Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    1 dpo: trekkerig gevoel en wat steken in lies. Beetje zwaar gevoel onderbuik.
    2 dpo: veel afscheiding. Steken in onderbuik. Dunne ontlasting. Hoofdpijn in de middag.
    3 dpo: af en toe steekjes. Veel afscheiding. Hoofdpijn in de avond. Gevoelige tepels.
    4 dpo: gevoelige tepels. Veel afscheiding, waterig. Even lage rugpijn. Last van darmen, diarree (misschien door tarwekiemolie). Hoofdpijn.
    5 dpo: paar steekjes in lies. Gevoelige tepels. Weer even hoofdpijn. Beetje lage rugpijn. Nog steeds waterige afscheiding.
    6 dpo: gevoelige tepels. Obstipatie en daardoor beetje weeïg in de ochtend. Ontzettend moe in de middag en avond, maar had ook niet zo lang geslapen vannacht. Weer hoofdpijn, zwaar hoofd. Misschien door het warme weer.

Ruaa vindt dit leuk.
  2. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    2 dpo: veel afscheiding. Steken in onderbuik. Dunne ontlasting. Hoofdpijn in de middag.
    3 dpo: af en toe steekjes. Veel afscheiding. Hoofdpijn in de avond. Gevoelige tepels.
    4 dpo: gevoelige tepels. Veel afscheiding, waterig. Even lage rugpijn. Last van darmen, diarree (misschien door tarwekiemolie). Hoofdpijn.
    5 dpo: paar steekjes in lies. Gevoelige tepels. Weer even hoofdpijn. Beetje lage rugpijn. Nog steeds waterige afscheiding.
    6 dpo: gevoelige tepels. Obstipatie en daardoor beetje weeïg in de ochtend. Ontzettend moe in de middag en avond, maar had ook niet zo lang geslapen vannacht. Beetje lage rugpijn. Weer hoofdpijn, zwaar hoofd. Misschien door het warme weer.

LilyB vindt dit leuk.
  3. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.673
    1.604
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd hoelang mijn LF is. Laatste keer dat ik een echte menstruatie had was dit volgens mij 11/12 dagen. Maar ga proberen tot 14dpo niet te testen (als de duivels al dan niet gearriveerd zijn)

4. Ruaa

Ruaa Actief lid

9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw
    Heeel herkenbaar. Soms dan voel ik zoveel waardoor ik denk dit moet wel raak zijn en dan is het niet zo en soms voel ik echt bijna niks. Jaa klopt!! Wordt spannend. Ik heb wel getempt, maar het zegt me weinig hoor, want mijn temp kaartje is all over the place.Wanneer ga jij testen?

5. Ruaa

Ruaa Actief lid

9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw
    Succes!!! ik vind het zo moeilijk om te wachten maar tijd heeft me geleerd dan te vroeg testen alleen maar elende mee brengt

Roxy1994 vindt dit leuk.
  6. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.673
    1.604
    113
    Vrouw
    Jaa dat lees je vaak. Te vroeg testen, positief testen en dan op je nod alsnog ongesteld worden..

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

#2467 LilyB, 2 jul 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2019
    We mogen weer :)

1 dpo:
    temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding.
    2 dpo:
    temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding.
    3 dpo:
    temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder.
    4 dpo:
    temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van.
    Edit: vervelende menstruatie achtige krampen, echt door heel mijn onderbuik en weer een zwaar gevoel van onder. Vrijwel geen afscheiding. In de avond maagzuur.
    5 dpo:
    temp nog steeds 36,9 wat ik gek vind, normaal gesproken zit ik al rond 37,1
    Beetje moeite met opstaan door een weeïg gevoel maar dat is weer afgezakt. Geen afscheiding.
    Edit; in de middag weer last van zwaar gevoel van onder. Ook beginnen er weer puistjes door te breken en weer last van maagzuur. *maagzuur was in de avond niet te onderdrukken met melk of omeprazol!
    6 dpo:
    temp alweer 36,9
    Vind het echt vreemd dat mijn temp zolang onder de 37 blijft! Gek gedroomd. Borsten voelen “vol” en drukkend. Ze doen ook best pijn. Hongergevoel.
    7 dpo:
    temp 37,0
    Heel veel maagzuur wat niet te onderdrukken is! Met vlagen misselijk en borsten zijn gespannen. Geen afscheiding.
    Weer zwaar gevoel van onder en dunnere ontlasting 2x!!
    8 dpo:
    temp gezakt naar 36,8 (zou het een innestelingsdip zijn???)
    Pijnlijke borsten, ze branden en steken, een zeurend gevoel bij mijn schaambot. Darmen zijn nog behoorlijk overstuur. Klein beetje “melkachtige” afscheiding.
    Edit; zojuist prikkend gevoel in bm en lichte steekjes
    9 dpo:
    temp niet erg gestegen; 36,9 dus ga er maar vanuit dat het niet gelukt is.
    Zodra ik opstond last van misselijkheid(wrs gewoon de progesteron)
    Zeer gevoelige borsten en plots een vette huid (gezicht glimt helemaal)
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo:
    NOD

Amy1989 vindt dit leuk.
  8. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Toch een stijging hoor! :)

9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja dat wel, maar is wel erg minimaal. Had gedacht dat de temp toch wel terug op of boven de 37 zou komen. Heb er weinig hoop in nu...

10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Zou een stijging van 0,1 al iets kunnen betekenen na een tempdip van 0,2?? Of zou mijn temp nu dan al hoger moeten zijn? Of gaat het dan geleidelijk omhoog? Kan nu al niet wachten tot morgenochtend om te zien wat mijn temp doet!

11. LilyB

LilyB Niet meer actief

@RoGiJuLi zou jij even mee willen kijken? Aangezien jij een expert ben op het gebied van tempen... zou 8dpo innesteling kunnen zijn?? Of is de stijging te minimaal?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Kan, maar hoeft zeker niet helaas.
    Heb zelf wel eens zo'n dip gehad tussen 6 en 9 dpo, maar was toen niet zwanger helaas.

Je kan over 2 dagwn testen. Als het nu een innesteling is, ga je dat overmorgen op een test zien ;)

LilyB vindt dit leuk.
  13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oké, dankjewel voor het meekijken. Ik ga sowieso nog niet testen, wil eerst afwachten wat mijn temp gaat doen. Dit is sowieso de eerste keer dat ik een “dipje” heb op 8dpo, maar ik denk zelf dat mijn temp toch wel hoger moet worden voordat ik hoop mag hebben.. misschien als mijn temp alsnog stijgt dat ik rond 12-13dpo een testje ertegenaan gooi ;)

14. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.673
    1.604
    113
    Vrouw
    ]Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test

Dag 27/eisprong dag
    • Buikpijn is over
    • Rugpijn is over
    • Zere tepels zijn veel minder
    • Seks gehad
    eisprong dag/1dpo
    • Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe.
    • Wat krampen in buik
    • Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe
    • Seks gehad

1dpo/2dpo:
    • Misselijk!!
    • Seks gehad
    • Steken onderbuik
    • Vreemd ploppend gevoel onderbuik
    2dpo/3dpo:
    • Kleine steekjes onderbuik
    • Iets wat misselijk maar tot nu minder dan afgelopen dagen
    • Overgegeven
    • Moe
    3dpo/4dpo
    • Maagzuur
    • Misselijk
    • Steekjes onderbuik
    • Levendige droom
    • Moeilijk in slaap kunnen komen
    • Vaak wakker tussendoor
    • Opgeblazen
    • Witte plakkerige afscheiding
    4dpo/5dpo:
    • Wat krampjes vannochtend maar duurde 3 minuten verder voel ik me vandaag tot nu toe prima :)
    5dpo/6dpo
    6dpo/7dpo
    7dpo/8dpo
    8dpo/9dpo
    9dpo/10dpo
    10dpo/11dpo
    11dpo/12dpo
    12dpo/13dpo
    13dpo/14dpo

15. LilyB

LilyB Niet meer actief

We mogen weer :)

1 dpo:
    temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding.
    2 dpo:
    temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding.
    3 dpo:
    temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder.
    4 dpo:
    temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van.
    Edit: vervelende menstruatie achtige krampen, echt door heel mijn onderbuik en weer een zwaar gevoel van onder. Vrijwel geen afscheiding. In de avond maagzuur.
    5 dpo:
    temp nog steeds 36,9 wat ik gek vind, normaal gesproken zit ik al rond 37,1
    Beetje moeite met opstaan door een weeïg gevoel maar dat is weer afgezakt. Geen afscheiding.
    Edit; in de middag weer last van zwaar gevoel van onder. Ook beginnen er weer puistjes door te breken en weer last van maagzuur. *maagzuur was in de avond niet te onderdrukken met melk of omeprazol!
    6 dpo:
    temp alweer 36,9
    Vind het echt vreemd dat mijn temp zolang onder de 37 blijft! Gek gedroomd. Borsten voelen “vol” en drukkend. Ze doen ook best pijn. Hongergevoel.
    7 dpo:
    temp 37,0
    Heel veel maagzuur wat niet te onderdrukken is! Met vlagen misselijk en borsten zijn gespannen. Geen afscheiding.
    Weer zwaar gevoel van onder en dunnere ontlasting 2x!!
    8 dpo:
    temp gezakt naar 36,8 (zou het een innestelingsdip zijn???)
    Pijnlijke borsten, ze branden en steken, een zeurend gevoel bij mijn schaambot. Darmen zijn nog behoorlijk overstuur. Klein beetje “melkachtige” afscheiding.
    Edit; zojuist prikkend gevoel in bm en lichte steekjes
    9 dpo:
    temp niet erg gestegen; 36,9 dus ga er maar vanuit dat het niet gelukt is.
    Zodra ik opstond last van misselijkheid(wrs gewoon de progesteron)
    Zeer gevoelige borsten en plots een vette huid (gezicht glimt helemaal)
    Sinds vanmiddag weer behoorlijk maagzuur en weer zwaar gevoel van onder. Met vlagen wat weeïg.
    10 dpo:
    11 dpo:
    12 dpo:
    13 dpo:
    14 dpo:
    NOD

16. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    6 dpo: gevoelige tepels. Obstipatie en daardoor beetje weeïg in de ochtend. Ontzettend moe in de middag en avond, maar had ook niet zo lang geslapen vannacht. Beetje lage rugpijn. Weer hoofdpijn, zwaar hoofd. Misschien door het warme weer.
    7 dpo: keelpijn, misschien daarom zo moe en hoofdpijn steeds. Beetje lage rugpijn en heel af en toe een steekje in lies en onderbuik.

17. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.673
    1.604
    113
    Vrouw
    Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test

Dag 27/eisprong dag
    • Buikpijn is over
    • Rugpijn is over
    • Zere tepels zijn veel minder
    • Seks gehad
    eisprong dag/1dpo
    • Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe.
    • Wat krampen in buik
    • Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe
    • Seks gehad

1dpo/2dpo:
    • Misselijk!!
    • Seks gehad
    • Steken onderbuik
    • Vreemd ploppend gevoel onderbuik
    2dpo/3dpo:
    • Kleine steekjes onderbuik
    • Iets wat misselijk maar tot nu minder dan afgelopen dagen
    • Overgegeven
    • Moe
    3dpo/4dpo
    • Maagzuur
    • Misselijk
    • Steekjes onderbuik
    • Levendige droom
    • Moeilijk in slaap kunnen komen
    • Vaak wakker tussendoor
    • Opgeblazen
    • Witte plakkerige afscheiding
    4dpo/5dpo:
    • Wat krampjes vannochtend maar duurde 3 minuten verder voel ik me vandaag tot nu toe prima :)
    • Steekjes in onderbuik, meer links en onderin bij schaambog
    • Zeurderige menstruatieachtige buikpijn
    • Creme achtig slijm
    • Rugkrampen netals menstruatie
    • Opgeblazenbuik, veel lucht
    • Moe
    Begin het nu toch een beetje spannend te vinden. Als ik het zo bekijk lijkt het wel alsof er een innesteling op gang komt. Nou weet ik natuurlijk dat het vanalles kan zijn!
    5dpo/6dpo
    6dpo/7dpo
    7dpo/8dpo
    8dpo/9dpo
    9dpo/10dpo
    10dpo/11dpo
    11dpo/12dpo
    12dpo/13dpo
    13dpo/14dpo[/QUOTE]

Amy1989 vindt dit leuk.
  18. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    [/QUOTE]
    Wat spannend zeg!! Ik duim voor je! :)

19. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.673
    1.604
    113
    Vrouw
    @Amy1989
    Bedankt! Kan dat eigenlijk al zo vroeg? Weet niet zeker of ik 4 of 5dpo zit. Maar is 4 dpo niet heel vroeg. 5 dpo kan wel, gelezen op een paar forums (nieuwsgierig) hahaha

20. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ja, dat kan! Tussen de 5 en 12 dagen dacht ik!

Roxy1994 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina