Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cikaa

    Cikaa Bekend lid

    10 jan 2014
    980
    1.390
    93

    Spannend!! Wanneer ga je nou testen
     
    Zulema vindt dit leuk.
  2. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ja vroeg ik me ook af haha, 14dpo! Testen die handel! :roflmao::roflmao:
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  3. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: niks
    2 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?)
    3 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?) en baarmoeder
    4 DPO: soms menstruatie-achtige pijn in onderbuik.
    5 DPO: weer vage steekjes in onderbuik, vlaagje van duizeligheid.
    6 DPO: weer die steekjes in onderbuik, rond de middag wat misselijk, veel witte afscheiding
    7 DPO: steekjes onderbuik, veel witte afscheiding. Na eten een beetje misselijk.
     
  4. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    1dpo een pijnlijke onderrug, heb ik altijd na mijn eisprong
    2dpo niets
    3dpo niets
    4dpo niets
    5dpo wakker geworden van een erg pijnlijke scherpe steek linksonder buik, straalde door naar mijn linkerbeen. Verder op de dag nog verschillende keren steekjes linksonder gevoeld
    6dpo overdag heel af en toe een klein steekje. 'S avonds plots heel erg misselijk alsof ik moet overgeven, om 21u bed in gekropen
    7dpo vreselijk moe, in de middag 2 uur gedut, dat was jaren geleden. Zowat heel de dag erg licht gevoel in mijn hoofd, als ik rechtsta erg duizelig. Kleine steekjes blijven af en toe de kop opsteken maar zijn nu ook onderaan in het midden van mijn buik Gestart met het uittesten van ovitrelle
    8dpo licht gevoel in mijn hoofd is er nog steeds. Borsten doen pijn maar dit heb ik elke ronde rond deze tijd, dat neemt de hoop wat weg. Steekjes nog maar heel af en toe, 2x gevoeld deze dag. Even duidelijke lijn als gisteren van ovitrelle.
    Edit: 's avonds laat erg veel scherpe steekjes gehad onderin buik, heeft zeker een uur aangehouden.

    9dpo: niets.. ovitrelle lijn lijkt opnieuw hetzelfde, gaat zo moeizaam uit mijn systeem..
     
  5. MKR

    MKR Actief lid

    14 jul 2019
    337
    530
    93
    Vrouw
    1 dpo: niets bijzonders

    2dpo: niets bijzonders

    3dpo: weeeig gevoel buik, dikke klodder witte afscheiding tijdens douchen

    4dpo: 1x weeig gevoel. Verder niks

    5dpo: kleine krampjes/steekjes onderbuik maar ook links en recht net boven de lies.
    Paar keer duizelig. Opgeblazen gevoel. Toch eisprong nu? De vorige keer ook op mijn vermoedelijke eisprong.

    6dpo levendige rare dromen ( over werk, zwangerschap). Op geblazen gevoel weg zal dan gister de eisprong zijn geweest?

    7dpo niets bijzonders
     
  6. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Heb al getest maar net zoals eergisteren een heel vaag streepje, zeker niet duidelijker dus gewoon indrogers:rolleyes:.
    Nu wachten op mijn menstruatie
     
  7. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Laat ik ook eens mee schrijven:)

    1DPO - Nat/glibberig gevoel + steken in vagina + lichte hoofdpijn.
     
  8. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    1 DPO: Lichte krampen rechts onder (napijn eisprong?)
    2 DPO: Niks
    3 DPO: Niks
    4 DPO: S'morgens beetje misselijk, maar dit heb ik wel vaker.
    5 DPO: Niks
    6 DPO: Niks
    7 DPO: erg misselijk een paar uurtjes
    8 DPO: Niks
    9 DPO: Niks
    10 DPO: Niks
    11 DPO: lichte menstruatie buikpijn
    12 DPO: enorme migraine gehad, heb ik bijna altijd paar dagen voor mijn menstruatie
    13 DPO: Beetje beurs gevoel in mijn buik en lage rugpijn.
    14 DPO: op wat lage rugpijn na niets
    15?? DPO: nog steeds rugpijn en lichte menstruatie pijn, maar nog geen menstruatie te zien. Wellicht was mijn eisprong later, zal je zien heb al maanden een cyclus van 26 dagen en nu in ronde 1 niet:roflmao:
     
  9. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: niks
    2 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?)
    3 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?) en baarmoeder
    4 DPO: soms menstruatie-achtige pijn in onderbuik.
    5 DPO: weer vage steekjes in onderbuik, vlaagje van duizeligheid.
    6 DPO: weer die steekjes in onderbuik, rond de middag wat misselijk, veel witte afscheiding
    7 DPO: steekjes onderbuik, veel witte afscheiding. Na eten een beetje misselijk.
    8 DPO: krampjes in buik (niet alleen onderbuik), moe, ledematen voelen heel zwaar
     
  10. MKR

    MKR Actief lid

    14 jul 2019
    337
    530
    93
    Vrouw
    1 dpo: niets bijzonders

    2dpo: niets bijzonders

    3dpo: weeeig gevoel buik, dikke klodder witte afscheiding tijdens douchen

    4dpo: 1x weeig gevoel. Verder niks

    5dpo: kleine krampjes/steekjes onderbuik maar ook links en recht net boven de lies.
    Paar keer duizelig. Opgeblazen gevoel. Toch eisprong nu? De vorige keer ook op mijn vermoedelijke eisprong.

    6dpo: levendige rare dromen ( over werk, zwangerschap). Op geblazen gevoel weg zal dan gister de eisprong zijn geweest?

    7dpo: niets bijzonders

    8dpo: gevoelige tepels, verder niets bijzonders.
     
  11. Aaricia

    Aaricia Lid

    9 mei 2019
    41
    12
    8
    Vrouw
    1dpo: lichte krampen, misselijk , gecontipeerd, slapeloos
    2dpo:licht misselijk, moe, buikpijn
    3dpo: acne, licht misselijk
    4dpo: acne, licht misselijk, moe, slapeloos
    5dpo: opgeblazen gevoel en geconstipeerd
    6dpo: lichte ongi achtige krampen, licht misselijk, af en toe ook buikpijn
    7dpo: licht ongi achtige krampen, acne, licht misselijk,

    8dpo: hele ochtend/middag ongi achtige krampen. Ineens werd deze in de namiddag veel pijnlijker! Na ca 15min was dit voorbij, maar sindsdien een constante zeurende pijn in m'n onderbuik. Echt het gevoel alsof m'n maandstonden er door gaan komen. Ik legde voor de zekerheid een inlegkruisje in. Tegen 's avonds zag ik een mini drupje 'bloed' liggen en bij afvegen nog een mini beetje. Ik checkte even met een tampon en ook nog een beetje zeer lichtbruinrood bloed. Nu word ik een beetje weemoedig.. normaal heb ik een LF van 11-12 dagen dus dit is echt wel te vroeg.

    9dpo: opgestaan met zeurende pijn in de onderbuik, echt het gevoel alsof mijn maandstonden zullen doorbreken. bruinverlies. Lichte rugpijn

    10dpo: Nog steeds lichte bruinverlies. Test gedaan maar negatief. licht misselijk. Steken in borsten en doodmoe. Voor de rest geen krampen meer .. nu gewoon afwachten tot de rode duivels daar zijn.. :(

    11dpo?: Vanmorgen opgestaan en begon wat meer bloed te verliezen. 1 tampon.. dan gewisseld voor een 2e maar die zat oncomfortabel alsof die 'te droog' was. Er ging nog een beetje bloed aan maar niet superveel. Dan maar gewisseld voor maandverband rond 13u. Om 17u eens naar het toilet gegaan en niks van bloed... Ook niet bij afvegen...
    Hmpff ik weet echt niet wat ik moet denken... nog steeds doodmoe.. afwachten tot vanavond als er nog iets komt...

    12dpo? Hele dag bloedverlies zoals een normale menstruatie

    13dpo? Licht bloedverlies en vanaf een uur of 6 volledig gestopt..

    Ik ben heel erg in de war met deze cyclus.. onderbroken bloeden .. en te vroeg .. en te kort... herkent iemand deze situatie?
     
  12. Jiba

    Jiba Lid

    12 aug 2019
    5
    14
    3
    Vrouw
    Hallo dames,

    Het was toch nog even wachten, maar mijn eisprong is geweest! Heb niet eerder kunnen reageren, dus hierbij mijn symptomen van de afgelopen dagen:
    1 dpo niks
    2 dpo licht gevoelige tepels
    3 dpo pijnlijke borsten
     
  13. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: niks
    2 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?)
    3 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?) en baarmoeder
    4 DPO: soms menstruatie-achtige pijn in onderbuik.
    5 DPO: weer vage steekjes in onderbuik, vlaagje van duizeligheid.
    6 DPO: weer die steekjes in onderbuik, rond de middag wat misselijk, veel witte afscheiding
    7 DPO: steekjes onderbuik, veel witte afscheiding. Na eten een beetje misselijk.
    8 DPO: krampjes in buik (niet alleen onderbuik), moe, ledematen voelen heel zwaar
    9 DPO: (de inmiddels reeds gekende) steekjes in onderbuik, beetje moe.
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  14. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Vind spannend voor je;) ik duim voor je.
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.
  15. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Ohh superlief van je! Dankje! :):):)
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  16. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: niks
    2 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?)
    3 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?) en baarmoeder
    4 DPO: soms menstruatie-achtige pijn in onderbuik.
    5 DPO: weer vage steekjes in onderbuik, vlaagje van duizeligheid.
    6 DPO: weer die steekjes in onderbuik, rond de middag wat misselijk, veel witte afscheiding
    7 DPO: steekjes onderbuik, veel witte afscheiding. Na eten een beetje misselijk.
    8 DPO: krampjes in buik (niet alleen onderbuik), moe, ledematen voelen heel zwaar
    9 DPO: (de inmiddels reeds gekende) steekjes in onderbuik, beetje moe.
    10 DPO: donkerbruin bloedverlies enkel bij plassen (laatste keer met wat stolseltjes), nog steeds zelfde steekjes in onderbuik.
     
  17. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    1dpo een pijnlijke onderrug, heb ik altijd na mijn eisprong
    2dpo niets
    3dpo niets
    4dpo niets
    5dpo wakker geworden van een erg pijnlijke scherpe steek linksonder buik, straalde door naar mijn linkerbeen. Verder op de dag nog verschillende keren steekjes linksonder gevoeld
    6dpo overdag heel af en toe een klein steekje. 'S avonds plots heel erg misselijk alsof ik moet overgeven, om 21u bed in gekropen
    7dpo vreselijk moe, in de middag 2 uur gedut, dat was jaren geleden. Zowat heel de dag erg licht gevoel in mijn hoofd, als ik rechtsta erg duizelig. Kleine steekjes blijven af en toe de kop opsteken maar zijn nu ook onderaan in het midden van mijn buik Gestart met het uittesten van ovitrelle
    8dpo licht gevoel in mijn hoofd is er nog steeds. Borsten doen pijn maar dit heb ik elke ronde rond deze tijd, dat neemt de hoop wat weg. Steekjes nog maar heel af en toe, 2x gevoeld deze dag. Even duidelijke lijn als gisteren van ovitrelle.
    Edit: 's avonds laat erg veel scherpe steekjes gehad onderin buik, heeft zeker een uur aangehouden.

    9dpo: niets.. ovitrelle lijn lijkt opnieuw hetzelfde, gaat zo moeizaam uit mijn systeem..


    10dpo: Mijn borsten doen toch opvallend meer pijn dan anders. Lage rugpijn, af en toe duizelig. Nog steeds een vaag ovitrelle lijntje...

    11dpo: omo wit getest. De hoop een beetje opgegeven.. Borsten voelen enorm pijnlijk, ook als ik stap heb ik het gevoel dat ik ze moet vasthouden.

    12dpo: omo witte test in de ochtend. Erg licht gevoel in mijn hoofd. Borsten doen plots geen pijn meer waardoor mijn hoop helemaal wegvalt. Duizelig gevoel houdt aan dus 's avonds toch nog een test en ik zie plots een duidelijke lijn... Dan toch???

    13dpo: Een positieve predictor.... Ik ben zwanger!!!! Ik geloof mijn ogen niet. Borsten voelen als normaal. Nog te vroeg in de ochtend om andere symptomen te noemen.. Ik kan niet geloven dat het zover is WAAAAAHH!!!!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    LunaMay, Sweety28, Pioenroos92 en 16 anderen vinden dit leuk.
  18. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @Lisa890 whaaaaaaa gefeliciteerd!!!!!
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  19. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Waw, zo blij voor je, @Lisa890! :thumup:
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  20. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: niks
    2 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?)
    3 DPO: beetje steekjes in onderbuik (eierstokken?) en baarmoeder
    4 DPO: soms menstruatie-achtige pijn in onderbuik.
    5 DPO: weer vage steekjes in onderbuik, vlaagje van duizeligheid.
    6 DPO: weer die steekjes in onderbuik, rond de middag wat misselijk, veel witte afscheiding
    7 DPO: steekjes onderbuik, veel witte afscheiding. Na eten een beetje misselijk.
    8 DPO: krampjes in buik (niet alleen onderbuik), moe, ledematen voelen heel zwaar
    9 DPO: (de inmiddels reeds gekende) steekjes in onderbuik, beetje moe.
    10 DPO: donkerbruin bloedverlies enkel bij plassen (laatste keer met wat stolseltjes), nog steeds zelfde steekjes in onderbuik.
    11 DPO: idem 10 DPO maar wat minder.
     

Deel Deze Pagina