@MrsWit timing is super belangrijk, maar dan nog moet er heel veel goed gaan. Eicel en zaadcel moeten elkaar tegenkomen en dan allebei helemaal goed zijn. En dan moet de innesteling ook nog goed gaan. Geef het tijd. Update dpo 1dpo: gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Moe 2dpo: gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Duf. 3dpo: gevoelige tepels, wat chagrijnig, moe, licht misselijk. 4dpo
Ja precies alles moetnperfect zijn. Hoewel ik denk dat we het wel goed doen. Maar we zullen t zien. Ik ga t proberen los te laten en relaxter te zijn.
Jaaa wacht ff kijken in mijn notities!! Symptomen 1: laatste ieniemini restje vruchtbaarslijm, rest van de dag waterig/cremig. Beurse onderug, vaak plassen 2: beurse onderrug, weinig afscheiding, cremig. Af en toe steekjes/beurs in mijn buik. Moe. Minder koffie dan normaal. Koude voeten. Gloeiwangen 3: geen afscheiding, verder geen klachten, in de loop van de avond iets beurse rug. En bij afvegen 2x vandaag heel klein beetje dik taai helder slijm. 4: cremig afscheiding weinig, steekjes links over de dag verdeeld, koud in de avond bij slapen gaan. snachts bloedheet. 5: bij wakker worden 1 puistje op mijn kin. Vlinders gevoel in buik. Crème afscheiding. Beurs gevoel bij uitplassen links in buik. 6: moe, weeïg gevoel, meer cremig witte afscheiding dan voorgaande dagen. Steken in de avond baarmoeder, innesteling? 7: moe, beurs gevoel buik en rug. Honger, weeïg gevoel bij lege maag. Crème afscheiding 8: moe, crème afscheiding, beurse rug 9: zelfde als dag ervoor, witte test, moe 10: krampjes in mijn buik, crème afscheiding, opvallend want meestal is dat 2 dagen voor nod helemaal weg, witte test, moe 11: beurse rug, crème afscheiding. Gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden maar toch een vreemd gevoel. Witte test, moe 12: vandaag NOD, tuur tuur test, vol ongeloof. Nog een beurse rug en moe Daarna super lichte oploop nog geen knaltest. Inmiddels ook gestopt met testen. Het liep op.
Dank voor het delen @Eulalia en natuurlijk gefeliciteerd! Dat beurs gevoel bij uitplassen heb ik ook paar dagen gehad. Nu weer geen last van
Oh en ik was de eerste week echt heel gassy, verschrikkelijk gênant hahaha kan ook hebben gelegen aan wat ik heb gegeten maar eet wel vaker wat wat gassy zou kunnen maken maar nu was het gewoon opvallend.
Bedankt voor het delen! @Eulalia Ga je helemaal niet meer testen? Ik lees wel meer dat de 2v5 niet meer zijn wat het geweest was en dat je er niet echt knaltesten mee krijgt. Maar de Clearblue is prachtig dus dat moet genoeg zijn. Fijne zwangerschap gewenst!
Dankjewel! Ja ik heb nog 1 digitale, die ga ik over 1,5 week doen, dan hoop ik geen 1-2 meer te zien, anders hang ik aan de lijn bij de vk om mijn echo te vervroegen. Ik heb vertrouwen. Er was oploop, ik voel me zwanger en geen bloed. Geen redenen om aan te nemen dat het niet goed zit. Het blijft altijd afwachten en spannend tot de eerste echo
Net weer zwangerschapstest gedaan. Donderdag 1-2 w en vandaag gaf hij al 2-3 weken na bevruchting aan. Ik ben nogal bezorgd aangelegd dus dit geeft me meer moed
Ja apart hè ik snap de dagen ook niet meer Maarja zwanger is zwanger tweeling is ook van harte welkom
Ik hoop het! Maar denk het niet! Vandaag bijna geen afscheiding Alleen duf in het hoofd. Verder nergens last van..
Nog geen zorgen meid, die afscheiding wil niets zeggen!! Ik heb deze ronde af en toe een beetje afscheiding gehad en ook droge dagen en zie mijn banner Ik duim heel hard voor je!! (Mis je wel bij de sneuneuzen, ik zag toevallig je naam staan dus vandaar dat ik hier beland ben)
Ohhh myyyy jij bent eindelijk zwanger!!! Oh meis het is je zo gegunt! Onwijs gefeliciteerd!! Had jij symptomen? Ja ik ben niet heel actief bij de sneuneuzen. Het ging daar soms zo snel
Dankjewel ❤️ Ik had vlak na ovulatie sterk het gevoel dat het raak was omdat mijn temp gelijk flink omhoog ging. 5dpo en 6dpo ongie gevoel en gekke afscheiding. Daarna vervloog al mijn hoop omdat ik totaal niets meer voelde. 9dpo negatieve test dus wist het zeker dat het klaar was. En 10dpo ineens een tuurlijn op de action en een mooie predictor!! Was zo in shock omdat ik het niet meer verwacht had! Dus wrs toch iets later ingenesteld dan ik gevoeld heb Sinds vandaag toch wat misselijk (na de koffie) en als ik snel opsta wordt ik licht in mijn hoofd. Verder eigenlijk nergens last van ben echt heel benieuwd hoe het bij jou gaat aflopen!