Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #2801 Sweety28, 6 aug 2019
    Laatst bewerkt: 6 aug 2019
    1dpo geen kwalen
    2dpo geen kwalen
    3dpo geen kwalen
    4dpo geen kwalen
    5dpo geen kwalen
    6dpo krampjes/buikpijn en moe

Bij mijn zoontje ook bijna geen kwalen, alleen op 8dpo krampen/buikpijn savonds, snachts tot de volgende ochtend. En 9dpo drupje roze bloed. De buikpijn die ik nu heb lijkt op de buikpijn van toen, alleen zit ik nu 6dpo.

Liva89 en MissElla87 vinden dit leuk.
  2. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Spannend. Ik zit ook op 6 dpo.

3. duimelijntjee

24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    Hoi de eerste keer voor mij in dit topic, ik keek wel is mee maar probeerde het los te laten, dat lukt mij niet zo goed. We zitten nu in ronde 7 en helaas nog geen positieve test gehad. We zijn afgelopen week op vakantie geweest en hier waren we heerlijk relaxt en hebben heel goed en heel fijn geklust. En laat dit nou mooi met mijn eisprong geweest zijn.

1 dpo niks eigenlijk
    2 dpo niet veel bijzonders wat krampjes in mijn onderbuik
    3 dpo krampjes in onderbuik, acne en lage rug pijn (gedacht aan vroege innesteling maar dat lijkt mij niet)
    4 dpo hele ochtend zeurend misselijk geweest, krampjes in onderbuik en draaierig
    5 dpo niet veel. Beetje hoofdpijn en last van opgeblazen gevoel door veel eten.
    6 dpo niks eigenlijk
    7 dpo wakker geworden met flinke hoofdpijn, misselijk met vlagen en rest van de dag steken in onderbuik alsof ik ongesteld moet worden en veel afscheiding (innesteling???)
    8 dpo opgeblazen gevoel hele dag, rommelende darmen(iedereen om me heen kon het horen), misselijk met vlagen en krampjes
    9 dpo krampjes, onder rug steken, misselijk met vlagen en licht gevoelige borsten

4. Rosea

Rosea Actief lid

16 feb 2016
    287
    240
    43
    Vrouw
    Ik lees al even mee maar vind het ook wel eens leuk mee te schrijven! Ik begin op 6dpo want daarvoor heb ik eigenlijk niet echt wat gevoeld. Vandaag is 9dpo, heb vanmorgen negatief getest helaas maar is natuurlijk wel erg vroeg voor een test, dus ik hou nog een beetje hoop...

6dpo zwaar gevoel in onderbuik
    7dpo rommelende darmen, stekende pijn in onderbuik (af en aan) rugpijn
    8dpo ontzettend moe, me niet lekker voelen, erg warm, menstruatie achtige buikpijn
    9dpo nog steeds moe ondanks veel slaap, menstruatie achtige buikpijn, veel zin in eten, witte afscheiding

5. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik schrijf deze ronde ook mee:)

1dpo: licht menstruatie gevoel onderbuik, lage rugpijn, waterige afscheiding met heel klein beetje bloed erdoor, obstipatie

2dpo: licht menstruatiegevoel onderbuik en lage rugpijn af en toe, geen afscheiding, winderigheid

3dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, steekjes links onderbuik, winderigheid, moe, ‘s avonds steken linkertepel

4dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, zeurende onderrug, beetje gevoelige borsten, witte afscheiding

5dpo: menstruatiegevoel onderbuik (‘s avonds erger), paar steekjes in onderbuik, zeurende onderrug, moe

6dpo: erge zeurende pijn onderrug, diarree, moe

7dpo: vanochtend twee stipjes bruin bloed bij afvegen (innesteling? o_O), veel wit/gele afscheiding, af en toe trekkend/zeurend gevoel rechts onderbuik, vanmiddag kloppende pijn rechterheup/zij, veel puistjes:(, moe

8dpo: af en toe menstruatiegevoel onderbuik/rechterzij, af en toe zijkant borsten pijnlijk, wit/gele afscheiding, vlaag misselijkheid in de avond, erg moe

Sweety28 vindt dit leuk.
  6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    1dpo geen kwalen
    2dpo geen kwalen
    3dpo geen kwalen
    4dpo geen kwalen
    5dpo geen kwalen
    6dpo krampjes/buikpijn en moe
    Bij mijn zoontje ook bijna geen kwalen, alleen op 8dpo krampen/buikpijn savonds, snachts tot de volgende ochtend. En 9dpo drupje roze bloed. De buikpijn die ik nu heb lijkt op de buikpijn van toen, alleen zit ik nu op 6dpo.

7dpo buikpijn, moe, witte afscheiding en sinds vanavond een beetje bruinverlies met afvegen.. Zou het dan een innesteling zijn?! Mijn NOD is pas over een week.. :)

LilyB vindt dit leuk.
  7. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ik doe ook mee :)
    Ronde 1 voor een tweede kindje.

1 DPO: Lichte krampen rechts onder (na pijn eisprong?)
    2 DPO: Niks
    3 DPO: Niks
    4 DPO: S'morgens beetje misselijk, maar dit heb ik wel vaker.

8. Cikaa

Cikaa Bekend lid

10 jan 2014
    998
    1.393
    93
    Hallo dames, Ik doe ook mee!! Ik ga voor een 1e kind en zit nu in ronde 4 alweer.

0 DPO: Soort menstruatiesteek achtig steek in onderbuik. Ik denk eisprong?
    1 DPO: Niks
    2 DPO: Niks
    3 DPO: Niks
    4 DPO: Niks
    5 DPO: Veel energie en in de avond zware hoofdpijn en heel moe
    6 DPO: veel energie
    7 DPO: Niks

Ik denk dat het deze rond het niet gaat worden, omdat ik vrijwel niks voel. Vorige rondes had ik wel vanaf 5 DPO een weeïg gevoel. Dus weet niet wat ik moet denken. Mijn verwachte NOD is 15 aug. en start op 14 aug met bruinverlies.

MissElla87 vindt dit leuk.
  9. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik schrijf deze ronde ook mee:)

1dpo: licht menstruatie gevoel onderbuik, lage rugpijn, waterige afscheiding met heel klein beetje bloed erdoor, obstipatie

2dpo: licht menstruatiegevoel onderbuik en lage rugpijn af en toe, geen afscheiding, winderigheid

3dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, steekjes links onderbuik, winderigheid, moe, ‘s avonds steken linkertepel

4dpo: af en toe licht menstruatiegevoel onderbuik, zeurende onderrug, beetje gevoelige borsten, witte afscheiding

5dpo: menstruatiegevoel onderbuik (‘s avonds erger), paar steekjes in onderbuik, zeurende onderrug, moe

6dpo: erge zeurende pijn onderrug, diarree, moe

7dpo: vanochtend twee stipjes bruin bloed bij afvegen (innesteling? o_O), veel wit/gele afscheiding, af en toe trekkend/zeurend gevoel rechts onderbuik, vanmiddag kloppende pijn rechterheup/zij, veel puistjes:(, moe

8dpo: af en toe menstruatiegevoel onderbuik/rechterzij, af en toe zijkant borsten pijnlijk, wit/gele afscheiding, vlaag misselijkheid in de avond, erg moe

9dpo: hele dag door lichte menstruatiekrampen, veel afscheiding, ook wat lichtbruin:(, zeurend gevoel rechts onderbuik

10. Cikaa

Cikaa Bekend lid

10 jan 2014
    998
    1.393
    93

9 dpo kan ook innestelingsbloeding zijn. Blijf positief! Of ben je altijd rond 10/11 dpo ongesteld.

11. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik hoop het, had bij J. Ook een innestelingsbloeding, maar dat was eenmalig roze bij afvegen. Ben altijd 11 dpo ongesteld en heb altijd bruinverlies vanaf twee dagen daarvoor.. Morgen denk ik een testje wagen:oops:.

12. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    :cry: sterkte lieverd

13. Cikaa

Cikaa Bekend lid

10 jan 2014
    998
    1.393
    93

Ja als ik jou was zou ik morgen ook testen. Dan kan je je mentaal voorbereiden. Ik duim voor je!

Liva89 vindt dit leuk.
  14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Spannend hoor, ik duim voor je

Liva89 vindt dit leuk.
  15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dankjewel meid, bloeding is gister begonnen en gisteravond laat het vruchtje verloren. Vandaag gelukkig geen buikpijn, wel veel bloed :(

16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Klinkt hoopvol!! Spannend hoor

17. Rosea

Rosea Actief lid

16 feb 2016
    287
    240
    43
    Vrouw
    6dpo zwaar gevoel in onderbuik
    7dpo rommelende darmen, stekende pijn in onderbuik (af en aan) rugpijn
    8dpo ontzettend moe, me niet lekker voelen, erg warm, menstruatie achtige buikpijn
    9dpo nog steeds moe ondanks veel slaap, menstruatie achtige buikpijn, veel zin in eten, witte afscheiding
    10dpo in de ochtend weer veel menstruatie achtige buikpijn, gedurende dag neemt het weer af maar komt het soms ook weer terug? Veel witte afscheiding, veel zin in eten.

Sweety28 en MissElla87 vinden dit leuk.
  18. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Lief dankjewel, jij heel veel sterkte:(

LilyB vindt dit leuk.
  19. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    We lopen dan gelijk op ;). Spannend.

Cikaa vindt dit leuk.
  20. duimelijntjee

24 apr 2019
    96
    83
    18
    Vrouw
    Hoi de eerste keer voor mij in dit topic, ik keek wel is mee maar probeerde het los te laten, dat lukt mij niet zo goed. We zitten nu in ronde 7 en helaas nog geen positieve test gehad. We zijn afgelopen week op vakantie geweest en hier waren we heerlijk relaxt en hebben heel goed en heel fijn geklust. En laat dit nou mooi met mijn eisprong geweest zijn.

1 dpo niks eigenlijk
    2 dpo niet veel bijzonders wat krampjes in mijn onderbuik
    3 dpo krampjes in onderbuik, acne en lage rug pijn (gedacht aan vroege innesteling maar dat lijkt mij niet)
    4 dpo hele ochtend zeurend misselijk geweest, krampjes in onderbuik en draaierig
    5 dpo niet veel. Beetje hoofdpijn en last van opgeblazen gevoel door veel eten.
    6 dpo niks eigenlijk
    7 dpo wakker geworden met flinke hoofdpijn, misselijk met vlagen en rest van de dag steken in onderbuik alsof ik ongesteld moet worden en veel afscheiding (innesteling???)
    8 dpo opgeblazen gevoel hele dag, rommelende darmen(iedereen om me heen kon het horen), misselijk met vlagen en krampjes
    9 dpo krampjes, onder rug steken, misselijk met vlagen en licht gevoelige borsten
    10 dpo ongesteldheidskrampjes, emotioneel de hele dag door kon om het kleinste gaan huilen, getest maar negatief

Deel Deze Pagina