Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoezel01

Snoezel01 Lid

27 nov 2019
    37
    32
    18
    Vrouw
    Hey Jolien ben jij ook 9dpo vandaag? Is dat niet sowieso te vroeg om positief te kunnen testen? Er is nog wel hoop voor jou toch!!

Jolien1991 vindt dit leuk.
  2. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Heb wel cyclus van mezelf maar zó extreem onregelmatig - plus zo'n trage groei eitjes - dat we haast niet op natuurlijke wijze kunnen zwanger geraken...
    hormoonpompje nog nooit van gehoord hoe werkt dit dan? Ben wel benieuwd...

3. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Hoi @Snoezel01 !

Ja klopt of zelfs nog maar 8 dpo (vermoedelijk wel 9). Ben me er ook zeer zeker van bewust dat ik heel vroeg ben hoor... maar wil ondertussen ook verder blijven onderzoeken hoe lang het duurt vooraleer pregnyl uit m'n lijf is. :rolleyes: En om gezondheidsredenen (ik neem wel wat van medicatie enz) zou ik graag zsm op de hoogte zijn of ik al dan niet zwanger ben... ;)
    Maar heel terechte opmerking hoor! Het kan nog alle kanten op...

Snoezel01 vindt dit leuk.
  4. Snoezel01

Snoezel01 Lid

27 nov 2019
    37
    32
    18
    Vrouw
    1dpo: Ontzettend emotioneel, moet huilen om alles en niets
    2dpo: Niets speciaals
    3dpo: Veel energie, ook heb ik een grote verkoudheid en weinig geslapen, plots weer wat draderige afscheiding? Bizar?
    4dpo: Bij het opstaan voelde ik me zwanger, een soort warm gloeiend gevoel. Doorheen de loop van de dag verdween het gevoel helemaal tot 'absoluut niet zwanger voelen'.
    5dpo: Niets speciaals behalve winderig
    6dpo: Darmen nog steeds heel rommelig, af en toe kleine steekjes links en rechts naast schaambot
    7dpo: Vannacht steekjes bij mijn linkerschaambot, houdt ongeveer een uur aan. Vandaag de ganse dag af en toe heel lichte steekjes.
    8dpo: Ontzettend moe en heel chagrijnig en vreselijk emotioneel. Ik heb ook een grote verkoudheid die aan het overgaan is in een sinusitis, dus dat ligt wellicht daaraan. Verder geen symptomen. Enkel wat puistjes rond mijn mond en kin.
    9dpo: Ik ben ziekig en moe maar dat is geen symptoom. Verder voel ik niets in mijn buik. Bij mijn zoontje voelde ik op deze dag de innesteling en ik ben er vandaag ook al de ganse dag op aan het wachten/hopen. Maar het blijft rustig daarbinnen. Ik voel me dan ook heel onzwanger. Ik heb ook geen zwaardere borsten of iets anders.

Ik zie dat de meesten onder jullie liefst heel snel testen. Ik heb net het omgekeerde. :) Ik loop altijd weg van de feiten. Dus zolang ik niet test, heb ik ook niet negatief getest en ben ik misschien wel zwanger. Haha, zo werkt dus mijn "ik-wil-de-waarheid-niet-weten-brein".
    Ik weet dus niet of ik überhaupt wel ga testen:oops:

LilyB vindt dit leuk.
  5. Snoezel01

Snoezel01 Lid

27 nov 2019
    37
    32
    18
    Vrouw
    Hey @Jolien1991 dat begrijp ik! Ik duim heel hard mee voor jou dat het naar de juiste kant op verandert!

6. Baby1992C

Baby1992C Actief lid

27 apr 2019
    143
    225
    43
    Vrouw
    Okee, menopur werkt goed voor jullie?
    Ik heb een kastje op mijn buik die elke 1.5uur een dosering geeft.

het stimuleert mij hypotamulus om een eitje te laten groeien en springen.
    Bij de andere methodes had ik of geen groeiend eitje of overstimulatie.

7. Baby1992C

Baby1992C Actief lid

27 apr 2019
    143
    225
    43
    Vrouw

Haha dat heb ik ook wel. Heb ook nog geen testen in huis.

Snoezel01 vindt dit leuk.
  8. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Ohzo...
    Nou, dit was nog maar de eerste cyclus menopur... en m'n lichaam reageerde verbazingwekkend goed (was al zo veel teleurstelling gewend telkens bij die follikelmetingen met clomid)... follikel van 20mm en bms van 11,5!
    We zullen zien he...

9. Baby1992C

Baby1992C Actief lid

27 apr 2019
    143
    225
    43
    Vrouw

Zo dat is netjes!!
    Mocht het dan deze ronde niet lukken dan kun je het in iedergeval een beetje positief in zien dat de menopur werkt ;)

10. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Lief, maar mijn menstruatie is helaas gister begonnen, ik zag de bui en dag eerder al aankomen toen mijn temperatuur daalde. Bij mijn dochter had ik drie rondes nodig, dus daar hoop ik nu ook op. Toen ook een vakantie rond ei en de twee weken er na, dus ik duim dat de kerstvakantie ons positief nieuws levert.

Jij 10 dpo vandaag? Als je niet ongesteld wordt zal je toch een keer moeten testen haha. Maar ook wel lekker hoor, dat je het niet durft!

11. femm88

femm88 Bekend lid

18 aug 2019
    500
    324
    63
    Vrouw
    Ik wilde deze ronde weer meeschrijven maar ik zit nu op 9 dpo en nog geen klachten haha
    Behalve dat ik nu mega keelpijn en oorpijn heb...

12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Mwah niet heel erg af en toe eens

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van onderrug, zwaar gevoel in baarmoeder en gevoelige borsten en savonds diarree
    2 dpo: last van onderrug zwaar gevoel in baarmoeder, gevoelige borsten en diarree.
    3 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en zwaar gevoel in baarmoeder. Vaak naar de wc.
    4 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en gevoelige buik.
    5 dpo: last van onderrug (its killing meo_O) gevoelige borsten, zware bovenbenen en steekjes in linker lies. Edit: savonds in bed lichte buikkrampen.
    6 dpo: nog steeds last van onderrug en gevoelige borsten, af en toe lichte buikkrampen, afscheiding en moe. Edit: steken laag onderin mijn buik.
    7 dpo: nog steeds last van onderrug en gevoelige borsten, af en toe lichte buikkrampen en moe. Ook lichte hoofdpijn, en dat is voor mij vaak het teken dat het niet gelukt is:( oja en een beetje emotioneel vandaag.
    8 dpo: nog steeds last van onderrug en giga pijnlijke borsten, zware bovenbenen maar voor de rest niet veel bijzonders:)
    9 dpo: last van onderrug, pijnlijke borsten en af en toe wat buikkrampen. Toch weer gezwicht en helaas ook negatief getest vanochtend, denk ook dat het echt niet gelukt is.

14. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    @Roosie91 balen. :( Maaaar kan nog steeds he, je bent nog vroeg..
    hier ook test herhaald, ook negatief hoor. Heb de neiging om predictor te proberen, maar durf niet. :(
    In ieder geval, op deze zie ik helemaal niks...

Jij foto van de jouwe?

Rosy90 en LilyB vinden dit leuk.
  15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik lijk toch wel een tuur te zien hoor...

16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik lijk ook een Tuur te zien hoor zal mijne ook plaatsen maar die is witter dan wit

LilyB vindt dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lang geleden dat ik hier gepost heb! Zal ook weer eens meedoen :)

1dpo: temp 36,7 geen bijzonderheden
    2dpo: temp 36,8 witte afscheiding
    3dpo: temp 36,9 beetje afscheiding
    4dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, last van puistjes
    5dpo: temp 36,9 plots veel witte waterige afscheiding, in de avond krampjes en steekjes, borsten pijnlijk
    6dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, veel “glibber” bij afvegen, zijkant borsten pijnlijk, steekjes in bm, chagrijnig
    Edit: ik lijk sneller geurtjes op te vangen waar ik normaal geen last van heb... de steekjes blijven aanhouden en ik voel me moe.
    7dpo: temp 37 afgelopen nacht gemene steken in bm gevoeld, darmen overstuur, licht misselijk na de koffie, lichte verkoudheid, koude voeten
    8dpo: temp 37,1, borsten zijn pijnlijk (prikkelend gevoel), koude voeten die niet warm te krijgen zijn, darmen nog steeds overstuur, gloeiend gevoel in mijn gezicht enkele nieuwe kleine puistjes erbij, nog steeds witte waterige afscheiding
    Edit: sinds ongeveer een uur het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en heb heel erg maagzuur
    9dpo: temp 37,1 winderig (oeps!) verder eigenlijk weinig bijzonders, soms voelt het van onderen wat zwaar (dat merk ik vaak op rond eisprong en menstruatie, komt door verzakking) afscheiding lijkt minder, nog wel soms ongie gevoel, negatief getest (ook weer veel te vroeg gezwicht!)
    10dpo: temp 37,2 (jeetje, alweer gestegen!) misselijk wakker geworden, heb het ontzettend warm, pijnlijke borsten, getest, maar twijfel, wrs negatief
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:
    NOD:

Rosy90 vindt dit leuk.
  18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
  19. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    @DCG en @Roosie91 echt? :oops: Heb 'm wel verdonkerd hoor.....
    Pff moet zo vaak plassen haha en telkens denk ik: zou ik naar die predictor grijpen? :oops: (tis wel niet de early maar de express... zal wss ook nog niet echt positief tekenen)...

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Daar zie ik idd niets op helaas :(
    Balen joh

Rosy90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina