Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willowl

    Willowl Actief lid

    16 nov 2016
    299
    138
    43
    1 t/m 5 dpo: helemaal niks.
    6 dpo: vanaf de middag kleine steekjes, zeurend gevoel achter schaambot.
    7 dpo: af en toe kleine steekjes, verder eigenlijk niks. 'S avonds stevig drukkend gevoel achter schaambot. Borsten aan de zijkant gevoelig.
     
  2. Willowl

    Willowl Actief lid

    16 nov 2016
    299
    138
    43
    En gefeliciteerd voor degenen met streepjes! *jaloers :p *
     
    jk84 en Zebraman vinden dit leuk.
  3. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Je lijstje is wel echt zoals mijn dagen na eisprong waren. Ook trekkerig gevoel zijkant borsten, steekjes en zeurend gevoel. Wie weet heb je straks ook een positieve test in handen. Ik duim voor je !
     
  4. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    1dpo gevoelige tepels, vanmorgen flink hoofdpijn wat later op de ochtend weer wegtrok.

    2dpo helemaal niets. Gevoelige tepels zijn weggetrokken.

    3dpo (gisteren) hoofdpijn, zware volle borsten en weer gevoelige tepels.

    4dpo suuuuuper moe! Kan de hele dag wel slapen.

    5dpo Ik heb het sinds gisteren echt mega koud, ik krijg het gewoon niet warm ondanks meerdere laagjes en de verwarming op 21. Vanmiddag een vlaag misselijkheid en een opvlieger gehad. Nu wat krampjes in mijn onderbuik en sluimerende hoofdpijn.

    6dpo Sinds 2 nachten hele vreemde en levendige dromen. Vandaag veel energie en gevoel de wereld aan te kunnen. Rechterborst raakt voller, linker minimaal. Wat natte afscheiding, wittig en geurloos. Gevoel dat het niet raak is, nergens op gebaseerd overigens. :roflmao:

    7dpo Borsten nu allebei voller, beha uitdoen is niet zo fijn. Beetje vage, sluimerende last van de onderrug en de hele dag al bijzonder gepikeerd. Afscheiding blijft onveranderd. Nog steeds gevoel dat het niet raak is; zelfbescherming? De vollere borsten zegt overigens niets voor mij, dat heb ik ook voor iedere menstruatie. :rolleyes:

    8dpo begin van de middag wat felle steken gehad in de onderbuik, lag echt even dubbel! Net bij afvegen paar druppels rood; innesteling?! :oops:verder een beetje last van duizeligheid en wat weeïg gevoel. 11dpo ga ik testen.

    9dpo zwaar gevoel achter schaambot. Borsten lijken wederom voller te raken. Tegen beter weten in een dipstick gedaan, maar dan toch geheel tegen de verwachting in... Tuurstreep?!! Morgenochtend de Predictor early gebruiken. Mijngod wat is dit spannend.

    10dpo pijnlijke en zware borsten. Testen duidelijk opgelopen, ja ik geloof het wel. Ik ben zwanger!
     
    Doublemom en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  5. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ik heb weinig klachten erbij gekregen, nog steeds hele tijd krampjes in en rond mijn baarmoeder. Er is echt wat gaande daar. De test vanmiddag bevestigde dat: oploop. Nu héél hard duimen dat hij/zij blijft plakken !
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Doublemom, manootje, Willowl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Waw gefeliciteerd dames met jullie prille zwangerschap!
     
    jk84 vindt dit leuk.
  7. Willowl

    Willowl Actief lid

    16 nov 2016
    299
    138
    43

    Dankjewel voor wat hoop! Jammer genoeg net een negatieve test. Balen.
     
  8. Willowl

    Willowl Actief lid

    16 nov 2016
    299
    138
    43
    1 t/m 5 dpo: helemaal niks.
    6 dpo: vanaf de middag kleine steekjes, zeurend gevoel achter schaambot.
    7 dpo: af en toe kleine steekjes, verder eigenlijk niks. 'S avonds stevig drukkend gevoel achter schaambot. Borsten aan de zijkant gevoelig.
    8 dpo: Hele ochtend heel misselijk. Weinig gevoeld rond mijn baarmoeder.
    9 dpo: Nog steeds heel misselijk, licht in hoofd. Negatieve (gevoelige) test. Ik zal wel gewoon ziek aan het worden zijn.
     
  9. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Pff balen zeg @Willowl :( maar 9dpo is nog erg vroeg! Misschien is er nog hoop..
     
    Willowl vindt dit leuk.
  10. Willowl

    Willowl Actief lid

    16 nov 2016
    299
    138
    43
    Ik hoop het, al heb ik de neiging om er een hele grote 'maar...' achter te schrijven.
     
  11. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ik begrijp het wel, hoop vervliegt al heel snel.. dikke knuf!!
     
    Willowl vindt dit leuk.
  12. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    1dpo: menstruatie kramp, geïrriteerd, beetje last van de borsten
    2dpo: menstruatie kramp vooral links, geïrriteerd, beetje last van de borsten, vermoeid,
    3dpo: menstruatie kramp, beetje last van de borsten
    4dpo: nog steeds wat gevoelige borsten. Veel trek
    5dpo: geen klachten
    6dpo: onderin de buik wat steken
    7dpo: flinke steken links onderin de buik.
    8dpo: sterkere reuk. In de middag wat misselijk. Tepels iets gevoelig. Soms wat menstruatie achtige krampen. Wat maagzuur
    9dpo: wat misselijk. Soms wat steken in m'n borsten. Borsten voelen wat anders aan. Wat emotioneel?
     
  13. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Ja! Gefeliciteerd Duim voor je dat het goed gaat
     
  14. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Gefeliciteerd @Zebraman en @jk84!!!!


    Hier vanmorgen eisprong gehad dus tot snel dames :D
     
    manootje en Zebraman vinden dit leuk.
  15. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Spannende dagen ook voor jou dan! Veel succes op het wachtbankje, ik ga je lijstje volgen :)
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  16. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    :(
     
    Willowl vindt dit leuk.
  17. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Lief!! Dankjewel
     
  18. Willowl

    Willowl Actief lid

    16 nov 2016
    299
    138
    43
    1 t/m 5 dpo: helemaal niks.
    6 dpo: vanaf de middag kleine steekjes, zeurend gevoel achter schaambot.
    7 dpo: af en toe kleine steekjes, verder eigenlijk niks. 'S avonds stevig drukkend gevoel achter schaambot. Borsten aan de zijkant gevoelig.
    8 dpo: Hele ochtend heel misselijk. Grieperig. Weinig gevoeld rond mijn baarmoeder.
    9 dpo: Nog steeds heel misselijk, licht in hoofd. Griepierig. Negatieve (gevoelige) test. Ik zal wel gewoon ziek aan het worden zijn. 'S ochtends steekjes en drukkend gevoel. 'S avonds ook speldenprikjes.
    10 dpo: Steekjes. Ik voel me niet meer ziek, enkel nog een klein beetje misselijk. Negatieve test, al zie ik ergens in de verte wel een soort verkleuring op de plek waar de streep zou moeten komen.
     
  19. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Hier ook weer op het wachtbankje, vandaag 4DPO.

    1DPO pijn in onderrug
    2DPO pijn in onderrug
    3DPO misselijk smorgens, pijn in onderrug, smiddags een heel klein beetje oud bloedverlies, s avonds meerdere felle steken onderin mijn buik en moe.
    4DPO pijn in onderrug, nogsteeds moe.. (niet weten hoe je moet liggen, veel wakker en niet uitgerust wakker worden..)
     
    Mama to B vindt dit leuk.
  20. manootje

    manootje Fanatiek lid

    11 nov 2008
    1.098
    402
    83
    Spannend!
     
    Willowl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina