Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dankjewel lief❤️ Aah wat balen joh ik blijf voor je duimen.

LilyB vindt dit leuk.
  2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lief dankjewel ❤️

Rosy90 vindt dit leuk.
  3. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Haha dankje. :roflmao:
    Nja deze morgen weer getest hoor en rarara, negatief... zelfs geen tuurstreep.
    Ik snap je, hoor... mijn NOD is uitgerekend op 11 dec, maar ervaring leert me dat ik veeleer een lf heb van +\- 11 dagen en dan zou NOD vandaag zijn. Nog geen bloed maar zou kunnen komen door de utro...
    vind het ook allemaal heel vreemd, vooral omdat ik zo extréém moe ben (ondanks heel vroeg onder de wol te kruipen)... ik weet niet of ik nog hoop mag hebben nu eigenlijk....

LilyB vindt dit leuk.
  4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lang geleden dat ik hier gepost heb! Zal ook weer eens meedoen :)

1dpo: temp 36,7 geen bijzonderheden
    2dpo: temp 36,8 witte afscheiding
    3dpo: temp 36,9 beetje afscheiding
    4dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, last van puistjes
    5dpo: temp 36,9 plots veel witte waterige afscheiding, in de avond krampjes en steekjes, borsten pijnlijk
    6dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, veel “glibber” bij afvegen, zijkant borsten pijnlijk, steekjes in bm, chagrijnig
    Edit: ik lijk sneller geurtjes op te vangen waar ik normaal geen last van heb... de steekjes blijven aanhouden en ik voel me moe.
    7dpo: temp 37 afgelopen nacht gemene steken in bm gevoeld, darmen overstuur, licht misselijk na de koffie, lichte verkoudheid, koude voeten
    8dpo: temp 37,1, borsten zijn pijnlijk (prikkelend gevoel), koude voeten die niet warm te krijgen zijn, darmen nog steeds overstuur, gloeiend gevoel in mijn gezicht enkele nieuwe kleine puistjes erbij, nog steeds witte waterige afscheiding
    Edit: sinds ongeveer een uur het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en heb heel erg maagzuur
    9dpo: temp 37,1 winderig (oeps!) verder eigenlijk weinig bijzonders, soms voelt het van onderen wat zwaar (dat merk ik vaak op rond eisprong en menstruatie, komt door verzakking) afscheiding lijkt minder, nog wel soms ongie gevoel, negatief getest (ook weer veel te vroeg gezwicht!)
    10dpo: temp 37,2 (jeetje, alweer gestegen!) misselijk wakker geworden, heb het ontzettend warm, pijnlijke borsten, getest, maar twijfel, wrs negatief
    11dpo: temp 37,1, opgeblazen gevoel, nat bezweet wakker worden en slecht geslapen, beetje witte waterige afscheiding
    12dpo: temp 37,3 (!!) nat bezweet wakker geworden, pijnlijke beurse borsten, blijf het warm hebben, test nog steeds negatief, snap er eigenlijk niets meer van aangezien ik deze hoge temp eigenlijk alleen bij zwangerschap aantik :confused:
    13dpo:
    14dpo:
    NOD:

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik zeg altijd maar zo “geen bloed is moed”.
    Zolang er niets doorbreekt is de hoop ook nog niet vervlogen ;) ik blijf nog even doorduimen voor je hoor!

Jolien1991 vindt dit leuk.
  6. Baby1992C

Baby1992C Actief lid

27 apr 2019
    143
    225
    43
    Vrouw
    @Roosie91 jaaaaa gefeliciteerd!!

oh bijzonder die hoge temperatuur @DCG

Rosy90 en LilyB vinden dit leuk.
  7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja vind ik dus ook!! Zo’n stijgende lijn heb ik nog nooit gehad en al helemaal niet zulke hoge temperaturen! Vind het echt vreemd want ik had eigenlijk hierdoor wel al een (licht) positieve test verwacht...

8. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

27 jul 2016
    155
    26
    28
    1/2 dpo: ovulatiepijn is weg, verder geen klachten, af en toe nog steken rechts onderbuik
    2/3 dpo: af en toe steken rechts in onderbuik en zwaar chagrijnig
    3/4 dpo: verkouden daardoor zwaar hoofd. In de avond enorm opgeblazen gevoel en hierdoor pijn in onderbuik + verstopping. Deze klachten heb ik vaak na eten van pasta en dat was ook mijn avondmaaltijd.
    4/5 dpo: enorm opgeblazen gevoel, obstipatie
    5/6 dpo: af en toe kramp en obstipatie

LilyB vindt dit leuk.
  9. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik kan deze kopiëren en plakken hahaha. Ik temperatuur niet, maar werd vanmorgen wel bezweet wakker. Mijn NOD was gisteren, maar alleen maar negatieve testen gehad. Vandaag wel weer witte afscheiding. En mijn bloeddruk is ineens lager dan normaal, en mijn hartslag hoger.

LilyB vindt dit leuk.
  10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Wat apart! Wanneer heb je voor het laatst getest??? Blijf toch spannend zo!

chantalvl vindt dit leuk.
  11. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Hahaha vanochtend, gisteren, eergisteren en afgelopen donderdag een early. Mijn loon is er weer door hahah.

12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik herken het helemaal, hier ook zo’n testjunkie hahaha en zelfs door die stomme hoge temperaturen test ik gewoon 2x per dag :eek:

Jolien1991 vindt dit leuk.
  13. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Hahahha nee zo erg ben ik dan niet, maar ik neem me toch steeds voor om pas na NOD te testen, en steeds lukt dat niet, terwijl ik bij onze zoon ook pas 1 dag na NOD heel licht positief testte.

LilyB vindt dit leuk.
  14. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Hier idem hoor momenteel... ik geloof de negatieve testen nog niet. :roflmao::roflmao::roflmao:
    Vanavond nog kansje wagen denk ik. :roflmao: En morgen om nieuwe testen. :oops:

LilyB vindt dit leuk.
  15. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    #3835 Jolien1991, 8 dec 2019
    Laatst bewerkt: 8 dec 2019
    1/2 dpo: keelpijn (veel kindjes ziek op het werk), 's avonds onder de douche gevoelige tepels (wss door utrogestan). Beetje opgeblazen gevoel, heel veel witte afscheiding door utrogestan.
    2/3 dpo: beetje gevoelige tepels (enkel bij aanraken). Edit: + puistjes op kin. 's Avonds héle lichte 'steekjes' in baarmoeder.
    3/4 dpo: lichtjes gevoelige tepels maar 's avonds precies voorbij. Jeukende tepels, irritatie rondom bh, af en toe hele lichte steekjes in baarmoeder. Puistjes.
    4/5 dpo: voor het slapengaan gedoucht, 's morgens erg stinkende oksels... :confused: overweldigende koffiegeur... overal jeuk. Zal allemaal wel met utrogestan te maken hebben.
    5/6 dpo*: VEEL! Hebben jullie even tijd? Gevoelige tepels helemaal verdwenen.
    Af en toe licht menstruatiegevoel, vreemd en intens gedroomd, droge keel, beetje koortsig gevoel, zware ledematen (grieperig gevoel), intens moe, winderig :)oops:), nekpijn, af en toe hele lichte steekjes in onderbuik. Op dit moment verhoging, 37,4°c...
    6/7 dpo: 36,4 koortsig gevoel, spierpijn schouder, nekpijn, heel moe, heel koud, vanavond op het werk paar scherpe steekjes rechtsonder, paar minuutjes ofzo... en extreem witverlies (maar dit komt door de utrogestan), vaak honger
    7/8 dpo: 36,4. VEEL! slecht geslapen, van het lichtste geluidje wakker geworden. Intens gedroomd, moe, moe, moe (ondanks 21.45u in bed vorige avond), weer af en toe steekjes in linker en rechter onderbuik, beetje geconstipeerd (maar ben ik sowieso al gevoelig voor), veel puistjes op kin, extreem last van witte afscheiding (brokkelig, dus echt wel resten utrogestan), vaak honger, beetje maagpijn af en toe, wat lage rugpijn.
    8/9 dpo: 36,4 negatieve test. Intens gedroomd, moe, soort van druk precies op bm (denk ik? Gebied rond schaambot maar dan vanbinnen), steekjes links en rechts weer, heel vaak honger, soms droge keel, sommige geuren lijken heel intens (maar again: zit waarschijnlijk gewoon tussen me oren :rolleyes:), beetje menstruatieachtig gevoel, beetje lage rugpijn (maar heb ik dus vaker)
    edit: pijnlijke puistjes op kin beginnen echt irritant te worden (pijnlijk)...
    9/10 dpo: 36,6 negatieve test (volgens mij). Moe, moe, vreselijk moe, druk op bm, steekjes links en rechts onderbuik, vaak honger, puistjes, heel warm aanvoelen, nog steeds grieperig gevoel, lage rugpijn, extreem veel witverlies (ditmaal niet 'brokkelig', lijkt niet van utro te komen)...
    10/11 dpo: 36,6 negatieve test, extreem moe, scherpe steekjes in bm, puistjes, warm aanvoelen, lage rugpijn
    11/12 dpo: 36,6 vroeg wakker geworden en niet meer kunnen slapen ondanks vermoeidheid, steekjes in bm, warm aanvoelen, vaak plassen. Edit: doorzichtige, plakkerige afscheiding (sorry)...

LilyB, Mangotoetjes en Rosy90 vinden dit leuk.
  16. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

27 jul 2016
    155
    26
    28
    1/2 dpo: ovulatiepijn is weg, verder geen klachten, af en toe nog stekenrechts onderbuik
    2/3 dpo: af en toe steken rechts in onderbuik en zwaar chagrijnig
    3/4 dpo: verkouden daardoor zwaar hoofd. In de avond enorm opgeblazen gevoel en hierdoor pijn in onderbuik + verstopping. Deze klachten heb ik vaak na eten van pasta en dat was ook mijn avondmaaltijd.
    4/5 dpo: enorm opgeblazen gevoel, obstipatie
    5/6 dpo: af en toe kramp en obstipatie
    6/7 dpo: brandend maagzuur, darmkrampen en steken onderbuik

LilyB vindt dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lang geleden dat ik hier gepost heb! Zal ook weer eens meedoen :)

1dpo: temp 36,7 geen bijzonderheden
    2dpo: temp 36,8 witte afscheiding
    3dpo: temp 36,9 beetje afscheiding
    4dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, last van puistjes
    5dpo: temp 36,9 plots veel witte waterige afscheiding, in de avond krampjes en steekjes, borsten pijnlijk
    6dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, veel “glibber” bij afvegen, zijkant borsten pijnlijk, steekjes in bm, chagrijnig
    Edit: ik lijk sneller geurtjes op te vangen waar ik normaal geen last van heb... de steekjes blijven aanhouden en ik voel me moe.
    7dpo: temp 37 afgelopen nacht gemene steken in bm gevoeld, darmen overstuur, licht misselijk na de koffie, lichte verkoudheid, koude voeten
    8dpo: temp 37,1, borsten zijn pijnlijk (prikkelend gevoel), koude voeten die niet warm te krijgen zijn, darmen nog steeds overstuur, gloeiend gevoel in mijn gezicht enkele nieuwe kleine puistjes erbij, nog steeds witte waterige afscheiding
    Edit: sinds ongeveer een uur het gevoel alsof ik ongesteld moet worden en heb heel erg maagzuur
    9dpo: temp 37,1 winderig (oeps!) verder eigenlijk weinig bijzonders, soms voelt het van onderen wat zwaar (dat merk ik vaak op rond eisprong en menstruatie, komt door verzakking) afscheiding lijkt minder, nog wel soms ongie gevoel, negatief getest (ook weer veel te vroeg gezwicht!)
    10dpo: temp 37,2 (jeetje, alweer gestegen!) misselijk wakker geworden, heb het ontzettend warm, pijnlijke borsten, getest, maar twijfel, wrs negatief
    11dpo: temp 37,1, opgeblazen gevoel, nat bezweet wakker worden en slecht geslapen, beetje witte waterige afscheiding
    12dpo: temp 37,3 (!!) nat bezweet wakker geworden, pijnlijke beurse borsten, blijf het warm hebben, test nog steeds negatief, snap er eigenlijk niets meer van aangezien ik deze hoge temp eigenlijk alleen bij zwangerschap aantik :confused: witte waterige afscheiding
    13dpo: temp 36,9 dus game over! Ik heb het nog steeds heel warm, zeurende buikpijn, witte waterige afscheiding, beurse borsten
    14dpo:
    NOD:

18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van onderrug, zwaar gevoel in baarmoeder en gevoelige borsten en savonds diarree
    2 dpo: last van onderrug zwaar gevoel in baarmoeder, gevoelige borsten en diarree.
    3 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en zwaar gevoel in baarmoeder. Vaak naar de wc.
    4 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en gevoelige buik.
    5 dpo: last van onderrug (its killing meo_O) gevoelige borsten, zware bovenbenen en steekjes in linker lies. Edit: savonds in bed lichte buikkrampen.
    6 dpo: nog steeds last van onderrug en gevoelige borsten, af en toe lichte buikkrampen, afscheiding en moe. Edit: steken laag onderin mijn buik.
    7 dpo: nog steeds last van onderrug en gevoelige borsten, af en toe lichte buikkrampen en moe. Ook lichte hoofdpijn, en dat is voor mij vaak het teken dat het niet gelukt is:( oja en een beetje emotioneel vandaag.
    8 dpo: nog steeds last van onderrug en giga pijnlijke borsten, zware bovenbenen maar voor de rest niet veel bijzonders:)
    9 dpo: last van onderrug, pijnlijke borsten en af en toe wat buikkrampen. Toch weer gezwicht en helaas ook negatief getest vanochtend, denk ook dat het echt niet gelukt is
    10 dpo: last van onderrug en borsten en krampjes
    11 dpo: last van onderrug en borsten en lichte krampen en positieve test
    12 dpo: last van onderrug en borsten, licht krampen en obstipatie:| en de test is mooi opgelopen dus ik ga op groen:)
    Bekijk bijlage 636035

twee, Simonee9090, margarethd en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. NicoleG

NicoleG Lid

21 nov 2015
    52
    13
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :thumup:

Rosy90 vindt dit leuk.
  20. Baby1992C

Baby1992C Actief lid

27 apr 2019
    143
    225
    43
    Vrouw
    Ik ga ook even mee schrijven ;)
    Afgelopen Dinsdag was er op de echo een eitje te zien van ongeveer 16mm, donderdag was deze weg! Dinsdag en woensdag had ik een slechte (geen) stoelgang. Zou donderdag 1 dpo zijn of vrijdag waar ik vanuit ging?

dpo 1: hoofdpijn, droog daar beneden
    dpo 2: hoofdpijn, droog daar beneden
    dpo 3: weinig klachten
    dpo 4: weinig klachten
    Dpo 5: geen klachten tot nu toe, vanmorgenbloed laten prikken.
    Dpo 6: niks geen klachten :| misschien alleen beetje slechtere stoelgang
    Dpo 7: weinig klachten, verkouden
    Dpo 8: iets meer afscheiding
    Dpo 9: 1x kramp gehad vandaag, geen afscheiding
    Dpo 10: 4x op 1 dag moeten poepen (dat is niks voor mij) kramp/buikpijn, weinig afscheiding
    Dpo 11: honger gevoel toen ik wakker werd, raar niet heel fijn gevoel in mijn buik

En kijk getest met tweede urine, ik moest eerst testen halen

Bijgevoegde bestanden:

margarethd, LilyB, Snoezel01 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina