Ik ga niet voor mijn NOD testen. Dit doe ik om verwarring en teleurstelling te voorkomen. Ik heb namelijk pregnyl gebruikt en wil niet meemaken dat ik vals positief test. Hoe moeilijk het ook is om te wachten, ik wacht dus echt af tot mijn NOD.
Dag 26: heele pijnlijke tepels, hoofdpijn, duizelig, rugpijn, krampen en steken in onderbuik, positieve ovu test Dag 27/eisprong dag Buikpijn is over Rugpijn is over Zere tepels zijn veel minder Seks gehad eisprong dag/1dpo Heel misselijk vannochtend tot bijna overgeven aan toe. Wat krampen in buik Heel moe. Gister 23:00-11:00 geslapen en nu alweer doodmoe Seks gehad 1dpo/2dpo: Misselijk!! Seks gehad Steken onderbuik Vreemd ploppend gevoel onderbuik 2dpo/3dpo: Kleine steekjes onderbuik Iets wat misselijk maar tot nu minder dan afgelopen dagen Overgegeven Moe 3dpo/4dpo Maagzuur Misselijk Steekjes onderbuik Levendige droom Moeilijk in slaap kunnen komen Vaak wakker tussendoor Opgeblazen Witte plakkerige afscheiding 4dpo/5dpo: Wat krampjes vannochtend maar duurde 3 minuten verder voel ik me vandaag tot nu toe prima Steekjes in onderbuik, meer links en onderin bij schaambog Zeurderige menstruatieachtige buikpijn Creme achtig slijm Rugkrampen netals menstruatie Opgeblazenbuik, veel lucht Moe 5dpo/6dpo: Spierpijnachtige/steekjes gevoel in rechterlies Duizeligheid Veel wit slijm beetje doorzichtig. Te vergelijken met vruchtbaarslijm maar dan niet rekbaar Koortslip (door verminderde weerstand vanwege innesteling? Ga beetje alles als symptoom zien denk ik hahaha Krampen die op menstruatielijken. Meer rechts dan links. Straalt uit naar onderrug 6dpo/7dpo Veel wit slijm toen k vannochtend naar de wc ging Hele donkere urine net, rook ook sterker Beetje hoofdpijn Honger gevoel bij wakker worden normaal heb ik sochtends nooit trek Geen menstruatiepijn meer. Dus misschien was de pijn van een mogelijke innesteling? 7dpo/8dpo Waterige/melkachtige dunne afscheiding Moe moe moe Beetje last van maagzuur 8dpo/9dpo 9dpo/10dpo
We mogen weer 1 dpo: temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding. 2 dpo: temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding. 3 dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder. 4 dpo: temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van. Edit: vervelende menstruatie achtige krampen, echt door heel mijn onderbuik en weer een zwaar gevoel van onder. Vrijwel geen afscheiding. In de avond maagzuur. 5 dpo: temp nog steeds 36,9 wat ik gek vind, normaal gesproken zit ik al rond 37,1 Beetje moeite met opstaan door een weeïg gevoel maar dat is weer afgezakt. Geen afscheiding. Edit; in de middag weer last van zwaar gevoel van onder. Ook beginnen er weer puistjes door te breken en weer last van maagzuur. *maagzuur was in de avond niet te onderdrukken met melk of omeprazol! 6 dpo: temp alweer 36,9 Vind het echt vreemd dat mijn temp zolang onder de 37 blijft! Gek gedroomd. Borsten voelen “vol” en drukkend. Ze doen ook best pijn. Hongergevoel. 7 dpo: temp 37,0 Heel veel maagzuur wat niet te onderdrukken is! Met vlagen misselijk en borsten zijn gespannen. Geen afscheiding. Weer zwaar gevoel van onder en dunnere ontlasting 2x!! 8 dpo: temp gezakt naar 36,8 (zou het een innestelingsdip zijn???) Pijnlijke borsten, ze branden en steken, een zeurend gevoel bij mijn schaambot. Darmen zijn nog behoorlijk overstuur. Klein beetje “melkachtige” afscheiding. Edit; zojuist prikkend gevoel in bm en lichte steekjes 9 dpo: temp niet erg gestegen; 36,9 dus ga er maar vanuit dat het niet gelukt is. Zodra ik opstond last van misselijkheid(wrs gewoon de progesteron) Zeer gevoelige borsten en plots een vette huid (gezicht glimt helemaal) Sinds vanmiddag weer behoorlijk maagzuur en weer zwaar gevoel van onder. Met vlagen wat weeïg. Edit; na het avondeten op de bank in slaap gevallen en 2u geslapen! 10 dpo: temp 36,9 dus denk dat het wel game over is, aangezien mijn temp lager blijft dan alle andere rondes! Vannacht gek gedroomd, wakker geworden met honger. Afscheiding heb ik niet meer gehad. Voel me wat moe, terwijl ik goed heb geslapen. In de avond test gedaan en er LIJKT “iets” te staan.... misschien morgenochtend opnieuw testen.... *vannacht behoorlijk misselijk geweest! 11 dpo: temp weer iets omhoog naar 37 Licht verkouden, bij neus snuiten kreeg ik een bloedneus. Weeïg gevoel en pijnlijke borsten. * test onduidelijker dan gister, maar was met ini mini plasje gedaan.... overmorgen laatste poging! Edit; sinds een klein half uurtje menstruatiekrampen. Beloofd niet veel goeds ben ik bang! 12 dpo: temp 36,9 dus hij zal morgen wel verder dalen en dus einde oefening! Beetje zeurende buikpijn, pijnlijke borsten en hoofdpijn... (dus kan de klok erop gelijk zetten dat ik ongie ga worden!) 13 dpo: 14 dpo: NOD
Lief van je ❤️ Hoop het voor jou ook zo hard! Helaas begint de acne ook al door te breken, dus ben er nu wel zeker van dat de ongie er over een paar dagen aankomt Volgende ronde hopelijk meer geluk
Nog niks is zeker natuurlijk, maar met alles wat vandaag opspeelt is de kans groot helaas.... maarja dan maar met frisse moed de volgende ronde in.... *zucht
Mehh stom! Ik heb het heel snel warm vandaag en dat verraadt ook wel dat ik ongesteld ga worden helaas!
He nee toch?! Nou hopelijk zijn wij dan de volgende ronde aan de beurt! (Maar blijf gewoon doordromen voor jou hoor!)
Vandaag veel menstruatiepijn. Denk einde oefening hier dus... heviger dan eerst.. hoop niet dat ik nu vandaag of morgen al ongesteld wordt. Dan is mijn Lf wel heel kort deze maand ....
Dan zou die idd wel heel kort zijn! Maar het zou kunnen natuurlijk aangezien dit de eerste ronde is na pilstop, je lichaam moet zich nog gaan herpakken... hoop uiteraard voor je dat het niet zo is....
Mijn symptomen tot nu toe. 1DPO : hele dag hoofdpijn. Ontzettend vette huid. Af en toe hele lichte menstruatiekrampen. ( Vooral bij beweging) 2 DPO: hele lichte menstruatiekrampjes. 3DPO: klodder slijm verloren. 4 DPO: lichte afscheiding( ik heb trouwens altijd last van afscheiding) af Over het algemeen droge vagina. Felle steek in me baarmoeder gevoeld in de namiddag. Ook heel erg winderig. 5 DPO: af en toe lichte krampjes.voor een halfuur laat in de avond een zeurende buikpijn. Nog steeds last van winderigheid. 6 DPO: winderigheid. Lichte krampjes. 7 DPO: nog altijd winderigheid. Lichte menstruatiekrampen. Heb het soms erg koud. Nogal moe. 8 DPO: menstruatiekrampen voelen dit keer iets heftiger aan dan de afgelopen dagen. Nog steeds erg winderig!! Heb het nooit zo lang gehad. Erg moe terwijl ik genoeg slaap. 9 DPO : Moe, moe en nog eens moe. Gevoelige en zware borsten. menstruatiekrampen bij opstaan en zitten. 10 DPO: 11 DPO: 12 DPO: 13 DPO: 14 DPO: testdag
Dames ik heb momenteel menstruatiekrampen als ik opsta of weer ga zitten. Ook bij beweging voel ik menstruatiekrampen. Als ik stil zit voel ik het niet. Weet iemand hoe dat komt?? :O
We mogen weer 1 dpo: temp 36,7 gespannen en pijnlijke borsten, geen afscheiding. 2 dpo: temp 36,8 pijnlijke borsten, geen afscheiding. 3 dpo: temp 36,9 pijnlijke borsten, vannacht 2 druppels bloed verloren, zwaar gevoel van onder. 4 dpo: temp 36,9 gek en levendig gedroomd vannacht, beetje hoofdpijn. Verder eigenlijk nergens last van. Edit: vervelende menstruatie achtige krampen, echt door heel mijn onderbuik en weer een zwaar gevoel van onder. Vrijwel geen afscheiding. In de avond maagzuur. 5 dpo: temp nog steeds 36,9 wat ik gek vind, normaal gesproken zit ik al rond 37,1 Beetje moeite met opstaan door een weeïg gevoel maar dat is weer afgezakt. Geen afscheiding. Edit; in de middag weer last van zwaar gevoel van onder. Ook beginnen er weer puistjes door te breken en weer last van maagzuur. *maagzuur was in de avond niet te onderdrukken met melk of omeprazol! 6 dpo: temp alweer 36,9 Vind het echt vreemd dat mijn temp zolang onder de 37 blijft! Gek gedroomd. Borsten voelen “vol” en drukkend. Ze doen ook best pijn. Hongergevoel. 7 dpo: temp 37,0 Heel veel maagzuur wat niet te onderdrukken is! Met vlagen misselijk en borsten zijn gespannen. Geen afscheiding. Weer zwaar gevoel van onder en dunnere ontlasting 2x!! 8 dpo: temp gezakt naar 36,8 (zou het een innestelingsdip zijn???) Pijnlijke borsten, ze branden en steken, een zeurend gevoel bij mijn schaambot. Darmen zijn nog behoorlijk overstuur. Klein beetje “melkachtige” afscheiding. Edit; zojuist prikkend gevoel in bm en lichte steekjes 9 dpo: temp niet erg gestegen; 36,9 dus ga er maar vanuit dat het niet gelukt is. Zodra ik opstond last van misselijkheid(wrs gewoon de progesteron) Zeer gevoelige borsten en plots een vette huid (gezicht glimt helemaal) Sinds vanmiddag weer behoorlijk maagzuur en weer zwaar gevoel van onder. Met vlagen wat weeïg. Edit; na het avondeten op de bank in slaap gevallen en 2u geslapen! 10 dpo: temp 36,9 dus denk dat het wel game over is, aangezien mijn temp lager blijft dan alle andere rondes! Vannacht gek gedroomd, wakker geworden met honger. Afscheiding heb ik niet meer gehad. Voel me wat moe, terwijl ik goed heb geslapen. In de avond test gedaan en er LIJKT “iets” te staan.... misschien morgenochtend opnieuw testen.... *vannacht behoorlijk misselijk geweest! 11 dpo: temp weer iets omhoog naar 37 Licht verkouden, bij neus snuiten kreeg ik een bloedneus. Weeïg gevoel en pijnlijke borsten. * test onduidelijker dan gister, maar was met ini mini plasje gedaan.... overmorgen laatste poging! Edit; sinds een klein half uurtje menstruatiekrampen. Beloofd niet veel goeds ben ik bang! 12 dpo: temp 36,9 dus hij zal morgen wel verder dalen en dus einde oefening! Beetje zeurende buikpijn, pijnlijke borsten en hoofdpijn... (dus kan de klok erop gelijk zetten dat ik ongie ga worden!) *Edit; negatieve test dus definitief game over!! 13 dpo: 14 dpo: NOD
Last van steken in mijn lies, kotsmisselijk ineens en ging net plassen. En ik zag dat ik wat oranje/lichtbruine afscheiding had ! Hopelijk geen voorbode van de menstruatir