Ik zit nu op 13 dpo. Vannacht waren de menstruatie krampjes meer aanwezig. Ook heb ik sinds gister ochtend regelmatig pijn in me liezen. Steken/branderig. En vooral als ik zit. Ze zijn nu er nog steeds, maar de menstruatie krampjes voel ik niet meer. Ik ben vooral heel erg benieuwd wat morgen brengt. Ga gewoon uit van menstruatie met misschien een verrassing van niet.
Hier 10 dpo en voel echt niets anders dan anders, dus ga gewoon uit mijn mijn menstruatie over een paar dagen. 1 DPO: Lichte krampen rechts onder (napijn eisprong?) 2 DPO: Niks 3 DPO: Niks 4 DPO: S'morgens beetje misselijk, maar dit heb ik wel vaker. 5 DPO: Niks 6 DPO: Niks 7 DPO: erg misselijk een paar uurtjes 8 DPO: Niks 9 DPO: Niks 10 DPO: Niks
Hallo dames, Ik doe ook mee!! Ik ga voor een 1e kind en zit nu in ronde 4 alweer. 0 DPO: Soort menstruatiesteek achtig steek in onderbuik. Ik denk eisprong? 1 DPO: Niks 2 DPO: Niks 3 DPO: Niks 4 DPO: Niks 5 DPO: Veel energie en in de avond zware hoofdpijn en heel moe 6 DPO: veel energie 7 DPO: Niks 8 DPO: Niks/rommelende darmen/ emo 9 DPO: Niks/ emo 10 DPO: Niks. In de avond 2 steekjes 11 DPO: buikkrampjes. Drukkend gevoel 12 DPO: helaas bruinverlies. Lichte krampjes hele dag. Pfff denk dat het game over is voor mij. Ben er echt klaar mee.. 13 DPO: ongesteld en krampen :*(
1 DPO: Lichte krampen rechts onder (napijn eisprong?) 2 DPO: Niks 3 DPO: Niks 4 DPO: S'morgens beetje misselijk, maar dit heb ik wel vaker. 5 DPO: Niks 6 DPO: Niks 7 DPO: erg misselijk een paar uurtjes 8 DPO: Niks 9 DPO: Niks 10 DPO: Niks 11 DPO: lichte menstruatie buikpijn
1dpo: lichte krampen, misselijk , gecontipeerd, slapeloos 2dpo:licht misselijk, moe, buikpijn 3dpo: acne, licht misselijk 4dpo: acne, licht misselijk, moe, slapeloos 5dpo: opgeblazen gevoel en geconstipeerd 6dpo: lichte ongi achtige krampen, licht misselijk, af en toe ook buikpijn 7dpo: licht ongi achtige krampen, acne, licht misselijk, 8dpo: hele ochtend/middag ongi achtige krampen. Ineens werd deze in de namiddag veel pijnlijker! Na ca 15min was dit voorbij, maar sindsdien een constante zeurende pijn in m'n onderbuik. Echt het gevoel alsof m'n maandstonden er door gaan komen. Ik legde voor de zekerheid een inlegkruisje in. Tegen 's avonds zag ik een mini drupje 'bloed' liggen en bij afvegen nog een mini beetje. Ik checkte even met een tampon en ook nog een beetje zeer lichtbruinrood bloed. Nu word ik een beetje weemoedig.. normaal heb ik een LF van 11-12 dagen dus dit is echt wel te vroeg. 9dpo: opgestaan met zeurende pijn in de onderbuik, echt het gevoel alsof mijn maandstonden zullen doorbreken. Bloed is echter wel weg..
Ik doe ook even mee! Al heb ik nog niet veel te vertellen hoor 1 DPO: niks 2 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?) 3 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?) en baarmoeder 4 DPO: soms menstruatie-achtige pijn in onderbuik. De Pregnyl is wellicht weer een spelletje met mij aan het spelen.
Ik dacht vandaag ongesteld te worden maar er gebeurd nog weinig. Me borsten doen nog zeer en me liezen doen zeer en me buik voelt raar. Soms lijkt het de ongesteldheidskrampjes maar mijn darmen doen ook raar. Dus ik weet het niet. Ik ben vandaag op 14 dpo al wil de app dat ik morgen ongesteld wordt. Nou klopt die nooit tot op heden. Maar misschien toch morgen wel. Dus ik denk dat ik pas van t weekend ga testen als ik nog geen bloed zie. Toch wel spannend allemaal als je lijf niet doet wat je gewend ben.
1dpo: lichte krampen, misselijk , gecontipeerd, slapeloos 2dpo:licht misselijk, moe, buikpijn 3dpo: acne, licht misselijk 4dpo: acne, licht misselijk, moe, slapeloos 5dpo: opgeblazen gevoel en geconstipeerd 6dpo: lichte ongi achtige krampen, licht misselijk, af en toe ook buikpijn 7dpo: licht ongi achtige krampen, acne, licht misselijk, 8dpo: hele ochtend/middag ongi achtige krampen. Ineens werd deze in de namiddag veel pijnlijker! Na ca 15min was dit voorbij, maar sindsdien een constante zeurende pijn in m'n onderbuik. Echt het gevoel alsof m'n maandstonden er door gaan komen. Ik legde voor de zekerheid een inlegkruisje in. Tegen 's avonds zag ik een mini drupje 'bloed' liggen en bij afvegen nog een mini beetje. Ik checkte even met een tampon en ook nog een beetje zeer lichtbruinrood bloed. Nu word ik een beetje weemoedig.. normaal heb ik een LF van 11-12 dagen dus dit is echt wel te vroeg. 9dpo: opgestaan met zeurende pijn in de onderbuik, echt het gevoel alsof mijn maandstonden zullen doorbreken. Even met mijn vinger gevoeld en komt wat bruin mee.. schaamlippen doen pijn... Zucht..
Omdat ik niet zeker weet wanneer mijn nod is. Ik raak beetje in de war van de app. En dan is de kans op een witte test een stukje minder. Vind gewoon allemaal super spannend hehe.
Ook al zit je een dag of twee dagen voor je NOD, als je zwanger bent, zal je positief testen Maar volgens mij zit je op je NOD of ben je zelfs al overtijd.... Ik zou ervoor gaan!
Morgen middag denk ik.. als ik thuis kom haha. In de ochtend testen vind ik echt te spannend. Dan slaap ik niet haha. Vind wel lief dat iedereen zo meeleeft.
Spannend! Ik zou er sowieso niet van slapen haha. Ik kon 2 weken geleden niet wachten en heb ‘s avonds laat gewoon nog getest