Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Nou rennen naar de winkel..
    Spannend
     
  2. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik ga ook maar eens een ronde meedoen. Vandaag 3 dpo

    1 dpo - Vage eipijn klachten nog, trekkerig gevoel in rechterlies bij optillen rechter been, weinig afscheiding tussen helder en crème in
    2 dpo - Af en toe nog dat trekkerige gevoel rechts maar minder als gisteren, 1x crème achtige afscheiding gehad, hoofdpijn en moe
    3 dpo - Borsten heel licht gevoelig, af en toe nog steeds pijn rechterlies, weinig afscheiding tot nu toe, maagzuur na het eten
     
  3. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    #2703 Elraange, 20 jul 2019
    Laatst bewerkt: 20 jul 2019
    1dpo niets
    2dpo: krampjes en steken onderin buik en wat lichte gevoelige borsten.
    3dpo misselijk
    4dpo misselijk en steken onderin buik
    5dpo misselijk, hoofdpijn,
    6dpo hoofdpijn, steken lijkend op eisprong re kant. Rond 2200u mega ongi krampen.
    7 dpo wakker worden met erg gevoelige borsten en nog wat lichte ongi krampen.
    8dpo niets, later op de dag wat misselijk, hoofdpijn
     
  4. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Vandaag mogelijk 1 dpo.

    1dpo vanochtend wat lage rugpijn. Daarna niets meer.
     
  5. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Ik moet toch een beetje om je lachen, positief bedoeld haha
    Dit s echt een mooie ronde voor jou.
    Opnieuw een 1 dpo hihi
     
  6. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik ga ook maar eens een ronde meedoen. Vandaag 3 dpo

    1 dpo - Vage eipijn klachten nog, trekkerig gevoel in rechterlies bij optillen rechter been, weinig afscheiding tussen helder en crème in
    2 dpo - Af en toe nog dat trekkerige gevoel rechts maar minder als gisteren, 1x crème achtige afscheiding gehad, hoofdpijn en moe
    3 dpo - Borsten heel licht gevoelig, af en toe nog steeds pijn rechterlies, weinig afscheiding tot nu toe, maagzuur na het eten, zwaar gevoel schaamstreek als ik ga zitten. Drukkend gevoel in rechterlies weer terug bij optillen been
     
  7. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Ja of 5 dpo.. :roflmao:. Tot mijn menstruatie of een positieve test zou ik net niet weten. I NEED CONTROL :|
     
    Elraange vindt dit leuk.
  8. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik ga ook maar eens een ronde meedoen. Vandaag 3 of 4 dpo

    1/2 dpo - Vage eipijn klachten nog, trekkerig gevoel in rechterlies bij optillen rechter been, weinig afscheiding tussen helder en crème in
    2/3 dpo - Af en toe nog dat trekkerige gevoel rechts maar minder als gisteren, 1x crème achtige afscheiding gehad, hoofdpijn en moe
    3/4 dpo - Borsten heel licht gevoelig, af en toe nog steeds pijn rechterlies, weinig afscheiding tot nu toe, maagzuur na het eten, zwaar gevoel schaamstreek als ik ga zitten. Drukkend gevoel in rechterlies weer terug bij optillen been
    4/5 dpo bij het opstaan menstruatie krampen en stak gevoel onderbuik, nu inmiddels verdwenen, pijn rechterlies blijft aanwezig, weinig afscheiding,
     
  9. Eabeltsje

    Eabeltsje Actief lid

    11 mei 2019
    384
    380
    63
    Vrouw
    1dpo: Hoofdpijn, gevoelige vollere borsten
    2dpo: hoofdpijn, gevoelige vollere borsten
    3dpo: Hoofdpijn, gevoelige vollere borsten, afscheiding, moe
    4dpo: Top fit, nergens last van
    5dpo: Hoofdpijn, gevoelige borsten, moe, krampen
    6dpo: Hoofdpijn, gevoelige vollere borsten, bruin verlies, krampen, bultjes in het gezicht
    7dpo: Hoofdpijn, gevoelige vollere borsten, bultjes in gezicht, opgeblazen gevoel, moe, bruin verlies bij afvegen ( minder dan gister )
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
     
  10. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    1dpo -vanochtend wat lage rugpijn. Daarna niets meer.
    2 dpo- niets
     
  11. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    1dpo niets
    2dpo: krampjes en steken onderin buik en wat lichte gevoelige borsten.
    3dpo misselijk
    4dpo misselijk en steken onderin buik
    5dpo misselijk, hoofdpijn,
    6dpo hoofdpijn, steken lijkend op eisprong re kant. Rond 2200u mega ongi krampen.
    7 dpo wakker worden met erg gevoelige borsten en nog wat lichte ongi krampen.
    8dpo niets, later op de dag wat misselijk, hoofdpijn
    Edit: gi avond laat steekjes in vagina
    9dpo misselijk met vlagen vanaf einde ochtend, iet wat gevoelige borsten, steekjes vagina.
     
  12. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Wanneer ga je testen?
     
  13. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    K durf niet bang voor neg en depri gevoelens.
    Misschien morgen.... nu 10dpo.
    Vind t zo lastig, k wil nu duidelijkheid, maar als k neg test, blijf k hoop houden ondanks mn neg gevoel, terwijl t wrsch deze ronde niet raak is.
    Grrrr gevoel en verstand.
    Voor vrijdag heb k wrsch nog getest, tenzij ik morgen of overmorgen spotting krijg .

    Jij?
     
  14. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    1dpo niets
    2dpo: krampjes en steken onderin buik en wat lichte gevoelige borsten.
    3dpo misselijk
    4dpo misselijk en steken onderin buik
    5dpo misselijk, hoofdpijn,
    6dpo hoofdpijn, steken lijkend op eisprong re kant. Rond 2200u mega ongi krampen.
    7 dpo wakker worden met erg gevoelige borsten en nog wat lichte ongi krampen.
    8dpo niets, later op de dag wat misselijk, hoofdpijn
    Edit: gi avond laat steekjes in vagina
    9dpo misselijk met vlagen vanaf einde ochtend, iet wat gevoelige borsten, steekjes vagina.
    10dpo misselijk, hoofdpijn, roze soort slijmpropje en nu net streepje rood bij afvegen, nu wat lichte krampjes.
    Ohja en chagi gevoel
     
  15. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik ga ook maar eens een ronde meedoen. Vandaag 3 of 4 dpo

    1/2 dpo - Vage eipijn klachten nog, trekkerig gevoel in rechterlies bij optillen rechter been, weinig afscheiding tussen helder en crème in
    2/3 dpo - Af en toe nog dat trekkerige gevoel rechts maar minder als gisteren, 1x crème achtige afscheiding gehad, hoofdpijn en moe
    3/4 dpo - Borsten heel licht gevoelig, af en toe nog steeds pijn rechterlies, weinig afscheiding tot nu toe, maagzuur na het eten, zwaar gevoel schaamstreek als ik ga zitten. Drukkend gevoel in rechterlies weer terug bij optillen been
    4/5 dpo bij het opstaan menstruatie krampen en stak gevoel onderbuik, nu inmiddels verdwenen, pijn rechterlies blijft aanwezig, weinig afscheiding
    5/6 dpo Niks, ik voel me niet anders dan anders eigenlijk, vandaag geen krampen, geen pijn rechterlies meer en ook geen gevoelige borsten, weinig afscheiding. Sterk het gevoel dat er binnen niks gebeurd
     
  16. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Dat kan ik wel begrijpen. De teleurstelling is zo groot als je negatief test. Aan de andere kant dan weet je wel meer.

    Ik ga vanaf 9 dpo testen. Ik heb geen geduld en ik moet weten waar ik aan toe ben.
     
  17. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    1 of 3 dpo -vanochtend wat lage rugpijn. Daarna niets meer.
    2 of 4 dpo - niets
    3 of 5 dpo - de hele dag nergens last van gehad. Vanmiddag alleen een veegje bruin.
     
  18. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    1of 3 dpo -vanochtend wat lage rugpijn. Daarna niets meer.
    2 of 4 dpo - niets
    3 of 5 dpo - de hele dag nergens last van gehad. Vanmiddag alleen een veegje bruin.
    4 of 6 dpo - niets
     
  19. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik ga ook maar eens een ronde meedoen. Vandaag 3 of 4 dpo

    1/2 dpo - Vage eipijn klachten nog, trekkerig gevoel in rechterlies bij optillen rechter been, weinig afscheiding tussen helder en crème in
    2/3 dpo - Af en toe nog dat trekkerige gevoel rechts maar minder als gisteren, 1x crème achtige afscheiding gehad, hoofdpijn en moe
    3/4 dpo - Borsten heel licht gevoelig, af en toe nog steeds pijn rechterlies, weinig afscheiding tot nu toe, maagzuur na het eten, zwaar gevoel schaamstreek als ik ga zitten. Drukkend gevoel in rechterlies weer terug bij optillen been
    4/5 dpo bij het opstaan menstruatie krampen en stak gevoel onderbuik, nu inmiddels verdwenen, pijn rechterlies blijft aanwezig, weinig afscheiding
    5/6 dpo Niks, ik voel me niet anders dan anders eigenlijk, vandaag geen krampen, geen pijn rechterlies meer en ook geen gevoelige borsten, weinig afscheiding. Sterk het gevoel dat er binnen niks gebeurd
    6/7 dpo Niks, maar dan ook echt helemaal niks...:confused:
     
  20. Mamaloo

    Mamaloo Actief lid

    6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Ik ga ook maar eens een ronde meedoen. Vandaag 3 of 4 dpo

    1/2 dpo - Vage eipijn klachten nog, trekkerig gevoel in rechterlies bij optillen rechter been, weinig afscheiding tussen helder en crème in
    2/3 dpo - Af en toe nog dat trekkerige gevoel rechts maar minder als gisteren, 1x crème achtige afscheiding gehad, hoofdpijn en moe
    3/4 dpo - Borsten heel licht gevoelig, af en toe nog steeds pijn rechterlies, weinig afscheiding tot nu toe, maagzuur na het eten, zwaar gevoel schaamstreek als ik ga zitten. Drukkend gevoel in rechterlies weer terug bij optillen been
    4/5 dpo bij het opstaan menstruatie krampen en stak gevoel onderbuik, nu inmiddels verdwenen, pijn rechterlies blijft aanwezig, weinig afscheiding
    5/6 dpo Niks, ik voel me niet anders dan anders eigenlijk, vandaag geen krampen, geen pijn rechterlies meer en ook geen gevoelige borsten, weinig afscheiding. Sterk het gevoel dat er binnen niks gebeurd
    6/7 dpo Niks, maar dan ook echt helemaal niks...:confused:
    7/8 dpo geen afscheiding, geen gevoelige borsten, veel steekjes in liezen, strak gevoel onderbuik, opgeblazen.
     

Deel Deze Pagina