Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Ohh okeej. Ik had laatst in mn onderbuik even een paar plopjes en een hele grote plop. Dus ik dacht misschien voelt dat zo!
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)?
    2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje
    3 dpo: zelfde als 2 dpo. Puistenaanval.
    4 dpo: geen klachten, geen krampje meer gevoeld.
    5 dpo: geen klachten. Edit: weinig eetlust. Ik zit snel vol. Het zal wel weer niet..
    6 dpo: overdag 2x een steekje, gapen, grote avondtrek.
    7 dpo: vanochtend afwisselen warm en koud. Net bij opstaan 1x een hele felle (korte) steek die direct weer verdween. Edit: vanavond ‘zwaarder’ gevoel in onderbuik, trek, puisten (had ik al) en chagrijnig. Ook wel typische utrogestan klachten. Ik ben weer wat positiever ingesteld?
    8 dpo: voor het opstaan (dus nog in bed) wat krampjes in onderbuik. Beetje zwaar gevoel. Nu is het weg. Nergens last van verder. Edit: een mega vette huid. Niet normaal. Zelfs mijn man viel het op. En moody. koud!
    9 dpo: klachtenvrij! Edit: tuurtest! Maar dit kan nog Ovitrelle zijn..... heeel erg koud. Trek.
    10 dpo: af en toe een wat zwaarder gevoel in onderbuik maar geen klachten. Test is iets opgelopen. Edit: jeuk rondom navel. Ik voel een hekserige utrogestan bui op komen. Koud. Winderig.
    11 dpo: test lichte oploop. trek. Een beetje 'bleu', wat afwezig. Sloom, licht teleurgesteld omdat ik op een mega test-oploop had gehoopt :p. Af en toen een wat zwaarder gevoel in mijn onderbuik.
     
    Wanda68 en Leraje vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)?
    2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje
    3 dpo: zelfde als 2 dpo. Puistenaanval.
    4 dpo: geen klachten, geen krampje meer gevoeld.
    5 dpo: geen klachten. Edit: weinig eetlust. Ik zit snel vol. Het zal wel weer niet..
    6 dpo: overdag 2x een steekje, gapen, grote avondtrek.
    7 dpo: vanochtend afwisselen warm en koud. Net bij opstaan 1x een hele felle (korte) steek die direct weer verdween. Edit: vanavond ‘zwaarder’ gevoel in onderbuik, trek, puisten (had ik al) en chagrijnig. Ook wel typische utrogestan klachten. Ik ben weer wat positiever ingesteld?
    8 dpo: voor het opstaan (dus nog in bed) wat krampjes in onderbuik. Beetje zwaar gevoel. Nu is het weg. Nergens last van verder. Edit: een mega vette huid. Niet normaal. Zelfs mijn man viel het op. En moody. koud!
    9 dpo: klachtenvrij! Edit: tuurtest! Maar dit kan nog Ovitrelle zijn..... heeel erg koud. Trek.
    10 dpo: af en toe een wat zwaarder gevoel in onderbuik maar geen klachten. Test is iets opgelopen. Edit: jeuk rondom navel. Ik voel een hekserige utrogestan bui op komen. Koud. Winderig.
    11 dpo: test lichte oploop. trek. Een beetje 'bleu', wat afwezig. Sloom, licht teleurgesteld omdat ik op een mega test-oploop had gehoopt :p. Af en toen een wat zwaarder gevoel in mijn onderbuik. EDIT: vaak plassen!
     
    all4love vindt dit leuk.
  4. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo opgestaan met dezelfde buikpijn als gisteren. (Giga opgeblazen buik gehad de hele avond) -iets pijnlijke borsten - lage rugpijn - drukkend gevoel onderbuik - beetje witte afscheiding - winderig

    2dpo bij vlagen gevoelige borsten - lichte menstruatiekrampen - winderig - wit rekbaar slijm??? Ik kan er echt draden van trekken. Is mijn eisprong nog niet geweest?

    3dpo lichte krampjes in buik en onderrug heel de dag door - witte afscheiding - koud - steken in bm - s'middags 2 uur lang serieuze menstruatiekramp

    4dpo menstruatiekramp - steekjes onderbuik - pijn in onderrug - steken in bm - gevoelige borsten

    5dpo heet!! - lage rugpijn - trekkerig gevoel rechts in bm, doortrekkend naar mijn bil? - menstruatiekramp hele dag - steken in borsten - erg opgeblazen gevoel - chagrijnig! - rond etenstijd vreselijk pijnlijke menstruatiekramp gehad wat zo ineens wegging.

    6dpo vanaf vanmorgen vreselijk gloeiend gezicht - warm! met af en toe koude rillingen - niet te omschrijven apart gevoel in mijn onderbuik - vaak poepen(?) - trekkerig gevoel in rechterlies

    7dpo af en toe wat steekjes in rechterlies - koud! - zwaar gevoel in borsten/ af en toe pijnlijk - soort spierpijn gevoel/ zwaar gevoel in bm hele dag - lichte menstruatiekrampen, soms doortrekkend naar onderrug - veel poepen

    Vandaag bij vlagen zelfs hetzelfde gevoel gehad als bij een harde buik, wat uiteraard helemaal niet kan. Ik heb wel een hele gevoelige bm, dus krijg bijna het idee dat er wel iets gaande moet zijn , maar veel te bang dat ik mezelf dingen verbeeld :oops:
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  5. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Klinkt hoopvol:D
     
  6. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ja, het klinkt niet verkeerd hè. Maar goed, zolang er geen 2e streep komt, durf ik niks te hopen. Hoe is het met jou? Hopelijk komende ronde jouw ronde:thumup:
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  7. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Dag 14: heel veel slijm
    Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen. Veel plassen
    Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen, veel plassen
    Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm
    Dag 18: krampen,
    Dag 19: geen
    Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links
    Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
    Dag 22: speldenknop steekjes links onder in buik en links onder wat kramp wat richting lies trekt. Pijnlijke borsten. Droog van onderen
    Dag 23: steekjes onderin buik, misselijk wakker geworden. Pijnlijke borsten. Een klodder slijm. Niet dik maar ook niet dun haha yoghurt textuur. De rest van de dag droog.
    Dag 24: duizeligheid, paar klodders creme afscheiding, rest van de dag droog. Verder geen klachten
    Dag 25: droog tot nu toe, droge lippen.
    Dag 26: beurs gevoel in borsten bijvoorbeeld als ik de trap afloop. Zwaar gevoel in onderbuik. Droog van onderen en normaal heb ik wel wat afscheiding voor de menstruatie. Droge lippen
    Dag 27: hele tijd koud al een paar dagen, droge lippen, af en toe een raar gevoel in onderbuik, pijnlijke borsten. Puistjes , rode wangen. Heel erg chagrijnig. Weet niet of dat een goed teken is. Aangezien heel veel meiden chagrijnig worden voor de menstruatie nadert :( Steken in liezen, beetje pijn in onderrug en stuitje
    Dag 28: misselijk, lage rugpijn, ongi krampen, trek. Donkere urine. Koud! Steken in liezen
     
    MissMorrow vindt dit leuk.
  8. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Symptomen:

    1 dpo: witte afscheiding en nog steeds wat beurse pijn ("naweeën") van de laatste groeispurt van de ei aan de rechterkant.

    2 dpo: witte afscheiding, wat drukkend gevoel in onderbuik alsof ik buikspieroefening heb gedaan. In de avond is dit veranderd in steekjes in onderbuik.

    3 dpo
    : lichte steekjes onderbuik + gevoelige borsten.

    4 dpo: klein beetje witte afscheiding, gevoelige borsten ( ook zonder stijve tepels door de kou) en ik heb het super warm. :oops:

    5 dpo: gelijk aan 4 dpo.

    6 dpo: gevoelige borsten, de hele dag duizelig, nog steeds oververhit ( + warme wangen) en opgeblazen gevoel.

    7 dpo: gevoelige borsten, duizelig, still feeling hot hot hot :oops: opgeblazen gevoel en ongi krampen.

    8 dpo: gelijk aan 7 dpo + snel buiten adem. Volgens mijn man ben ik sinds woensdag net zo humeurig en vergeetachtig als bij de zwangerschap van onze zoon. Maar zo ben ik altijd. :eek::roflmao:

    9 dpo: gelijk aan 7 en 8 dpo. Daarnaast aders goed zichtbaar op mijn borsten (ik heb een donkere huiskleur) en mijn tepels zijn groter en constant warm. Hoofdpijn, winderig en buikkrampen.

    10 dpo: Wakker geworden met buikpijn/buikkrampen. Roze afscheiding bij het afvegen ( in de ochtend en middag). Of ik word tussen vandaag en dinsdag ongesteld (ik word tussen cd26 en cd28 altijd ongesteld), of is dit een innestelingsbloed??? Nog steeds gevoelige borsten, duizelig, hoofdpijn en warm.

    11 dpo: Symptomen van de afgelopen dagen houden aan. Geen roze afscheiding meer en nog geen teken van ongi. Zwaar gevoel in onderbuik.

    12 dpo: Gelijk aan de afgelopen dagen. Geen spoor van ongi. Straks toch maar even testen.... geduld is op.:roflmao:

    13 dpo:
    14 dpo:
     
    kleijne en MissMorrow vinden dit leuk.
  9. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Symptomen:

    1 dpo: witte afscheiding en nog steeds wat beurse pijn ("naweeën") van de laatste groeispurt van de ei aan de rechterkant.

    2 dpo: witte afscheiding, wat drukkend gevoel in onderbuik alsof ik buikspieroefening heb gedaan. In de avond is dit veranderd in steekjes in onderbuik.

    3 dpo
    : lichte steekjes onderbuik + gevoelige borsten.

    4 dpo: klein beetje witte afscheiding, gevoelige borsten ( ook zonder stijve tepels door de kou) en ik heb het super warm. :oops:

    5 dpo: gelijk aan 4 dpo.

    6 dpo: gevoelige borsten, de hele dag duizelig, nog steeds oververhit ( + warme wangen) en opgeblazen gevoel.

    7 dpo: gevoelige borsten, duizelig, still feeling hot hot hot :oops: opgeblazen gevoel en ongi krampen.

    8 dpo: gelijk aan 7 dpo + snel buiten adem. Volgens mijn man ben ik sinds woensdag net zo humeurig en vergeetachtig als bij de zwangerschap van onze zoon. Maar zo ben ik altijd. :eek::roflmao:

    9 dpo: gelijk aan 7 en 8 dpo. Daarnaast aders goed zichtbaar op mijn borsten (ik heb een donkere huiskleur) en mijn tepels zijn groter en constant warm. Hoofdpijn, winderig en buikkrampen.

    10 dpo: Wakker geworden met buikpijn/buikkrampen. Roze afscheiding bij het afvegen ( in de ochtend en middag). Of ik word tussen vandaag en dinsdag ongesteld (ik word tussen cd26 en cd28 altijd ongesteld), of is dit een innestelingsbloed??? Nog steeds gevoelige borsten, duizelig, hoofdpijn en warm.

    11 dpo: Symptomen van de afgelopen dagen houden aan. Geen roze afscheiding meer en nog geen teken van ongi. Zwaar gevoel in onderbuik.

    12 dpo: Vandaag NOD en symptomen gelijk aan de afgelopen dagen. Geen spoor van ongi. Straks toch maar even testen.... geduld is op.:roflmao:

    Update: test negatief. :(

    13 dpo:
    14 dpo:
     
  10. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Dag 14: heel veel slijm
    Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen. Veel plassen
    Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen, veel plassen
    Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm
    Dag 18: krampen,
    Dag 19: geen
    Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links
    Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
    Dag 22: speldenknop steekjes links onder in buik en links onder wat kramp wat richting lies trekt. Pijnlijke borsten. Droog van onderen
    Dag 23: steekjes onderin buik, misselijk wakker geworden. Pijnlijke borsten. Een klodder slijm. Niet dik maar ook niet dun haha yoghurt textuur. De rest van de dag droog.
    Dag 24: duizeligheid, paar klodders creme afscheiding, rest van de dag droog. Verder geen klachten
    Dag 25: droog tot nu toe, droge lippen.
    Dag 26: beurs gevoel in borsten bijvoorbeeld als ik de trap afloop. Zwaar gevoel in onderbuik. Droog van onderen en normaal heb ik wel wat afscheiding voor de menstruatie. Droge lippen
    Dag 27: hele tijd koud al een paar dagen, droge lippen, af en toe een raar gevoel in onderbuik, pijnlijke borsten. Puistjes , rode wangen. Heel erg chagrijnig. Weet niet of dat een goed teken is. Aangezien heel veel meiden chagrijnig worden voor de menstruatie nadert :(Steken in liezen, beetje pijn in onderrug en stuitje
    Dag 28: misselijk, lage rugpijn, ongi krampen, trek. Donkere urine. Koud! Steken in liezen
    Dag 29: misselijk, zwaar gevoel in baarmoeder, erge menstruatie pijn. Echt een gevoel alsof ik vandaag ongesteld ga worden :(
     
  11. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    1 dpo: voel me lekker, geen klachten, buik rustig.
    2 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding
    3 dpo: borsten gevoelig, witte afscheiding, branderige, droge ogen
    4 dpo: borsten gevoelig, duidelijk zichtbare aders, witte afscheiding, zwaar gevoel in onderbuik, puistjes op mijn voorhoofd (ik heb nooit puistjes :eek:)
    5 dpo: borsten gevoelig, maar minder dan gisteren, darmen van slag, minimaal witte afscheiding
    6 dpo: borsten iets minder gevoelig, drukkend gevoel onderbuik, vet voorhoofd
    7 dpo: borsten weer gevoeliger, winderigheid, slecht slapen
    8 dpo: borsten gevoelig, maagzuur, vannacht vrij hevige menstruatiekrampen, veel ontlasting, edit: heb het extreem koud!
    9 dpo: borsten heel pijnlijk, maagzuur, vannacht gevoel alsof mijn baarmoeder een kanteling maakte (had ik 2 maanden geleden toen ik zwanger was ook), nog steeds heb ik het heel koud. Edit: tuurstreepje op test :D
    10 dpo: borsten pijnlijk, licht misselijk, zeurend gevoel onderbuik, licht positieve test
    11 dpo: borsten gevoelig, licht misselijk, zeurend gevoel onderbuik, last van mijn darmen, test positief
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik durf hem toch al een beetje op groen te zetten..

    1 dpo: afscheiding (huh, mijn ei is toch echt geweest)?
    2 dpo: zelfde + af en toe een mini krampje
    3 dpo: zelfde als 2 dpo. Puistenaanval.
    4 dpo: geen klachten, geen krampje meer gevoeld.
    5 dpo: geen klachten. Edit: weinig eetlust. Ik zit snel vol. Het zal wel weer niet..
    6 dpo: overdag 2x een steekje, gapen, grote avondtrek.
    7 dpo: vanochtend afwisselen warm en koud. Net bij opstaan 1x een hele felle (korte) steek die direct weer verdween. Edit: vanavond ‘zwaarder’ gevoel in onderbuik, trek, puisten (had ik al) en chagrijnig. Ook wel typische utrogestan klachten. Ik ben weer wat positiever ingesteld? Verstopping.
    8 dpo: voor het opstaan (dus nog in bed) wat krampjes in onderbuik. Beetje zwaar gevoel. Nu is het weg. Nergens last van verder. Edit: een mega vette huid. Niet normaal. Zelfs mijn man viel het op. En moody. koud!
    9 dpo: klachtenvrij! Edit: tuurtest! Maar dit kan nog Ovitrelle zijn..... heeel erg koud. Trek.
    10 dpo: af en toe een wat zwaarder gevoel in onderbuik maar geen klachten. Test is iets opgelopen. Edit: jeuk rondom navel. Ik voel een hekserige utrogestan bui op komen. Koud. Winderig.
    11 dpo: test lichte oploop. trek. Een beetje 'bleu', wat afwezig. Sloom, licht teleurgesteld omdat ik op een mega test-oploop had gehoopt :p. Af en toen een wat zwaarder gevoel in mijn onderbuik. EDIT: vaak plassen!
    12 dpo: test is opgelopen. HONGER. en beetje 'bleu', wat afwezig. Kan me slecht concentreren op mijn werk. Zou het liefst nog lekker willen slapen. Kort lontje. Goede stoelgang?
     
    kleijne, Sabje333, all4love en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Dag 14: heel veel slijm
    Dag 15: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieschtige krampen. Veel plassen
    Dag 16: veel slijm, hoofdpijn, menstruatieachtige krampen, veel plassen
    Dag 17: moe, misselijk, krampen, slijm
    Dag 18: krampen,
    Dag 19: geen
    Dag 20: slijm, gevoelige borsten, kramp, lage rugpijn. Steken in onderbuik rechts en links
    Dag 21: gevoelige borsten, ietwat misselijk
    Dag 22: speldenknop steekjes links onder in buik en links onder wat kramp wat richting lies trekt. Pijnlijke borsten. Droog van onderen
    Dag 23: steekjes onderin buik, misselijk wakker geworden. Pijnlijke borsten. Een klodder slijm. Niet dik maar ook niet dun haha yoghurt textuur. De rest van de dag droog.
    Dag 24: duizeligheid, paar klodders creme afscheiding, rest van de dag droog. Verder geen klachten
    Dag 25: droog tot nu toe, droge lippen.
    Dag 26: beurs gevoel in borsten bijvoorbeeld als ik de trap afloop. Zwaar gevoel in onderbuik. Droog van onderen en normaal heb ik wel wat afscheiding voor de menstruatie. Droge lippen
    Dag 27: hele tijd koud al een paar dagen, droge lippen, af en toe een raar gevoel in onderbuik, pijnlijke borsten. Puistjes , rode wangen. Heel erg chagrijnig. Weet niet of dat een goed teken is. Aangezien heel veel meiden chagrijnig worden voor de menstruatie nadert :(Steken in liezen, beetje pijn in onderrug en stuitje
    Dag 28: misselijk, lage rugpijn, ongi krampen, trek. Donkere urine. Koud! Steken in liezen
    Dag 29: misselijk, zwaar gevoel in baarmoeder, erge menstruatie pijn. Echt een gevoel alsof ik vandaag ongesteld ga worden :(
    EDIT: ONGESTELD
     
  14. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Symptomen:

    1 dpo: witte afscheiding en nog steeds wat beurse pijn ("naweeën") van de laatste groeispurt van de ei aan de rechterkant.

    2 dpo: witte afscheiding, wat drukkend gevoel in onderbuik alsof ik buikspieroefening heb gedaan. In de avond is dit veranderd in steekjes in onderbuik.

    3 dpo: lichte steekjes onderbuik + gevoelige borsten.

    4 dpo: klein beetje witte afscheiding, gevoelige borsten ( ook zonder stijve tepels door de kou) en ik heb het super warm. :oops:

    5 dpo: gelijk aan 4 dpo.

    6 dpo: gevoelige borsten, de hele dag duizelig, nog steeds oververhit ( + warme wangen) en opgeblazen gevoel.

    7 dpo: gevoelige borsten, duizelig, still feeling hot hot hot :oops: opgeblazen gevoel en ongi krampen.

    8 dpo: gelijk aan 7 dpo + snel buiten adem. Volgens mijn man ben ik sinds woensdag net zo humeurig en vergeetachtig als bij de zwangerschap van onze zoon. Maar zo ben ik altijd. :eek::roflmao:

    9 dpo: gelijk aan 7 en 8 dpo. Daarnaast aders goed zichtbaar op mijn borsten (ik heb een donkere huiskleur) en mijn tepels zijn groter en constant warm. Hoofdpijn, winderig en buikkrampen.

    10 dpo: Wakker geworden met buikpijn/buikkrampen. Roze afscheiding bij het afvegen ( in de ochtend en middag). Of ik word tussen vandaag en dinsdag ongesteld (ik word tussen cd26 en cd28 altijd ongesteld), of is dit een innestelingsbloed??? Nog steeds gevoelige borsten, duizelig, hoofdpijn en warm.

    11 dpo: Symptomen van de afgelopen dagen houden aan. Geen roze afscheiding meer en nog geen teken van ongi. Zwaar gevoel in onderbuik.

    12 dpo: Vandaag NOD en symptomen gelijk aan de afgelopen dagen. Geen spoor van ongi. Straks toch maar even testen.... geduld is op.:roflmao:

    EDIT: Vanochtend test negatief en nu ongesteld.
     
  15. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Een data update met de gegevens van @kwebbelsnoes en @Nina Sanders erbij (in totaal data van 5 zwangeren)

    De meest voorkomende symptomen zijn:
    1. Zere/gevoelige borsten
    2. Cremeachtige/witte afscheiding
    3. Zere/beurse onderrug

    Op 9 dpo had bijna iedereen last van zere borsten
    Op 4 dpo had bijna iedereen last van creme/witte afscheiding
    Op 8 en 9 dpo hadden 3 dames het koud
    Op 7 en 8 dpo worden door allemaal krampen of steekjes in de baarmoeder gevoeld
    2 dames hadden op 4 dpo opgezette aders op hun borsten en daarna komt het niet meer voor o_O
     
    kleijne, Luna86, all4love en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Balen!!
    Die roze afscheiding bood wel hoop
     
  17. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Bedankt voor de update ;) die opgezette aders op mijn borsten zijn bij mij trouwens gebleven, ben het alleen vergeten te benoemen
     
    Langmuts en MissMorrow vinden dit leuk.
  18. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Misschien ook leuk om toe te voegen vanaf hoeveel dpo er een positieve (tuur)testje is?
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    En dit keer wil ik onmundige tieten!
    Vorige x niet gehad. Alleen 2 dagen stuwing na de bevalling
     
    Suuster en Sabje333 vinden dit leuk.
  20. Sabje333

    Sabje333 Bekend lid

    18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Jammer!!!
     

Deel Deze Pagina