Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo opgestaan met dezelfde buikpijn als gisteren. (Giga opgeblazen buik gehad de hele avond) -iets pijnlijke borsten - lage rugpijn - drukkend gevoel onderbuik - beetje witte afscheiding - winderig

    2dpo bij vlagen gevoelige borsten - lichte menstruatiekrampen - winderig - wit rekbaar slijm??? Ik kan er echt draden van trekken. Is mijn eisprong nog niet geweest?

    3dpo lichte krampjes in buik en onderrug heel de dag door - witte afscheiding - koud - steken in bm - s'middags 2 uur lang serieuze menstruatiekramp

    4dpo menstruatiekramp - steekjes onderbuik - pijn in onderrug - steken in bm - gevoelige borsten

    5dpo heet!! - lage rugpijn - trekkerig gevoel rechts in bm, doortrekkend naar mijn bil? - menstruatiekramp hele dag - steken in borsten - erg opgeblazen gevoel - chagrijnig! - rond etenstijd vreselijk pijnlijke menstruatiekramp gehad wat zo ineens wegging.

    6dpo vanaf vanmorgen vreselijk gloeiend gezicht - warm! met af en toe koude rillingen - niet te omschrijven apart gevoel in mijn onderbuik - vaak poepen(?) - trekkerig gevoel in rechterlies

    7dpo af en toe wat steekjes in rechterlies - koud! - zwaar gevoel in borsten/ af en toe pijnlijk - soort spierpijn gevoel/ zwaar gevoel in bm hele dag - lichte menstruatiekrampen, soms doortrekkend naar onderrug - veel poepen

    8dpo lichte menstruatiekramp - kramp in onderrug - steekjes liezen - iets witte afscheiding - negatieve test :(

    9dpo lichte menstruatiekramp - heel veel waterige witte afscheiding - licht gevoelige borsten - negatieve test :( voor mijn gevoel game over! - hele erge ovulatiepijn?? - pijnlijke onderrug

    10dpo erg het gevoel alsof ik ongesteld word - steken rechtsachter schaambot- pijnlijke onderrug - heel erg jeukende tepel - moe - moodswings

    11dpo moodswings(vreselijk!) - steekjes in liezen, buik - zere borsten - positieve ovulatietest?? Huh??

    0dpo het is dus toch een eisprong, raar lichaam. De zw.test was negatief en de ovulatietest weer iets lichter. Dus we beginnen gewoon overnieuw :confused::confused::confused:
     
  2. kleijne

    kleijne Nieuw lid

    12 okt 2016
    4
    2
    3
    Dames ik heb niet meegedaan, maar ik heb jullie wel gevolgd. Maar ik zit met een vraag hoe betrouwbaar is de test van de action en zien jullie wat ik ook zie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MamaSelina vindt dit leuk.
  3. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    1dpo: steken in liezen en onderbuik
    Beetje misselijk en hoofdpijn
    2dpo: gevoelige onderbuik, misselijk, hoofdpijn. Verder ook aankomend verkouden gevoel; licht in m’n hoofd en keelpijn, EDIT doorzichtige afscheiding, gevoelige tepels, rommelende darmen en vaak naar de wc, heeeeele dag koud!!
    3dpo: WARM VANNACHT! slecht geslapen, steken in onderbuik, gevoelige borsten.. opgestaan met keelpijn, verstopte neus en hoofdpijn..
    Dit wordt duidelijk een pyjama-ik-doe-niks-vandaag-dag!
    Edit: en inderdaad.. heerlijk in Mn pyjama op de bank; beetje grieperig aan het worden. Dus erg koud, snel moe, hoofdpijn en keelpijn.
    Zeurende pijn in onderbuik/zijkanten blijft
     
    Sabje333 vindt dit leuk.
  4. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    1dpo: winderigheid, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht, witte afscheiding

    2dpo: hoofdpijn, beetje depri gevoel/slechte stemming, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht

    3dpo: licht hoofdpijn, krampjes en gespannen gevoel voor eileider/bm, meer eetlust, lage rugpijn
     
  5. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.805
    7.133
    113
    Vrouw
    Nou ik zou dit geschreven kunnen hebben. Zit ook op 3 dpo. Vanmiddag kwam maagzuur omhoog en ik ging toen straks bijna over mijn nek van de geur van kattenvoer en van de vuilniszak die ik weg ging gooien :confused:
     
    MissMorrow vindt dit leuk.
  6. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Volgens mij wel redelijk betrouwbaar, maar je kan altijd nog een andere test tegen aan gooien. Ik lees hier veel goede verhalen over de Predictor
     
  7. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    1dpo: winderigheid, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht, witte afscheiding

    2dpo: hoofdpijn, beetje depri gevoel/slechte stemming, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht

    3dpo: licht hoofdpijn, krampjes en gespannen gevoel voor eileider/bm, meer eetlust, lage rugpijn, af en toe hartkloppingen

    4dpo: misselijk bij wakker worden, beetje misselijk rest vd dag, vermoeid (slecht geslapen), af en toe hartkloppingen
     
  8. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Die is positief. Ik heb ooit 1 keer een vals positieve gehad, maar die was veel lichter dan die van jou.
     
  9. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    1dpo steken en krampjes in mijn liezen - krampen in de zijkant onderrug, zo'n beetje de hele dag - licht pijnlijke borsten - slecht geslapen
     
  10. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    1dpo: steken in liezen en onderbuik
    Beetje misselijk en hoofdpijn

    2dpo: gevoelige onderbuik, misselijk, hoofdpijn. Verder ook aankomend verkouden gevoel; licht in m’n hoofd en keelpijn, doorzichtige afscheiding, gevoelige tepels, rommelende darmen en vaak naar de wc, heeeeele dag koud!!

    3dpo: WARM VANNACHT! slecht geslapen, steken in onderbuik, gevoelige borsten.. opgestaan met keelpijn, verstopte neus en hoofdpijn..
    Dit wordt duidelijk een pyjama-ik-doe-niks-vandaag-dag! Erg koud, snel moe, hoofdpijn en keelpijn.
    Zeurende pijn in onderbuik/zijkanten blijft

    4dpo: nog steeds zeurende pijn in onderbuik, keelpijn en gevoelige borsten
     
  11. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Hoi meiden

    Heel raar ik zit nu op CD 17 en heb ovu test gedaan maar hij is niet eens heel licht ofzo... rond dinsdag zou me eisprong moeten komen...
     
  12. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Wat bedoel je met ‘niet heel licht ofzo’? Als hij dinsdag komt wordt hij vanzelf donkerder..
     
  13. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt, nadat ik gisteren mijn LH piek heb gehad. Waterige afscheiding is gestopt en ik heb ook geen buikkrampen meer.

    Day of Ovulation: voel me de hele dag wel goed. Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt. Verder in de avond tijdens het koken zeker een half uur licht misselijk.
    1DPO:
    2DPO:
    3DPO:
    4DPO:

    Ik wil graag 10DPO beginnen met testen. Ik hoop dat ik mij tot die tijd kan bedwingen...
     
  14. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Het kan van een op andere dag een knal streep worden, maar vaak zie je een dag van te voren wel een oploop. Het is dus niet zo gek dat je nu een heel vaag streepje tot niets ziet. Ik zou zeggen, gewoon door testen!
     
  15. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.805
    7.133
    113
    Vrouw
    Ovulatietesten kunnen van het een op het andere moment knallen. Vandaar dat sommige de knaller ook missen met 1x per dag testen. Kan goed dat je morgen opeens een knaller hebt. Bij sommige lopen de testen op, bij andere is het ineens een knaller.
     
  16. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Oh god sorry meiden ik heb het helemaal verkeerd gezegd hahaha ik zit nu op CD 14, ik zal vanavond weer eens gaan testen ahahha
     
    Mim89 en Smienaatje vinden dit leuk.
  17. Pinguinkje

    Pinguinkje Bekend lid

    10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    1dpo: winderigheid, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht, witte afscheiding

    2dpo: hoofdpijn, beetje depri gevoel/slechte stemming, krampjes en gespannen gevoel rond baarmoederstreek, licht misselijk / snel vol gevoel, kleine puistjes gezicht

    3dpo: licht hoofdpijn, krampjes en gespannen gevoel voor eileider/bm, meer eetlust, lage rugpijn, af en toe hartkloppingen, weinig afscheiding

    4dpo: licht misselijk, weinig afscheiding, vermoeid (slecht geslapen), af en toe hartkloppingen, verschrikkelijk last van krampen in darm/baarmoeder regio in de avond, stoelgang ontregeld, onrustige benen.

    5dpo: licht misselijk, meer eetlust (maar niet veel tegelijk kunnen eten), vermoeid, af en toe hartkloppingen, kleine puistjes gezicht, weinig afscheiding,
     
  18. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    1dpo: steken in liezen en onderbuik
    Beetje misselijk en hoofdpijn

    2dpo: gevoelige onderbuik, misselijk, hoofdpijn. Verder ook aankomend verkouden gevoel; licht in m’n hoofd en keelpijn, doorzichtige afscheiding, gevoelige tepels, rommelende darmen en vaak naar de wc, heeeeele dag koud!!

    3dpo: WARM VANNACHT! slecht geslapen, steken in onderbuik, gevoelige borsten.. opgestaan met keelpijn, verstopte neus en hoofdpijn..
    Dit wordt duidelijk een pyjama-ik-doe-niks-vandaag-dag! Erg koud, snel moe, hoofdpijn en keelpijn.
    Zeurende pijn in onderbuik/zijkanten blijft

    4dpo: nog steeds zeurende pijn in onderbuik, keelpijn en gevoelige borsten

    5dpo: doorzichtige afscheiding, steken onderbuik en liezen, zere borsten.. ik voel ze hobbelen als ik loop :confused:
     
    MissMorrow vindt dit leuk.
  19. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt, nadat ik gisteren mijn LH piek heb gehad. Waterige afscheiding is gestopt en ik heb ook geen buikkrampen meer.

    Day of Ovulation: voel me de hele dag wel goed. Ik ben er van overtuigd dat vandaag mijn ei springt. Verder in de avond tijdens het koken zeker een half uur licht misselijk.
    1DPO: slaperig, maar ik heb dan ook te kort geslapen vandaag. Vlagen van misselijkheid. Steken in rechter lies en ook beetje buikkrampen onder in me buik. Vanmorgen ook beetje last gehad van verstopte darmen. Einde van de ochtend was dit wel alweer over.
    2DPO:
    3DPO:
    4DPO:
     
  20. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    A
    Als vandaag je ei springt.. is dan morgen niet 1dpo?
     

Deel Deze Pagina