in de avond. Gevoelige tepels. 4 dpo: gevoelige tepels. Veel afscheiding, waterig. Even lage rugpijn. Last van darmen, diarree (misschien door tarwekiemolie). Hoofdpijn. 5 dpo: paar steekjes in lies. Gevoelige tepels. Weer even hoofdpijn. Beetje lage rugpijn. Nog steeds waterige afscheiding. 6 dpo: gevoelige tepels. Obstipatie en daardoor beetje weeïg.