Balen wie weet gaat het weer oplopen, ik blijf nog even doorduimen voor je! Hier ook negatief getest (yup, toch weer te vroeg gezwicht)
Lang geleden dat ik hier gepost heb! Zal ook weer eens meedoen 1dpo: temp 36,7 geen bijzonderheden 2dpo: temp 36,8 witte afscheiding 3dpo: temp 36,9 beetje afscheiding 4dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, last van puistjes 5dpo: temp 36,9 plots veel witte waterige afscheiding, in de avond krampjes en steekjes, borsten pijnlijk 6dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, veel “glibber” bij afvegen, zijkant borsten pijnlijk, steekjes in bm, chagrijnig Edit: ik lijk sneller geurtjes op te vangen waar ik normaal geen last van heb... de steekjes blijven aanhouden en ik voel me moe. 7dpo: temp 37 afgelopen nacht gemene steken in bm gevoeld, darmen overstuur, licht misselijk na de koffie, lichte verkoudheid, koude voeten 8dpo: temp 37,1, borsten zijn pijnlijk (prikkelend gevoel), koude voeten die niet warm te krijgen zijn, darmen nog steeds overstuur, gloeiend gevoel in mijn gezicht enkele nieuwe kleine puistjes erbij, nog steeds witte waterige afscheiding Edit: sinds ongeveer een uur het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en heb heel erg maagzuur 9dpo: temp 37,1 winderig (oeps!) verder eigenlijk weinig bijzonders, soms voelt het van onderen wat zwaar (dat merk ik vaak op rond eisprong en menstruatie, komt door verzakking) afscheiding lijkt minder, nog wel soms ongie gevoel, negatief getest (ook weer veel te vroeg gezwicht!) 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
1 dpo: last van onderrug, zwaar gevoel in baarmoeder en gevoelige borsten en savonds diarree 2 dpo: last van onderrug zwaar gevoel in baarmoeder, gevoelige borsten en diarree. 3 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en zwaar gevoel in baarmoeder. Vaak naar de wc. 4 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en gevoelige buik. 5 dpo: last van onderrug (its killing me) gevoelige borsten, zware bovenbenen en steekjes in linker lies. Edit: savonds in bed lichte buikkrampen. 6 dpo: nog steeds last van onderrug en gevoelige borsten, af en toe lichte buikkrampen, afscheiding en moe. Edit: steken laag onderin mijn buik. 7 dpo: nog steeds last van onderrug en gevoelige borsten, af en toe lichte buikkrampen en moe. Ook lichte hoofdpijn, en dat is voor mij vaak het teken dat het niet gelukt is oja en een beetje emotioneel vandaag. 8 dpo: nog steeds last van onderrug en giga pijnlijke borsten, zware bovenbenen maar voor de rest niet veel bijzonders
@Jolien1991 lief! Ik denk morgen of overmorgen maar ik denk zelf dat het niet raak is hoor. Zegt m’n gevoel. Heb wel vaker last van m’n onderrug.
Ja precies toevallig hier ook een holle rug. En na de laatst zwangerschap eigenlijk altijd wel last ervan, ene dag meer dan de andere dag. Nou ja we wachten weer rustig verder
Heb alle 'dpo's' toch in dubio gezet, omdat gyn blijkbaar er toch vanuit gaat dat ovulatie pas op woensdag (27 nov) was. 1/2 dpo: keelpijn (veel kindjes ziek op het werk), 's avonds onder de douche gevoelige tepels (wss door utrogestan). Beetje opgeblazen gevoel, heel veel witte afscheiding door utrogestan. 2/3 dpo: beetje gevoelige tepels (enkel bij aanraken). Edit: + puistjes op kin. 's Avonds héle lichte 'steekjes' in baarmoeder. 3/4 dpo: lichtjes gevoelige tepels maar 's avonds precies voorbij. Jeukende tepels, irritatie rondom bh, af en toe hele lichte steekjes in baarmoeder. Puistjes. 4/5 dpo: voor het slapengaan gedoucht, 's morgens erg stinkende oksels... overweldigende koffiegeur... overal jeuk. Zal allemaal wel met utrogestan te maken hebben. 5/6 dpo*: VEEL! Hebben jullie even tijd? Gevoelige tepels helemaal verdwenen. Af en toe licht menstruatiegevoel, vreemd en intens gedroomd, droge keel, beetje koortsig gevoel, zware ledematen (grieperig gevoel), intens moe, winderig oops, nekpijn, af en toe hele lichte steekjes in onderbuik. Op dit moment verhoging, 37,4°c... 6/7 dpo: koortsig gevoel, spierpijn schouder, nekpijn, heel moe, heel koud, vanavond op het werk paar scherpe steekjes rechtsonder, paar minuutjes ofzo... en extreem witverlies (maar dit komt door de utrogestan), vaak honger 7/8 dpo: VEEL! slecht geslapen, van het lichtste geluidje wakker geworden. Intens gedroomd, moe, moe, moe (ondanks 21.45u in bed vorige avond), weer af en toe steekjes in linker en rechter onderbuik, beetje geconstipeerd (maar ben ik sowieso al gevoelig voor), veel puistjes op kin, extreem last van witte afscheiding (brokkelig, dus echt wel resten utrogestan), vaak honger, beetje maagpijn af en toe, wat lage rugpijn. 8/9 dpo: negatieve test. Intens gedroomd, moe, soort van druk precies op bm (denk ik? Gebied rond schaambot maar dan vanbinnen), steekjes links en rechts weer, heel vaak honger, soms droge keel, sommige geuren lijken heel intens (maar again: zit waarschijnlijk gewoon tussen me oren ), beetje menstruatieachtig gevoel, beetje lage rugpijn (maar heb ik dus vaker) edit: pijnlijke puistjes op kin beginnen echt irritant te worden (pijnlijk)...
@Jolien1991 als ik jou onderschrift zie moet ik beetje denken aan mijn verleden. jij hebt ook geen cyclus van jezelf? Ik begon ook met clomid, vervolgens purgegon en toen menopur. werkte allemaal niet. Toen hormoonpompje, daarmee is onze eerste kindje geboren. En nu opnieuw het hormoonpompje.
Ik ga ook even mee schrijven Afgelopen Dinsdag was er op de echo een eitje te zien van ongeveer 16mm, donderdag was deze weg! Dinsdag en woensdag had ik een slechte (geen) stoelgang. Zou donderdag 1 dpo zijn of vrijdag waar ik vanuit ging? dpo 1: hoofdpijn, droog daar beneden dpo 2: hoofdpijn, droog daar beneden dpo 3: weinig klachten dpo 4: weinig klachten Dpo 5: geen klachten tot nu toe, vanmorgen bloed laten prikken. Dpo 6: niks geen klachten misschien alleen beetje slechtere stoelgang Dpo 7: weinig klachten, verkouden
Bij mijn zoontje was ik onverwacht zwanger. Wanneer ik terug telde heb ik wel degelijk mijn innesteling gevoeld en de dagen daarna symptomen. Maar ook (wellicht) niets daarvoor..
Oh dit herken ik zo van bij mijn zoontje. Exact dezelfde symptomen na mijn innesteling op 9dop. Vandaag ook terug 9dpo maar nog geen innesteling gevoeld en ook geen echte symtomen..