Lief dat je het vraagt! Het gaat tot nu toe nog goed.. vandaag 6DPO. Merk nog vrij weinig van eventuele zwangerschap Hoe voel jij je? Aftellen naar de echo zeker? @Cranberryjuice ohh dan zou je waarschijnlijk wel wat verder zijn! Ik had 11 okt mijn menstruatie. Jij iig lekker zwanger! Onwijs gefeliciteerd en geniet! Hopelijk mag ik gauw volgen
Ik duim voor je! Met mij gaat het goed. Alleen erg moe. Bij mijn vorige zwangerschappen erge HG gehad maar nu niks van te merken, super raar dus. Ik heb al een echo gehad met 5 weken 4 dagen en we zagen het hartje al voorzichtig kloppen. Woensdag krijg ik weer een echo Ik loop via de gyn vanwege hoge bloeddruk en had bij de eerste zwangerschapsvergiftiging. Dat in combinatie met herhaalde miskramen moet ik wat vaker op controle. De gyn maakt dan ook altijd een echo
Hoi allemaal, Ik lees ook graag mee! Eisprong in eerste ronde voor de tweede net gehad. Bij mijn eerste had ik echt amper kwaaltjes voor de test, maar mijn borsten waren wel heel gespannen (Alleen geef ik nu nog borstvoeding dus misschien is dat nu compleet anders. Hieronder mijn lijstje,maar nu zal alles gewoon progesteron zijn! Ik heb die pijnlijke toeschietreflex de afgelopen maanden trouwens niet gehad, maar ja.. het is nog veel te vroeg! 1dpo: gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Moe 2dpo:
@Kacheltje @MKR @Cranberryjuice Inmiddels hier 7DPO en nog steeds veel afscheiding en een "nat" gevoel. Hadden jullie dat ook rond die periode of juist droog? Weet nou niet of dat plakkaat in mijn string een dooie eicel is of een witte vloed van begin zwangerschap
Mm, ik zit ook echt te letten op mijn afscheiding en donderdag echt nog een flinke plakkaat eruit, en nu helemaal niks. Dus ben dan echt bang dat t weer niet gelukt is.. geen idee of je altijd afscheiding moet hebben?! Zo onzeker allemaal. Mijn vriend is ook echt super onzeker en vind het echt niet leuk als t deze maand weer niet lukt. Hoe kan ik hem helpen om te zeggen dat het bij de meeste langer duurt dan 1 maand en dan raak. Hij zegt we doen toch alles goed.. en dat is wel waar
Ik denk dat iedereen z’n afscheiding anders is want mijn afscheiding was ook gelig en van de andere zwangere meiden juist weer niet wanneer is je nod?
Ah Hoeveel rondes hebben jullie er al op zitten dan? De meeste stellen raken zwanger / Binnen 3 maanden 30% Binnen 6 maanden 70% Binnen 1 jaar 80% Binnen 2 jaar 90%
@MrsWit al doe je alles juist, dan nog kan er zoveel meespelen waarom het niet lukt. Mijn gevoel zegt ook, hoe harder je probeert en hoe meer druk je er voor jullie beiden op legt, hoe harder het niet lukt. Timing is mega belangrijk, maar uiteraard ook of jullie er nog een beetje lol in hebben en of jullie ontspannen zijn. Uiteindelijk kun je lichamelijk niet meer doen dan gezond eten en leven, mentaal gezond zijn is wat moeilijker onder de knie te krijgen. Bij mij hielp meditatie en vertrouwen hebben in mijn lichaam dat het zou lukken wanneer ik er klaar voor was. Klinkt zweverig maar toch
Ah lieve reactie zeg! Ja dat denk ik inderdaad ook wel. Ik probeer het ook elke maan los te laten, maar dat is zo lastig. Sowieso om vaker seks te hebben is hier wel lastig. Allebei niet echt van die konijntjes en inderdaad dan ineens in een week wat vaker is lastig.
wat vervelend maar geeft wel aan dat hij het ook graag wil. Wees relaxt ook tijdens de seks! Het komt echt wel goed ❤️
Ik ga door tot mijn nod met de symptomen hier opschrijven (6 of 7 nov ) 9dpo misselijkheid vlagen ( zo vroeg ???) en onwijs moe. ( in de avond huilbui ) 10 dpo. Onwijs moe. Alleen maar slapen slapen slapen. 11 dpo. Misselijkheid in de ochtend. Vroeg wakker terwijl ik toch echt een uitslaper ben.
Ja hij wil het ook heel graag. En misschien juist daardoor meer teleurgesteld. Ja moeten inderdaad relaxed blijven!
Ik zie dat je zwanger bent maar het lijstje loopt hier tot dpo 5 heb je hem nog afgemaakt? Ik ben wel nieuwsgierig En gefeliciteerd natuurlijk!