@Pioenroos92 Super! Gefeliciteerd! Vandaag DPO 6 dus weer aanvulling van mijn lijstje. DPO 1 - niks - hartslag in rust 62 DPO 2 - rommelende darmen, krampen - hartslag in rust 63 DPO 3 - rommelende darmen, krampen, puistjes in gezicht - hartslag in rust 62 DPO 4 - (Dikke) puistjes in decolleté en op de rug. 's Avonds last van gevoelige borsten - hartslag in rust 64 DPO 5 - Wakker met hoofd- en keelpijn, weinig energie. Af en toe steekjes, rondom baarmoeder? - hartslag in rust 66 DPO 6 - Zere onderrug bij opstaan (voelt hetzelfde als rugpijn die ik vaak 2e / 3e dag van menstruatie heb). Zere keel => manlief is ook verkouden, het heerst hier nogal dus zal wel nergens aan te linken zijn. Af en toe steekjes / krampen - hartslag in rust 65
Wow..Ik ben vandaag 6 DPO en ik voel (nog steeds) helemaal niets. Voorgaande keren voelde ik wel weer vanalles maar was ik niet zwanger. Er valt geen pijl op te trekken..
@Pioenroos92 gefeliciteerd! @Dehya Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik juist niets. Dus wellicht een goed teken! Update dpo 1dpo: gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Moe 2dpo: gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Duf. 3dpo: gevoelige tepels, wat chagrijnig, moe, licht misselijk. Heel vet haar 4dpo: gevoelige tepels, moe (verkouden..), steekjes bij baarmoeder en zeurend gevoel in de rug. 5dpo: gevoelige tepels, lage weerstand (verkouden), puistjes uitbraak, onhandig. 6dpo:
Gefeliciteerd! Spannend hoor. Mijn lijstje DPO 1: Geen klachten (rusthartslag 60 -> tijdens menstruatieperiode 50-51) DPO 2: Krampen aan rechterkant, gevoelige borsten (niet handig tijdens springen in de zumbales), beetje weeig gevoel. (Rusthartslag 59) DPO 3: tot zover: prikkelbaar! Gevoelige borsten en beetje buikkrampen rechts. (Rusthartslag 58) DPO 4: Beetje gejaagd en prikkelbaar gevoel. Ook ontzettend moe. Krampen in borsten met vlagen. Meer dan normaal witte creme afscheiding. Rusthartslag: 58
Volgens mij ook echt niet hoor! Heb ook echt het idee dat ik van alles voel en dat dit gewoon 'tussen de oren' zit.
He meiden, Ik heb wat afgelezen in dit topic! Nu ik zelf zwanger ben wil ik ook graag mijn lijstje met jullie delen. Hopelijk hebben jullie er wat aan 5 DPO - Veel beter ruiken, na een goede avond maaltijd om 17.30 een knorrende buik om 19.45 honger! Brandende droge ogen oftewel moe, darmen van slag (borrelen). 6 DPO - kort fel/gemeen steekje gevoeld, weer last van mijn ogen, darmen van slag, windjes. 7 DPO - Duf en duizelig in mijn hoofd, witte crème afscheiding, droge ogen. 8 DPO - droge ogen en windjes 9 DPO - Duizelig in mijn hoofd (overduidelijk), zere boobs, darmen van slag. 10 DPO - Kramp, warm! Elk uur gapen en heel duizelig (bijna eng). In de avond POSITIEF getest Toen ik voor t eerst duizelig en duf in mijn hoofd werd, wist ik het! Ik hoop dat jullie ook snel mogen volgen meiden
Ok dames vandaag viel me iets op wat ik ken van mijn vorige zwangerschap: ik rook opeens heel sterk de uitlaatgassen in de stad. En ook een paar andere geurtjes. Ik kan me niet herinneren of ik dat toen ook zo vroeg had, maar @Pioenroos92 jij geeftvwel aan dat jij het ook op 5dpo al had! Ik ben benieuwd... Update dpo 1dpo: gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Moe 2dpo: gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Duf. 3dpo: gevoelige tepels, wat chagrijnig, moe, licht misselijk. Heel vet haar 4dpo: gevoelige tepels, moe (verkouden..), steekjes bij baarmoeder en zeurend gevoel in de rug. 5dpo: gevoelige tepels, lage weerstand (verkouden), puistjes uitbraak, onhandig. 6dpo: gevoelige tepels, heel sterk reukvermogen (uitlaatgassen), hoofdpijn 7dpo:
5 dpo, steken linker zij, waar het eitje is gesprongen 6 dpo, beurs gevoel stuitje, beetje krampen onderin en net ineens gevoelige borsten en gevoel alsof de toeschietreflex ( terwijl ik al een jaar geen borstvoeding meer geef) Hopelijk is dit een goed teken!
dat sterke ruiken is wel frapant ja! geef jij nog borstvoeding of niet ivm tsr? Ik had net het gevoel dat ik een tsr kreeg maar ik geef geen borstvoeding meer..
Ja ik geef nog wel borstvoeding. En ik denk da t ik met @MrsWit in 2 andere groepjes zit heb! Je moet wat op het wachtbankje
Update DPO 1 - niks - hartslag in rust 62 DPO 2 - rommelende darmen, krampen - hartslag in rust 63 DPO 3 - rommelende darmen, krampen, puistjes in gezicht - hartslag in rust 62 DPO 4 - (Dikke) puistjes in decolleté en op de rug. 's Avonds last van gevoelige borsten - hartslag in rust 64 DPO 5 - Wakker met hoofd- en keelpijn, weinig energie. Af en toe steekjes, rondom baarmoeder? - hartslag in rust 66 DPO 6 - Zere onderrug bij opstaan (voelt hetzelfde als rugpijn die ik vaak 2e / 3e dag van menstruatie heb). Zere keel => manlief is ook verkouden, het heerst hier nogal dus zal wel nergens aan te linken zijn - hartslag in rust 65 DPO 7 - Hele dag menstruatiekrampen, het gevoel dat het elk moment uit kan breken. Gelukkig tot nu toe nog niet het geval. Afscheiding (minimaal) - hartslag in rust 64
Jongens ik zie nu ook een tweede stijging in mijn temp! Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar heb best vaak een korte LF gehad sinds ik weer ongesteld ben na mijn eerste. Ik zie het in ieder geval als iets positiefs!
Zijn we weer DPO 1: Geen klachten (rusthartslag 60 -> tijdens menstruatieperiode 50-51) DPO 2: Krampen aan rechterkant, gevoelige borsten (niet handig tijdens springen in de zumbales), beetje weeig gevoel. (Rusthartslag 59) DPO 3: tot zover: prikkelbaar! Gevoelige borsten en beetje buikkrampen rechts. (Rusthartslag 58) DPO 4: Beetje gejaagd en prikkelbaar gevoel. Ook ontzettend moe. Krampen in borsten met vlagen. Meer dan normaal witte creme afscheiding. Rusthartslag: 58 DPO 5: Op de fiets langs de manege vandaag en ging bijna over mijn nek van de geur. Apart want heb al 20 jaar zelf paarden. Maar dit was zo doordringend. Daarnaast wakker met lage rugpijn en gevoelig stuitje. Vanmorgen weer kramp in borsten. Rusthartslag 59
Je weet het nooit! Vandaag 7 dpo en ben heel erg misselijk maar weet niet of dat een 'zwangerschapssymptoom' is..