Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Aaah dankjewel lieverd! ❤️❤️
    Jaaa die predictor gaf toch net even wat meer duidelijkeid, maakte me even echt zorgen om die lichte streepjes... nu weer proberen te vertrouwen.. dinsdag laatste test en dan de gyn bellen :)
    Ik hoop echt dat het jou ook heel snel gegund is ❤️❤️

2. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Ik snap je zorgen maar NIET doen! Je zit nog zo pril dus lichte streepjes zijn "normaal" en je oploop was gewoon nog te kort die 14 uur zeg maar. Het gaat helemaal goed komen en heb vertrouwen ❤️

Lief van je :) Ik hoop ook dat het snel mag lukken... Ik houd je op de hoogte ;)

LilyB vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Gaat met jou ook vast en zeker goedkomen! Blijf hoop houden lieverd ❤️
    Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt!

Ja, ik wil gewoon te snel hihi, heb al zolang gewacht en nu maar gewoon proberen afleiding te zoeken tot dinsdag :)

Mamaloo vindt dit leuk.
  4. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik schrijf deze ronde ook mee:)

1dpo: licht menstruatie gevoel onderbuik, lage rugpijn, waterige afscheiding met heel klein beetje bloed erdoor, obstipatie

2dpo: licht menstruatiegevoel onderbuik en lage rugpijn af en toe, geen afscheiding, winderigheid

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Amy1989 Nee he.. wat verdrietig! Sterkte! :(

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Vorige maand was ik niet zwanger terwijl ik bijna ervan overtuigd was! :roflmao:

Het is niet dat we actief ervoor gaan maar het komt zoals het komt. Afgelopen maandag hebben we ons jubileum gevierd :p en prompt 48 uur later was m’n eisprong. Eerder dan verwacht.. dus ook deze maand weer een kans op. Ben benieuwd!

Vandaag dus 1dpo en geen kwalen. :rolleyes:

7. duimelijntjee

24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    Hoi de eerste keer voor mij in dit topic, ik keek wel is mee maar probeerde het los te laten, dat lukt mij niet zo goed. We zitten nu in ronde 7 en helaas nog geen positieve test gehad. We zijn afgelopen week op vakantie geweest en hier waren we heerlijk relaxt en hebben heel goed en heel fijn geklust. En laat dit nou mooi met mijn eisprong geweest zijn.

1 dpo niks eigenlijk
    2 dpo niet veel bijzonders wat krampjes in mijn onderbuik
    3 dpo krampjes in onderbuik, acne en lage rug pijn (gedacht aan vroege innesteling maar dat lijkt mij niet)
    4 dpo hele ochtend zeurend misselijk geweest, krampjes in onderbuik en draaierig

8. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

1dpo: licht menstruatie gevoel onderbuik, lage rugpijn, waterige afscheiding met heel klein beetje bloed erdoor, obstipatie

2dpo: licht menstruatiegevoel onderbuik en lage rugpijn af en toe, geen afscheiding, winderigheid

3dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, steekjes links onderbuik, winderigheid, moe

9. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

3dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, steekjes links onderbuik, winderigheid, moe, ‘s avonds steken linkertepel

4dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, zeurende onderrug, beetje gevoelige borsten, witte afscheiding

Sweety28 vindt dit leuk.
  10. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    1dpo geen kwalen
    2dpo geen kwalen
    3dpo geen kwalen
    4dpo geen kwalen

:D

Vorige maand had ik zoveel klachten en was ik bijna zeker van dat het wel raak moest zijn. Deze maand tot nu toe dus helemaal geen kwalen wat me dan toch wel weer nieuwsgierig maakt want bij mijn zoontje had ik die maand ook totaal geen klachten en was ik overtuigd ongesteld te worden. ;)

MissElla87, Liva89 en Amy1989 vinden dit leuk.
  11. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Dag dames ik lees ook af en toe mee.. heb paar rondes terug meegedaan maar merkte dat ik erg nerveus werd van alles bijhouden en me nog 10x zo bewust werd van mijn lijf. Geen fijn gevoel. Daarnaast was t elke maand beetje hetzelfde, vanaf ei zere borsten enzo.. kon overal de klok bijna op gelijk zetten.
    Maar nu komt t.. Ik zit op 3dpo en ik heb helemaal nog geen zere borsten gekregen na mijn ei. Normaal zijn ze dan gelijk wat groter en gespannen en erg pijnlijk. Nu zijn ze zacht en normaal, alleen spiertje aan onderkant borst is iets gevoelig als ik er op druk. Ik vind t dus sowieso wel een verademing dat ze geen pijn doen. Maar dacht altijd bij mezelf, zodra de zere borsten weer komen weet ik dat het niks is geworden en dat klopte ook altijd. Toen ik nog niet bezig was had ik ook altijd zere borsten vanaf ei.
    Maar mag ik nu meer gaan hopen omdat het deze maand anders is? Herkent iemand het dat je de maand dat je zwanger was weinig tot geen symptomen had ivm anders?

Grappige is wel dat ik natuurlijk wel heel graag wil dat t raak is, maar omdat de volgende eisprong in mijn vakantie valt maakt beiden opties me nu minder uit. Of ik ben zwanger op vakantie of we krijgen een extra leuke tijd ;)

12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Wilde je even laten weten dat het mis is :cry:
    Testen zijn vandaag flink afgelopen dus nu wachten tot de bloeding begint:cry:

13. duimelijntjee

24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    Hoi de eerste keer voor mij in dit topic, ik keek wel is mee maar probeerde het los te laten, dat lukt mij niet zo goed. We zitten nu in ronde 7 en helaas nog geen positieve test gehad. We zijn afgelopen week op vakantie geweest en hier waren we heerlijk relaxt en hebben heel goed en heel fijn geklust. En laat dit nou mooi met mijn eisprong geweest zijn.

1 dpo niks eigenlijk
    3 dpo krampjes in onderbuik, acne en lage rug pijn (gedacht aan vroege innesteling maar dat lijkt mij niet)
    4 dpo hele ochtend zeurend misselijk geweest, krampjes in onderbuik en draaierig
    5 dpo niet veel. Beetje hoofdpijn en last van opgeblazen gevoel door veel eten.
    6 dpo niks eigenlijk

14. Mamaloo

Mamaloo Actief lid

6 aug 2018
    430
    177
    43
    Vrouw
    Oohh neeee toch?! Wat verschrikkelijk k*t!!!:cry: Ik zie net je testen voorbij komen idd, ze zijn wel erg licht ineens ja..

Meid ik leef zo intens met je mee! Ik heb er gewoon zelf buikpijn van, wat is dit ongelofelijk oneerlijk zeg, geen woorden voor :(

Had je al een voorgevoel? Is er toch niet een heel klein kansje dat dit nog goed gaat komen?

15. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig @DCG :(, heel veel sterkte!

16. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

3dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, steekjes links onderbuik, winderigheid, moe, ‘s avonds steken linkertepel

4dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, zeurende onderrug, beetje gevoelige borsten, witte afscheiding

5dpo: menstruatiegevoel onderbuik (‘s avonds erger), paar steekjes in onderbuik, zeurende onderrug, moe

17. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Omdat ik echt nergens antwoorden kan vinden wil ik de vraag hier eventjes stellen als jullie het niet heel erg vinden..

Nu 11dpo zwangerschap test negatief.. maar sinds 2 dagen wel enorm gevoelige borsten... kan het toch nog zo zijn?

18. duimelijntjee

24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw

1 dpo niks eigenlijk
    5 dpo niet veel. Beetje hoofdpijn en last van opgeblazen gevoel door veel eten.
    6 dpo niks eigenlijk
    7 dpo wakker geworden met flinke hoofdpijn, misselijk met vlagen en rest van de dag steken in onderbuik alsof ik ongesteld moet worden en veel afscheiding (innesteling???)

19. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

5dpo: menstruatiegevoel onderbuik (‘s avonds erger), paar steekjes in onderbuik, zeurende onderrug, moe

6dpo: erge zeurende pijn onderrug, diarree, moe

20. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw

6dpo: erge zeurende pijn onderrug, diarree, moe

7dpo: vanochtend twee stipjes bruin bloed bij afvegen (innesteling? o_O), veel wit/gele afscheiding, af en toe trekkend/zeurend gevoel rechts onderbuik, vanmiddag kloppende pijn rechterheup/zij, veel puistjes:(, moe

Sweety28 en MissElla87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina