Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Nee, het kan natuurlijk altijd die ene keer zijn dat het raak is. Het liefst zo snel mogelijk! :cry:

    Hier vandaag ook last van misselijkheid, vooral vanochtend.
    Halve familie is ziek dus misschien wel wat verschijnselen van de griep. :confused:
     
  2. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    Zijn we weer! ;)

    DPO 1 - niks - hartslag in rust 62

    DPO 2 - rommelende darmen, krampen - hartslag in rust 63

    DPO 3 - rommelende darmen, krampen, puistjes in gezicht - hartslag in rust 62

    DPO 4 - (Dikke) puistjes in decolleté en op de rug. 's Avonds last van gevoelige borsten - hartslag in rust 64

    DPO 5 - Wakker met hoofd- en keelpijn, weinig energie. Af en toe steekjes, rondom baarmoeder? - hartslag in rust 66

    DPO 6 - Zere onderrug bij opstaan (voelt hetzelfde als rugpijn die ik vaak 2e / 3e dag van menstruatie heb). Zere keel => manlief is ook verkouden, het heerst hier nogal dus zal wel nergens aan te linken zijn - hartslag in rust 65

    DPO 7 - Hele dag menstruatiekrampen, het gevoel dat het elk moment uit kan breken. Gelukkig tot nu toe nog niet het geval - hartslag in rust 64

    DPO 8 - Vanochtend last van misselijkheid, misschien toch een virus te pakken? Vaak boeren :oops: en heb oprispingen / maagzuur - hartslag in rust 65
     
  3. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Het kan allebei zijn, wat een onzekerheid! Ik duim iig voor je! ❤
     
  4. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    @Dehya Ik ook voor jou! ❤
    We zitten in hetzelfde NOD-topic zag ik! (En ook nog eens zelfde NOD ;))
     
  5. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Lastig te zeggen he in de herfst als iedereen ziek word hihi.

    Hier ook oprispingen trouwens en ook 8 dpo!
     
  6. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    5 dpo, steken linker zij, waar het eitje is gesprongen
    6 dpo, beurs gevoel stuitje, beetje krampen onderin en net ineens gevoelige borsten en gevoel alsof de toeschietreflex ( terwijl ik al een jaar geen borstvoeding meer geef)
    7dpo pijnlijke linkerborst? Lijkt op beginnende borstontsteking en oprispingen
    8dpo nog steeds gevoelige borst en knallende hoofdpijn
     
  7. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Hier ook 8dpo vandaag! Lopen met een hoop gelijk hier! Wanneer gaan jullie testen @Boju @femm88 @Dehya ?
    Ik wil wachten tot 13 november denk ik..

    Update dpo
    1dpo:
    gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Moe
    2dpo: gevoelige tepels, pijnlijke toeschietreflex. Duf.
    3dpo: gevoelige tepels, wat chagrijnig, moe, licht misselijk. Heel vet haar
    4dpo: gevoelige tepels, moe (verkouden..), steekjes bij baarmoeder en zeurend gevoel in de rug.
    5dpo: gevoelige tepels, lage weerstand (verkouden), puistjes uitbraak, onhandig.
    6dpo: gevoelige tepels, heel sterk reukvermogen (uitlaatgassen), hoofdpijn
    7dpo: geirriteerd, onhandig, moe, duidelijke secundaire stijging temperatuur
    8dpo: steekjes in lies, bmm potdicht en gekanteld, puistjes, stevige borsten (valt op aangezien ze met de borstvoeding tegenwoordig vaak juist leeg zijn!)
     
    Boju vindt dit leuk.
  8. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Ik denk ook rond die tijd.
    Wbt je borsten, klinkt goed! Ik had de vorige zws ineens weer stuwing waardoor ik wist dat ik zwanger was!

    Bmm voelen, hoe die je dat? Mn bm is echt heel gevoelig, toucheren is ook echt pijnlijk, dus durf niet zo goed
     
    Akka vindt dit leuk.
  9. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Gewoon vinger er in haha. Ik doe het ook door de cyclus heen. Maar weet niet of ik er al wijs uit kan worden qua zwangerschap hoor. Maar menstruatie komt er nog niet aan in ieder geval!
    Maar ja.. Bij mij dus niet gevoelig op die manier.
     
  10. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Heel Misschien ga ik trouwens 12 november testen, dat was de datum dat ik precies 2 jaar geleden ook een positieve test had en ergens lijkt me dat heel mooi. Dan ben ik wel 12dpo.. destijds was ik 13dpo..
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  11. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Haha ja dat snap ik, maar hoe diep zit het en hoe voelt het?
     
  12. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Haha, diepte verschilt dus met moment in de cyclus en ook wel houding (en per vrouw), bij mij ongeveer 1 vingerlengte diep gemiddeld denk ik. En het voelt nu gewoon hard en rond als puntje van een neus. Maar door de cyclus heen voel je soms echt een gaatje (ovulatie of menstruatie)
     
  13. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Doen!! Lijkt mij bijzonder als het weer zo mag zíjn
     
    Akka vindt dit leuk.
  14. Boju

    Boju Actief lid

    28 okt 2019
    437
    437
    63
    Vrouw
    @Akka Ik wil eigenlijk ook wachten tot 13 november. Hopelijk lukt dat, haha!
     
  15. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Maarre, dan stoot de man daar tijdens de sex ook makkelijk tegenaan toch? Als hij net zo groot is als je vinger?
     
  16. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Ik ben op dit moment op vakantie dus probeer expres niet bezig te zijn met testen. Heb ook geen testen bij me. Ik zou over 4 dagen ongi moeten worden dus ik wacht dat even af en als het een dag of 2 weg blijft (ik ben nooit te laat), dan ga ik hier even naar een apotheek ofzo.:D
     
  17. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Mijn dpo lijstje:

    1t/m6 dpo: helemaal niets.
    7 dpo: met vlagen misselijk en daarnaast vermoeider.
    Vandaag 8 dpo maar dag moet nog beginnen: voel nu wel mijn buik 'kriebelen'.
     
  18. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    #3598 Akka, 9 nov 2019
    Laatst bewerkt: 9 nov 2019
    Haha nee, tijdens de seks stoot je man langs je baarmoedermond over het algemeen (er is ruimte naast). Soms is mijn bmm heel gevoelig (moment in de cyclus), dan voel ik het wel eens, maar meestal niet. De hmm ligt ook in een andere richting dan je man stoot Volgens mij. Er zijn vast vrouwen diehet meer voelen trouwens. Maar dat zalje zelf dan ook ervaren toch?
    Naar ik begrijp kan de stand v je bmm ook veranderen door opwinding en met je eisprong lift hij sowieso heel hoog.
     
  19. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    5 dpo, steken linker zij, waar het eitje is gesprongen
    6 dpo, beurs gevoel stuitje, beetje krampen onderin en net ineens gevoelige borsten en gevoel alsof de toeschietreflex ( terwijl ik al een jaar geen borstvoeding meer geef)
    7dpo pijnlijke linkerborst? Lijkt op beginnende borstontsteking en oprispingen
    8dpo nog steeds gevoelige borst en knallende hoofdpijn
    9 dpo nu beiden borsten gevoelig en misselijk.
    Oh en gisteravond had ik ineens een manische lachbui, dat mn man al zei: uhm ik denk dat je zwanger bent (dit had ik tijdens de vorige zwangerschappen ook nml)

    Dus ik ben heeul benieuwd!!
     
    Akka vindt dit leuk.
  20. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Dames, ben hondsberoerd. Ben normaal gesproken niet zó ziek. Is het niet zo dat als je zwanger bent, jouw weerstand ook minder wordt?
     

Deel Deze Pagina