Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aahh, wat lief!! Ja, ik moet echt wat meer vertrouwen hebben haha, maar dat gaat zo moeilijk! Ik wil eerst een goede echo zien haha.

    Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Heerlijk!! En wat fijn dat je ook weer een sprankje hoop hebt teruggekregen! Dat is inderdaad een goed teken van je baarmoederslijmvlies. Gaat helemaal goed komen denk ik hoor! :) Ben benieuwd wanneer je je eisprong hebt en wat je voelt! Heel veel geluk deze ronde :)
     
    LilyB vindt dit leuk.
  2. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    #2682 Aaricia, 18 jul 2019
    Laatst bewerkt: 18 jul 2019
    1 dpo: lichte buikkramp, gevoelige tepels, acné
    2dop: lichte buikkramp, gevoelige schaamlippen
    3dpo: moodswings, buikkrampen en misselijk (namiddag)
    4dpo: moodswings, hoofdpijn en misselijk en moe (namiddag)
    5dpo: hoofdpijn en misselijk (namiddag)
    6 dpo: lichte buikkramp, lage rugpijn, en misselijk (namiddag) , kiespijn 's avonds
    7 dpo: licht gevoelige borsten, moe, opgeblazen en misselijk (hele dag) , kiespijn 's avonds
    8 dpo: licht gevoelige borsten , hoofdpijn en misselijk (hele dag) , kiespijn 's avonds
    9 dpo: misselijk (in opstoten) en wat buikpijn
    10dpo: licht gevoelige borsten en misselijk (in opstoten), zeer levendig gedroomd
    11dpo : maandstondachtige krampen :( voel me niet echt lekker en heb slecht geslapen, overal pijn gehad vannacht.. borsten zijn nog steeds wat pijnlijk

    Als het deze ronde niet raak is .. dan was dit allesinds geen aangename cyclus .. hopelijk volgen er zo niet nog ..
     
  3. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Ik ook vanaf 3dpo misselijk.. vreemd he
     
    Elraange vindt dit leuk.
  4. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.629
    3.434
    113
    Dat komt door progesteron.
     
  5. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.629
    3.434
    113
    Poeh. Ik had gisteren weer een positieve ovulatietest.. ik ben in de war. Als ik van deze uitga zou ik zaterdag 1 dpo zijn.. dus dan begin ik maar opnieuw :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dankjewel, heel lief van je ❤️
    Gaat zeker weten goedkomen, is het deze ronde niet, dan zal het vast in een van de 4 aankomende rondes wel gelukt zijn (ik blijf positief ;) )
    Meestal voel ik een scherpe pijn tijdens de eisprong, alsof er iets in mijn buik op aan het zetten is en op knappen staat. Moeilijk uit te leggen maar heb dan het gevoel dat er iets in mijn buik zit waar een hevige druk op staat, dan krijg ik ook hevig buikpijn. Laatste keer was zelfs zo erg dat ik even terug op bed moest gaan liggen. Na een uurtje zwakt dan de pijn af en dan is de volgende ochtend mijn temp omhoog dus ik weet wel waar ik op moet letten nu :)

    Snap wel hoor dat je eerst een goede echo wilt zien, lijkt allemaal nog zo lang te duren he, maar voor je het weet is het 2 augustus :) zal vast en zeker genieten zijn om dat kleine frummeltje te mogen bewonderen :)
     
    Amy1989 vindt dit leuk.
  7. Sweety28

    Sweety28 Bekend lid

    25 jun 2014
    806
    284
    63
    #2687 Sweety28, 18 jul 2019
    Laatst bewerkt: 18 jul 2019
    5dpo lage rugpijn, zeurende bovenbenen
    6dpo lage rugpijn
    7dpo heel erg lage rugpijn
    8po lage rugpijn maar stuk minder, moe
    9dpo nog wat lage rugpijn, flink hoofdpijn, waterige afscheiding, lichte buikkrampjes
    10dpo lage rugpijn, wat weeeig gevoel, vollere borsten lijkt en ineens vaak plassen, zeurende/brandende onderbuik
    11dpo lijk vocht vast te houden, zeurende onderbuik en een witte test! Dus waarschijnlijk toch over paar dagen m’n menstruatie.
    12dpo zeurende onderbuik, lage rugpijn
    13dpo menstruatie doorgebroken
    Nu echt flink krampen en bloed.

    Wel duidelijk dat de rugpijn dan wel echt rugpijn is.. :rolleyes: Zijn nog niet actief bezig voor een 2e maar denk dat we na onze vakantie (eind augustus) wel actief ervoor gaan. :thumup:
     
  8. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    1 dpo: lichte buikkramp, gevoelige tepels, acné
    2dop: lichte buikkramp, gevoelige schaamlippen
    3dpo: moodswings, buikkrampen en misselijk (namiddag)
    4dpo: moodswings, hoofdpijn en misselijk en moe (namiddag)
    5dpo: hoofdpijn en misselijk (namiddag)
    6 dpo: lichte buikkramp, lage rugpijn, en misselijk (namiddag) , kiespijn 's avonds
    7 dpo: licht gevoelige borsten, moe, opgeblazen en misselijk (hele dag) , kiespijn 's avonds
    8 dpo: licht gevoelige borsten , hoofdpijn en misselijk (hele dag) , kiespijn 's avonds
    9 dpo: misselijk (in opstoten) en wat buikpijn
    10dpo: licht gevoelige borsten en misselijk (in opstoten), zeer levendig gedroomd
    11dpo : maandstondachtige krampen :( voel me niet echt lekker en heb slecht geslapen, overal pijn gehad vannacht.. borsten zijn nog steeds wat pijnlijk
    12dpo : misselijk in vlagen, kleine puistjes, lichte hoofdpijn , moe , steeds wat steken in m'n linkerborst en het gevoel dat er meer blauwe aderen zichtbaar zijn dan anders

    Als het deze ronde niet raak is .. dan was dit allesinds geen aangename cyclus .. hopelijk volgen er zo niet nog ..
     
  9. Hadassa

    Hadassa Fanatiek lid

    6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Spannend, klinkt wel goed allemaal. Wanneer ga je een testje doen of wacht je je nod af?
     
  10. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    Heb vandaag een early test gedaan van de action en het was een zwaar twijfelgeval ... Ik denk dat ik het me inbeeld .. dus ik wacht af tot zeker zondag .. spannend inderdaad
     
  11. Eabeltsje

    Eabeltsje Actief lid

    11 mei 2019
    384
    380
    63
    Vrouw
    1dpo: Hoofdpijn, gevoelige vollere borsten
    2dpo: hoofdpijn, gevoelige vollere borsten
    3dpo: Hoofdpijn, gevoelige vollere borsten, afscheiding, moe
    4dpo: Top fit, nergens last van
    5dpo:
    6dpo:
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
     
  12. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    1dpo niets
    2dpo: krampjes en steken onderin buik en wat lichte gevoelige borsten.
    3dpo misselijk
    4dpo misselijk en steken onderin buik
    5dpo misselijk, hoofdpijn,
    6dpo hoofdpijn, steken lijkend op eisprong re kant. Rond 2200u mega ongi krampen.
    7 dpo wakker worden met erg gevoelige borsten en nog wat lichte ongi krampen.

    Dacht echt dat ik ongesteld ging worden, benieuwd wat dat nou weer is...
     
  13. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    1 dpo: lichte buikkramp, gevoelige tepels, acné
    2dop: lichte buikkramp, gevoelige schaamlippen
    3dpo: moodswings, buikkrampen en misselijk (namiddag)
    4dpo: moodswings, hoofdpijn en misselijk en moe (namiddag)
    5dpo: hoofdpijn en misselijk (namiddag)
    6 dpo: lichte buikkramp, lage rugpijn, en misselijk (namiddag) , kiespijn 's avonds
    7 dpo: licht gevoelige borsten, moe, opgeblazen en misselijk (hele dag) , kiespijn 's avonds
    8 dpo: licht gevoelige borsten , hoofdpijn en misselijk (hele dag) , kiespijn 's avonds
    9 dpo: misselijk (in opstoten) en wat buikpijn
    10dpo: licht gevoelige borsten en misselijk (in opstoten), zeer levendig gedroomd
    11dpo : maandstondachtige krampen :( voel me niet echt lekker en heb slecht geslapen, overal pijn gehad vannacht.. borsten zijn nog steeds wat pijnlijk
    12dpo : misselijk in vlagen, kleine puistjes, lichte hoofdpijn , moe , steeds wat steken in m'n linkerborst en het gevoel dat er meer blauwe aderen zichtbaar zijn dan anders
    13dpo : opgestaan en meteen bruinverlies.. ik vrees dat de rode vlag snel zal uithangen :(
     
  14. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Ohhh niet leuk...
     
  15. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    #2695 Sela~, 19 jul 2019
    Laatst bewerkt: 19 jul 2019
    1 dpo: voel niets
    2 dpo: voel niets
    3 dpo: voel niets
    4 dpo: voel niets
    5 dpo: voel niets
    6 dpo: voel niets. Getest, negatief
    7 dpo: voel niets. Getest, lijk iets te zien!
    8 dpo: voel niets. Getest, positief!
    9 dpo: voel niets. Getest, loopt mooi op.
    Vandaag 12 dpo, mooie knaller.
    Bekijk bijlage 622656
    Ik ben zwanger van mijn zesde en al mijn zwangerschappen beginnen zo. De eerste weken voel en merk ik echt niets. Altijd blij als ik de baby begin te voelen :)
     
    Fleur40, Sylva, Aaricia en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Oh wat snel al pos getest.
    Heb je foto?
    Gefeliciteerd met weer een wonder
     
    Sela~ vindt dit leuk.
  17. Sela~

    Sela~ Actief lid

    22 apr 2017
    455
    895
    93
    Vrouw
    Heb een foto van vandaag (12 dpo) toegevoegd :rolleyes:
     
    Elraange vindt dit leuk.
  18. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wauw, zo vroeg al een positieve test! Gefeliciteerd!!
     
    Sela~ vindt dit leuk.
  19. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Sela~ vindt dit leuk.
  20. Sweety28

    Sweety28 Bekend lid

    25 jun 2014
    806
    284
    63
    5dpo lage rugpijn, zeurende bovenbenen
    6dpo lage rugpijn
    7dpo heel erg lage rugpijn
    8po lage rugpijn maar stuk minder, moe
    9dpo nog wat lage rugpijn, flink hoofdpijn, waterige afscheiding, lichte buikkrampjes
    10dpo lage rugpijn, wat weeeig gevoel, vollere borsten lijkt en ineens vaak plassen, zeurende/brandende onderbuik
    11dpo lijk vocht vast te houden, zeurende onderbuik en een witte test! Dus waarschijnlijk toch over paar dagen m’n menstruatie.
    12dpo zeurende onderbuik, lage rugpijn
    13dpo menstruatie doorgebroken
    Nu echt flink krampen en bloed. Uiteindelijk was het die dag alleen vegen bloed en niet zoals normaal gesproken Mn menstruatie begint met de kraan los en tampon vol.
    14dpo Bloed.. rood/rozig en heel dun net als een bloedneus. Geen stolsels. Wel meer dan de dag ervoor en lijkt wel anders te zijn dan normaal menstruatie maar beschouw het toch als menstruatie.
    15dpo bloeden gestopt!!!!!!! Alleen nog ietsjes bruinverlies.

    OMG heb geen testen meer in huis maar twijfel nu toch weer of dat het misschien een innestelingsbloeding is geweest?? Maar 1,5 dag bloed??? Normaal 3 tot 4 dagen en normaal ook echt stolsels en echt wel tampons vol.
     

Deel Deze Pagina