Ik zal even op de “officiële” manier mee schrijven 1 DPO - lichte kramp onderbuik, moe, heel warm 2 DPO - lichte kramp onderbuik, moe, heel warm 3 DPO - lichte kramp onderbuik, moe, heel warm 4 DPO - lichte kramp onderbuik, moe, heel warm, een humeur waar je u tegen zegt .. 5 DPO - lichte kramp onderbuik, moe, heel warm, nog steeds niet heel gezellig 6 DPO - lichte kramp onderbuik, moe, heel warm, voor een paar minuten venijnige steken in m’n onderbuik. Nog steeds niet de gezelligste thuis.. vandaag 7 DPO Ik heb niet heel duidelijk symptomen van een zwangerschap. Eerder van een aankomende menstruatie. We gaan het zien..
Toch even reageren.. trouwe meelezer Mocht je gister die innesteling hebben gehad. Dan is vandaag testen ook nog wel wat vroeg. Zolang er geen menstruatie is zou ik de hoop nog niet opgeven en dan over een dag of 4/5 testen. Ik duim op afstand met je mee!
Ik mag ook eindelijk meeschrijven 1DPO zere borsten en tepels (al voor eisprong), gevoelige onderbuik ws nog van de eisprong 2DPO gevoelige onderbuik, zere tepels 3DPO tepels worden minder pijnlijk, volgens mij word ik ziek, keelpijn en warm gevoel. *edit: einde van de middag een zeer pijnlijke steek rechts van het midden in onderbuik, moest het wegzuchten 4DPO licht gevoelige tepels, twijfel of mijn borsten voller lijken?, keelontsteking en warm gevoel, met name richting einde van de middag begint dat trekkerige gevoel rond eierstokken weer, af en toe kramp wat je voelt als je menstruatie eraan zit te komen, moe (maar dat kan ook komen omdat het vrijdag is haha), lage rugpijn 5DPO lage rugpijn blijft en met vlagen kramperigheid gevoel rond bm. Gisteravond in bed een soort bandenpijn gevoel toen ik iets te snel eruit stapte. Gevoelige tepels en nu ook gevoelige borsten weer. Verkouden. Opgezette buik. ‘S avonds migraine 6DPO ineens het gevoel dat het deze ronde niets wordt. Gevoelige borsten/tepels nagenoeg weg. Nog wel af en toe zeurend gevoel in mijn onderbuik en buik voelt opgezet, maar verder niks. Moeite met in slaap vallen 7DPO ineens blauw-paarsige spinnenweb vaatjes zichtbaar op mijn borsten (geen grote aders), zere onderrug en kramperig gevoel wat met zitten erger wordt, ik vind het blauwe ambi pur wc blok stinken (vond ik bij mijn oudste ook, dus weet niet of het gewoon iets oproept wat ik heb weggestopt of dat het echt een vroeg signaal is), warm in bed, niet fit. Eind van de middag heeeeel licht streepje op zwangerschapstest! Moeite met in slaap vallen. 8DPO ik heb het WARM!!!! Vanmorgen erg zeurend/branderig gevoel in onderbuik. Soms na plassen wat trekkend gevoel in onderbuik. Verder nog steeds niet fit. 9DPO met vlagen zeurderig gevoel onderbuik, zere onderrug. Afscheiding ineens gelig ipv wit maar nog steeds heel weinig. Sterk het gevoel dat t niet raak is
Lief van je! Mijn menstruatie is wel echt doorgebroken vandaag, dus helaas. We gaan op naar de volgende ronde! Hopelijk hoef ik niet al te lang te wachten voordat ik me hier weer meld Sterkte voor wie er op het wachtbankje zit!
AH wat jammer Maestro! Na al je symptomen had ik goede hoop voor je. Ahh wat jammer! Ik hoop snel mooi nieuws voor je!
Gisteren om 21:35 Ik ga ook weer een ronde mee schrijven 1 dpo buikkrampen en hoofdpijn 2 dpo buikkrampen en hoofdpijn
3 dpo - kramp/zeurend gevoel regio baarmoeder/eierstokken 4 dpo - minder kramp baarmoeder/eierstokken - wat meer afscheiding 5 dpo - kramp/zeurend gevoel regio baarmoeder/eierstokken - weer minder afscheiding 6 dpo - kramp/zeurend gevoel regio baarmoeder/eierstokken - weer meer afscheiding - vanochtend paar felle steekjes in gebied 7 dpo - Heel af en toe kramp/zeurend gevoel regio baarmoeder/eierstokken, voor de rest niks
1DPO - Helemaal niks! Nergens last van 2DPO - Veel afscheiding 3DPO - Nergens last van 4DPO - Veel afscheiding, jeuk op benen, lichte hoofdpijn, lichte steekjes links lies
Ik kan ook weer mee doen. Afgelopen maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Afgelopen vrijdag positieve test. Nu hopen dat we goed getimed hebben 1dpo: gevoelige tepels, maar dit had ik al een dag voor de positieve ovulatie test. Verder niets! 2dpo: gevoelige tepels. Vanavond ineens wat afscheiding. Voelde het eruit stromen (sorry) maar was uiteindelijk wit en korrelig. 3dpo: Gevoelige tepels. Regelmatig overvallen door lichte krampjes en steekjes in linker lies. Waterige afscheiding 4dpo: Gevoelige tepels Vanmorgen op gestaan met verkouden gevoel en niet helemaal fit.. loop van de dag was dit gevoel weg. Regelmatig krampjes/steekjes lies, bovenbeen en onderbuik. 5dpo: Gevoelige tepels. Erg warm gehad afgelopen nacht. Beurs/drukkend gevoel in vagina. Winderig. Regelmatig steekjes vooral boven en onder linker lies. Waterige afscheiding. 6dpo: Gevoelige tepels Niet fit gevoel vanmorgen. Weeig vanmorgen. Duf in hoofd (Net geen hoofdpijn). Na de ochtend tot op heden nergens last van behalve op gevoelige tepels na. 7dpo: Beurs gevoel in onderbuik Zere borsten als ik er iets op druk. En een zichtbare ader op beide borsten. Even last gehad van maagzuur. 8dpo: Licht gevoelige borsten bij aanraken. Werk ontzettend druk gehad dus eigenlijk geen tijd gehad om wat te voelen.. wel emotioneel (misschien door de werkdruk te van vanmiddag). 9dpo: Gevoelige borsten Waterige afscheiding Onrustige benen Zo nu en dan steekjes bij de liezen Beurs gevoel van onder Licht positieve test. 10dpo: Soms vlaag misselijkheid. Krampjes onderbuik. Moe. Mensen vinden me bleekjes, was ook niet helemaal fit. Gevoelige en vollere borsten.
Ik heb op 9dpo een licht positieve test gehad. Gister een andere test gedaan. Wil morgen met dezelfde soort test rond zelfde moment opnieuw testen om oploop te zien. Dus 12dpo test ik opnieuw.
Ik mag ook eindelijk meeschrijven 1DPO zere borsten en tepels (al voor eisprong), gevoelige onderbuik ws nog van de eisprong 2DPO gevoelige onderbuik, zere tepels 3DPO tepels worden minder pijnlijk, volgens mij word ik ziek, keelpijn en warm gevoel. *edit: einde van de middag een zeer pijnlijke steek rechts van het midden in onderbuik, moest het wegzuchten 4DPO licht gevoelige tepels, twijfel of mijn borsten voller lijken?, keelontsteking en warm gevoel, met name richting einde van de middag begint dat trekkerige gevoel rond eierstokken weer, af en toe kramp wat je voelt als je menstruatie eraan zit te komen, moe (maar dat kan ook komen omdat het vrijdag is haha), lage rugpijn 5DPO lage rugpijn blijft en met vlagen kramperigheid gevoel rond bm. Gisteravond in bed een soort bandenpijn gevoel toen ik iets te snel eruit stapte. Gevoelige tepels en nu ook gevoelige borsten weer. Verkouden. Opgezette buik. ‘S avonds migraine 6DPO ineens het gevoel dat het deze ronde niets wordt. Gevoelige borsten/tepels nagenoeg weg. Nog wel af en toe zeurend gevoel in mijn onderbuik en buik voelt opgezet, maar verder niks. Moeite met in slaap vallen 7DPO ineens blauw-paarsige spinnenweb vaatjes zichtbaar op mijn borsten (geen grote aders), zere onderrug en kramperig gevoel wat met zitten erger wordt, ik vind het blauwe ambi pur wc blok stinken (vond ik bij mijn oudste ook, dus weet niet of het gewoon iets oproept wat ik heb weggestopt of dat het echt een vroeg signaal is), warm in bed, niet fit. Eind van de middag heeeeel licht streepje op zwangerschapstest! Moeite met in slaap vallen. 8DPO ik heb het WARM!!!! Vanmorgen erg zeurend/branderig gevoel in onderbuik. Soms na plassen wat trekkend gevoel in onderbuik. Verder nog steeds niet fit. 9DPO met vlagen zeurderig gevoel onderbuik, zere onderrug. Afscheiding ineens gelig ipv wit maar nog steeds heel weinig. Sterk het gevoel dat t niet raak is 10DPO vooral bij opstaan ‘s morgens tijdje kramperig gevoel onderbuik, verder af en toe. Warm! Ineens bultjes op mijn wangen (geen echte pukkels). 0,0 gevoel dat ik zwanger ben.