Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Ga deze ronde ook weer meeschrijven!
    Al snel na eisprong moe/futloos wat ik normaal niet zo heb en duidelijk verminderde weerstand. Lijkt me vroeg voor symptomen maar we gaan het zien. :rolleyes:

1dpo niks

2dpo niks

3dpo futloos, moe, totaal geen energie, pijnlijk stuitje, schimmelinfectie(?)

4dpo moe, hoofdpijn, pijnlijk stuitje en onderrug (loop bij de fysio dus kunnen ook gewoon rugklachten zijn), schimmelinfectie is over gegaan naar waterige afscheiding, beginnende keelpijn/niezen.

5dpo moe, hoofdpijn, pijnlijk stuitje en onderrug, keelpijn/verkouden aan het worden, waterige afscheiding.

2. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    9dpo: temp 37,3... volle en soms pijnlijke borsten, veel energie en behoorlijk winderig en bovengemiddeld honger. Gisteren ook al meer gegeten. Heel blij dat er niet teveel PMS-klachten zijn. Heel fijn zo'n ronde als dit!

3. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    1 dpo : Niks.
    2 dpo : Flink beroerd en verkouden, moe, gevoelige tepels, buikpijn, steken links onderin buik en schaambot.
    3 dpo : Verkouden, gevoelige tepels, steken rond schaambot.
    4 dpo : Verkouden, rommelende darmen/darmkramp, misselijk/last van maag. Steek in hoofd (geen hoofdpijn).
    5 dpo : Rommelende darmen, verkouden, waterige ogen, vermoeid, regelmatig kramp rechterbeen, lage rugpijn en zeurend gevoel in de liezen.
    6 dpo : Verkouden, vanmorgen menstruatie pijn verdwenen, rommelende darmen. Later de dag: moeilijke stoelgang, steken liezen, misselijk, gevoelige borsten, af en toe steekjes in baarmoeder.

4. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    1 dpo; temp 36,7, hele zere linkereierstok, geen zere borsten (voor het eerst!)
    2 dpo: temp 36,9, naweeen van eisprong
    3 dpo: temp 36,8: slijmprop, zere linker eierstok (ei zat links)
    4 dpo: temp 36,7: zere linker eierstok, nog steeds geen zere borsten
    5 dpo: temp 37,0: hele dag enorm warm, zere borsten en menstruatiekrampen (verdenk de progesteron), linker eierstok blijft gevoelig,
    6 dpo: temp 37,0: enorm warm, zere borsten (BH uitdoen deed zeer), linker eierstok blijft " aanwezig" , klodder dik wit creme afscheiding, veel energie!
    7 dpo: temp 37,0: minder warm, minder zere borsten, vol energie, geen afscheiding, af en toe beetje trekkerig bij de linkerlies, veel energie!
    9dpo: temp 37,3... volle en soms pijnlijke borsten, veel energie en behoorlijk winderig en bovengemiddeld honger. Gisteren ook al meer gegeten. Heel blij dat er niet teveel PMS-klachten zijn. Heel fijn zo'n ronde als dit!
    10dpo: temp flink gekelderd naar 36,9, maar voel me nog steeds warm en trekkerig gevoel in baarmoeder. Borsten doen nog steeds zeer, winderig.

5. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    net een uur menstruatiekrampen gehad en echt gevoel dat ik ongesteld werd...benieuwd naar temperatuur morgen!

6. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    1 dpo : Niks.
    2 dpo : Flink beroerd en verkouden, moe, gevoelige tepels, buikpijn, steken links onderin buik en schaambot.
    3 dpo : Verkouden, gevoelige tepels, steken rond schaambot.
    4 dpo : Verkouden, rommelende darmen/darmkramp, misselijk/last van maag. Steek in hoofd (geen hoofdpijn).
    5 dpo : Rommelende darmen, verkouden, waterige ogen, vermoeid, regelmatig kramp rechterbeen, lage rugpijn en zeurend gevoel in de liezen.
    6 dpo : Verkouden, vanmorgen menstruatie pijn verdwenen, rommelende darmen. Later de dag: moeilijke stoelgang, steken liezen, misselijk, gevoelige borsten, af en toe steekjes in baarmoeder.
    7 dpo : Verkoudheid stuk minder, rommelende darmen, misselijk, emotioneel, soms menstruatie gevoel door de dag, vaker plassen, gevoelige borsten, gekietel in onderbuik.

maestro en Sweety28 vinden dit leuk.
  7. Curly85

Curly85 Lid

11 mrt 2019
    34
    12
    8
    Vrouw
    Helaas vorige ronde niets. Had vandaag (dag 11) een smiley op mn ovu test (en 2 knallende lijntjes) dus schrijf vanaf donderdag weer mee.

Sweety28 vindt dit leuk.
  8. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    1 tot 9 dpo: Niet veel anders dan normaal.. behalve dat ik ineens naar foliumzuur greep (5 dpo). Dit had ik al in huis maar we waren er nog niet zo mee bezig, maar toch moest ik ze innemen ineens?
    9 en 10 dpo: last van krampen anders dan menstruatiekrampen
    11 dpo: negatieve test
    12 dpo: start van verkouden, beroerd, hoofdpijn, boeren, kortademig, benauwd
    14 dpo: nog steeds veel last van verkoudheid, toch test gewaagd 's middags want wel overtijd: POSITIEF.

Ik heb iedere maand veel PMS klachten. Wat mij opviel wat anders was:
    Eczeem in gezicht
    Gloeiwangen (dacht dat dit met verkouden zijn te maken had)
    's avonds laat nog actief terwijl ik normaal liefst voor 10 uur slaap.

Zebraman, Sweety28 en maestro vinden dit leuk.
  9. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #3649 Sweety28, 25 nov 2019
    Laatst bewerkt: 25 nov 2019
    Al snel na eisprong moe/futloos wat ik normaal niet zo heb en duidelijk verminderde weerstand. Lijkt me vroeg voor symptomen maar we gaan het zien. :rolleyes:

1dpo niks

2dpo niks

4dpo moe, hoofdpijn, pijnlijk stuitje en onderrug (loop bij de fysio dus kunnen ook gewoon rugklachten zijn), schimmelinfectie is over gegaan naar waterige afscheiding, beginnende keelpijn/niezen.

5dpo moe, hoofdpijn, pijnlijk stuitje en onderrug, keelpijn/verkouden aan het worden, waterige afscheiding.

6dpo keelpijn, hoofdpijn, savonds prikjes/steekjes in rechterlies

7dpo keelpijn, vollere borsten, wit melkachtige afscheiding

Vandaag 8dpo.. heb het gevoel dat het niet raak is. :( Volgens mij typische PMS klachten. Afgelopen dagen ook emotioneler en sneller aangebrand dan normaal wat mij opvalt. Baal nog eens extra omdat ik volgende maand een paar dagen van huis ben waarschijnlijk gelijktijdig met vruchtbare dagen. Dus dan pas over 2 maanden weer een nieuwe kans op posi test. Pffff.. :|

10. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    5 dpo: temp 37,0: hele dag enorm warm, zere borsten en menstruatiekrampen (verdenk de progesteron), linker eierstok blijft gevoelig,
    6 dpo: temp 37,0: enorm warm, zere borsten (BH uitdoen deed zeer), linker eierstok blijft " aanwezig" , klodder dik wit creme afscheiding, veel energie!
    7 dpo: temp 37,0: minder warm, minder zere borsten, vol energie, geen afscheiding, af en toe beetje trekkerig bij de linkerlies, veel energie!
    10dpo: temp flink gekelderd naar 36,9, maar voel me nog steeds warm en trekkerig gevoel in baarmoeder. Borsten doen nog steeds zeer, winderig.
    11dpo: temp iets omhoog naar 37,0, menstruatiekrampen, raar weeïg gevoel. Moe, maar heb ook morgen belangrijke sollicitatie, dus in dat opzicht maak ik mezelf ook wel wat gek. Borsten nog steeds opgezet en winderig.

11. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Even afwezig geweest om niet te gek te worden met symptomen, maar nu ben ik weer op het wachtbankje dus toch maar even een lijstje bijhouden.

1dpo (36.6): opgezette gevoelige krampende buik, obstipatie, zware borsten (die buik heb ik eigenlijk meestal op dag van mijn ei, maar had deze dag al temp stijging, dus denk dat het daar nog navloeiing van was)
    2dpo (36.6): gevoelige tepels

12. Jenny1990

Jenny1990 Lid

5 okt 2019
    95
    184
    33
    Vrouw
    Ik schrijf weer mee na mijn miskraam van 6+2 weken.

1DPO niks
    2DPO kleine steekjes linkerlies
    3DPO kleine steekjes linkerlies, soms gevoel ongesteld te moeten worden

13. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    1 t/m 4 dpo niets
    Dpo 5 gevoelige borsten
    Dpo 6 gevoelige borsten, beetje maagzuur
    Dpo 7 gevoelige borsten, Krampen onder in buik, rare krampen ook in kuit. Mijn benen worden weer heel droog en jeukerig, kan zijn dat het door de droge winterlucht komt, maar ik heb het zo nog maar 1x eerder gehad (vorige zwangerschap)
    Dpo 8 gevoeldige borsten, ik voel een kramp links onderin mn buik. Eventjes, niet heel scherp, maar wel onbekend.
    Dpo 9 - benen nog heel droog, bekende bandenpijn in onderrug, beetje...gewoon zo'n gevoel.
    Dpo 10 - maagzuur beetje, beetje hoofdpijn, bekende bandenpijn in onderrug, beetje gewoon zo'n gevoel
    Dpo 11 - positieve test :):)
    Dpo 12 - beetje hoofdpijn, beetje maagzuur, beetje gevoelige tepels, beetje...zo'n gevoel ;)

Zebraman, Rosy90, Akka en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Jenny1990

Jenny1990 Lid

5 okt 2019
    95
    184
    33
    Vrouw

Ik dacht het al toen ik jouw 8DPO las met de steek. GEFELICITEERD !!

Lindavvv vindt dit leuk.
  15. maestro

maestro Actief lid

20 sep 2019
    303
    320
    63
    Vrouw
    11dpo: temp iets omhoog naar 37,0, menstruatiekrampen, raar weeïg gevoel. Moe, maar heb ook morgen belangrijke sollicitatie, dus in dat opzicht maak ik mezelf ook wel wat gek. Borsten nog steeds opgezet en winderig
    12dpo: lichte positieve test! temp 37,2, hoofdpijn, warm gevoel, gevoelige borsten, vooral krampen in de liezen.

Akka, Ange84 en Lindavvv vinden dit leuk.
  16. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63

1dpo niks

2dpo niks

6dpo keelpijn, hoofdpijn, savonds prikjes/steekjes in rechterlies

7dpo keelpijn, vollere borsten, wit melkachtige afscheiding

8dpo keelpijn, emotioneler, lichtjes buikpijn/kramp

9dpo (nog steeds) keelpijn, 5 minuten prikjes/steekjes achter schaambot tijdens werken (herken dit niet?!), savonds zeurende onderbuik en zeurende liezen en trekt door naar been.

De prikjes achter schaambot vond ik heel opvallend vandaag dus krijg nu toch hoop!

17. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    1dpo niets 37.1
    2 dpo zwaar gevoel schaambot 37
    3 dpo moe 36.9
    4dpo moe 37.2
    5 dpo emotioneel, moe, maagzuur 37.1
    6 dpo maagzuur, moe, borst jeukt 37.1

18. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Heel herkenbare late weerstand verschijnselen hier, zegt verder niets

1dpo (36.6): opgezette gevoelige krampende buik, obstipatie, zware borsten (die buik heb ik eigenlijk meestal op dag van mijn ei, maar had deze dag al temp stijging, dus denk dat het daar nog navloeiing van was)
    2dpo (36.6): gevoelige tepels, pijnlijke verstandskies, keelpijn
    3dpo (36.7): gevoelige tepels, zware borsten, pijnlijke verstandskies, aft, keelpijn

19. Jenny1990

Jenny1990 Lid

5 okt 2019
    95
    184
    33
    Vrouw
    1DPO niks
    2DPO kleine steekjes linkerlies
    3DPO kleine steekjes linkerlies, soms gevoel ongesteld te moeten worden
    4DPO kKleine steekjes linkerlies, soms gevoel ongesteld te moeten worden, witte crème afscheiding

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Doe toch weer een keertje mee:)

1 dpo: last van onderrug, zwaar gevoel in baarmoeder en gevoelige borsten en tepels.

Deel Deze Pagina