Hier even een update, wordt er een beetje panisch van... pff De dag dat ik mijn eisprong heb gehad, die avond kon ik niet slapen door de misselijkheid. - Dag 1 dpo: onwijs misselijk, kokhalzen, maar niet overgegeven. Slijmerige afscheiding bij het afvegen en op mn onderbroek, met wat roze bloed. Suf en moe en onwijs pijn in mn onderrug. Gevoelige Darmen en moest 1 x rennen naar het toilet ivm diarreeaanval, maar had ook in de ochtend kiwi gegeten, misschien ligt het daaraan. Mn voeten hadden het ijskoud en ik kwam thuis en heb een warme douche genomen en meteen in slaap gevallen. En ik had geen eetlust. - Dag 2 dpo: 2 x normaal naar de toilet gegaan, wel rommelige darmen maar geen diarree. Zeurende pijn in mn onderbuik en onwijs last van mn rug, met name onderrug. De nacht van dag 1 naar dag 2 ben ik bezweet wakker geworden, was helemaal nat. In de nacht ook paar keer wakker geworden ivm dorst. Kon de avond ook moeilijk in slaap vallen. Last van maagzuur en winderigheid. Als ik opsta Heb ik wat pijn in mn hoofd. En heb ineens aan de zijkant van mn hoofd wat puistjes.. - Dag 3 dpo: in de nacht wakker geworden, word ik nooit normaal gesproken, moest plassen en had dorst. Ik kon door buikpijn niet meer slapen, had ook last van maagzuur toen ik in slaap wilde vallen. Wel uiteindelijk in slaap gevallen, maar wakker geworden en was bezweet, had een droge mond en een beetje last van mijn keel (opkomende griep, of de zweet in de nachten opgedroogd en daardoor nog meer kou gevat??). Mijn borsten voelen wel een beetje groter aan en zijn zacht. Ochtend urine was super geel en dik/klonterig. In de loop van de dag had ik een beetje last van misselijkheid, vage krampen in mijn onderbuik en heel af en toe afscheiding, totdat in mijn onderbroek cremeachtige afscheiding vond. Ik heb wat steken aan de rechterzijde van mijn onderbuik. edit: In de avond wat steken aan de binnenkant van mijn vagina, bleef even aanhouden, daarna was het weg. Ik voelde me rond 19:00 uur erg moe, en viel bijna in slaap. Het voelde binnen in mijn buik heel erg warm, beetje last gehad van maagzuur. Ik ben in mijn bedje gegaan en had een beetje last van zeurende onderbuikpijn. Uiteindelijk rond 21:00 uur opgestaan, moest naar het toilet, borsten en vagina waren aan het jeuken en ik had dorst. In de avond was ik ook emotioneel en rustig, zelfs manlief vroeg gaat ie oke met je. Ik voelde mijn futloos en had last van mijn onderrug. - dag 4 dpo: Ik ben in de nacht weer opgestaan om water te drinken, had dorst en moest plassen. Daarbij kreeg ik steken in mijn onderrug. Borsten voelden wat groter aan en zijn zacht. Urine was weer super geel. Toen in vanochtend opstond had ik droge lippen, moe & pijn in mijn baarmoeder / onderbuik en een winderig. Wel het gevoel dat gekregen dat het niet lukt ofzo, koude voeten ook. Uiteindelijk wakker geworden met keelpijn en beetje verstopte neus (verkoudheid zet door?). Ben veel gember/muntthee & honing aan het drinken. Vanochtend ook naar het toilet, had last van obstipatie, kon moeilijk poepen (sorry!!!), bij het poepen wel gebloed bij de anus omdat het hard was (sorry for to much info). - dag 5 dpo: erg bezweet wakker geworden, steken in onderbuik en cremeachtige afscheidingen. last van obsipatie en hoofdpijn. Veel windjes + maagzuur. - dag 6 dpo: voel me moe en ziekjes. vlagen misselijkheid, kleine puist op mijn buik!? Steken in mijn rug, afscheiding op onderbroek. Daar beneden ruikt het ook niet echt fris. - dag 7 dpo: moe moe moe, alleen maar geslapen. Benen doen zeer en last van rug. drukkend gevoel bij onderbuik. - dag 8 dpo: wakker geworden met droge lippen!? echt honger gevoel en last van rug en nek. weer afscheiding op onderbroek en beneden ruikt het niet echt fris. Winderig. In de avond stond ik op en ineens steek rechterkant en straalde uit naar rug. - dag 9 dpo: wakker geworden bezweet. Opgeblazen gevoel. Honger gevoel en soort van menstruatiekrampen in onderbuik. In de middag sliert cremeachtig afscheiding op onderbroek. Moe en last van onderrug. - dag 10 dpo: Erg diep geslapen, erg diep gedroomd. 12 uur lang geslapen, voelde me echt moe. Bezweet wakker geworden, pijn in onderbuik, zo'n stevige steek tot aan mijn schaambot. Menstruatiekrampen. Erg prikkelbaar en emotioneel, droge lippen. Weer last van slijmerige afscheiding. Borsten zijn voller en zachter. - dag 11 dpo: veel afscheiding, steken in onderbuik, zelfs bij het buigen. Gezicht voelt vettig. Veel moeten plassen. In de avond lag helemaal dubbel van de steken in mijn onderbuik, heb dit nooit eerder meegemaakt. Last van obstipatie. - dag 12 dpo: bij het afvegen na het plassen, heel veel afscheiding, tepels beginnen te prikken. In de ochtend om 5 uur wakker geworden, HUH!? steken in onderbuik, onwijs droge lippen. Last van obstipatie. - dag 13 dpo: Borsten voelen hard, ben warm, weer bij het afvegen klodder slijm (sorry for to much info). Heel erg koud hebben. Prikkende tepels, veel moeten plassen, menstruatiekrampen. Erg prikkelbaar, geïrriteerd en emotioneel. Zelfs manlief zegt volgens mij ben je zwanger? - dag 14 dpo: nacht wakker om te plassen, doe ik nooit. Slijm bij afscheiding, menstruatiekrampen, droge lippen, kortademig, steken in onderbuik en rug, borsten voelen voller aan, opgeblazen gevoel, tepels prikken. Ineens in de avond echt trek? > heb ik noooit!! - dag 15 dpo: weer nacht opgestaan om te plassen, testen gedaan (kruidvat 2 voor 5) en NEGATIEF!??? hoeee dan!?? In mijn onderbroek eiwit achtige prop slijm, weer slijm bij het afvegen, borsten doen zeer, en waterige afscheiding op onderbroek!? Last van onderrug. Even een update, wanneer ik ga menstrueren, wordt mijn afscheiding minder en wordt het daar beneden droog, maar het voelt gewoon nattig en slijmerig!?? Iemand tips!???
1-2 dpo : Extreem emotioneel, steekjes baarmoeder en schaambot. 2-3 dpo : Rommelende darmen, steekjes rechterkant schaambot. 3-4 dpo : Rommelende darmen, steekjes rechterkant schaambot, 's avonds vaak plassen, had amper wat gedronken voor het naar bed gaan. 4-5 dpo : Steekjes in vagina, darmen gelukkig rustiger, vaker plassen, verder (nog) nergens last van.Heel erg emotioneel, honger, lage rugpijn, zeurend gevoel heel onderlichaam, moe. 5-6 dpo : Verkouden, darmen iets rustiger, maar nog wel aanwezig, lage rugpijn. Steekjes rechterkant baarmoeder? Spontaan moeilijke stoelgang, vreemd gevoel in keel 6-7 dpo : Vreemde gevoel in keel verdwenen, lage rugpijn, trekkerig gevoel banden, met "vlagen" gevoelige borsten, heel de dag misselijk geweest, vermoeid. 7-8 dpo : Veel gas in darmen, gekke droom, soort branderig gevoel beide kanten schaambot. Gevoel of er een blauwe plek aan de zijkant van mijn linkerborst zit (gecontroleerd: niets te zien). Normaal gesproken heel erg last van pms klachten, nu heel matig. 8-9 dpo : Wakker geworden om te plassen, maagzuur, eerste helft van de nacht gekke droom, rommelende darmen, gevoel van blauwe plek aan de zijkant van borst is er nog steeds, nog steeds niets te zien daar. Getest: negatief. 9-10 dpo : Vanmorgen menstruatiepijn (vandaag drukke dag, dus inlegkruisjes gedragen voor de zekerheid: geen bloed), gevoelige borsten, best veel afscheiding. Getest: Negatief. LF van 11 dagen, dus misschien breekt het (over)morgen door.
1 dpo niets 2 dpo zwaar gevoel schaambot 3 dpo s morgens even wat misselijk, veel wit, dik slijm, s avonds last van mijn darmen 4 dpo niets bijzonders 5 dpo chagrijnig, hoofdpijn, beetje moe 6 dpo menstruatie gevoel 7 dpo s morgens darm krampen maar niet verstopt
1 dpo: - 2 dpo: menstruatiekrampen, drukkend gevoel onderin. 3 dpo: steekjes, drukkend gevoel. Last van maagzuur. Witte afscheiding. Pukkeltjes op voorhoofd. 4 dpo: veel witte afscheiding, zeurend gevoel achter schaambot. 5 dpo: overdag niks noemenswaardigs, maar toen ik 's nachts net in slaap viel werd ik wakker van een felle, heel pijnlijke pijnscheut precies achter mijn schaambot. Duurde max 2 seconden. 6 dpo: weinig, alleen een beetje misselijk, maar dat heb ik wel vaker.
1 dpo niets 2 dpo zwaar gevoel schaambot 3 dpo s morgens even wat misselijk, veel wit, dik slijm, s avonds last van mijn darmen 4 dpo niets bijzonders 5 dpo chagrijnig, hoofdpijn, beetje moe 6 dpo menstruatie gevoel 7 dpo s morgens darm krampen maar niet verstopt, puistjes, menstruatie gevoel bij schaambot
1-2 dpo : Extreem emotioneel, steekjes baarmoeder en schaambot. 2-3 dpo : Rommelende darmen, steekjes rechterkant schaambot. 3-4 dpo : Rommelende darmen, steekjes rechterkant schaambot, 's avonds vaak plassen, had amper wat gedronken voor het naar bed gaan. 4-5 dpo : Steekjes in vagina, darmen gelukkig rustiger, vaker plassen, verder (nog) nergens last van.Heel erg emotioneel, honger, lage rugpijn, zeurend gevoel heel onderlichaam, moe. 5-6 dpo : Verkouden, darmen iets rustiger, maar nog wel aanwezig, lage rugpijn. Steekjes rechterkant baarmoeder? Spontaan moeilijke stoelgang, vreemd gevoel in keel 6-7 dpo : Vreemde gevoel in keel verdwenen, lage rugpijn, trekkerig gevoel banden, met "vlagen" gevoelige borsten, heel de dag misselijk geweest, vermoeid. 7-8 dpo : Veel gas in darmen, gekke droom, soort branderig gevoel beide kanten schaambot. Gevoel of er een blauwe plek aan de zijkant van mijn linkerborst zit (gecontroleerd: niets te zien). Normaal gesproken heel erg last van pms klachten, nu heel matig. 8-9 dpo : Wakker geworden om te plassen, maagzuur, eerste helft van de nacht gekke droom, rommelende darmen, gevoel van blauwe plek aan de zijkant van borst is er nog steeds, nog steeds niets te zien daar. Getest: negatief. 9-10 dpo : Vanmorgen menstruatiepijn (vandaag drukke dag, dus inlegkruisjes gedragen voor de zekerheid: geen bloed), gevoelige borsten, best veel afscheiding. Getest: Negatief. LF van 11 dagen, dus misschien breekt het (over)morgen door. 10-11 dpo : Waarschijnlijk geen witte kerst, maar wel rode kerst voor mij.
11dpo inmiddels ik voel niks.. normaal hoor ik bruinverlieste hebben dag voor nod, dus morgen al. Ik ga pas zaterdag testen aangezien ik maandag negatief heb getest met de early. Maar ik voel me niet zwanger eerlijk gezegd en heb deze maand ook geen pms klachten zoals pukkels, en vlagen warm koud, humeurwisselingen , geen gespannen borsten ook. Heel rare cyclus deze maand mocht het niet raak zijn.
1 dpo: - 2 dpo: menstruatiekrampen, drukkend gevoel onderin. 3 dpo: steekjes, drukkend gevoel. Last van maagzuur. Witte afscheiding. Pukkeltjes op voorhoofd. 4 dpo: veel witte afscheiding, zeurend gevoel achter schaambot. 5 dpo: overdag niks noemenswaardigs, maar toen ik 's nachts net in slaap viel werd ik wakker van een felle, heel pijnlijke pijnscheut precies achter mijn schaambot. Duurde max 2 seconden. 6 dpo: weinig, alleen een beetje misselijk, maar dat heb ik wel vaker. 7 dpo: niks. Na die felle steek van 5 dpo, is het een beetje jammer dat ik nu al twee dagen niks voel...
8 dpo: helemaal niks. 9 dpo: Zwaar zeurend menstruatiegevoel, alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Geen steekjes e.d.
Dit keer een heel vroeg ei op cd13; 1dpo: temp 36,8 nog behoorlijk buikpijn, borsten zijn gespannen, tepels prikken van binnenuit, in de avond brandend maagzuur 2dpo: temp 36,9, geen afscheiding, pijnlijke borsten, last van puistjes 3dpo: 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Dpo 1: pijnlijke borsten, compleet droog geen enkele afscheiding meer Dpo 2: pijnlijke borsten verbeeld ik me dus echt niet, iets crème afscheiding.
Gezellig dat je hier ook een keertje meedoet Grappig dat jouw borsten nu ook zo’n pijn doen! Bij mij blijft het echt continu steken in en rondom mijn tepels heb ik nog nooit gehad vlak na ei...
Ja, geen steken ofzo maar beetje beurs, en dat continue. Heel maf. Maarja bizar vroeg als het een symptoom zou zijn, dus is vast van de progesteron, heb iedere keer weer wat anders heb ik het idee. Eerlijk gezegd heb ik weinig hoop en heb ik het idee dat het nog wel even gaat duren helaas
Ja progesteron is vast en zeker de boosdoener, helaas speelt dat snel op... Temp je er nog steeds bij?? Ik heb ook al voldoende rondes gehad dat zich iets nieuws aandiende, waardoor ik ook meteen dacht “het moet nu wel zo zijn”... symptomen komen helaas pas zodra hcg aangemaakt is, maar het kan ook zo zijn dat je alleen de progesteron kwaaltjes hebt terwijl je dus wel zwanger bent... er valt gewoon echt geen peil op te trekken. Positief blijven lieverd, ook voor jou komt weer die positieve test ❤️
Ja dat is ook zo, nee tempen heb ik niet gedaan deze keer, geen zin in gehad. Ik weet niet Hoelang ik dit nog trek hoor, zoveel stress... wel grappig mijn jongste wilde “kleine pluis” van Nijntje lezen. En mij. Oudste heeft vandaag boekje op haar bed gelegd met titel baby konijn nog wat... was wel grappig zag beide liggen met de was opruimen terwijl ik in gedachten verzonken was. Mooi teken als het wel zo is! Ik hoop dat we allebei 7/8 januari een mooie test hebben! Voor jou zeker! Jij wacht al veeeeel langer! Wanneer ga jij testen?
Haha idd grappig! Soms voelen die kleintjes idd wel wat aan ik hoop echt dat dit een teken is dat het eindelijk zover is!! Echt heel lief je berichtje, maar ik gun het jou net zo hard hoor ❤️ We kunnen beiden wel wat geluk gebruiken na die stomme pech.... Ik heb geen idee wanneer ik wil testen, 10jan is mijn nod dus dat duurt nog wel even. Ligt er denk ik ook aan hoe ik me erbij voel, afgelopen ronde echt als een malle getest, soms wel 2x per dag Dat wil ik nu dus echt niet meer, en heb ook maar 3 of 4 dipsticks over dus moet wel zuinig aandoen haha. Meestal zwicht ik toch wel rond 9-10dpo. Jij al enig idee wanneer jij de eerste test ertegenaan gooit?
Dit keer een heel vroeg ei op cd13; 1dpo: temp 36,8 nog behoorlijk buikpijn, borsten zijn gespannen, tepels prikken van binnenuit, in de avond brandend maagzuur 2dpo: temp 36,9, geen afscheiding, pijnlijke borsten, last van puistjes Edit: in de avond plots veel witte crèmeachtige afscheiding 3dpo: 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Dit keer een heel vroeg ei op cd13; 1dpo: temp 36,8 nog behoorlijk buikpijn, borsten zijn gespannen, tepels prikken van binnenuit, in de avond brandend maagzuur 2dpo: temp 36,9, geen afscheiding, pijnlijke borsten, last van puistjes Edit: in de avond plots veel witte crèmeachtige afscheiding, maagzuur 3dpo: temp 37,1 opgestaan met een katergevoel (niets gedronken overigens) maagzuur (lijkt mijn standaard reactie op progesteron) 4dpo: 5dpo: 6dpo: 7dpo: 8dpo: 9dpo: 10dpo: 11dpo: 12dpo: 13dpo: 14dpo: NOD:
Ik ga ook proberen mee te doen. 1 dpo: niet veel boeiends wat krampjes baarmoeder hoog. 2 dpo: heel gevoelige tepels menstruatie krampen. 3 dpo: borsten pijnlijk tepels mega gevoelig baarmoeder hoog crème afscheiding. Drukkend gevoel beneden krampjes. 4 dpo: