Hmm 11 dagen is prima.. 9 dagen is wel wat kort. Te kort misschien. Ik hoop dat t raak is natuurlijk en anders een langere lf dan 9.
1 dpo zeurderige buikpijn 2 dpo zeurderige buikpijn, hoofdpijn 3 dpo zeurderige buikpijn, moe 4 dpo Moe...... beetje hoofdpijn 5 dpo Moe, misselijk en zeurderige pijn in lies 6 dpo Moe, zeurderigzeurderig gevoel buik en bovenbenen, hoofdpijn 7 dpo flinke menstruatie pijn maar gelukkig geen menstruatie 8 dpo nog steeds menstruatie pijn 9 dpo buikpijn.... negatieve test ook geen goed gevoel meer 10 dpo buikpijn, hoofdpijn en keelpijn. Wederom negatieve test, ga nu ook stoppen met testen en wachten op menstruatie. Laat die dan ook maar komen zodat we naar de volgende ronde kunnen
Ik doe ook weer mee.. alleen 6 en 3 dagen voor eisprong sex gehad dus vraag me af wat m’n kansen zijn maar we zullen zien! 1dpo geen klachten 2dpo geen klachten 3dpo witte crème- /zalfachtige afscheiding Had ik bij vorige zwangerschap ook en normaal niet dus ben benieuwd! 4dpo geen klachten 5dpo geen klachten 6dpo prikjes in lies 7dpo geen klachten 8dpo geen klachten 9dpo licht zeurderig in onderbuik 10dpo geen klachten 11dpo flink lage rugpijn 12dpo smorgens nog rugpijn, later op de dag niet meer. Vollere borsten. 13dpo nog geen bloed! Morgen is mijn NOD. Denk nog steeds niet zwanger te zijn maar zolang er geen bloed is toch een beetje hoop.
1dpo: niets 2dpo: hoofdpijn 3dpo: niets 4dpo: niets 5dpo: niets 6dpo: met vlagen zeurderige buikpijn 7dpo: niets op wat afscheiding na 8dpo: niets
Ik doe ook weer mee.. alleen 6 en 3 dagen voor eisprong sex gehad dus vraag me af wat m’n kansen zijn maar we zullen zien! 1dpo geen klachten 2dpo geen klachten 3dpo witte crème- /zalfachtige afscheiding Had ik bij vorige zwangerschap ook en normaal niet dus ben benieuwd! 4dpo geen klachten 5dpo geen klachten 6dpo prikjes in lies 7dpo geen klachten 8dpo geen klachten 9dpo licht zeurderig in onderbuik 10dpo geen klachten 11dpo flink lage rugpijn 12dpo smorgens nog rugpijn, later op de dag niet meer. Vollere borsten. 13dpo nog geen bloed! Morgen is mijn NOD. Denk nog steeds niet zwanger te zijn maar zolang er geen bloed is toch een beetje hoop. Edit: uit nieuwsgierigheid toch een testje tegenaan gegooid maar helaas wit! Dus ik verwacht morgen m’n menstruatie.
1 dpo zeurderige buikpijn 2 dpo zeurderige buikpijn, hoofdpijn 3 dpo zeurderige buikpijn, moe 4 dpo Moe...... beetje hoofdpijn 5 dpo Moe, misselijk en zeurderige pijn in lies 6 dpo Moe, zeurderigzeurderig gevoel buik en bovenbenen, hoofdpijn 7 dpo flinke menstruatie pijn maar gelukkig geen menstruatie 8 dpo nog steeds menstruatie pijn 9 dpo buikpijn.... negatieve test ook geen goed gevoel meer 10 dpo buikpijn, hoofdpijn en keelpijn. Wederom negatieve test, ga nu ook stoppen met testen en wachten op menstruatie. Laat die dan ook maar komen zodat we naar de volgende ronde kunnen 11 dpo buikpijn, hoofdpijn en verkouden. Waarschijnlijk vandaag menstruatie
Ik hoop t stiekem van niet.. Je eerder genoemde klachten klinken btw wel bijna als een innesteling (die mss niet gelukt is).
Ik doe ook weer mee.. alleen 6 en 3 dagen voor eisprong sex gehad dus vraag me af wat m’n kansen zijn maar we zullen zien! 1dpo geen klachten 2dpo geen klachten 3dpo witte crème- /zalfachtige afscheiding Had ik bij vorige zwangerschap ook en normaal niet dus ben benieuwd! 4dpo geen klachten 5dpo geen klachten 6dpo prikjes in lies 7dpo geen klachten 8dpo geen klachten 9dpo licht zeurderig in onderbuik 10dpo geen klachten 11dpo flink lage rugpijn 12dpo smorgens nog rugpijn, later op de dag niet meer. Vollere borsten. 13dpo nog geen bloed! Morgen is mijn NOD. Denk nog steeds niet zwanger te zijn maar zolang er geen bloed is toch een beetje hoop. Edit: uit nieuwsgierigheid toch een testje tegenaan gegooid maar helaas wit! Dus ik verwacht morgen m’n menstruatie. 14dpo Krampen, bloed.. op rood. Op naar de volgende ronde.
1 dpo zeurderige buikpijn 2 dpo zeurderige buikpijn, hoofdpijn 3 dpo zeurderige buikpijn, moe 4 dpo Moe...... beetje hoofdpijn 5 dpo Moe, misselijk en zeurderige pijn in lies 6 dpo Moe, zeurderigzeurderig gevoel buik en bovenbenen, hoofdpijn 7 dpo flinke menstruatie pijn maar gelukkig geen menstruatie 8 dpo nog steeds menstruatie pijn 9 dpo buikpijn.... negatieve test ook geen goed gevoel meer 10 dpo buikpijn, hoofdpijn en keelpijn. Wederom negatieve test, ga nu ook stoppen met testen en wachten op menstruatie. Laat die dan ook maar komen zodat we naar de volgende ronde kunnen 11 dpo buikpijn, hoofdpijn en verkouden. Waarschijnlijk vandaag menstruatie 12 dpo nog steeds geen menstruatie, negatieve test. Wel blij dat de lf iets langer is nu
Oke ik doe ook mee, maar dubieuze hoop Iui gehad Dpo1 niets Dpo2 krampjes om 2100u Dpo 3 Rond 1500u steekjes li Sinds 20.00u lichte ongi krampjes Dpo 4 Hoofdpijn,heel licht gevoelige borsten Dpo 5 Felle steekjes vagina, iets meer gevoel vollere borsten Dpo 6 Erg pijnlijke harde borsten Keelpijn, verkouden hoesten Kleine steekjes buik Rond 1600u erge krampen Dpo 7 Rugpijn, verkouden, keelpijn, overal spierpijn, lucht Dpo 8 Rugpijn, steken zijkant re borst, pijnlijke tepels Erg pijnlijke borsten, hoofdpijn Dpo 9 Iets minder verkouden, weeeig, 1 kleine lichte blauwe ader li borst, borsten ook branderig en wat harder. Hoofdpijn. Dpo 10 Borsten pijnlijk, tepels pijnlijk, misselijk denk ik/of weeeig op de maag..
1 dpo zeurderige buikpijn 2 dpo zeurderige buikpijn, hoofdpijn 3 dpo zeurderige buikpijn, moe 4 dpo Moe...... beetje hoofdpijn 5 dpo Moe, misselijk en zeurderige pijn in lies 6 dpo Moe, zeurderigzeurderig gevoel buik en bovenbenen, hoofdpijn 7 dpo flinke menstruatie pijn maar gelukkig geen menstruatie 8 dpo nog steeds menstruatie pijn 9 dpo buikpijn.... negatieve test ook geen goed gevoel meer 10 dpo buikpijn, hoofdpijn en keelpijn. Wederom negatieve test, ga nu ook stoppen met testen en wachten op menstruatie. Laat die dan ook maar komen zodat we naar de volgende ronde kunnen 11 dpo buikpijn, hoofdpijn en verkouden. Waarschijnlijk vandaag menstruatie 12 dpo nog steeds geen menstruatie, negatieve test. Wel blij dat de lf iets langer is nu Helaas ongesteld geworden
Oke ik doe ook mee, maar dubieuze hoop Iui gehad Dpo1 niets Dpo2 krampjes om 2100u Dpo 3 Rond 1500u steekjes li Sinds 20.00u lichte ongi krampjes Dpo 4 Hoofdpijn,heel licht gevoelige borsten Dpo 5 Felle steekjes vagina, iets meer gevoel vollere borsten Dpo 6 Erg pijnlijke harde borsten Keelpijn, verkouden hoesten Kleine steekjes buik Rond 1600u erge krampen Dpo 7 Rugpijn, verkouden, keelpijn, overal spierpijn, lucht Dpo 8 Rugpijn, steken zijkant re borst, pijnlijke tepels Erg pijnlijke borsten, hoofdpijn Dpo 9 Iets minder verkouden, weeeig, 1 kleine lichte blauwe ader li borst, borsten ook branderig en wat harder. Hoofdpijn. Dpo 10 Borsten pijnlijk, tepels pijnlijk, misselijk denk ik/of weeeig op de maag.. Felke steekjes vagina, dikke witte creme afscheiding Dpo 11 misselijk en iet wat gevoelige borsten Test licht pos omg omg omg
Oooh wat gaaf! Voorzichtig gefeliciteerd. Dat verkouden zijn is ook echt wel een symptoom.. Zie het vaak voorbij komen!
Na de 4e IVF ICSI poging 1dpo Gevoelige tepels 2dpo Gevoelige tepels en lichte pijn onderrug 3dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten 4dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik, zere borsten en extreem vermoeid 5dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten 6dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, duizelig en licht misselijk 7dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, duizelig, licht misselijk, steekjes baarmoeder en hoofdpijn 8 dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, op en af de hele dag misselijk, steekjes baarmoeder, verkouden (niet lekker) en extreem vermoeid. 9 dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, op en af de hele dag misselijk, steekjes baarmoeder, verkouden (niet lekker) 10 dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, hele dag misselijk tot kokhalzen aan toe, vermoeide bovenbenen en geïrriteerd 11dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, hele dag misselijk tot kokhalzen aan toe, vermoeide bovenbenen, extreem vermoeid en geïrriteerd 12 dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, hele dag misselijk tot kokhalzen aan toe, steekjes baarmoeder en geïrriteerd 13 dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, hele dag misselijk tot kokhalzen aan toe, steekjes baarmoeder en vermoeide bovenbenen. POSITIEVE TEST 14 dpo Gevoelige tepels, lichte pijn onderrug en onderbuik en zere borsten, hele dag misselijk tot kokhalzen aan toe, steekjes baarmoeder. POSITIEVE TEST