30 september had ik een positieve test met de midstream extra vroeg. De streep was er licht maar zichtbaar. Dit was 5 dagen voor NOD. Dus op 9DPO. Op 10DPO een test gedaan met de Kruidvat 2V5 en de Predictor. De testen waren beiden positief. Op 11DPO hebben we de Clearblue digitaal gedaan. (Zwanger 1-2)
Ja, dat weet ik nu pas maar was in de veronderstelling dat mijn man niet fatsoenlijk aan het schakelen was. Vroeger altijd enorm gevoelig voor warmte in een auto of veel bochtenwerk of... optrekken en loslaten van het gas. Hij deed niet veel bijzonders maar ik was kotsmisselijk. Deze symptomen zijn nu pas duidelijk...
We mogen weer 1DPO - Helemaal niks! Nergens last van 2DPO - Veel afscheiding 3DPO - Nergens last van 4DPO - Veel afscheiding, jeuk op benen, lichte hoofdpijn, lichte steekjes links lies 5DPO - Af en toe lichte steekjes lies, beetje maagzuur 6DPO - Rommelende darmen, zere brandende/stekende boobs..? steekjes bm, warm + hoofdpijn. Jeeejtje wat een dag 7DPO - Kramp/trekkend gevoel, zere boobs, darmen van slag, warm, pest humeur 8DPO - Gevoelige en uitstekende tepels, waterige/zalige afscheiding, moe na 11 uur slaap droge mond, menstruatieachtige krampen, hoofdpijn, honger & levendige dromen 9DPO - Waterige/zalvige afscheiding, zere borsten, menstruatieachtige krampen & een negatieve test Baal zo ontzettend
Wat @Zulema zegt. Het kan echt nog! Eerder de minderheid test op 9 dpo reeds positief! Ik kan vanaf morgen ook weer meedoen.
Wooow wat een flinke lijst! 0 DPO gevoelige borsten, steken in buik 1 DPO maagzuur, gevoelige borsten 2 DPO maagzuur, gekke dromen, gevoelige borsten 3 DPO Gekke dromen, snachts wakker worden 4 DPO gevoelige borsten, vermoeid, slecht slapen 5 DPO ander gevoel in onderbuik 6 DPO vermoeid 7 DPO POSTITIEVE CLEAR BLUE 1 2 WEKEN 8 DPO gelukkig, enthousiastme, vermoeidheid 9 DPO testen lopen op. Angst, onzekerheid, pijnlijke borsten 10 DPO nog meer angst... ik wil voorbij de nod zijn...
Ik mag ook eindelijk meeschrijven 1DPO zere borsten en tepels (al voor eisprong), gevoelige onderbuik ws nog van de eisprong 2DPO gevoelige onderbuik, zere tepels 3DPO tepels worden minder pijnlijk, volgens mij word ik ziek, keelpijn en warm gevoel. *edit: einde van de middag een zeer pijnlijke steek rechts van het midden in onderbuik, moest het wegzuchten 4DPO licht gevoelige tepels, twijfel of mijn borsten voller lijken?, keelontsteking en warm gevoel, met name richting einde van de middag begint dat trekkerige gevoel rond eierstokken weer, af en toe kramp wat je voelt als je menstruatie eraan zit te komen, moe (maar dat kan ook komen omdat het vrijdag is haha), lage rugpijn 5DPO lage rugpijn blijft en met vlagen kramperigheid gevoel rond bm. Gisteravond in bed een soort bandenpijn gevoel toen ik iets te snel eruit stapte. Gevoelige tepels en nu ook gevoelige borsten weer. Verkouden. Opgezette buik. ‘S avonds migraine 6DPO ineens het gevoel dat het deze ronde niets wordt. Gevoelige borsten/tepels nagenoeg weg. Nog wel af en toe zeurend gevoel in mijn onderbuik en buik voelt opgezet, maar verder niks. Moeite met in slaap vallen 7DPO ineens blauw-paarsige spinnenweb vaatjes zichtbaar op mijn borsten (geen grote aders), zere onderrug en kramperig gevoel wat met zitten erger wordt, ik vind het blauwe ambi pur wc blok stinken (vond ik bij mijn oudste ook, dus weet niet of het gewoon iets oproept wat ik heb weggestopt of dat het echt een vroeg signaal is), warm in bed, niet fit. Eind van de middag heeeeel licht streepje op zwangerschapstest! Moeite met in slaap vallen. 8DPO ik heb het WARM!!!! Vanmorgen erg zeurend/branderig gevoel in onderbuik. Soms na plassen wat trekkend gevoel in onderbuik. Verder nog steeds niet fit. 9DPO met vlagen zeurderig gevoel onderbuik, zere onderrug. Afscheiding ineens gelig ipv wit maar nog steeds heel weinig. Sterk het gevoel dat t niet raak is 10DPO vooral bij opstaan ‘s morgens tijdje kramperig gevoel onderbuik, verder af en toe. Warm! Ineens bultjes op mijn wangen (geen echte pukkels). 0,0 gevoel dat ik zwanger ben. ‘S avonds in bed zeer trekkend gevoel rond eierstokken. 11DPO gevoel alsof het niks wordt. Warm! Alleen nog steeds met vlagen gevoelige onderbuik. Niet fit. In de loop van de middag af en toe raar op mijn maag. 12DPO warm! kramperig, niet fit. Nog steeds beetje raar op de maag met vlagen. Darmen borrelen meer. 13DPO zere onderrug en ‘s morgens zere onderbuik. Negatieve dipstick z&k 14DPO zere onderrug, steken rond mijn rechter eierstok, moe, af en toe beetje misselijk na wat eten. Laat die ongi nu maar doorbreken
Snap dat je inderdaad voorbij je NOD wilt zijn, maar de Cb test laat toch duidelijk zien dat je zwanger bent! dus nergens meer zorgen om maken denk ik!
Ik doe ook weer mee! 1dpo - niks 2dpo - niks 3dpo - niks 4dpo - niks 5dpo - veel plassen, hoofdpijn en sinds vanavond menstruatiekrampen. Die krampen geven me toch wel echt hoop! 6dpo - niks eigenlijk.. krampjes zijn over. Later op de dag toch nog wat lichte krampjes. 7dpo - niks 8dpo - niks, witte afscheiding Hmmmm voel me in ieder geval helemaaaaal niet zwanger! Maar uiteindelijk had dat ik bij mn zoontje ook vrijwel geen klachten die maand en dacht ik eerst ook dat het niet raak zou zijn. Had toen alleen op 8dpo krampen. Dus dat geeft me enigzins hoop. Pfff wat duurt het wachten toch lang!!! 9dpo vandaag 9dpo en heb lichte pijn/steekjes rechtsonderin? Straalt uit naar been.. en ineens echt misselijk? Zou het dan toch?!? 10dpo niks.. klachten van gisteren weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Heb nergens last van, voel me prima! Dus op basis daarvan heb ik de hoop een beetje opgegeven. 11dpo vandaag getest! Haha kan me elke keer niet inhouden! In eerste instantie witte test maar als ik heeeeel goed kijk en ik hem tegen het licht hou zie ik een dikke streep. Als het toch wel iets is dan zou ik over 2 dagen toch positief moeten testen. Toch wel spannend maar ben bang dat het toch niks is. Overigens weer geen klachten. Voel me hartstikke prima! 12dpo geen klachten, temperatuur lager 13dpo temperatuur lager, menstruatie aangebroken. Had ook niet anders verwacht, voelde me absoluut niet anders. Jammer maar op naar volgende ronde!
Ik mag ook eindelijk meeschrijven 1DPO zere borsten en tepels (al voor eisprong), gevoelige onderbuik ws nog van de eisprong 2DPO gevoelige onderbuik, zere tepels 3DPO tepels worden minder pijnlijk, volgens mij word ik ziek, keelpijn en warm gevoel. *edit: einde van de middag een zeer pijnlijke steek rechts van het midden in onderbuik, moest het wegzuchten 4DPO licht gevoelige tepels, twijfel of mijn borsten voller lijken?, keelontsteking en warm gevoel, met name richting einde van de middag begint dat trekkerige gevoel rond eierstokken weer, af en toe kramp wat je voelt als je menstruatie eraan zit te komen, moe (maar dat kan ook komen omdat het vrijdag is haha), lage rugpijn 5DPO lage rugpijn blijft en met vlagen kramperigheid gevoel rond bm. Gisteravond in bed een soort bandenpijn gevoel toen ik iets te snel eruit stapte. Gevoelige tepels en nu ook gevoelige borsten weer. Verkouden. Opgezette buik. ‘S avonds migraine 6DPO ineens het gevoel dat het deze ronde niets wordt. Gevoelige borsten/tepels nagenoeg weg. Nog wel af en toe zeurend gevoel in mijn onderbuik en buik voelt opgezet, maar verder niks. Moeite met in slaap vallen 7DPO ineens blauw-paarsige spinnenweb vaatjes zichtbaar op mijn borsten (geen grote aders), zere onderrug en kramperig gevoel wat met zitten erger wordt, ik vind het blauwe ambi pur wc blok stinken (vond ik bij mijn oudste ook, dus weet niet of het gewoon iets oproept wat ik heb weggestopt of dat het echt een vroeg signaal is), warm in bed, niet fit. Eind van de middag heeeeel licht streepje op zwangerschapstest! Moeite met in slaap vallen. 8DPO ik heb het WARM!!!! Vanmorgen erg zeurend/branderig gevoel in onderbuik. Soms na plassen wat trekkend gevoel in onderbuik. Verder nog steeds niet fit. 9DPO met vlagen zeurderig gevoel onderbuik, zere onderrug. Afscheiding ineens gelig ipv wit maar nog steeds heel weinig. Sterk het gevoel dat t niet raak is 10DPO vooral bij opstaan ‘s morgens tijdje kramperig gevoel onderbuik, verder af en toe. Warm! Ineens bultjes op mijn wangen (geen echte pukkels). 0,0 gevoel dat ik zwanger ben. ‘S avonds in bed zeer trekkend gevoel rond eierstokken. 11DPO gevoel alsof het niks wordt. Warm! Alleen nog steeds met vlagen gevoelige onderbuik. Niet fit. In de loop van de middag af en toe raar op mijn maag. 12DPO warm! kramperig, niet fit. Nog steeds beetje raar op de maag met vlagen. Darmen borrelen meer. 13DPO zere onderrug en ‘s morgens zere onderbuik. Negatieve dipstick z&k 14DPO zere onderrug, steken rond mijn rechter eierstok, moe, af en toe beetje misselijk na wat eten. Laat die ongi nu maar doorbreken 15DPO ongesteld
1 dpo buikkrampen en hoofdpijn 2 dpo buikkrampen en hoofdpijn 3 dpo hoofdpijn 4 dpo met vlagen zeurderige krampen 5 dpo hoofdpijn 6 dpo zeurderige pijn in liezen 7 dpo misselijk wakker geworden en gevoelige borsten 8 dpo krampen en hoofdpijn. Getest...negatief ik weet dat ik heel vroeg ben maar heb toch geen hoop meer