Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    1 dpo niets
    2 dpo zwaar gevoel schaambot

2. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik ben inmiddels 12 dpo en zwanger!!
    Hier mijn lijstje:

3 dpo: Einde van de middag/avond kleine steekjes krampjes en savonds gevoelige tepels.

4 dpo: Heel de dag door kleine steekjes krampjes en nog steeds gevoelige tepels.

5 dpo: Vanmorgen achter de pc kleine steekjes in liezen en rug. Getest, maar deze was negatief (duhh). Sinds deze nacht ook keelpijn en wat grieperig. Tijdens koken een beurs gevoel bij eierstokken.

6 dpo: Vannacht slecht geslapen en regelmatig steekjes gehad. Heel levendig gedroomd! Smorgens pijnlijke liezen, bovenbenen en boobs bij de koffie temp om 7.30 was 37,6. Waarschijnlijk wat verhoging door naderend griepje.
    In de auto naar school en naar huis krampjes en steekjes in liezen. Ineens vallen de dikke aderen op mijn boobs wel erg op en mijn tepels zijn nog gevoeliger! Negatief getest.

7 dpo: heel de dag steekjes krampjes. Getest en ik lijk wat te ontdekken op de test, maar dit was later weer weg. De moed zakt me in de schoenen (zal ik het me niet toch allemaal verbeelden).

8 dpo: Slecht geslapen vannacht en veel menstruatie gevoel gehad. Sterk het gevoel dat het raak is ondanks de negatieve testen, maar durf dat amper te denken. Gedroomd, weet niet meer precies wat en hoe maar ik was zwanger in ieder geval. Weer wat ergere keelpijn en grieperig. Maar dan! Een positieve Predictor express!!!! Zie je wel!! Wel een tuurlijntje maar hij staat er!
    Daarbij:
    Veel speeksel
    Dikkere buik, zelfs smorgens
    Kortademig!!!!
    Einde vd middag meer steekjes krampjes.
    Ook steekjes in boobs!!

9 dpo: Vannacht weer slecht geslapen en aanwezig menstruatiegevoel en steekjes. Ook een leeg vervelend gevoel in maag. En uiteraard moeten plassen. Nog steeds grieperig en keelpijn. Naast de verkoudheid drukkend gevoel in buik constant, ook vanaf vandaag wat meer plassen en daarna een drukkend gevoel in baarmoeder. En weer die erge maagzuur! (Herken ik van mijn eerdere zwangerschappen) Heel veel last van steekjes en krampjes en dizzy als ik te snel opsta.

10 dpo: hele mooie streep op de test!

Rebo vindt dit leuk.
  3. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw

Proficiat!!!

Die vervelen gevoel in je maag he wat voelde je dan? Ik heb vanochtend plots pijn in me maag streek gehad, tussen me borsten, het komt en het gaat.. zal vast niks betekenen denk ik.. maar vroeg me af wat jij precies had..?

4. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    1 dpo niets
    3 dpo s morgens even wat misselijk en s avonds last van mijn darmen

5. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    12 december positieve ovulatie test, eisprong moet dan 13-14 december geweest zijn.

1-2 dpo : Extreem emotioneel, steekjes baarmoeder en schaambot.
    2-3 dpo : Rommelende darmen, steekjes rechterkant schaambot.
    3-4 dpo : Rommelende darmen, steekjes rechterkant schaambot, 's avonds vaak plassen, had amper wat gedronken voor het naar bed gaan.
    4-5 dpo : Steekjes in vagina, darmen gelukkig rustiger, vaker plassen, verder (nog) nergens last van.Heel erg emotioneel, honger, lage rugpijn, zeurend gevoel heel onderlichaam, moe.
    5-6 dpo : Verkouden, darmen iets rustiger, maar nog wel aanwezig, lage rugpijn.
    Edit: Steekjes rechterkant baarmoeder? Spontaan moeilijke stoelgang, vreemd gevoel in keel
    6-7 dpo : Vreemde gevoel in keel verdwenen, lage rugpijn, trekkerig gevoel banden, met "vlagen" gevoelige borsten, heel de dag misselijk geweest, vermoeid.

6. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ken je dat gevoel dat je maag leeg is maar je eigenlijk nog geen honger hebt maar juist meer naar misselijk toe. Ik heb het vooral sochtens wel eens. Maar nu dus vaker. Ik moet dan ook vaak boeren. Blehh :confused:
    Lijkt het bij jou ook daar op?

7. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ik ben inmiddels 16 dpo en zwanger :) Hierbij mijn lijstje!

1 dpo: even darmkrampen.
    2 dpo: even trekkerig gevoel rond eileider? Last van darmen.
    3 dpo: steken en drukkend gevoel.
    4 dpo: trekkerig gevoel liezen. Soms een steekje.
    5 dpo: chagrijnig. Last van darmen.
    6 dpo: lichte aanhoudende vreemde steekjes bij baarmoeder. Beetje hoofdpijn. Licht misselijk door rommelende darmen.
    7 dpo: kan niet veel hebben vandaag. Slijmerige afscheiding. Beetje vermoeide benen. Even steken in onderrug. Hongerig in de avond. Beetje weeïg van kaas en augurkjes.
    8 dpo: hongerig bij wakker worden. Licht menstruatiegevoel. Moe.
    9 dpo: gevoelige onderbuik, ongesteldheidsgevoel. Chagrijnig hierdoor, want nu weet ik wel dat de menstruatie eraan komt. Al krampen alsof het bijna door gaat breken. Dikke witte zalfachtige afscheiding.
    10 dpo: bij wakker worden zware benen en menstruatiegevoel. Gedroomd over positieve test, dus kon het niet laten om te testen. Twee licht positieve testen?! Geloof het bijna niet! Ontzettend moe en hele lichaam doet pijn. Beetje weeïg.
    11 dpo: menstruatiegevoel is weg. Predictor gedaan en die was duidelijk! Voel mijn borsten licht. Af en toe krampen en lage rugpijn. Last van darmen.
    12 dpo: vermoeide benen. Ontzettend moe af en toe. Veel honger. Af en toe een krampje en steekje. Beetje gevoelige tepels. Kort lontje, kan weinig hebben.
    13 dpo: om 04:30 uur klaarwakker en honger. Testen zijn mooi opgelopen! :) gelige afscheiding bij afvegen. Wat lage rugpijn na tillen. Voel af en toe mijn buik en liezen. Knaltest!
    14 dpo: af en toe wat steekjes in baarmoeder, voelt als oprekken. Ook wat steken in onderrug. Veel honger. Wat gevoelige tepels.
    15 dpo (nod): heel erg veel honger. Echt een onstilbare honger! Last van darmen. Af en toe steekjes, voelt weer als oprekken baarmoeder. Drukkend gevoel soms. Veel heldere afscheiding. Moe, maar ook weinig geslapen. Al beter reukvermogen. Inmiddels 11 testen gedaan:roflmao:

margarethd, MissElla87, Daschaaa en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    1 dpo niets
    3 dpo s morgens even wat misselijk, veel wit, dik slijm, s avonds last van mijn darmen

Rosy90 vindt dit leuk.
  9. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wauwww Gefeliciteerd

Rebo vindt dit leuk.
  10. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    12 december positieve ovulatie test, eisprong moet dan 13-14 december geweest zijn.

3-4 dpo : Rommelende darmen, steekjes rechterkant schaambot, 's avonds vaak plassen, had amper wat gedronken voor het naar bed gaan.
    4-5 dpo : Steekjes in vagina, darmen gelukkig rustiger, vaker plassen, verder (nog) nergens last van.Heel erg emotioneel, honger, lage rugpijn, zeurend gevoel heel onderlichaam, moe.
    5-6 dpo : Verkouden, darmen iets rustiger, maar nog wel aanwezig, lage rugpijn. Steekjes rechterkant baarmoeder? Spontaan moeilijke stoelgang, vreemd gevoel in keel
    6-7 dpo : Vreemde gevoel in keel verdwenen, lage rugpijn, trekkerig gevoel banden, met "vlagen" gevoelige borsten, heel de dag misselijk geweest, vermoeid.
    7-8 dpo : Veel gas in darmen, gekke droom, soort branderig gevoel beide kanten schaambot. Gevoel of er een blauwe plek aan de zijkant van mijn linkerborst zit (gecontroleerd: niets te zien). Normaal gesproken heel erg last van pms klachten, nu heel matig.

11. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    1 dpo niets
    3 dpo s morgens even wat misselijk, veel wit, dik slijm, s avonds last van mijn darmen
    4 dpo niets bijzonders

12. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Amy!!! Blij te zien dat je weer zwanger bent, superleuk!!!

Amy1989 vindt dit leuk.
  13. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Dankjewel!! :) Hoe gaat het met jou? Jeetje, wat gaat het al snel zeg!!

14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Echt heel leuk. Maar wel een enorm spannende tijd voor je weer, pffft. Hopelijk gaan de eerste 12 weken snel voorbij en mag je gauw voor een echo.

Met mij gaat het goed! De tijd gaat inderdaad best snel, veel sneller als bij mijn dochter!
    Helaas wel weer een iets verkorte baarmoederhals vanaf 19/20 weken (niet dramatisch, maar op de ondergrens) en daarom doe ik heel kalm aan! Maar mag gelukkig nog wel dingen ondernemen en zelf voor dochter zorgen, bedrust is (nog niet) nodig. Lengte bmhals is vanaf 20 weken stabiel gebleven, ze meten elke paar weken...
    Morgen weer controle en cervixlengtemeting, ik vind het héél spannend allemaal! Maar so far so good!

Amy1989 vindt dit leuk.
  15. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    1 dpo niets
    4 dpo niets bijzonders
    5 dpo chagrijnig, hoofdpijn, beetje moe

16. Willowl

Willowl Actief lid

16 nov 2016
    313
    140
    43
    Ik ben niet zeker van mijn eisprong deze ronde, normaal zou deze vrijdag de 13e zijn (inclusief bijbehorende symptomen), echter had ik pas veel later een positieve ovulatietest. Dus die laatste hou ik aan.

1 dpo: -
    2 dpo: menstruatiekrampen, drukkend gevoel onderin.
    3 dpo: steekjes, drukkend gevoel. Last van maagzuur. Witte afscheiding. Pukkeltjes op voorhoofd.
    4dpo: veel witte afscheiding, zeurend gevoel achter schaambot.

17. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    5-6 dpo : Verkouden, darmen iets rustiger, maar nog wel aanwezig, lage rugpijn. Steekjes rechterkant baarmoeder? Spontaan moeilijke stoelgang, vreemd gevoel in keel
    7-8 dpo : Veel gas in darmen, gekke droom, soort branderig gevoel beide kanten schaambot. Gevoel of er een blauwe plek aan de zijkant van mijn linkerborst zit (gecontroleerd: niets te zien). Normaal gesproken heel erg last van pms klachten, nu heel matig.
    8-9 dpo : Wakker geworden om te plassen, maagzuur, eerste helft van de nacht gekke droom, rommelende darmen, gevoel van blauwe plek aan de zijkant van borst is er nog steeds, nog steeds niets te zien daar. Getest: negatief.

18. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ja, erg spannend weer de komende weken. Hoop zo dat het dit keer goed zal gaan!
    Ohh, dat is ook schrikken weer, een verkorte baarmoederhals! Gelukkig gaat alles goed nu :) Succes bij de controle vandaag! Krijgen jullie een jongetje of meisje? Of verrassing? Fijne zwangerschap nog! :)

19. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Hoi ik had evemn een vraagje ik had vorige week zaterdag mijn eisprong, hoeveel dpo ben ik nu dan??
    Ik voel me anders dan anders maar heb net getest met de early, niet met ochtendurine trouwens was de 4 de plas van de dag, maar het was omowit. Wanneer zal ik opnieuw testen dan?

20. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    9 dpo. Zondag was 1 dpo, en vanaf daar kun je verder tellen.
    Ik zou je aanraden pas rond 14 dpo te testen; hcg moet nu eenmaal even opbouwen voor die test iets kan laten zien, en als je menstruatie doorbreekt kan het wel zonde zijn van de test. Die predictor testen zijn wel gevoeliger, maar het is ook pure marketing.

Ik zit nu op 11 dpo, na een embryo terugplaatsing (IVF/ICSI). Tot 9 dpo schrijf ik niet op, ik ga er niet vanuit dat er dan al iets is wat hoort bij hcg.
    9 dpo: wat steekjes onder in mijn buik
    10 dpo: moe, snel geïrriteerd
    11 dpo: moe, vroeg wakker en niet meer in slaap kunnen komen, trek zonder eetlust

twee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina