Symptomen per DPO

Discussion in 'Zwanger worden' started by MissMorrow, Feb 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mallejan

Mallejan Bekend lid

Jan 7, 2020
    940
    758
    93
    Female
    Ik kom even binnen vallen.

ik ben er allemaal nog niet zo in thuis en vandaar dat ik het hier maar even kom vragen.
    ik ben altijd heel regelmatig ongesteld, altijd 30 dagen.

ik ben 25/12/19 ongesteld geweest. Hierna seks gehad meerdere keren. Ik zag dat je ovulatie meestal rond dag 14 is.
    Ik heb ovu test gedaan vandaag en deze was een heel donker streepje, donkerder als de controle streep.

daarbij voel ik mij al sinds dinsdag vreemd. Erg opgeblazen, winderigheid, pijn in onderbuik en onderrug...

kan dit van mijn ei komen of kan t zijn dat mn ei al eerder is geweest en ik al zwanger ben? Ik en geen idee of dat kan.. probeer mij in te lezen maar t erg verwarrend...

2. Mallejan

Mallejan Bekend lid

Jan 7, 2020
    940
    758
    93
    Female
    ohja, en steekjes in mn onderbuik

3. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,410
    1,190
    113
    Je zit nu iets verder dan 14 dagen na je ongesteldheid dus grote kans dat dit je eisprong gaat worden. Na de positieve ovutest duurt het nog 24-36 uur voor je ei springt. Daar kunnen allerlei vervelende klachten bij komen kijken die je noemt. Nu al zwanger zijn is hoogst onwaarschijnlijk. Dat zou alleen kunnen als je laatste menstruatie niet een goede menstruatie is geweest en je dus al zwanger bent van je vorige ronde.

4. LilyB

LilyB Niet meer actief

:thumup: Dit idd

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dit keer een heel vroeg ei op cd13;

1dpo: temp 36,8 nog behoorlijk buikpijn, borsten zijn gespannen, tepels prikken van binnenuit, in de avond brandend maagzuur
    2dpo: temp 36,9, geen afscheiding, pijnlijke borsten, last van puistjes
    Edit: in de avond plots veel witte crèmeachtige afscheiding, maagzuur
    3dpo: temp 37,1 opgestaan met een katergevoel (niets gedronken overigens) maagzuur (lijkt mijn standaard reactie op progesteron)
    Plots extreem veel witte en gelige klodders afscheiding, borsten prikken en steken nog steeds, darmen lichtelijk overstuur
    4dpo: temp 37 (wel eruit geweest voor zoontje, daarna weer geslapen en opnieuw getempt 37,2 dus weet niet zeker welke ik aan moet houden) gek gedroomd, moest gelijk grote boodschap na wakker worden, buikpijn is nog steeds aanwezig sinds eisprong, lage rugpijn, borsten nog steeds pijnlijk, vieze smaak in mond, duizelig bij te snel opstaan. Vanmiddag ineens misselijk van de honger, in de avond juist totaal geen eetlust, wel veel dorst en een opgeblazen gevoel, borsten voelen gezwollen
    5dpo: temp 37,1, weer met zo’n katergevoel opgestaan, gek gedroomd, borsten pijnlijk en opgezet, vieze smaak, licht weeïg gevoel
    Edit; lage rugpijn en zojuist steekjes en “drukkend” gevoel in rechterlies.... in de avond melkachtige afscheiding
    6dpo: temp flink gekelderd naar 36,8! (Wtf?!) weer zo maf gedroomd, borsten flink pijnlijk, vooral de tepels, weeïg na wakker worden, weer hoofdpijn, vieze smaak in mijn mond, met opstaan een gemene steek in mijn bm alsof ik een spier verrekte, zou er dan misschien toch iets gaande zijn?? Melkachtige afscheiding
    7dpo: temp weer naar 37,1 borsten voelen knellend aan en doen pijn, misselijk, zeurende buikpijn, maagzuur
    In de avond weinig eetlust en opgeblazen! Melkachtige afscheiding (niet veel) koude voeten
    8dpo: temp 37,1 wakker geworden met hoofdpijn, borsten prikkelen, zeurende buikpijn, darmen overstuur, klein beetje weeïg gevoel
    9dpo: temp 37,1 borsten gespannen, buik blijft sinds gisteravond borrelen, lage rugpijn
    10dpo: temp 37, gespannen en opgeblazen borsten, verder niets, witte test dus ik geef het op voor deze ronde :(
    11dpo: temp 37,1 nat bezweet wakker worden, gek gedroomd, winderig :oops: buikpijn, gespannen borsten, heb het ontzettend warm
    12dpo: temp 36,9 dus verwacht morgen verdere daling, gevoelige borsten, sinds gister plots veel witte afscheiding en zeurende buikpijn dus wachten tot ongie doorbreekt
    13dpo: temp 37 pijnlijke gespannen borsten, menstruatiepijn (begint normaal op de dag van ongie) hopelijk doet mijn lf niet weer zo gek als vorige keer maar ben er bang voor nu mijn temp toch weer iets is gestegen...
    Edit; zojuist wat helder bloed bij de afscheiding, nog nooit eerder gehad, bmm nog hoog en hard
    De hele avond behoorlijke menstruatiekrampen, geen bloed meer gezien, vanmiddag weer negatieve test dus zeker weten voorbode op ongie geweest, over de hele dag licht in mijn hoofd
    14dpo: temp 36,8 nog steeds constant licht in mijn hoofd, buikpijn, moe, pijnlijke borsten, van mij mag de ongie nu wel meteen doorbreken!
    NOD: temp terug naar 37 dus mijn ongie komt vandaag niet :(
    Borsten nog steeds pijnlijk en ik ben nog steeds wat licht in mijn hoofd. Snap er echt niks meer van, mijn lf doet nu al 2 rondes gek, maar vorige ronde was er wel een dalende lijn... vanmorgen een klein beetje gekleurde afscheiding, tot nu toe geen enkel teken van ongie, bmm is ook hard
    Edit: nu weer plots rekbaar doorzichtig slijm zoals bij eisprong, waar is mijn lijf toch mee bezig?!
    16dpo: temp 36,9 hele pijnlijke borsten, lichte hoofdpijn, buikpijn, veel slijm en een veeg roze op toiletpapier, laat de sluis aub maar open gaan!

6. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,410
    1,190
    113
    Dag van eisprong zere eierstok, pijnlijke tepels

1DPO gevoelige eierstok, pijnlijke tepels

2DPO tepels gevoelig, warm lijf, licht gevoelige onderbuik

3DPO tepels gevoelig, krampjes/steekjes baarmoeder, onderrug licht pijnlijk, heftige hartkloppingen en vlagen misselijk

4DPO opgeblazen pijnlijke buik, tepels/borsten lijken op andere manier gevoelig?. Gevoel dat t niets wordt. Hartkloppingen

5DPO nog steeds opgeblazen buik, hoofdpijn/migraine, af en toe een steek in mijn borst. Hartkloppingen

6DPO hartkloppingen, levendige dromen, gevoelige borsten, steekjes rond eierstokken, koud!

7DPO levendige dromen, steken/krampjes onderbuik, chagrijnig, koud!

8DPO levendige dromen, bloedinkje (oranje/rood verlies in afscheiding), krampjes rechts van het midden bij schaambot na bloedinkje, moe, koud! ‘S avonds heel licht last van maagzuur

9DPO levendige dromen, moe, ‘s avonds weer even wat steekjes rechts van het midden, later op de avond weer wat roze/rood door afscheiding. ‘S avonds heel licht last van maagzuur maar dat kan ook van de pepernoten komen :rolleyes:

10DPO dromen worden steeds gekker, bruinverlies. Gevoelige onderrug en af en toe met een vlaag menstruatie gevoel. De krampjes zijn alleen niet te vergelijken met een echte ongesteldheid (ben ik altijd heel zwaar en pijnlijk). Waar ik eerst hoopte op een innestelingsbloeding ben ik nu bang dat mijn menstruatie gewoon te vroeg gaat beginnen 1 dezer dagen.
    Avondeten valt beetje raar op de maag. Suuuuuperlicht streepje op predictor early

11DPO wakker met lege maag gevoel maar ook geen zin om te eten, trekken gevoel rond eierstokken, Suuuperlicht streepje predictor express

12DPO suuuuuperlicht streepje op kv2v5, geen vertrouwen in dat het überhaupt nog iets goeds betekent want geen oploop, honger, trekkend gevoel rond eierstokken

13DPO honger, 1 kramp gevoeld waardoor ik dacht dat menstruatie eraan zou komen, maar vervolgens niets meer

14DPO honger, nog niks geen seintje van aankomende menstruatie

15DPO ongesteld :(

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

@Doublemom jeetje wat klote weer :( had zo gehoopt op ander nieuws ❤️

8. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,410
    1,190
    113
    Dankje, lief! Ik had eerlijk gezegd geen beter nieuws verwacht meer. Denk biochemisch..
    Bij jou al wat gaande?

9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dat denk ik idd ook... blijft toch verdrietig :(
    Hopelijk snel een plakker voor jullie ❤️
    Hier nog niet echt, beetje roze met afvegen verder niets. Hoop toch echt dat het vandaag goed doorzet

10. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Hey meiden

Ik vrees dat het hier misgelopen is. Deze nacht hevige krampen. Test deze ochtend veel lichter dan eergisteren. Bloedverlies om 9u. Ik ga er vanuit dat ik heel kort zwanger ben geweest en er iets mis gelopen is. Ben zo verdrietig :(

11. Annanieuw123

Nov 9, 2018
    70
    13
    8
    Female
    nee! Wat verdrietig! Sorry om te horen. Ik heb zelf een ms gehad en enige hoop die ik je kan geven is dat je wel zwanger kan worden. Ook ben je de volgende ronde na een ms zeer vruchtbaar. Dat neemt het verlies en verdriet van nu niet weg natuurlijk. :(

12. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,410
    1,190
    113
    Hé bah meid wat ontzettend rot :( dikke knuffel voor jou!!

13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh nee toch :(
    Zo verdrietig dit :( ik weet hoe je je voelt, laat je emoties gaan en neem de tijd om dit een plekje te geven ❤️ Dikke knuffel

14. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Dankje meiden, doet deugd om hier begrip te krijgen.
    Vriend vindt het ook jammer natuurlijk maar hij begrijpt het hele hormonengedoe in m'n lijft niet zozeer :). Hij zegt gewoon nou dan maak ik je toch gewoon weer zwanger? :roflmao:
    Vol goeie moed naar de volgende ronde dan maar weer.

@Annanieuw123 ja idd, ergens is het fijn om te weten dat het wel lukt tussen ons, zeg maar. Je begint toch altijd met wat onzekerheid he aan dit avontuur. Wat als... nou hij heeft ergens wel een goed zaadje en bij mij lukt het blijkbaar ook om een eitje te laten bevruchten. Het helpt wel.

15. Annanieuw123

Nov 9, 2018
    70
    13
    8
    Female
    Gister menstruatie krampen. Dpo 9-10. Vandaag dpo 10-11 weer. Vanochtend kleine temp daling. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Net even temp gestest en opeens heel erg hoog. Ik word altijd dichtende ongesteld. Dus toch voor de bijl. Zien jullie wat ik zie?

Attached Files:

16. Annanieuw123

Nov 9, 2018
    70
    13
    8
    Female

Attached Files:

17. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

Aug 1, 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Jaja Anna ik zie zeker iets!! Spannend!!

18. Annanieuw123

Nov 9, 2018
    70
    13
    8
    Female
    Ik had het niet zo snel verwacht. Biedt hoop, toch @Appelflapje?! :)

19. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,410
    1,190
    113
  20. Annanieuw123

Nov 9, 2018
    70
    13
    8
    Female
    Blijft spannend. Gister allerlei zwangerschapskwaaltjes. Vannacht echt wel hevige kramp en vanochtend temp weer laag 36,9. Kv test is nog niet opgelopen. Ik heb een extra vroege Sensitest gedaan, die is duidelijk te zien. Spannend zeg! Ik heb verleden met mk dus hopelijk blijft deze plakken!

Share This Page