Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Dat afscheiding..ik had eergisteren gewoon een dikke klodder spierwit..zelfde textuur als van een gekookt eitje, voor de rest eigenlijk geen of alleen wat vochtig vanbinnen

2. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    1 dpo - Erge krampen onderbuik
    2 dpo - Erg chagrijnig - BMM hoog/hard -doorzichtig slijmpropje en dikke witte crème afscheiding - heel nat - steekjes linkerzij onderbuik - puistje rond mond
    3 dpo - Erg chagrijnig - BMM lager dan gisteren, beetje hard - Geen slijmpropje meer, alleen dikke witte afscheiding - Nieuw puistje rond mond
    4dpo - Niet meer chagrijnig - Dik wit én korrelige afscheiding, na opdrogen werd het plakkerig, geen verandering in BMM
    5 dpo - chagrijnig, geïrriteerd - onrustig geslapen, vroeg wakker - Vette t-zone - heel de avond steken in linkerborst - verstopping! En erg opgeblazen - puistje op kin - steken in lies - steekjes bovenbeen - Bmm begint hard te worden en zakt - afscheiding wit, dunner dan gisteren. Korrelig en plakt
    6dpo - levendige dromen, diep geslapen, heel erg zweten in slaap - 1 pijnlijke steek onderin linkerborst gehad - afscheiding dikke witte crème, plakt - BMM zakt, staat laag - verstopt en opgeblazen:(
    7dpo - Levendige dromen - nog steeds verstopt:( - bmm erg laag - hele vochtige vagina - melkachtige afscheiding
    8dpo - erg moeilijk in slaap gekomen, onrustig, continu draaien, vroeg wakker - Had het hele dag erg koud, 's avonds ijskoude handen - Dikke witte geurloze afscheiding in slipje - Jeej , weer zachte ontlasting!! - BMM hard en laag, zat beetje licht gelig slijm bij ?
    9 dpo - Griepje te pakken:( - 3 uur lang zeurend gevoel in BM gehad, kruikje verlichtte de pijn - Bmm hoog/hard - Dikkige melk afscheiding - Hele vochtige vagina
    10 dpo - alle symptomen van Griep :(
    11 dpo -
    12 dpo -

Ready2loveU vindt dit leuk.
  3. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    0 dpo = drukkend gevoel in onderbuik - vochtig beneden (vorige maand kurkdroog )

1 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik - heel dag al koud - ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen

2 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? -Nog af en toe trekkerig gevoel in buik

3 dpo = diep geslapen - soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel - borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei - lage bmm

4 dpo = helemaal niks, idee dat niet gelukt is maar dat is afwisselend

5 dpo = ochtend gevoel dat het niet gelukt is - in middag een doffe pijn in onderbuik voornamelijk links - koud - chagarijnig - in de avond verlies een klodder dikke witte slijm - vollere borsten wel zacht

6 dpo = ochtend opvlieger - weer het gevoel dat het niet gelukt is - ochtend geen klachten - koud

7 dpo = ochtend opvlieger - verdrietig ,denk echt dat het niet gelukt is - ochtend keer weeiig tegen de middag nog 1x
    *edit : onderrug en bekken gevoelig - bmm heel hoog en plat?

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)?
    2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje
    3 dpo: zelfde als 2 dpo. Puistenaanval.
    4 dpo: geen klachten, geen krampje meer gevoeld.
    5 dpo: geen klachten. Edit: weinig eetlust. Ik zit snel vol. Het zal wel weer niet..
    6 dpo: overdag 2x een steekje, gapen, grote avondtrek.

5. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Dag 14: heel veel slijm
    Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen. Veel plassen
    Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen, veel plassen
    Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm
    Dag 18: krampen,
    Dag 19: geen
    Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links
    Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
    Dag 22: speldenknop steekjes links onder in buik en links onder wat kramp wat richting lies trekt. Pijnlijke borsten. Droog van onderen
    Dag 23: steekjes onderin buik, misselijk wakker geworden. Pijnlijke borsten. Een klodder slijm. Niet dik maar ook niet dun haha yoghurt textuur. De rest van de dag droog.
    Dag 24: duizeligheid, paar klodders creme afscheiding, rest van de dag droog. Verder geen klachten

6. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

1dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn
    2dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, droog, bmm terug hard en dicht, tepels beetje gevoelig
    3dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, beetje witte afscheiding, tepels beetje gevoelig, winderig (dat kan zijn door de pitta van gisteren :p)
    4dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, witte afscheiding, vermoeide benen, keelpijn, tepels beetje gevoelig, beetje winderig
    5dpo: gevoelige tepels, bijna droog, licht verkouden, vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
    6dpo: witte afscheiding, licht verkouden, hele dag slechtgezind (beetje vroeg voor pms?)
    7dpo: stekende pijn (zoals miltpijn) links achter schaambot ong half uur, daarna voormiddag menstruatiekrampen, diarree-aanval, nu weer menstruatiekrampen, zere borst (ja, maar 1 :confused:), lichte verkoudheid
    8dpo: menstruatiekrampen, lichte verkoudheid, tuurtest :o:, lichte verkoudheid, witte afscheiding
    9dpo: zwaar gevoel baarmoeder, licht verkouden, positieve test ♡, hele dag menstruatiekrampen, droog
    10dpo: erge keelpijn (paracetamol genomen), beetje misselijk, witte afscheiding
    11dpo: weer minder afscheiding, steken in heupen en bekkenpijn, vroeger wakker dan wekker (4u)
    12dpo: nod & geen bloed, hevige krampen smorgens, vlug buiten adem en kortademig, wat opgeblazen, broek zat strak

Sabje333, Loeki82 en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  7. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1DPO - last van winderigheid, spierpijn gevoel in BM, gevoelige borsten (minimaal), droge vagina gevoel.
    2DPO - steken in eileiders bij opstaan, lichte buikpijn in vlagen, gevoelige borsten (minimaal), vagina voelt opeens weer nattig waardoor de twijfel toeslaat of ik dan toch nog een eisprong moet krijgen en ik mij vergist heb?
    3DPO - gevoelige borsten, roomachtige afscheiding, buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.
    4DPO - Nothing aan het handje!
    5DPO - droge/witte afscheiding, gevoelige borsten, lichte steekjes in eileiders en baarmoeder, vet voorhoofd (why?!).
    6DPO - In de avond een ‘vermoeiend’ gevoel in de BM.
    7DPO - Licht gevoelige borsten, wit romige afscheiding en weer af en toe fijne/scherpe steekjes achter schaambot (had ik bij dochter ook, dus geeft wel hoop).
    8DPO - Extreem veel dikke witte afscheiding?!
    9DPO - Zelfde als gisteren, echt veel dikke witte afscheiding en daarnaast weer lichte buikpijn met vlagen en de hele dag zin in eten.
    10DPO - Gevoelige borsten en in de avond een vermoeiend gevoel ter hoogte van baarmoeder. Ben trouwens ook al de hele week super verkouden, maar ik weet niet of dat toeval is.
    11DPO - Gewoon géén afscheiding, beurs gevoel in borsten en... een negatieve predictor early. Dus denk dat ik mijzelf komende week op rood kan zetten.
    12DPO - Gevoelige borsten, hoofdpijn, honger gevoel en tegelijkertijd weeïg op de maag.
    13DPO - Gevoelige borsten, lage rugpijn in vlagen.
    14DPO - Gevoelige borsten, neerslachtig gevoel, lage rugpijn en buikpijn in vlagen.

NOD vandaag en een negatieve test.. of ik word morgen ongesteld, of ik zit nog helemaal niet op 14 dpo. Als ik van mijn langste cyclus uit ga kan ik nu ook op 9 dpo zitten. Maar dat zou ik gek vinden, want toen voelde mijn BM niet vruchtbaar. En alles tussen 9 en 14 is ook mogelijk natuurlijk. Ik verwacht bloed, maar als ik dat zondag nog niet heb, dan ga ik weer testen.

Nina Sanders en Babyaapje vinden dit leuk.
  8. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    1 dpo - Erge krampen onderbuik
    2 dpo - Erg chagrijnig - BMM hoog/hard -doorzichtig slijmpropje en dikke witte crème afscheiding - heel nat - steekjes linkerzij onderbuik - puistje rond mond
    3 dpo - Erg chagrijnig - BMM lager dan gisteren, beetje hard - Geen slijmpropje meer, alleen dikke witte afscheiding - Nieuw puistje rond mond
    4dpo - Niet meer chagrijnig - Dik wit én korrelige afscheiding, na opdrogen werd het plakkerig, geen verandering in BMM
    5 dpo - chagrijnig, geïrriteerd - onrustig geslapen, vroeg wakker - Vette t-zone - heel de avond steken in linkerborst - verstopping! En erg opgeblazen - puistje op kin - steken in lies - steekjes bovenbeen - Bmm begint hard te worden en zakt - afscheiding wit, dunner dan gisteren. Korrelig en plakt
    6dpo - levendige dromen, diep geslapen, heel erg zweten in slaap - 1 pijnlijke steek onderin linkerborst gehad - afscheiding dikke witte crème, plakt - BMM zakt, staat laag - verstopt en opgeblazen:(
    7dpo - Levendige dromen - nog steeds verstopt:( - bmm erg laag - hele vochtige vagina - melkachtige afscheiding
    8dpo - erg moeilijk in slaap gekomen, onrustig, continu draaien, vroeg wakker - Had het hele dag erg koud, 's avonds ijskoude handen - Dikke witte geurloze afscheiding in slipje - Jeej , weer zachte ontlasting!! - BMM hard en laag, zat beetje licht gelig slijm bij ?
    9 dpo - Griepje te pakken:( - 3 uur lang zeurend gevoel in BM gehad, kruikje verlichtte de pijn - Bmm hoog/hard - Dikkige melk afscheiding - Hele vochtige vagina
    10 dpo - alle symptomen van Griep :( - Bmm laag & zacht - Vagina heel vochtig -
    Middag: dunne cremeafscheiding bij bmm - avond: dikke witte afscheiding in slip
    11 dpo -
    12 dpo -

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    1 dpo: voel me lekker, geen klachten, buik rustig.
    2 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding
    3 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding, branderige, droge ogen
    4 dpo: borsten gevoelig, duidelijk zichtbare aders, witte afscheiding, zwaar gevoel in onderbuik, puistjes op mijn voorhoofd (ik heb nooit puistjes :eek:)
    5 dpo: borsten gevoelig, maar minder dan gisteren, darmen van slag, minimaal witte afscheiding
    6 dpo: borsten iets minder gevoelig, drukkend gevoel onderbuik, vet voorhoofd

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    0 dpo = drukkend gevoel in onderbuik - vochtig beneden (vorige maand kurkdroog )

1 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik - heel dag al koud - ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen

2 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? -Nog af en toe trekkerig gevoel in buik

3 dpo = diep geslapen - soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel - borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei - lage bmm

4 dpo = helemaal niks, idee dat niet gelukt is maar dat is afwisselend

5 dpo = ochtend gevoel dat het niet gelukt is - in middag een doffe pijn in onderbuik voornamelijk links - koud - chagarijnig - in de avond verlies een klodder dikke witte slijm - vollere borsten wel zacht

6 dpo = ochtend opvlieger - weer het gevoel dat het niet gelukt is - ochtend geen klachten - koud

7 dpo = ochtend opvlieger - verdrietig ,denk echt dat het niet gelukt is - ochtend keer weeiig tegen de middag nog 1x
    *edit : onderrug en bekken gevoelig - bmm heel hoog en plat?

8 dpo = tot nu toe nog geen kwaaltjes vandaag - bmm zacht en laag - negatieve test

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    1dpo: lichte menstruatiekrampjes en vlagen van misselijk (heb ik wel vaker eerste dagen na ei)

2dpo: droge ogen, lichtroze afscheiding ochtend en menstruatiekrampjes

3dpo: lichtroze afscheiding ochtend, droge ogen, stevigere en gevoelige borsten.

4dpo: moe, vlagen van misselijkheid, witte waterige afscheiding (veel), gevoelige tepels, ongemakkelijk gevoel laag in onderbuik, ijskoude voeten en puntje neus.

5dpo: sluimerende verkoudheid, spierpijn, lage rugpijn, moe en chago.

6dpo: heftige dromen, superdiep geslapen, spierpijn, verkouden en lage rugpijn, af en toe weeïg.

7dpo: lage rugpijn, verkouden, gevoelige tepels, moe.

8dpo: beurse borsten, ongikramp, veel trek, lage rugpijn en af en toe weeïg.

9dpo: veel dromen, emotioneel, geen roze/bruine afscheiding (zoals normaal 3/4 dagen voor nod), beurse borsten

10dpo: chago, geen roze/bruine afscheiding, koud. Vage tuurstreep op predictor.

11dpo: zelfde als 10dpo, borsten beurs en in de avond veel lekkere trek.

12dpo: wakker geworden met bruinverlies, predictor blanco. Ik zal morgen wel ongesteld zijn, helaas!

Volgende cyclus wil man overslaan ivm uitgerekende datum in december (dan zijn we allemaal jarig) baal daar wel een beetje van. :(

12. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    Ik zal hier ook eventjes mijn lijstje aanmaken. 1-3 dpo heb ik niet echt bijgehouden maar dan is het toch nog te vroeg om echt al iet te voelen.

4 dpo: lichte duwende pijn in buik, moe, buikloop

5dpo: hoofdpijn, buikloop

6dpo: licht pijnlijke borsten, lichte duwende steken in buik, hoofdpijn, veel honger, ene moment heel actief en dan plots weer erg moe

7dpo: hoofdpijn, veel honger, constipatie, heel slecht geslapen en dus moe, opgeblazen gevoel, plopjes in buik

8dpo: plots weer buikloop, lichte hoofdpijn, misselijk in de ochtend (niet bij opstaan maar rond een uur of 9 n blijft een uurtje aanhouden), ik heb het gevoel alsof het niet gelukt is omdat ik echt heel weinig voel en alles wat ik voel is ook niet zo overheersend.

9dpo: misselijk in de ochtend (niet bij opstaan maar rond een uur of 8:30), plopjes in buik

Elieneh vindt dit leuk.
  13. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo opgestaan met dezelfde buikpijn als gisteren. (Giga opgeblazen buik gehad de hele avond) -iets pijnlijke borsten - lage rugpijn - drukkend gevoel onderbuik - beetje witte afscheiding - winderig

2dpo bij vlagen gevoelige borsten - lichte menstruatiekrampen- winderig - wit rekbaar slijm??? Ik kan er echt draden van trekken. Is mijn eisprong nog niet geweest?

3dpo lichte krampjes in buik - witte afscheiding - koud

Ik was gisteren erg in de war door het rekbare slijm wat ik had. Maar omdat het s'avonds alweer weg was, en het was wit, denk ik dat het misschien komt omdat we de avond ervoor gevreeën hadden.

14. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Altijd tussen ovulatie en menstruatie: pijnlijke tepels
    1 dpo: geen
    2 dpo: winderigheid
    3 dpo: klodder creamy afscheiding
    4 dpo: geen
    5 dpo: geen

6 dpo: kramp in rechtbovenbeen, snel honger

7 dpo: af en toe lichte steekjes in baarmoeder, snel honger

8 dpo: snel honger, lichte steekjes in baarmoeder

9 dpo: lichte steekjes in baarmoeder, borsten rondom tepel ook een beetje gevoelig

10 dpo: snel honger, momentje misselijk (heb ik vaker rond deze periode)

11 dpo: einde van de dag pijn linkerheup, uitstralend naar bil, krampen baarmoeder, daarna lage rugpijn, maar zoveel pijn dat ik niet in slaap kon komen. Voor mijn gevoel kan ik elk moment ongesteld worden.

12 dpo: snel honger, stekende hoofdpijn, lichte krampen baarmoeder/onderrug, vanochtend dunne ontlasting, nu weer verstopt.

13 dpo: negatieve predictor, dus helaas wachten op mijn menstruatie☹️. In de avond kramp in mijn linkerbilspier (huh?), lage rugpijn, lichte krampen, weer meer witte afscheiding.

14 dpo: nog geen ongesteldheid te bekennen, onrustige darmen, snel honger

15 dpo: ongesteld :(

15. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Symptomen:

1 dpo: witte afscheiding en nog steeds wat beurse pijn ("naweeën") van de laatste groeispurt van de ei aan de rechterkant.

2 dpo: witte afscheiding, wat drukkend gevoel in onderbuik alsof ik buikspieroefening heb gedaan. In de avond is dit veranderd in steekjes in onderbuik.

3 dpo
    : lichte steekjes onderbuik + gevoelige borsten.

4 dpo: klein beetje witte afscheiding, gevoelige borsten ( ook zonder stijve tepels door de kou) en ik heb het super warm. :oops:

5 dpo: gelijk aan 4 dpo.

6 dpo: gevoelige borsten, de hele dag duizelig, nog steeds oververhit ( + warme wangen) en opgeblazen gevoel.

7 dpo: gevoelige borsten, duizelig, still feeling hot hot hot :oops: opgeblazen gevoel en ongi krampen.

*** Ik heb het in het algemeen altijd warm maar voel me de laatste dagen oververhit. Heb verder geen koorts.***

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)?
    2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje
    3 dpo: zelfde als 2 dpo. Puistenaanval.
    4 dpo: geen klachten, geen krampje meer gevoeld.
    5 dpo: geen klachten. Edit: weinig eetlust. Ik zit snel vol. Het zal wel weer niet..
    6 dpo: overdag 2x een steekje, gapen, grote avondtrek.
    7 dpo: vanochtend afwisselen warm en koud. Net bij opstaan 1x een hele felle (korte) steek die direct weer verdween.

Roetje08, LaQueen, Babyaapje en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo opgestaan met dezelfde buikpijn als gisteren. (Giga opgeblazen buik gehad de hele avond) -iets pijnlijke borsten - lage rugpijn - drukkend gevoel onderbuik - beetje witte afscheiding - winderig

2dpo bij vlagen gevoelige borsten - lichte menstruatiekrampen - winderig - wit rekbaar slijm??? Ik kan er echt draden van trekken. Is mijn eisprong nog niet geweest?

3dpo lichte krampjes in buik en onderrug heel de dag door - witte afscheiding - koud - steken in bm

Ik was gisteren erg in de war door het rekbare slijm wat ik had. Maar omdat het s'avonds alweer weg was, en het was wit, denk ik dat het misschien komt omdat we de avond ervoor gevreeën hadden.

18. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1-3 dpo heb ik niet echt bijgehouden maar dan is het toch nog te vroeg om echt al iet te voelen.

4 dpo: lichte duwende pijn in buik, moe, buikloop

5dpo: hoofdpijn, buikloop

6dpo: licht pijnlijke borsten, lichte duwende steken in buik, hoofdpijn, veel honger, ene moment heel actief en dan plots weer erg moe

7dpo: hoofdpijn, veel honger, constipatie, heel slecht geslapen en dus moe, opgeblazen gevoel, plopjes in buik

8dpo: plots weer buikloop, lichte hoofdpijn, misselijk in de ochtend (niet bij opstaan maar rond een uur of 9 n blijft een uurtje aanhouden), ik heb het gevoel alsof het niet gelukt is omdat ik echt heel weinig voel en alles wat ik voel is ook niet zo overheersend.

9dpo: misselijk in de ochtend (niet bij opstaan maar rond een uur of 8:30 en bleef weer een uurtje aanhouden), plopjes in buik, late namiddag/avond hoofdpijn en weer wat misselijk (misschien heb ik gewoon een beginnend griepje ofzo, de symptomen zijn in elk geval wel gelijk lopend)

19. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    1DPO - last van winderigheid, spierpijn gevoel in BM, gevoelige borsten (minimaal), droge vagina gevoel.
    2DPO - steken in eileiders bij opstaan, lichte buikpijn in vlagen, gevoelige borsten (minimaal), vagina voelt opeens weer nattig waardoor de twijfel toeslaat of ik dan toch nog een eisprong moet krijgen en ik mij vergist heb?
    3DPO - gevoelige borsten, roomachtige afscheiding, buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.
    4DPO - Nothing aan het handje!
    5DPO - droge/witte afscheiding, gevoelige borsten, lichte steekjes in eileiders en baarmoeder, vet voorhoofd (why?!).
    6DPO - In de avond een ‘vermoeiend’ gevoel in de BM.
    7DPO - Licht gevoelige borsten, wit romige afscheiding en weer af en toe fijne/scherpe steekjes achter schaambot (had ik bij dochter ook, dus geeft wel hoop).
    8DPO - Extreem veel dikke witte afscheiding?!
    9DPO - Zelfde als gisteren, echt veel dikke witte afscheiding en daarnaast weer lichte buikpijn met vlagen en de hele dag zin in eten.
    10DPO - Gevoelige borsten en in de avond een vermoeiend gevoel ter hoogte van baarmoeder. Ben trouwens ook al de hele week super verkouden, maar ik weet niet of dat toeval is.
    11DPO - Gewoon géén afscheiding, beurs gevoel in borsten en... een negatieve predictor early. Dus denk dat ik mijzelf komende week op rood kan zetten.
    12DPO - Gevoelige borsten, hoofdpijn, honger gevoel en tegelijkertijd weeïg op de maag.
    13DPO - Gevoelige borsten, lage rugpijn in vlagen.
    14DPO - Gevoelige borsten, neerslachtig gevoel, lage rugpijn en buikpijn in vlagen.

En.... op 15 DPO ROOOOOD! Op naar de volgende ronde. :thumup: Goodluck ladies en ik zie sommige van jullie over 2 weekjes wel weer.:p

20. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Balen!!! Tot over 2 weekjes

LaQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina