Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femm88

    femm88 Bekend lid

    18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Ik ben op 12dpo ongesteld geworden, terwijl ik t pas over 2 dagen verwachtte.
    Had de laatste dagen veel kwaaltjes: boeren, spierpijn billen, oprispingen, maar helaas door progesteron dan..
     
  2. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Jeej! Van harte gefeliciteerd! Heerlijk, geniet ervan! Vandaag zou ik ongi moeten worden, maar nog niks te bekennen. Duim voor mij!
     
  3. Dehya

    Dehya Lid

    13 jul 2018
    91
    64
    18
    Vrouw
    Ontzettend balen! :(Je lichaam kan je idd erg voor de gek houden..Positief blijven, volgende maand hopelijk voor jou! :rolleyes:
     
  4. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ben morgen (donderdag) 10 dpo.
    Herkent iemand van jullie een soort van trekkend gevoel aan een kant onderin je buik?
    Ik heb dat nu sinds gisteren links onderin. Maar kan het gevoel niet echt goed plaatsen.. Soort spierpijn ofzo.

    Zijn geen krampjes, echt een aanwezig constant gevoel wat bij een beweging weleens een scherpe steek geeft.
     
  5. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Hallo,

    Normaal altijd mijn eisprong op dag 14, nu op cyclusdag 10 een bloeding gehad en eipijn. Weet niet wanneer mijn ei nu echt is geweest dus schrijf ze beide op.

    Hier mijn symptomen



    Tot 2dpo/7dpo: niks
    3dpo/8dpo: veel waterige afscheiding, licht misselijk
    4dpo/9dpo: veel waterige afscheiding, grieperig gevoel, weeeig, moe en misselijk.
    5dpo/10dpo: niks geks, behalve veel waterige afscheiding
    6dpo/11dpo: licht misselijk, veel honger, veel waterige afscheiding, in de avond gloeiend warm hoofd, slecht slapen
    7dpo/12dpo: licht misselijk, veel honger, veel waterige afscheiding, in de avond gloeiend warm hoofd, slecht slapen, steekjes in lies
    8dpo/13dpo: licht misselijk bij lege maag, bandenpijn? Bij volle blaas uitplassen en hoesten, een veeg lichtroze afscheiding erna weer wit, in bed stekende koppijn.
    9dpo/14dpo: weer die bandenpijn bij volle blaas en hoesten, weeeig gevoel onderbuik, menstruatiekrampen, nog steeds waterige afscheiding, met momenten gevoelige tepels en trekkende borsten, grieperig gevoel. Getest maar negatief.
     
  6. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Ik voel ook sinds gister en vandaag een soort bandenpijn, steek bij het hoesten, volle blaas en gekke bewegingen. Hoop dat het een goed teken is!
     
  7. Nienkep

    Nienkep Actief lid

    24 jun 2014
    321
    112
    43
    T/m 8 dpo niks.
    Een keer kramp in mijn voet op geloof ik 5dpo, had ik vaak tijdens de zwangerschappen.

    9 dpo - s middags felle pijn in beide liezen, beetje ongesteld krampen. Hoofdpijn
    10 dpo - s morgens nog wat last van lichte kramp. S middags lichte tintelende tepels..
    Test negatief.

    op 9dpo waarschijnlijk innesteling?
    Iemand iets vergelijkbaars gehad?
     
  8. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Uitgaande van ei op cyclusdag 14:

    Tot 2dpo: niks
    3dpo: veel waterige afscheiding, licht misselijk
    4dpo: veel waterige afscheiding, grieperig gevoel, weeeig, moe en misselijk.
    5dpo: niks geks, behalve veel waterige afscheiding
    6dpo: licht misselijk, veel honger, veel waterige afscheiding, in de avond gloeiend warm hoofd, slecht slapen
    7dpo: licht misselijk, veel honger, veel waterige afscheiding, in de avond gloeiend warm hoofd, slecht slapen, steekjes in lies
    8dpo: licht misselijk bij lege maag, bandenpijn bij volle blaas uitplassen en hoesten, een veeg lichtroze afscheiding erna weer wit, in bed stekende koppijn.
    9dpo: weer die bandenpijn bij volle blaas en hoesten, weeeig gevoel onderbuik, menstruatiekrampen, nog steeds waterige afscheiding, met momenten gevoelige tepels en trekkende borsten, grieperig gevoel. Getest maar negatief.
    10dpo: misselijk bij lege maag, veel waterige afscheiding, krampjes en steekjes lies, savonds gevoelige tepels en trekkende borsten
    11dpo: nog steeds veel afscheiding (normaal nu droog), hou nog geen vocht vast (normaal standaard paar dagen voor menstruatie), steken lies bij hoesten, negatieve early predictor, in de war =(
     
  9. JesDen

    JesDen Actief lid

    12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Van harte gefeliciteerd
     
    Pioenroos92 vindt dit leuk.
  10. JesDen

    JesDen Actief lid

    12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    1DPO Geen bijzonderheden
    2DPO ook geen bijzonderheden dan wat slijm
    3DPO maagzuur ontzettend erg
    4DPO ook weer maagzuur , wat krampen in mijn buik ,l
    5dpo ongesteld gevoel ,wat krampen licht weeïge buik normale ontlasting ( normaal chronisch verstopt.
    6 DPO wat misselijk ,ongesteld gevoel , slijm slecht slapen levendig dromen. Test gedaan negatief maar te snel haha
    7 DPO last beide eierstokken ,niet kunnen slapen ,onrustig, weeïge buik, licht misselijk . Nu om kwart over drie aan de airfryer friet en ontzettend moe.

    Afgelopen dagen ineens veel puistjes ..
    Gisteren cb digital gedaan en was negatief. Net ineens bij het afvegen veel slijm en wat helder roze slijm er in. Zal wel zo ongesteld worden denk ik. Dinsdag moet ik ongesteld worden en wordt meestal 2 dagen eerder. Dus op naar de volgende ronde.
     
  11. moonlightt

    moonlightt Actief lid

    10 mei 2014
    265
    26
    28
    1 dpo : Niks.
    2 dpo : Flink beroerd en verkouden, moe, gevoelige tepels, buikpijn, steken links onderin buik en schaambot.
    3 dpo : Verkouden, gevoelige tepels, steken rond schaambot.
     
  12. Rebo

    Rebo Bekend lid

    26 feb 2015
    720
    297
    63
    Ik doe ook een keer mee

    1dpo. Zwaar gevoel schaambot
     
  13. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    Hier schuif ik toch ook weer aan!
    Heb een hele pijnlijke eisprong gehad en had even paar dagen nodig om de klachten kwijt te raken. Dus tot 5 DPO zeker onbetrouwbaar in " klachten".

    1 dpo; temp 36,7, hele zere linkereierstok, geen zere borsten (voor het eerst!)
    2 dpo: temp 36,9, naweeen van eisprong
    3 dpo: temp 36,8: slijmprop, zere linker eierstok (ei zat links)
    4 dpo: temp 36,7: zere linker eierstok, nog steeds geen zere borsten
    5 dpo: temp 37,0: hele dag enorm warm, zere borsten en menstruatiekrampen (verdenk de progesteron), linker eierstok blijft gevoelig,
    6 dpo: temp 37,0: enorm warm, zere borsten (BH uitdoen deed zeer), linker eierstok blijft " aanwezig" , klodder dik wit creme afscheiding, veel energie!
    7 dpo: temp 37,0: minder warm, minder zere borsten, vol energie, geen afscheiding, af en toe beetje trekkerig bij de linkerlies, veel energie!

    Beetje rare cyclus tot nu toe: amper klachten en voel me erg goed qua energie ondanks enorme werkdrukte . Sommige cycli heb ik enorme PMS-klachten, cyclus erna dan geen klachten, maar wel zere borsten en enorm schommelende temperatuur. Nu i het geen van beide, dus weer een nieuwe vorm :) De twee cycli dat ik dacht dat het raak kon zijn (was bij een ook overtijd en daarna heel heftig ongesteld) had ik een enorm stabiele temperatuur en enorme PMS, dus ik verwacht deze ronde niets....
     
  14. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ik herken mijzelf hier zo in! Vooral die pijn van de eierstok. Bij mij is het altijd rechts?! Ik voel dus nooit iets links. Geen idee of het de ene maand links springt en andere maand rechts? Hier nog wachtend op ei. Maar laatste 3 cyclussen ook dus die klachten van mijn eierstok en borsten herkenbaar en ook ineens geen afscheiding meer. Ik ga er deze maand weer eens opletten..
     
  15. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    #3635 maestro, 21 nov 2019
    Laatst bewerkt: 21 nov 2019
    Nou, ik ben ook benieuwd! Ik blijf het gewoon heel fascinerend vinden. Bij mij is de pijn altijd links. Nog steeds trekkerig en als ik mijn benen optrek echt gevoelig/krampig....maar in beweging heb ik nergens last van...nu languit op de bank met voeten horizontaal trekt het gelijk weer bij mijn linkerlies....toch typisch
     
  16. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Nou, even mijn hersenspinsels:

    Doo 5 gevoelige borsten
    Dpo 6 gevoelige borsten, beetje maagzuur
    Dpo 7 gevoelige borsten, Krampen onder in buik, rare krampen ook in kuit
     
  17. moonlightt

    moonlightt Actief lid

    10 mei 2014
    265
    26
    28
    1 dpo : Niks.
    2 dpo : Flink beroerd en verkouden, moe, gevoelige tepels, buikpijn, steken links onderin buik en schaambot.
    3 dpo : Verkouden, gevoelige tepels, steken rond schaambot.
    4 dpo : Verkouden, rommelende darmen/darmkramp, misselijk/last van maag. Steek in hoofd (geen hoofdpijn).
     
  18. Rebo

    Rebo Bekend lid

    26 feb 2015
    720
    297
    63
    1dpo. Niets
    2 dpo moe, zwaar gevoel schaambot
    3 dpo. Knaagdieren stinken
     
  19. maestro

    maestro Actief lid

    20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
     
  20. moonlightt

    moonlightt Actief lid

    10 mei 2014
    265
    26
    28
    1 dpo : Niks.
    2 dpo : Flink beroerd en verkouden, moe, gevoelige tepels, buikpijn, steken links onderin buik en schaambot.
    3 dpo : Verkouden, gevoelige tepels, steken rond schaambot.
    4 dpo : Verkouden, rommelende darmen/darmkramp, misselijk/last van maag. Steek in hoofd (geen hoofdpijn).
    5 dpo : Rommelende darmen, verkouden, waterige ogen, vermoeid, regelmatig kramp rechterbeen, lage rugpijn en zeurend gevoel in de liezen.
     

Deel Deze Pagina