Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: beetje steekjes linker- en rechter onderbuik, vooral links (wss nog door ovulatie van gisteren).
    2 DPO: af en toe weer gewaarwording van 'trekkerig' gevoel linker eierstok.
    3 DPO: beetje menstruatie-achtig gevoel in onderbuik. Vreselijk koud, 's avonds extreem moe, om 21u al onder de wol gekropen - terwijl ik nochtans deze week zeker voldoende slaap al heb gehad - en bijna 12 uren geslapen...
    4 DPO: moe, soms weer 'trekkerig' gevoel links in buik en onderbuik. Best wat witte (zalvige) afscheiding. Oja en hongerig.
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  2. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: beetje steekjes linker- en rechter onderbuik, vooral links (wss nog door ovulatie van gisteren).
    2 DPO: af en toe weer gewaarwording van 'trekkerig' gevoel linker eierstok.
    3 DPO: beetje menstruatie-achtig gevoel in onderbuik. Vreselijk koud, 's avonds extreem moe, om 21u al onder de wol gekropen - terwijl ik nochtans deze week zeker voldoende slaap al heb gehad - en bijna 12 uren geslapen...
    4 DPO: moe, soms weer 'trekkerig' gevoel links in buik en onderbuik. Best wat witte (zalvige) afscheiding. Oja en hongerig.
    5 DPO: weer af en toe trekkerig gevoel in onderbuik. Veel witte afscheiding.
     
  3. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Helaas hoef de symptomen deze maand niet meer bij te houden. De rode duivels zijn duidelijke aanwezig met alle ongemakken
     
  4. Kacheltje

    Kacheltje Bekend lid

    8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Wat balen :(
     
  5. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja is heel erg jammer. Mijn vriend ook behoorlijk teleurgesteld. Toen ik zei gemiddeld duurt het wel 6-12 maanden zei die huh hoezo?
     
  6. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Omdat ik toch nog hoop heb ;) doe ik ook even mee.

    Dpo 3 - hoofdpijn, misslijk
    Dpo 4 - niets bijzonders
    Dpo 5 - moe, beetje algemeen blegh
    Dpo 6 - steekjes onder in buik. Voel ik mn borsten nou?
    Dpo 7 - katten zijn niet bij me weg te slaan
     
    MIss X en Jurielle vinden dit leuk.
  7. Jurielle

    Jurielle Actief lid

    11 nov 2018
    208
    124
    43
    Vrouw

    :D
     
  8. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat grappig, mijn kat is ook ineens smoorverliefd op mij :D
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  9. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Haha ja ze staan er om bekend dat ze het aanvoelen. Was bij mijn eerste zwangerschap ook zo
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  10. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Haha, bij mij zal dat dus onduidelijk zijn, want één van m’n twee katten komt echt aaaltijd bij mij op schoot, zó aanhankelijk en lief is ze.
    Tenzij dat ze dan ineens niét meer op schoot komt :roflmao:
     
    Lindavvv en PlainJane vinden dit leuk.
  11. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: beetje steekjes linker- en rechter onderbuik, vooral links (wss nog door ovulatie van gisteren).
    2 DPO: af en toe weer gewaarwording van 'trekkerig' gevoel linker eierstok.
    3 DPO: beetje menstruatie-achtig gevoel in onderbuik. Vreselijk koud, 's avonds extreem moe, om 21u al onder de wol gekropen - terwijl ik nochtans deze week zeker voldoende slaap al heb gehad - en bijna 12 uren geslapen...
    4 DPO: moe, soms weer 'trekkerig' gevoel links in buik en onderbuik. Best wat witte (zalvige) afscheiding. Oja en hongerig.
    5 DPO: weer af en toe trekkerig gevoel in onderbuik. Veel witte afscheiding.
    6 DPO: ik val in herhaling: trekkerig gevoel onderbuik, veel witte afscheiding. Weer moe.
     
    PlainJane vindt dit leuk.
  12. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: beetje steekjes linker- en rechter onderbuik, vooral links (wss nog door ovulatie van gisteren).
    2 DPO: af en toe weer gewaarwording van 'trekkerig' gevoel linker eierstok.
    3 DPO: beetje menstruatie-achtig gevoel in onderbuik. Vreselijk koud, 's avonds extreem moe, om 21u al onder de wol gekropen - terwijl ik nochtans deze week zeker voldoende slaap al heb gehad - en bijna 12 uren geslapen...
    4 DPO: moe, soms weer 'trekkerig' gevoel links in buik en onderbuik. Best wat witte (zalvige) afscheiding. Oja en hongerig.
    5 DPO: weer af en toe trekkerig gevoel in onderbuik. Veel witte afscheiding.
    6 DPO: ik val in herhaling: trekkerig gevoel onderbuik, veel witte afscheiding. Weer moe.
    Edit: vet haar (onlangs nog maar net gewassen).
    7 DPO: nogmaals: korte - hele lichte - krampjes in onderbuik, veel witte afscheiding, moe. De nacht van 13 op 14 okt (6 -> 7 dpo) 's nachts rond 3u wakker geworden omdat ik heel dringend moest plassen (heb ik normaal nooit) en heel erg misselijk (duurde gelukkig niet zo lang).
     
    Kacheltje vindt dit leuk.
  13. Kacheltje

    Kacheltje Bekend lid

    8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Klinkt hoopvol!
    Wanneer ga je testen ?
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.
  14. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik morgen nog es een kansje waag... ik ben wellicht nog veel te vroeg hoor... maar weet nu tenminste zeker dat de pregnyl uit m'n lijf is. En heb nog veel goedkope testjes liggen, dus waarom niet?
     
  15. Roosxxx

    Roosxxx Actief lid

    25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Hi Ladies, ik kom hier graag even meelezen omdat ik sinds de laatste 2 + deze ronde een soort van 'ziek' wordt voor mijn NOD. Waar ik last van heb:
    - een koortsig gevoel (rode wangen/erg warm en later weer koud)
    - last van mijn buik (buikpijn en een heel opgeblazen buik, wat resulteert in minder eetlust omdat die opgezette buik zo vervelend is)
    - moe, heel moe (vannacht 10 uur geslapen en ik kan nu wel weer een dutje doen)
    - gisteren voor het eerst een enorme misselijkheids 'aanval'. In 10 seconden was het er zo erg dat ik doodsbang was in het openbaar spontaan over mijn nek te gaan zonder aanleiding. Na 5 minuten was het weer gezakt naar een draaglijk niveau.

    Het vervelende is dat mensen ook aan me zien dat ik me echt niet lekker voel. Daarnaast is het natuurlijk nooit fijn om je zo te voelen. Ik ben van nature zelden ziek en ken deze klachten ook niet van vroeger. Ik ben vooral benieuwd of meer mensen hier last van hebben.
     
  16. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Nog getest??
     
  17. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Jep, negatief... :$ hoe is het met jou?
     
  18. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: beetje steekjes linker- en rechter onderbuik, vooral links (wss nog door ovulatie van gisteren).
    2 DPO: af en toe weer gewaarwording van 'trekkerig' gevoel linker eierstok.
    3 DPO: beetje menstruatie-achtig gevoel in onderbuik. Vreselijk koud, 's avonds extreem moe, om 21u al onder de wol gekropen - terwijl ik nochtans deze week zeker voldoende slaap al heb gehad - en bijna 12 uren geslapen...
    4 DPO: moe, soms weer 'trekkerig' gevoel links in buik en onderbuik. Best wat witte (zalvige) afscheiding. Oja en hongerig.
    5 DPO: weer af en toe trekkerig gevoel in onderbuik. Veel witte afscheiding.
    6 DPO: ik val in herhaling: trekkerig gevoel onderbuik, veel witte afscheiding. Weer moe.
    Edit: vet haar (onlangs nog maar net gewassen).
    7 DPO: nogmaals: korte - hele lichte - krampjes in onderbuik, veel witte afscheiding, moe. De nacht van 13 op 14 okt (6 -> 7 dpo) 's nachts rond 3u wakker geworden omdat ik heel dringend moest plassen (heb ik normaal nooit) en heel erg misselijk (duurde gelukkig niet zo lang).
    8 DPO: 's morgens klein beetje misselijk maar heb ik wel vaker eens. Weer hele vage krampjes in onderbuik, veel witte afscheiding.
     
  19. Lotus123

    Lotus123 Lid

    19 sep 2019
    67
    38
    18
    Hoi dames,
    Vorige maand was ik zwanger helaas liep dat na paar dagen niet goed af.
    Toevallig heb ik vorige week een echo gehad waarop goed te zien was dat het eitje net gesprongen was of nog moest springen. Dit klopte ook met de ovutesten. Zondagavond positief.
    Normaal voel ik van alles en deze maand eigenlijk soms een steekje of rommelde darmen. Meer niet.
    Meer vrouwen die niet echt symptomen hadden maar toch echt zwanger bleken?
     
  20. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Morgenochtend
     
    Jolien1991 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina