1dpo - 3dpo: niks 4dpo: flink hoofdlijn, misselijk en één keer overgegeven. Ik hoef nooit over te geven. 5dpo: nog steeds hoofdpijn. Redelijk veel afscheiding, beetje melkachtig. Rommelende darmen. Gevoel dat het niet raak is. 6dpo: puistjes aan beide kanten van de onderkaak. Nog steeds afscheiding en hoofdpijn. Erg emotioneel, beetje paniek bij het idee dat het raak zou zijn, ondanks dat het een bewuste keuze is. EDIT: lage buikpijn, bij de schaamstreek. Houdt maar kort aan. 7dpo: Gedroomd over een positieve zwangerschapstest. Draderig slijm bij afvegen. Vochtige vagina, eigenlijk al een paar dagen. Bijna in slaap gevallen op de bank, ondanks dat ik net 2,5 uur uit bed ben. Nog steeds hoofdpijn. Gevoel dat het raak is. 8dpo: een bloedneus (en dat om 8.00 sochtends, pffff) toevoeging: al drie keer naar het toilet geweest voor een nr. 2 Lichte, zeurende pijn in de onderrug. 9dpo: 10dpo: 11dpo: hier ga ik testen 12dpo: 13dpo: 14dpo:
Heb je al getest? Ik moest vorige week zondag ongesteld worden , had die zaterdag ochtend getest.. negatief. Toen dinsdag ochtend getest , positief!
1 dpo: keelpijn (veel kindjes ziek op het werk), 's avonds onder de douche gevoelige tepels (wss door utrogestan). Beetje opgeblazen gevoel, heel veel witte afscheiding door utrogestan. 2 dpo: beetje gevoelige tepels (enkel bij aanraken). Edit: + puistjes op kin. 's Avonds héle lichte 'steekjes' in baarmoeder. 3 dpo: lichtjes gevoelige tepels maar 's avonds precies voorbij. Jeukende tepels, irritatie rondom bh, af en toe hele lichte steekjes in baarmoeder. Puistjes. 4 dpo: voor het slapengaan gedoucht, 's morgens erg stinkende oksels... overweldigende koffiegeur... overal jeuk. Zal allemaal wel met utrogestan te maken hebben. 5 of 6 dpo*: VEEL! Hebben jullie even tijd? Gevoelige tepels helemaal verdwenen. Af en toe licht menstruatiegevoel, vreemd en intens gedroomd, droge keel, beetje koortsig gevoel, zware ledematen (grieperig gevoel), intens moe, winderig oops, nekpijn, af en toe hele lichte steekjes in onderbuik. Op dit moment verhoging, 37,4°c... 6 of 7 dpo: 25 nov: 36,5 *26 nov: 36,5 27 nov: 36,6 28 nov: 36,7 29 nov: 37,0 30 nov: 36,6 1 dec: 37,1 2 dec: 37,4 Merk op: temperaturen werd niet echt nauwkeurig (lees: niet altijd op hetzelfde tijdstip) gedaan... dus met een korreltje zout nemen.
Ja, vandaag 9 dpo, veel te vroeg getest. Ik ga het over twee dagen weer proberen als er geen bloed is. Vorige maand werd ik op 10dpo ongesteld, dus morgen n wordt wat dat betreft ook al spannend, langere LF is sowieso fijn!
Volgens mij is het heel normaal dat je temperatuur overdag en s avonds 37.4 is. Het gaat om de ochtend meting
Lijkt me ook, normaal betekent dit, opnaareen nieuwe ronde, maar ik zal het bloed nog even afwachten..
Zolang er geen bloed is, is het natuurlijk goed. Maaar ik snap je teleurstelling en ik zou hetzelfde denken. hier trouwens niks geen klachten dus denk dat het niet raak is deze ronde. Maar ook dat zegt soms niks he. Toch heb ik z’n gevoel.
Lang geleden dat ik hier gepost heb! Zal ook weer eens meedoen 1dpo: temp 36,7 geen bijzonderheden 2dpo: temp 36,8 witte afscheiding 3dpo: temp 36,9 beetje afscheiding 4dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, last van puistjes 5dpo: temp 36,9 plots veel witte waterige afscheiding, in de avond krampjes en steekjes, borsten pijnlijk 6dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, veel “glibber” bij afvegen, zijkant borsten pijnlijk, steekjes in bm, chagrijnig Edit: ik lijk sneller geurtjes op te vangen waar ik normaal geen last van heb... de steekjes blijven aanhouden en ik voel me moe. 7dpo: temp 37 afgelopen nacht gemene steken in bm gevoeld, darmen overstuur, licht misselijk na de koffie, lichte verkoudheid, koude voeten 8dpo: temp 37,1, borsten zijn pijnlijk (prikkelend gevoel), koude voeten die niet warm te krijgen zijn, darmen nog steeds overstuur, gloeiend gevoel in mijn gezicht enkele nieuwe kleine puistjes erbij, nog steeds witte waterige afscheiding 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1 dpo: last van onderrug, zwaar gevoel in baarmoeder en gevoelige borsten en savonds diarree 2 dpo: last van onderrug zwaar gevoel in baarmoeder, gevoelige borsten en diarree. 3 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en zwaar gevoel in baarmoeder. Vaak naar de wc. 4 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en gevoelige buik. 5 dpo: last van onderrug (its killing me) gevoelige borsten, zware bovenbenen en steekjes in linker lies. Edit: savonds in bed lichte buikkrampen. 6 dpo: nog steeds last van onderrug en gevoelige borsten, af en toe lichte buikkrampen, afscheiding en moe. Edit: steken laag onderin mijn buik. 7 dpo: nog steeds last van onderrug en gevoelige borsten, af en toe lichte buikkrampen en moe. Ook lichte hoofdpijn, en dat is voor mij vaak het teken dat het niet gelukt is oja en een beetje emotioneel vandaag.
Hoi dames, Wat een leuke topic! Heb niet eerder in deze topic meegeschreven. Wij gaan voor een tweede. Op 1 december rond 21.00 uur kreeg ik plots een hele vervelende scherpe/scheurende pijn rechts onderin mijn buik, toen besloot ik een ovulatietest te doen en deze liet een smiley zien! (Test van CB die twee vruchtbaarste dagen meet ). Mijn eisprong is denk ik echt toen al aan de gang geweest omdat ik die pijn voelde. Ik ging ook meten vanwege de pijn en had de dagen ervoor en dag erna niet gemeten. Dus ik ben nu 1, 2 of 3 dpo ( wat denken jullie?) 1 dpo: ovulatiepijn is weg, verder geen klachten, af en toe nog steken rechts onderbuik 2 dpo: af en toe steken rechts in onderbuik en zwaar chagrijnig
Lang geleden dat ik hier gepost heb! Zal ook weer eens meedoen 1dpo: temp 36,7 geen bijzonderheden 2dpo: temp 36,8 witte afscheiding 3dpo: temp 36,9 beetje afscheiding 4dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, last van puistjes 5dpo: temp 36,9 plots veel witte waterige afscheiding, in de avond krampjes en steekjes, borsten pijnlijk 6dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, veel “glibber” bij afvegen, zijkant borsten pijnlijk, steekjes in bm, chagrijnig Edit: ik lijk sneller geurtjes op te vangen waar ik normaal geen last van heb... de steekjes blijven aanhouden en ik voel me moe. 7dpo: temp 37 afgelopen nacht gemene steken in bm gevoeld, darmen overstuur, licht misselijk na de koffie, lichte verkoudheid, koude voeten 8dpo: temp 37,1, borsten zijn pijnlijk (prikkelend gevoel), koude voeten die niet warm te krijgen zijn, darmen nog steeds overstuur, gloeiend gevoel in mijn gezicht enkele nieuwe kleine puistjes erbij, nog steeds witte waterige afscheiding Edit: sinds ongeveer een uur het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en heb heel erg maagzuur 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Ik ga ook even mee schrijven Afgelopen Dinsdag was er op de echo een eitje te zien van ongeveer 16mm, donderdag was deze weg! Dinsdag en woensdag had ik een slechte (geen) stoelgang. Zou donderdag 1 dpo zijn of vrijdag waar ik vanuit ging? dpo 1: hoofdpijn, droog daar beneden dpo 2: hoofdpijn, droog daar beneden dpo 3: weinig klachten dpo 4: weinig klachten Dpo 5: geen klachten tot nu toe, vanmorgen bloed laten prikken. Dpo 6: niks geen klachten misschien alleen beetje slechtere stoelgang
Deze temp heb ik eigenlijk vaak na ei, heb nu wel een patroon dat ik eerder gehad heb waarbij ik niet zwanger was. Bij de vmk’s had ik toch wel enkele dagen een temp van 37,2 gemeten en steeg mijn temp eigenlijk heel hard vlak na ei, dan had ik op 3dpo al 37,1 en tijdens de innesteling had ik 37. Het kan dus echt nog alle kanten op, qua symptomen blijft het eigenlijk wel steeds een beetje hetzelfde... Het is dus nog eventjes afwachten, maar ik denk zelf dat het niet gelukt is hoor... Ik zie dat je zelf denkt dat het bij jou ook niet is gelukt door de hoofdpijn... hoelang is je LF normaal??
Hè wat balen dat je denkt dat het niet gelukt is. Maar zoals je je temperatuur uitlegt kan ik het wel begrijpen dat je dat denkt al hoop ik natuurlijk dat je het mis hebt, en dat het wél gelukt is maar qua symptomen, zijn die elke keer ongeveer hetzelfde of je nu wel of niet zwanger was? m’n cyclus is een beetje ‘raar’ vorige maand een cyclus gehad van maar 24 dagen wist toen niet precies wanneer ovulatie was. (Wel twee licht positieve testen gehad, daarna negatief) Nu ben ik 7 dpo (of 8) maar meestal is m’n LF in een ‘normale’ cyclus 12/13 dagen, nu hou ik m’n LF dan maar op 11/12 dagen. Ja meestal altijd hoofdpijn een paar dagen van te voren als ik gewoon ongesteld word. Toen straks een paracetamol genomen en gelukkig nu geen hoofdpijn meer.
Het enige dat echt verschilde met wel of niet zwanger zijn was de afscheiding... die was bij de vmk’s echt waterig wit (zoals melk) dat ervaar ik nu ook weer, maar toch ben ik nog niet overtuigd hoor...en bij de eerste vmk had ik een raar gevoel in mijn buik, alsof er iets op spanning stond. Bij de 2e vmk eigenlijk vrij weinig gemerkt... Nu eerst maar afwachten wat de temp verder gaat doen, ik verwacht morgen weer een daling en dan weet ik wel genoeg Wat gek dat je zo’n korte cyclus had... ben je allang van de A-C af?? Hoofdpijn kan ook een vroeg symptoom kunnen zijn he, kan vrij snel na bevruchting al optreden heb ik gelezen... het kan sowieso nog alle kanten op, een innesteling kan nog moeten plaatsvinden. Ik duim in elk geval voor je hoor!