Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.846
    113
    Gelderland
    Vandaag +_ 5/6 dpo tot nu toe last gehad van;
    Krampjes, steken, dromen en last van mijn borsten. Soms wat menstruatiepijn.
    Lage weerstand; verkouden en ontstoken oog.

    6 of 7 dpo, Soms merk ik wat menstruatiepijn of borstpijn op. Verder eigenlijk helemaal niks!

    7 of 8 dpo, geen klachten behalve wat pijn in mijn borsten. Geen testdrang. Meestal begint dat al op 6 :roflmao: dpo dus dat is wel bijzonder.

    Helaas, bruinverlies. Game over, en door naar de volgende ronde, zucht.. ronde 23..
     
  2. moonlightt

    moonlightt Actief lid

    10 mei 2014
    265
    26
    28
    Mijn lijstje (ik ga uit van wat FF aangeeft, want FF geeft mijn ovulatie 1 dag later aan).

    1 dpo: krampjes, steken in baarmoeder. 's avonds diarree.
    2 dpo: Vaker plassen, lage rugpijn ('s avonds best heftige rugpijn), steken in buik, steken in liezen (wisselend: rechts en links), chagrijnig.
    3 dpo: Steken onderbuik, benen en in baarmoeder (voelt soms als kleine stroomstootjes), vaak plassen, drukkend gevoel in schaamstreek, dorst, hele actieve darmen, levendig gedroomd.
     
  3. Indraaa

    Indraaa Lid

    18 sep 2019
    40
    5
    8
    Vrouw
    Ik doe mee, want ben mezelf gek aan het maken :D

    1DPO: geen
    2DPO: geen
    3DPO: kokhalzen bij drinken van koffie, roken (hier moet ik sowieso al mee stoppen dus dat is nog niet zo erg ) en tanden poetsen + savonds bij afvegen lichtroze afscheiding (nog nooit gehad!)
    4DPO: kokhalzen
    5DPO: kokhalzen + savonds plots onwijs verkouden geworden en erg moe
    6DPO: kokhalzen nogsteeds + erg verkouden (verstopte neus, nachtelijk zweten) + aan alles en iedereen ergeren + voortdurend hongerig gevoel in mijn buik maar toch geen zin in eten
    7DPO = vandaag: kokhalzen + nog steeds verkoudheid
    Erg chagrijnig
    Droge mond
    Zin hebben om vanalles te eten maar ook weer niet weten waarin ik precies zin heb
    2x enkele seconden een zurige geur in mijn neus
    Een halfuurtje lichte menstruatiepijn gehad
    8DPO: chagrijnig, rommelig gevoel in onderbuik, heel kort even lichte menstruatiepijn, vaker plassen
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  4. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Huh maar je bent pas 8 dpo? Kan dan bruinverlies geen innesteling zijn? Of heb Je zo'n korte lf?
     
  5. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    1DPO: niks
    2DPO: veranderende afscheiding (dikker)
    3DPO: niks
    4DPO: eind van de middag een beetje misselijk
    5DPO: vandaag, af en toe wat lichte steekjes links onderin.
     
  6. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    1 DPO: vruchtbaar slijm, zere liezen, zere tepels, krampjes (temp 36,9)
    2 DPO: zere liezen, zere tepels, vannacht zwetend wakker geworden, maar hele dag erg koud! lichte menstruatiekrampjes (temp 36,9)
    3 DPO: trekkerige linkerlies, gevoelige tepels en wat lichte krampjes, hele vochtige vagina alsof mijn ovulatie er nog aan komt, veel energie (maar komt ook door het weer, ik werk op zonne-energie :D) (temp 37,0)
     
  7. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.846
    113
    Gelderland
    Korte LF.. op 8’dpo begint het al en vandaag ook doorgezet helaas.
     
  8. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Hmm.. dat is wel erg kort dan. Wil je niet heel onzeker maken maar heb wel gehoord dat als je lf korter is dan 10 dagen het lastiger wordt om zwanger te worden omdat het eitje dan te weinig tijd heeft om zich in te nestelen.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  9. Indraaa

    Indraaa Lid

    18 sep 2019
    40
    5
    8
    Vrouw
    Ik doe mee, want ben mezelf gek aan het maken :D

    1DPO: geen
    2DPO: geen
    3DPO: kokhalzen bij drinken van koffie, roken (hier moet ik sowieso al mee stoppen dus dat is nog niet zo erg ) en tanden poetsen + savonds bij afvegen lichtroze afscheiding (nog nooit gehad!)
    4DPO: kokhalzen
    5DPO: kokhalzen + savonds plots onwijs verkouden geworden en erg moe
    6DPO: kokhalzen nogsteeds + erg verkouden (verstopte neus, nachtelijk zweten) + aan alles en iedereen ergeren + voortdurend hongerig gevoel in mijn buik maar toch geen zin in eten
    7DPO = vandaag: kokhalzen + nog steeds verkoudheid
    Erg chagrijnig
    Droge mond
    Zin hebben om vanalles te eten maar ook weer niet weten waarin ik precies zin heb
    2x enkele seconden een zurige geur in mijn neus
    Een halfuurtje lichte menstruatiepijn gehad
    8DPO: moeilijk naar grote wc gaan
    Kleine steekjes in baarmoeder
    Kokhalzen bij tandenpoetsen
    9DPO: steekjes in linker lies
    Kokhalzen bij tandenpoetsen
     
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.846
    113
    Gelderland
    Klopt, mijn LF is van 12 naar 8/9 gegaan in een jaar tijd. Ik weet dat het te kort is alleen kan ik er niks aan doen. Mijn man wilt geen mmm en zonder zal de kans echt nihil zijn. Ik blijf proberen maar weet heel diep van binnen dat het hopeloos is.. zo moeilijk want de wens is heel groot.
     
  11. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Luna86 Jeetje dat moet frustrerend zijn zeg! Mag ik vragen waarom je man tegen is op medische hulp?
     
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.846
    113
    Gelderland
    We hebben twee kindjes die inmiddels al bijna 8 en 10 zijn. Hij hoeft niet perse een derde kindje maar heeft het voor mij willen proberen. Gezien zijn drukke baan heeft hij geen zin in het gedoe ervan... Ik kan me er nog niet bij neer leggen en merk dat het erg tussen ons in komt te staan.. ingewikkeld dus..
     
  13. Myrthew

    Myrthew Bekend lid

    13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Oef ja, dat klinkt als een strijd :(
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  14. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Wat een moeilijke situatie:(. Hopelijk kunnen jullie hier toch samen een weg in vinden.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Luna86 he meis toch :(
    Wat ontzettend balen dat het deze ronde weer zo vroeg is doorgezet! Leef zo met je mee, ik gun het jou echt zo hard!❤️
    Tarwekiemolie had je al geprobeerd toch?
    Anders zou je ook nog monnikspeper kunnen proberen? Heb daar ook hele goede verhalen over gelezen en ook dit kan je LF verlengen. Je moet het alleen wel even de kans geven om in te werken maar het schijnt met 3 maanden goed resultaat te geven.
    Knuffel ❤️
     
    Eulalia, Luna86 en MissElla87 vinden dit leuk.
  16. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.846
    113
    Gelderland
    @DCG zo lief je berichtje, dat doet me goed!
    Monnikspeper nog niet gedaan. Is wel te proberen.. zit nog aan een osteopaat te denken maar ik ben wel een beetje probeer moe :( eerst maar even deze stomme periode door zien te komen en ergens weer wat hoop op krabbelen. 1 groot voordeel, een hele korte cyclus dus ben zo weer bij mijn ovulatie!
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  17. Indraaa

    Indraaa Lid

    18 sep 2019
    40
    5
    8
    Vrouw
    1DPO: geen
    2DPO: geen
    3DPO: kokhalzen bij drinken van koffie, roken (hier moet ik sowieso al mee stoppen dus dat is nog niet zo erg ) en tanden poetsen + savonds bij afvegen lichtroze afscheiding (nog nooit gehad!)
    4DPO: kokhalzen
    5DPO: kokhalzen + savonds plots onwijs verkouden geworden en erg moe
    6DPO: kokhalzen nogsteeds + erg verkouden (verstopte neus, nachtelijk zweten) + aan alles en iedereen ergeren + voortdurend hongerig gevoel in mijn buik maar toch geen zin in eten
    7DPO = vandaag: kokhalzen + nog steeds verkoudheid
    Erg chagrijnig
    Droge mond
    Zin hebben om vanalles te eten maar ook weer niet weten waarin ik precies zin heb
    2x enkele seconden een zurige geur in mijn neus
    Een halfuurtje lichte menstruatiepijn gehad
    8DPO: moeilijk naar grote wc gaan
    Kleine steekjes in baarmoeder
    Kokhalzen bij tandenpoetsen
    9DPO: steekjes in linker lies
    Kokhalzen bij tandenpoetsen
    Nu plots bij het voorover bukken lage rugpijn

    En een rare vraag: ik ben erg in de war de laatste dagen... ik zeg hele andere dingen dan dat ik bedoel. Daarjuist wou ik bv zeggen 'Ik ga nog even schrijven' en dan zeg ik ipv schrijven strijken. Terwijl daar geen enkele aanleiding voor is.
    Of rare zinnen vormen. En ik vergeet ik de afgelopen week heel snel dingen die ik wou zeggen of doen. Ik ga er vanuit dat dat niets te maken heeft met een mogelijke zwangerschap maar ik gewoon even doordraai? :D
     
  18. moonlightt

    moonlightt Actief lid

    10 mei 2014
    265
    26
    28
    1 dpo: krampjes, steken in baarmoeder. 's avonds diarree.
    2 dpo: Vaker plassen, lage rugpijn ('s avonds best heftige rugpijn), steken in buik, steken in liezen (wisselend: rechts en links), chagrijnig.
    3 dpo: Steken onderbuik, benen en in baarmoeder (voelt soms als kleine stroomstootjes), vaak plassen, drukkend gevoel in schaamstreek, dorst, hele actieve darmen, levendig gedroomd.
    4dpo: ‘s ochtends steken en zwaar gevoel onderbuik, hoofdpijn, sterke geur, paar keer steken in boobies, moe, vaak plassen.
    Vanmorgen vroeg wel een temp van 36,6 (net als basale temp), daarna in slaap gevallen vervolgens opnieuw gemeten en was het boven de 37. (Afgelopen dagen is het 36,9 geweest) en heel sterk het gevoel dat mijn menstruatie een deze dagen komt, slecht gevoel over deze maand.
     
  19. Indraaa

    Indraaa Lid

    18 sep 2019
    40
    5
    8
    Vrouw
    1DPO: geen
    2DPO: geen
    3DPO: kokhalzen bij drinken van koffie, roken (hier moet ik sowieso al mee stoppen dus dat is nog niet zo erg ) en tanden poetsen + savonds bij afvegen lichtroze afscheiding (nog nooit gehad!)
    4DPO: kokhalzen
    5DPO: kokhalzen + savonds plots onwijs verkouden geworden en erg moe
    6DPO: kokhalzen nogsteeds + erg verkouden (verstopte neus, nachtelijk zweten) + aan alles en iedereen ergeren + voortdurend hongerig gevoel in mijn buik maar toch geen zin in eten
    7DPO = vandaag: kokhalzen + nog steeds verkoudheid
    Erg chagrijnig
    Droge mond
    Zin hebben om vanalles te eten maar ook weer niet weten waarin ik precies zin heb
    2x enkele seconden een zurige geur in mijn neus
    Een halfuurtje lichte menstruatiepijn gehad
    8DPO: moeilijk naar grote wc gaan
    Kleine steekjes in baarmoeder
    Kokhalzen bij tandenpoetsen
    9DPO: steekjes in linker lies
    Kokhalzen bij tandenpoetsen
    Nu plots bij het voorover bukken lage rugpijn

    En een rare vraag: ik ben erg in de war de laatste dagen... ik zeg hele andere dingen dan dat ik bedoel. Daarjuist wou ik bv zeggen 'Ik ga nog even schrijven' en dan zeg ik ipv schrijven strijken. Terwijl daar geen enkele aanleiding voor is.
    Of rare zinnen vormen. En ik vergeet ik de afgelopen week heel snel dingen die ik wou zeggen of doen. Ik ga er vanuit dat dat niets te maken heeft met een mogelijke zwangerschap maar ik gewoon even doordraai? :D

    Nacht van 9 op 10DPO: wakker geworden van pijn in onderbuik (zeurend en menstruatieachtig)
    Lichte afscheiding (wit, dik)
    Steekjes in baarmoeder
     
  20. Indraaa

    Indraaa Lid

    18 sep 2019
    40
    5
    8
    Vrouw
    1DPO: geen
    2DPO: geen
    3DPO: kokhalzen bij drinken van koffie, roken (hier moet ik sowieso al mee stoppen dus dat is nog niet zo erg ) en tanden poetsen + savonds bij afvegen lichtroze afscheiding (nog nooit gehad!)
    4DPO: kokhalzen
    5DPO: kokhalzen + savonds plots onwijs verkouden geworden en erg moe
    6DPO: kokhalzen nogsteeds + erg verkouden (verstopte neus, nachtelijk zweten) + aan alles en iedereen ergeren + voortdurend hongerig gevoel in mijn buik maar toch geen zin in eten
    7DPO = vandaag: kokhalzen + nog steeds verkoudheid
    Erg chagrijnig
    Droge mond
    Zin hebben om vanalles te eten maar ook weer niet weten waarin ik precies zin heb
    2x enkele seconden een zurige geur in mijn neus
    Een halfuurtje lichte menstruatiepijn gehad
    8DPO: moeilijk naar grote wc gaan
    Kleine steekjes in baarmoeder
    Kokhalzen bij tandenpoetsen
    9DPO: steekjes in linker lies
    Kokhalzen bij tandenpoetsen
    Nu plots bij het voorover bukken lage rugpijn

    En een rare vraag: ik ben erg in de war de laatste dagen... ik zeg hele andere dingen dan dat ik bedoel. Daarjuist wou ik bv zeggen 'Ik ga nog even schrijven' en dan zeg ik ipv schrijven strijken. Terwijl daar geen enkele aanleiding voor is.
    Of rare zinnen vormen. En ik vergeet ik de afgelopen week heel snel dingen die ik wou zeggen of doen. Ik ga er vanuit dat dat niets te maken heeft met een mogelijke zwangerschap maar ik gewoon even doordraai? :D

    Nacht van 9 op 10DPO: wakker geworden van pijn in onderbuik (zeurend en menstruatieachtig)
    Steekjes in baarmoeder
    Lichte zalvige afscheiding (wat is hier jullie ervaring mee??)
     

Deel Deze Pagina