Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

1dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn
    2dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, droog, bmm terug hard en dicht, tepels beetje gevoelig
    3dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, beetje witte afscheiding, tepels beetje gevoelig, winderig (dat kan zijn door de pitta van gisteren :p)
    4dpo: lichte buikpijn, lage rugpijn, witte afscheiding, vermoeide benen, keelpijn, tepels beetje gevoelig, beetje winderig
    5dpo: gevoelige tepels, bijna droog, licht verkouden, vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
    6dpo: witte afscheiding, licht verkouden, hele dag slechtgezind (beetje vroeg voor pms?)
    7dpo: stekende pijn (zoals miltpijn) links achter schaambot ong half uur, daarna voormiddag menstruatiekrampen, diarree-aanval, nu weer menstruatiekrampen, zere borst (ja, maar 1 :confused:), lichte verkoudheid
    8dpo: menstruatiekrampen, lichte verkoudheid, tuurtest :o:, lichte verkoudheid, witte afscheiding
    9dpo: zwaar gevoel baarmoeder, licht verkouden, positieve test ♡, hele dag menstruatiekrampen, droog
    10dpo: erge keelpijn (paracetamol genomen), beetje misselijk, witte afscheiding
    11dpo: weer minder afscheiding, steken in heupen en bekkenpijn, vroeger wakker dan wekker (4u)
    12dpo: nod & geen bloed, hevige krampen smorgens, vlug buiten adem en kortademig, wat opgeblazen, broek zat strak
    13dpo: vlug buiten adem en kortademig, rap warm, wat opgeblazen, veel wakker geworden vannacht, weer eerder wakker dan de wekker

Morgen laatste update op 14 dpo :)

2. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ik vind het eigenlijk heel positief klinken!! Griep kan juist door verlaagde weerstand door....;)

Babyaapje vindt dit leuk.
  3. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Symptomen:
    - 2 dpo: 's ochtend lichte darm (?) krampen - afscheiding weer wit en crème-achtig - om 21.35uur in slaap gevallen op de bank (de avond ervoor opgepast tot 1.00uur dus eigenlijk best logisch haha)
    - 3 dpo: enorme honger ‘s ochtends - puistjes voorkant schouders/ bovenkant borst
    - 4 dpo: opgezette buik, hele erge honger in de ochtend + misselijk, aders op borsten - PDS klachten weer terug aveel zweten - drupje bloed bij afvegen - hele levendige dromen die verdergaan na wakker worden en weer inslapen.
    - 5 dpo: s ochtends pds pijn - het gevoel niet zwanger te zijn - heel erg verdrietig (?) zijn bij het idee het misschien niet raak is...
    - 6 dpo: lage rugpijn - licht bruine/roze afscheiding - heel erg pijn aan beide kanten van mijn onderbuik - later uitgestraald naar onderrug - na het persen op wc waterig roze bloed bij afvegen
    - 7 dpo: brandende ogen (droog?) - duizelingen - trillen - hele erge honger - heel heet - onrustig gejaagd gevoel van binnen (moeilijk te omschrijven) -licht zeurende onderrugpijn - trekkend gevoel in benen (?)
    - 8 dpo: 's ochtends veel ontlasting (terwijl ik vaak met moeite naar de wc ga) - misselijk - slap - spierpijn na inspanning - versnelde hartslag - lichte onderrugpijn - honger, honger, honger - enorm zachte borsten - waterige afscheiding - diarree
    - 9 dpo: lichte misselijkheid - borsten voelen beurs aan - diarree - waterige afscheiding (gelig) - darmkrampen - negatieve ovulatiestest - lichamelijk vermoeid - emotioneel - steekjes in borsten - ‘s avonds heeeele beurse borsten - niet in slaap kunnen komen - mooie blosjes op mn wangen.
    - 10 dpo: bij opstaan voel ik iets lopen= waterige witte afsscheiding - hele beurse borsten - heel warm - darmkrampen en diarree. Om 12.00uur een positieve test. Kan het niet geloven!:o::p - verkouden geworden - veel niezen - droge en pijnlijke keel - niet in slaap kunnen komen.
    - 11 dpo: test is vandaag iets donkerder❤️ - snip verkouden - veeeel niezen - ‘s middags heel moe - misselijk - pijn in mijn bekken
    -
    12 dpo: test is donkerder geworden - opgeblazen buik (veel lucht) - heeel moe - snel buiten adem (ik zong liedjes met de kinderen maar kwam iedere keer adem tekort) - veel wakker - darmkrampen - opvliegers - blosjes!
    - 13 dpo:

Darmkrampen en steken (door heel veel lucht) - Honger maar nergens zin in en heel snel vol - dorst!! - droge lippen - snip verkouden nog - beurse borsten - een paar chips gegeten en meteen misselijk - snel buiten adem - opvliegers - lichamelijk vermoeid.

Ik heb trouwens vanaf 9 dpo continu blosjes op mn wangen haha iedereen vraagt steeds of ik gerend heb of iets warms gedronken heb omdat ik blosjes heb haha.

all4love, Loeki82, MissMorrow en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Dag 14: heel veel slijm
    Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen. Veel plassen
    Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen, veel plassen
    Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm
    Dag 18: krampen,
    Dag 19: geen
    Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links
    Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
    Dag 22: speldenknop steekjes links onder in buik en links onder wat kramp wat richting lies trekt. Pijnlijke borsten. Droog van onderen
    Dag 23: steekjes onderin buik, misselijk wakker geworden. Pijnlijke borsten. Een klodder slijm. Niet dik maar ook niet dun haha yoghurt textuur. De rest van de dag droog.
    Dag 24: duizeligheid, paar klodders creme afscheiding, rest van de dag droog. Verder geen klachten
    Dag 25: beetje duizelig, verkouden, paar steekjes in onderbuik, klodders afscheiding

5. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Heb je al een testje gewaagd?

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)?
    2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje
    3 dpo: zelfde als 2 dpo. Puistenaanval.
    4 dpo: geen klachten, geen krampje meer gevoeld.
    5 dpo: geen klachten. Edit: weinig eetlust. Ik zit snel vol. Het zal wel weer niet..
    6 dpo: overdag 2x een steekje, gapen, grote avondtrek.
    7 dpo: vanochtend afwisselen warm en koud. Net bij opstaan 1x een hele felle (korte) steek die direct weer verdween. Edit: vanavond ‘zwaarder’ gevoel in onderbuik, trek, puisten (had ik al) en chagrijnig. Ook wel typische utrogestan klachten.

7. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Dag 14: heel veel slijm
    Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen. Veel plassen
    Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen, veel plassen
    Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm
    Dag 18: krampen,
    Dag 19: geen
    Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links
    Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
    Dag 22: speldenknop steekjes links onder in buik en links onder wat kramp wat richting lies trekt. Pijnlijke borsten. Droog van onderen
    Dag 23: steekjes onderin buik, misselijk wakker geworden. Pijnlijke borsten. Een klodder slijm. Niet dik maar ook niet dun haha yoghurt textuur. De rest van de dag droog.
    Dag 24: duizeligheid, paar klodders creme afscheiding, rest van de dag droog. Verder geen klachten
    Dag 25: beetje duizelig, verkouden, paar steekjes in onderbuik, klodders afscheiding en Zag net een grote puist op mn borst aan de zijkant :’)

8. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.666
    1.603
    113
    Vrouw
    Nee nog niet ik wacht netjes af tot dag 28/29 :p ben wel benieuwd

9. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Spannend!!

Roxy1994 vindt dit leuk.
  10. Babyaapje

Babyaapje Bekend lid

28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    1 dpo - Erge krampen onderbuik
    2 dpo - Erg chagrijnig - BMM hoog/hard -doorzichtig slijmpropje en dikke witte crème afscheiding - heel nat - steekjes linkerzij onderbuik - puistje rond mond
    3 dpo - Erg chagrijnig - BMM lager dan gisteren, beetje hard - Geen slijmpropje meer, alleen dikke witte afscheiding - Nieuw puistje rond mond
    4dpo - Niet meer chagrijnig - Dik wit én korrelige afscheiding, na opdrogen werd het plakkerig, geen verandering in BMM
    5 dpo - chagrijnig, geïrriteerd - onrustig geslapen, vroeg wakker - Vette t-zone - heel de avond steken in linkerborst - verstopping! En erg opgeblazen - puistje op kin - steken in lies - steekjes bovenbeen - Bmm begint hard te worden en zakt - afscheiding wit, dunner dan gisteren. Korrelig en plakt
    6dpo - levendige dromen, diep geslapen, heel erg zweten in slaap - 1 pijnlijke steek onderin linkerborst gehad - afscheiding dikke witte crème, plakt - BMM zakt, staat laag - verstopt en opgeblazen:(
    7dpo - Levendige dromen - nog steeds verstopt:( - bmm erg laag - hele vochtige vagina - melkachtige afscheiding
    8dpo - erg moeilijk in slaap gekomen, onrustig, continu draaien, vroeg wakker - Had het hele dag erg koud, 's avonds ijskoude handen - Dikke witte geurloze afscheiding in slipje - Jeej , weer zachte ontlasting!! - BMM hard en laag, zat beetje licht gelig slijm bij ?
    9 dpo - Griepje te pakken:( - 3 uur lang zeurend gevoel in BM gehad, kruikje verlichtte de pijn - Bmm hoog/hard - Dikkige melk afscheiding - Hele vochtige vagina
    10 dpo - alle symptomen van Griep :(
    11 dpo - vagina nauw - bmm hard en laag - weinig afscheiding - warm gevoel bm, dit voel ik altijd voor mn menstruatie...
    12 dpo -

11. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    0 dpo = drukkend gevoel in onderbuik - vochtig beneden (vorige maand kurkdroog )

1 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik - heel dag al koud - ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen

2 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? -Nog af en toe trekkerig gevoel in buik

3 dpo = diep geslapen - soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel - borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei - lage bmm

4 dpo = helemaal niks, idee dat niet gelukt is maar dat is afwisselend

5 dpo = ochtend gevoel dat het niet gelukt is - in middag een doffe pijn in onderbuik voornamelijk links - koud - chagarijnig - in de avond verlies een klodder dikke witte slijm - vollere borsten wel zacht

6 dpo = ochtend opvlieger - weer het gevoel dat het niet gelukt is - ochtend geen klachten - koud

7 dpo = ochtend opvlieger - verdrietig ,denk echt dat het niet gelukt is - ochtend keer weeiig tegen de middag nog 1x
    *edit : onderrug en bekken gevoelig - bmm heel hoog en plat?

8 dpo = chagarijnig - heupen pijn in de avond

9 dpo = voel me gewoon normaal - voor me gevoel naar de volgende ronde :(

12. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    0 dpo = drukkend gevoel in onderbuik - vochtig beneden (vorige maand kurkdroog )

1 dpo = steekjes en klein beetje trekkerig gevoel in buik - heel dag al koud - ook weer af en toe vochtig beneden of er een dot afscheiding eruit wil komen

2 dpo = gevoelige/gespannen borsten .. pms?? -Nog af en toe trekkerig gevoel in buik

3 dpo = diep geslapen - soms lichtjes steekjes en trekkerig gevoel - borsten soms gevoelig maar dat is meestal na me ei - lage bmm

4 dpo = helemaal niks, idee dat niet gelukt is maar dat is afwisselend

5 dpo = ochtend gevoel dat het niet gelukt is - in middag een doffe pijn in onderbuik voornamelijk links - koud - chagarijnig - in de avond verlies een klodder dikke witte slijm - vollere borsten wel zacht

6 dpo = ochtend opvlieger - weer het gevoel dat het niet gelukt is - ochtend geen klachten - koud

7 dpo = ochtend opvlieger - verdrietig ,denk echt dat het niet gelukt is - ochtend keer weeiig tegen de middag nog 1x
    *edit : onderrug en bekken gevoelig - bmm heel hoog en plat?

8 dpo = chagarijnig - heupen pijn in de avond

9 dpo = voel me gewoon normaal - voor me gevoel naar de volgende ronde :( * edit : negatieve test

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    1 dpo: voel me lekker, geen klachten, buik rustig.
    2 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding
    3 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding, branderige, droge ogen
    4 dpo: borsten gevoelig, duidelijk zichtbare aders, witte afscheiding, zwaar gevoel in onderbuik, puistjes op mijn voorhoofd (ik heb nooit puistjes :eek:)
    5 dpo: borsten gevoelig, maar minder dan gisteren, darmen van slag, minimaal witte afscheiding
    6 dpo: borsten iets minder gevoelig, drukkend gevoel onderbuik, vet voorhoofd
    7 dpo: borsten weer gevoeliger, winderigheid, slecht slapen

14. GhostRocker

GhostRocker Actief lid

6 mrt 2019
    447
    354
    63
    Vrouw
    1-3 dpo heb ik niet echt bijgehouden maar dan is het toch nog te vroeg om echt al iets te voelen.

4 dpo: lichte duwende pijn in buik, moe, buikloop

5dpo: hoofdpijn, buikloop

6dpo: licht pijnlijke borsten, lichte duwende steken in buik, hoofdpijn, veel honger, ene moment heel actief en dan plots weer erg moe

7dpo: hoofdpijn, veel honger, constipatie, heel slecht geslapen en dus moe, opgeblazen gevoel, plopjes in buik

8dpo: plots weer buikloop, lichte hoofdpijn, misselijk in de ochtend (niet bij opstaan maar rond een uur of 9 n blijft een uurtje aanhouden), ik heb het gevoel alsof het niet gelukt is omdat ik echt heel weinig voel en alles wat ik voel is ook niet zo overheersend.

9dpo: misselijk in de ochtend (niet bij opstaan maar rond een uur of 8:30 en bleef weer een uurtje aanhouden), plopjes in buik, late namiddag/avond hoofdpijn en weer wat misselijk (misschien heb ik gewoon een beginnend griepje ofzo, de symptomen zijn in elk geval wel gelijk lopend)

10dpo: vroeg wakker, nadien wel fit opgestaan (was lang geleden trouwens zo na een week slecht slapen), ik voel mij precies wel heel licht (alsof dat al mijn zorgen weg zijn). Verder praktisch geen kwaaltjes op te merken. Wel weer licht misselijk in de ochtend. Ik denk meer en meer dat het niet voor deze keer zal zijn. Heb ook weinig intentie om te gaan testen.

15. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Symptomen:

1 dpo: witte afscheiding en nog steeds wat beurse pijn ("naweeën") van de laatste groeispurt van de ei aan de rechterkant.

2 dpo: witte afscheiding, wat drukkend gevoel in onderbuik alsof ik buikspieroefening heb gedaan. In de avond is dit veranderd in steekjes in onderbuik.

3 dpo
    : lichte steekjes onderbuik + gevoelige borsten.

4 dpo: klein beetje witte afscheiding, gevoelige borsten ( ook zonder stijve tepels door de kou) en ik heb het super warm. :oops:

5 dpo: gelijk aan 4 dpo.

6 dpo: gevoelige borsten, de hele dag duizelig, nog steeds oververhit ( + warme wangen) en opgeblazen gevoel.

7 dpo: gevoelige borsten, duizelig, still feeling hot hot hot :oops: opgeblazen gevoel en ongi krampen.

8 dpo: gelijk aan 7 dpo + snel buiten adem. Volgens mijn man ben ik sinds woensdag net zo humeurig en vergeetachtig als bij de zwangerschap van onze zoon. Maar zo ben ik altijd. :eek::roflmao:

Gisteren alvast wat predictor besteld. Ik ga op mijn verjaardag testen ipv zondag. Nog 6 dagen te gaan. :)

MissMorrow vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Droge lippen had ik heel erg tijdens de zwangerschap van mijn zoontje. Purol (potje) werkt goed. Gebruik ik nu nog steeds

Ready2loveU en MissMorrow vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)?
    2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje
    3 dpo: zelfde als 2 dpo. Puistenaanval.
    4 dpo: geen klachten, geen krampje meer gevoeld.
    5 dpo: geen klachten. Edit: weinig eetlust. Ik zit snel vol. Het zal wel weer niet..
    6 dpo: overdag 2x een steekje, gapen, grote avondtrek.
    7 dpo: vanochtend afwisselen warm en koud. Net bij opstaan 1x een hele felle (korte) steek die direct weer verdween. Edit: vanavond ‘zwaarder’ gevoel in onderbuik, trek, puisten (had ik al) en chagrijnig. Ook wel typische utrogestan klachten. Ik ben weer wat positiever ingesteld?
    8 dpo: voor het opstaan (dus nog in bed) wat krampjes in onderbuik. Beetje zwaar gevoel. Nu is het weg. Nergens last van verder.

MisM en nicole1987 vinden dit leuk.
  18. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Die steek die je gisteren voelde, klinkt positief :) ik hoop het zo voor je!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo opgestaan met dezelfde buikpijn als gisteren. (Giga opgeblazen buik gehad de hele avond) -iets pijnlijke borsten - lage rugpijn - drukkend gevoel onderbuik - beetje witte afscheiding - winderig

2dpo bij vlagen gevoelige borsten - lichte menstruatiekrampen - winderig - wit rekbaar slijm??? Ik kan er echt draden van trekken. Is mijn eisprong nog niet geweest?

3dpo lichte krampjes in buik en onderrug heel de dag door - witte afscheiding - koud - steken in bm - s'middags 2 uur lang serieuze menstruatiekramp

4dpo menstruatiekramp - steekjes onderbuik -

Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dankje. Ik hoop het ook voor je!

Deel Deze Pagina